Vreemd, ik kan er niet op reageren terwijl-ie nog posts over zou moeten hebben (6 van de 7 threads). Te oud?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zowaar een hele reeks. Alleen niet echt actief de laatste jaren![]()
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #213 Met bestelbusjes
Er staat in de policy niet dat je geen gefingeerde naam mag gebruiken. Er staat wel dat je niet off topic mag posten, wat je in het geciteerde bericht wel doet.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het expliciet benoemen van bepaalde namen en daarmee een religie of nationaliteit specifiek in negatief daglicht zetten is ten eerste offtopic, wat ik al in mijn 1e post vriendelijk duidelijk probeerde te maken en ten tweede wordt het vanaf nu ook gewoon niet meer getolereerd. Als je een irritatie hebt hoef je dus helemaal geen "naam" of nationaliteit of wat dan ook te vermelden.
Daarnaast staat ook in de policy dat je de modjes gewoon laat bepalen of een topic open mag blijven of niet en niet onnodig kwetsend gedrag vertoont. Beide heb je je in mijn ogen (en ik ben niet de enige volgens mij) al meermaals niet aan gehouden.
Ik heb hier vanmorgen met een, in mijn mening hele vriendelijke en tegemoetkomende toon, geprobeerd om je van oprecht goedbedoeld advies te voorzien... Echter, zoals zo vaak toon je nul komma nul reflectie of inzicht en wuif je alles weg op een manier die eigenlijk gewoon bizar begint te worden.
Daarom is het vanaf nu heel simpel: je hoeft wat mij betreft hier in PTA voorlopig geen topics meer aan te maken met vragen over rijvaardigheid/auto's of verkeer-gerelateerde situaties die je hebt meegemaakt. Daar hebben we hier al reeksen voor en bovendien wil ik simpelweg niet dat het hele subforum vol komt te staan met topic-drek van jouw persoonlijke rijvaardigheids-dagboek.
Daarnaast gaan we vanaf nu het fictieve namen gebruik van welke nationaliteit of Godsdienst dan ook weglaten in posts, aangezien dit ook NUL relevantie heeft en tevens tegen de policy in gaat.
Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben geweest. Als je het er niet mee eens bent: be my guest en quote deze post voor review bij de FOK! crew, ik sta achter mijn woorden.
En mocht je het toch nodig vinden om weer schijt te hebben aan alles wat ik nu gezegd heb, dan ga ik over op een al dan niet tijdelijke PTA ban.
De gefingeerde naam is generaliserend en kwetsend voor bepaalde groepen, dus ja het gaat wel tegen de policy wat mij betreft.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Er staat in de policy niet dat je geen gefingeerde naam mag gebruiken. Er staat wel dat je niet off topic mag posten, wat je in het geciteerde bericht wel doet.
De topics die ik open in PTA pleur je al maandenlang dicht, dus wat dat betreft is er niets nieuws aan.
Geen enkel detail staat expliciet in de policy (is ook onbegonnen) maar genoeg aanknopingspunten om zijn advies maar beter ter harte te nemen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Er staat in de policy niet dat je geen gefingeerde naam mag gebruiken. Er staat wel dat je niet off topic mag posten, wat je in het geciteerde bericht wel doet.
Met -gegronde- redenen. En gedragen door de meeste users.quote:De topics die ik open in PTA pleur je al maandenlang dicht, dus wat dat betreft is er niets nieuws aan.
En idd wat hij ook nog zegt: je hebt er een handje van om hem dan maar te mentionen en persoonlijk af te zeiken. Is echt niet nodig, de slotjes zijn terecht en het is zijn taak om dat te doen (of jij het nou leuk vindt of niet).quote:Op maandag 17 februari 2025 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Daarnaast staat ook in de policy dat je de modjes gewoon laat bepalen of een topic open mag blijven of niet en niet onnodig kwetsend gedrag vertoont. Beide heb je je in mijn ogen (en ik ben niet de enige volgens mij) al meermaals niet aan gehouden.
Dit en de disclaimer:quote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De gefingeerde naam is generaliserend en kwetsend voor bepaalde groepen, dus ja het gaat wel tegen de policy wat mij betreft.
quote:"Voor rellen, trollen, schelden, respectloos reageren en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een irritatie post, wordt vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden"
Ok Sylvanaquote:Op maandag 17 februari 2025 15:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De gefingeerde naam is generaliserend en kwetsend voor bepaalde groepen, dus ja het gaat wel tegen de policy wat mij betreft.
Jij bent geen moderator dus jouw mening doet verder niet terzakequote:Op maandag 17 februari 2025 15:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Geen enkel detail staat expliciet in de policy (is ook onbegonnen) maar genoeg aanknopingspunten om zijn advies maar beter ter harte te nemen.
[..]
Met -gegronde- redenen. En gedragen door de meeste users.
[..]
En idd wat hij ook nog zegt: je hebt er een handje van om hem dan maar te mentionen en persoonlijk af te zeiken. Is echt niet nodig, de slotjes zijn terecht en het is zijn taak om dat te doen (of jij het nou leuk vindt of niet).
Dit is FB, waar meningen (over ongewenst postgedrag) gewoon mogenquote:Op maandag 17 februari 2025 15:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Jij bent geen moderator dus jouw mening doet verder niet terzake
Ik vind het woord 'flikker' stigmatiserend jegens homoseksuelen/mensen van de LGBTQIAP+ gemeenschap. Ik vind dat echt niet kunnen.quote:Op maandag 17 februari 2025 15:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet laten he. Flikker dan gewoon op joh
Thx ik kon hem niet vinden met zoekenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
PTA / Motorclub topic #1248 Lekker toeren
Vriendelijk verzoek, mag het topic weer open?quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
Deze mod zit momenteel in Bilbao voor een werktripje en vindt het met het kinderachtige gedoe in dit topic ook wel ff prima voor nu. Kijk over paar dagen wel weer of ik 'm heropen.
Met tegenzin geopend. Zucht. Benieuwd hoe lang het duurt voordat een bepaalde user daar weer begint met zuigen..... maar goed.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:01 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Vriendelijk verzoek, mag het topic weer open?
Dank, we gaan het zien.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
Met tegenzin geopend. Zucht. Benieuwd hoe lang het duurt voordat een bepaalde user daar weer begint met zuigen..... maar goed.
Ik hoopte ook op een grap, maargoed. Het probleem is dat als deze weer open gaat, dat het in no time weer hommeles wordt. Ik heb er iig geen vertrouwen meer in.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:51 schreef r_one het volgende:
dick_laurent in PTA / Irritaties op de weg #162
Kijk even naar de datum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |