abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 januari 2019 @ 01:58:09 #26
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184273079
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:23 schreef Tailless het volgende:

[..]

79.770 voor de duurste
59.820 voor de goedkoopste op dit moment
Voor dat geld kun je echt hele mooie auto's kopen. :)

Wel weer leuk dat ik de Nederlandse prijzen aardig goed heb voorspeld, toen de Amerikaanse prijzen bekend werden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184273716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 00:20 schreef Tailless het volgende:

[..]

vind je?
1 van de eerdere Tesla model S wel.
pi_184274753
Het dashboard ziet er heel strak uit, maar mij een beetje te strak. Ik heb liever wat knopjes en metertjes denk ik.
pi_184274936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:28 schreef itchycoo het volgende:
Het dashboard ziet er heel strak uit, maar mij een beetje te strak. Ik heb liever wat knopjes en metertjes denk ik.
hud had geen overbodige luxe geweest
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:59:53 #30
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_184290416
Ik wordt hebberig van deze bolide ;( :(
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 09:48 schreef Tailless het volgende:

[..]

hud had geen overbodige luxe geweest
Inderdaad vreemd dat hier niet voor gekozen is met het gecentreerde scherm.
pi_184290556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 22:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik wordt hebberig van deze bolide ;( :(

[..]

Inderdaad vreemd dat hier niet voor gekozen is met het gecentreerde scherm.
Ik kan je het volgende zeggen op plaatjes is die lelijker dan in het echt.

Bij launch geweest en tering wat werd ik er hebberig van.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 23:20:12 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184290875
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Door figuren als jou verdwijnt langzaam de fijne verbrandingsmotor.
Jij denkt dat deze TS een Tesla rijdt? :')
pi_185801324
- weg, referral-linkjes zijn niet gewenst -

[ Bericht 38% gewijzigd door Anne op 24-03-2019 10:15:36 ]
pi_185801366
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:23 schreef Tailless het volgende:

[..]

79.770 voor de duurste
59.820 voor de goedkoopste op dit moment
Goedkoopste die je nu kan bestellen is 4wd long range zwart.
Voor
¤ 58.218
Dus er is wel al een beetje de prijs omlaag gegaan.

In America heb je nu de volgende opties
*standard range (non premium)
* standard range premium
* 2wd medium range (deze komt volgens elon in mei)
* 2wd long range
* 4wd long range.(Deze is ook in Nederland)
* 4wd performance.(Deze is ook in Nederland nu al te bestellen)

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2019 10:56:40 ]
pi_185803267
Afgelopen week heb ik de 3 ook maar eens nauwkeurig bekeken, omdat ik toevallig toch naast de tesla dealer werk. Tot nu toe is de kleine achterklep nog steeds een deal breaker voor mij. Niets zo frustrerend als een grote achterbak hebben (want groot is het zeker, helemaal als je de dubbele bodem er uit haalt) waar je je spullen niet in krijgt omdat het niet door de opening past. Misschien prima voor mensen zonder kinderen (kinderwagen) en zonder MTB/ racefiets/ kitesurf spullen? Mij mogen ze weer opbellen zodra ze er een station model van gemaakt hebben.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_185803315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 13:42 schreef knoopie het volgende:
Afgelopen week heb ik de 3 ook maar eens nauwkeurig bekeken, omdat ik toevallig toch naast de tesla dealer werk. Tot nu toe is de kleine achterklep nog steeds een deal breaker voor mij. Niets zo frustrerend als een grote achterbak hebben (want groot is het zeker, helemaal als je de dubbele bodem er uit haalt) waar je je spullen niet in krijgt omdat het niet door de opening past. Misschien prima voor mensen zonder kinderen (kinderwagen) en zonder MTB/ racefiets/ kitesurf spullen? Mij mogen ze weer opbellen zodra ze er een station model van gemaakt hebben.
Ja, die achterklep maakt hem wel onpraktisch.
Voor mij een reden om te wachten tot Volvo met wat moois komt, die kunnen stations maken :)
pi_185803449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 13:42 schreef knoopie het volgende:
Afgelopen week heb ik de 3 ook maar eens nauwkeurig bekeken, omdat ik toevallig toch naast de tesla dealer werk. Tot nu toe is de kleine achterklep nog steeds een deal breaker voor mij. Niets zo frustrerend als een grote achterbak hebben (want groot is het zeker, helemaal als je de dubbele bodem er uit haalt) waar je je spullen niet in krijgt omdat het niet door de opening past. Misschien prima voor mensen zonder kinderen (kinderwagen) en zonder MTB/ racefiets/ kitesurf spullen? Mij mogen ze weer opbellen zodra ze er een station model van gemaakt hebben.
Nou dan bel ik je.
Zie hier de model y. Dit is een SUV model 3

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2019 13:56:23 ]
pi_185803485
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:

[..]

Nou dan bel ik je.
[ afbeelding ] Zie hier de model y. Dit is een SUV model 3
Dat ziet er niet echt uit als een station.
pi_185803507


pi_185803656
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:

[..]

Nou dan bel ik je.
[ afbeelding ] Zie hier de model y. Dit is een SUV model 3
Ja, maar dat is natuurlijk het paard achter de wagen spannen. Een in principe milieuvriendelijke electrische aandrijving in een onnodig hoge en zware auto inbouwen, zodat je weer meer verbruikt... Waarom niet gewoon een station maken van de model 3, net zoals die custom bouwers inderdaad ook bij de model s gedaan hebben.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_185803728
Zou je dat eigenlijk zelf mogen (laten) doen, wettelijk gezien? De achterklep vervangen door zoiets als het onderste gedeelte van een Saab toppola camper? :D
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_185805094
Tja, als dit mag en goedgekeurd wordt, waarom zou je dan niet een achterklep mogen veranderen.

pi_185807975
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 14:23 schreef knoopie het volgende:
Zou je dat eigenlijk zelf mogen (laten) doen, wettelijk gezien? De achterklep vervangen door zoiets als het onderste gedeelte van een Saab toppola camper? :D
[ afbeelding ]
je afbeelding werkt niet
  zaterdag 23 maart 2019 @ 23:00:04 #45
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_185813179
Van buiten matig maar van binnen mislukt. Niet mijn ding, blegh.
EV's ansich, nice.
Weet van alles een beetje maar net niets.
pi_185895361
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 23:00 schreef -Richard- het volgende:
Van buiten matig maar van binnen mislukt. Niet mijn ding, blegh.
EV's ansich, nice.
Het is niet de mooiste auto, maar de buitenzijde is eerst en vooral ontworpen voor zo min mogelijk luchtweerstand. Het is om te zien een prima auto. Beter dan gemiddeld vind ik.

Interieur vind ik ook prima. Stoelen zitten goed. Wel even afwachten hoe dat nepleer in de zon gaat aanvoelen. Het minimalistische houd ik wel van. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Gemiste kans is dat het geen hatchback is. Rare beslissing, maar waarschijnlijk ingegeven door de Amerikaanse en Chinese markt.

De auto rijdt echt top. Wegligging is beter dan van mening sportwagen, zonder oncomfortabel te zijn. Klasse beter dan de MS, die overigens ook al bovengemiddeld op de weg lag. Stuur is lekker dik en kleiner diameter. De hele auto is gewoon sportiever dan de MS.

Het is voor het geld gewoon een hele mooie auto. Want kwa totale kosten mag je een EV nog altijd vergelijken met een ICE die de helft kost. Nou, vind maar eens voor 30k een auto met ICE die hetzelfde biedt als de M3.

Range is ook bizar goed. 500 km is makkelijk te halen. En zodra V3 supercharging in Europa verschijnt (vanaf de zomer) is ‘tanken’ kwa tijd vergelijkbaar met een ICE.
pi_185896383
Tesla's moet je toch ff in het echt gezien hebben en even in gereden hebben. Dan merk je dat het eigenlijk gewoon prima is en zelfs best mooi. Ik heb bijna 3 jaar een Model S gereden en nu ie weg is mis ik heel veel dingen die toen vanzelfsprekend waren maar bij de meeste auto's geen optie is.

Maar goed, de dure verzekering, onderdelen en kleine probleempjes zijn nadelen. Misschien dat het bij de Model 3 allemaal mee gaat vallen maar het blijft een risico, het is toch een relatief nieuw bedrijf.
Facts don't care about your feelings
pi_185896820
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Tesla's moet je toch ff in het echt gezien hebben en even in gereden hebben. Dan merk je dat het eigenlijk gewoon prima is en zelfs best mooi. Ik heb bijna 3 jaar een Model S gereden en nu ie weg is mis ik heel veel dingen die toen vanzelfsprekend waren maar bij de meeste auto's geen optie is.

Maar goed, de dure verzekering, onderdelen en kleine probleempjes zijn nadelen. Misschien dat het bij de Model 3 allemaal mee gaat vallen maar het blijft een risico, het is toch een relatief nieuw bedrijf.
Wat zijn de dingen die je mist dan?
pi_185897046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:

[..]

Wat zijn de dingen die je mist dan?
Met name het elektrische rijden zelf is gewoon lekker. Altijd maximale vermogen. Ik rij m'n woonwijk uit de snelweg op en ik kan direct vol gas pompen. Nu moet ik m'n motor warm rijden.......

En dan natuurlijk alle opties. Met de app zien waar m'n auto is, voorverwarmen.. of zelfs naar voren laten rollen als iemand z'n auto strak op die van mij heeft gezet. Groot scherm met navi, spotify en een grote kofferbak (en nog een extra voorin). Grote open dak vond ik ook wel lekker in de zomer, niet zo'n klein dingetje waar je bijna niets aan hebt. En auto pilot natuurlijk. Ben ermee naar Duitsland en Londen geweest, moeiteloos. Nu mag je blij zijn met een beetje normaal werkende dynamische cruise control op een auto.

Maar ben ook blij met m'n 6-in-lijn nu hoor... heb het geluid toch wel gemist :P maar het voelt wel alsof je qua techniek 10 jaar terug in de tijd gaat.
Facts don't care about your feelings
pi_185996826
Model 3 afgelopen maand best verkochte auto in Nederland...

http://www.allesovertesla(...)ederland-maart-2019/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')