abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186048994
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:41 schreef dennistd het volgende:
Dat DB een website heeft waarop overtollig materiaal aangeboden wordt is wel bekend denk ik. Maar wat ze nu weer aanbieden :D

https://www.dbresale.com/verkauf/suche--xkat15174--xid132370.htm
Niet so raar toch? Makkelijk te hergebruiken en het is nog graties ook.
  Redactie Sport vrijdag 5 april 2019 @ 14:54:58 #152
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_186049679
De Länderbahn start een samenwerking met de Technische Spoorwegschool in Belgrado om machinisten op te leiden: https://beg.bahnland-baye(...)achkr%C3%A4ftemangel

En in München is geprobeerd om een Golf GTI van een trein te stelen: https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/64017/4237690
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:44:30 #153
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_186052958
SNCF Resau heeft een atlas uitgebracht van het Franse net. Gratis, wel zelf afdrukken!

https://flipbook.sncf-reseau.fr/atlas-rfn#p=1

Geen dank!
pi_186057096
Dit moet het weekend toch goedmaken

pi_186058047
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
SNCF Resau heeft een atlas uitgebracht van het Franse net. Gratis, wel zelf afdrukken!

https://flipbook.sncf-reseau.fr/atlas-rfn#p=1

Geen dank!
Wat cool!
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  vrijdag 5 april 2019 @ 23:31:03 #156
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186059443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
SNCF Resau heeft een atlas uitgebracht van het Franse net. Gratis, wel zelf afdrukken!

https://flipbook.sncf-reseau.fr/atlas-rfn#p=1

Geen dank!
Leuk, zijn dat dezelfde kaarten als van die Über Master PDF van ooit? Of is dit recenter?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 6 april 2019 @ 00:15:48 #157
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_186060343
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
SNCF Resau heeft een atlas uitgebracht van het Franse net. Gratis, wel zelf afdrukken!

https://flipbook.sncf-reseau.fr/atlas-rfn#p=1

Geen dank!
Toch dank.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_186062692
Ik zit een beetje te lezen over die controversiële campagne van ProRail en euh, tot nu toe vind ik de campagne fucking goed in elkaar gezet, de reacties van de jongeren zijn volgens mij eindelijk wat het moet zijn, en ik kan me wel voorstellen dat rijdend personeel het confronterend vindt, maar is dat niet juist de bedoeling? Kinderen en jongeren die snappen niet waarom iets niet mag omdat ze geen oorzaak en gevolg aan elkaar kunnen koppelen op dezelfde manier als volwassenen. Daar zijn het kinderen voor. En op 18jarige leeftijd zijn ze gewoon nog kind ook al vinden ze van niet. Daarom is Max Verstappen ook zo'n goede coureur, risico's zijn grappig of minder relevant en daarom verleg je de grenzen.

Met het risico op over te komen als een botte kankerlijer; ik heb meerdere (ex-)machinisten horen zeggen dat er door die kleding weer allemaal troep loskomt uit het verleden wat ze al een plekje hebben gegeven. Is het niet zo dat, als een beetje gerafelde kleding dit met je doet, je het misschien helemaal niet op een goede manier verwerkt hebt en dat je er nog daadwerkelijk de schouders onder moet zetten om de boel te verwerken?

Ik zal wat ik vind van de toon van de ex-machinist die bij Hart van Nederland was achterwege laten :)

Ik denk dat de campagne spot on is in ieder geval en aan de reacties van de kinderen in de zaal te zien is precies het doel bereikt en uiteindelijk betekent dat minder traumatische ervaringen voor het personeel.

Maargoed, ik kan misschien wat makkelijker knopjes omzetten dan een ander.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_186062740
Wellicht was het doel wel om die reacties van rijdend personeel los te maken ten behoeve van de bewustwording wat een zelfdoding met zo iemand doet. Zal nooit zijn opgeschreven maar de aandacht ervoor is enorm.
pi_186063394
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 07:46 schreef b2py het volgende:
Wellicht was het doel wel om die reacties van rijdend personeel los te maken ten behoeve van de bewustwording wat een zelfdoding met zo iemand doet. Zal nooit zijn opgeschreven maar de aandacht ervoor is enorm.
Van een campagne van ProRail? Dat klinkt me op z'n minst wat samenzweringstheorie-achtig in de oren :P Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar het lijkt me dat ProRail daar geen kak mee te maken heeft en NS is sinds gisteren ook aan het steigeren hierover.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_186063713
Heeft iemand enig idee wat er precies plat lag in Duitsland gisteren waardoor m'n maten hier allemaal met uren vertraging en veel vaker overstappen zijn aangekomen? Iets met telefonie meen ik er uit op te maken.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_186063725
Ja. Het is ons gezamenlijk probleem dat we zelfdodingen hebben, mogelijk meest effectief is spelen op de gevoelens van de mens, stukje bewustwording van de gevolgen. De reacties van de machinisten qua afgunst zou zomaar de bedoeling geweest kunnen zijn. Weet niet of het zo is maar zou geen andere verklaring weten.
pi_186063733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 09:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er precies plat lag in Duitsland gisteren waardoor m'n maten hier allemaal met uren vertraging en veel vaker overstappen zijn aangekomen? Iets met telefonie meen ik er uit op te maken.
  Moderator zaterdag 6 april 2019 @ 09:55:13 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186063749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 07:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zit een beetje te lezen over die controversiële campagne van ProRail en euh, tot nu toe vind ik de campagne fucking goed in elkaar gezet, de reacties van de jongeren zijn volgens mij eindelijk wat het moet zijn, en ik kan me wel voorstellen dat rijdend personeel het confronterend vindt, maar is dat niet juist de bedoeling? Kinderen en jongeren die snappen niet waarom iets niet mag omdat ze geen oorzaak en gevolg aan elkaar kunnen koppelen op dezelfde manier als volwassenen. Daar zijn het kinderen voor. En op 18jarige leeftijd zijn ze gewoon nog kind ook al vinden ze van niet. Daarom is Max Verstappen ook zo'n goede coureur, risico's zijn grappig of minder relevant en daarom verleg je de grenzen.

Met het risico op over te komen als een botte kankerlijer; ik heb meerdere (ex-)machinisten horen zeggen dat er door die kleding weer allemaal troep loskomt uit het verleden wat ze al een plekje hebben gegeven. Is het niet zo dat, als een beetje gerafelde kleding dit met je doet, je het misschien helemaal niet op een goede manier verwerkt hebt en dat je er nog daadwerkelijk de schouders onder moet zetten om de boel te verwerken?

Ik zal wat ik vind van de toon van de ex-machinist die bij Hart van Nederland was achterwege laten :)

Ik denk dat de campagne spot on is in ieder geval en aan de reacties van de kinderen in de zaal te zien is precies het doel bereikt en uiteindelijk betekent dat minder traumatische ervaringen voor het personeel.

Maargoed, ik kan misschien wat makkelijker knopjes omzetten dan een ander.
Die kleding aan sich is geen trauma. Maar een herinnering aan.
Maar je kunt op zoveel manieren worden herinnert. Ben het met je eens dat de verwerking dan niet helemaal geslaagd is.

Ik vind het een bijzonder sterke campagne.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 april 2019 @ 12:56:36 #165
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_186066115
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 09:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er precies plat lag in Duitsland gisteren waardoor m'n maten hier allemaal met uren vertraging en veel vaker overstappen zijn aangekomen? Iets met telefonie meen ik er uit op te maken.
Dusseldorf lag er in ieder geval uit. Zie https://www.wz.de/nrw/due(...)akuiert_aid-37908611 .

Ik had op Duisburg een overstap op de EC9 naar Zurich maar die reed maar tot Basel Bad Bf en met +60. Mocht ik nog twee keer overstappen ook. ;(

Oh, en de Zwitsers zijn streng. Heb ook voor vandaag een ticket met zugbindung maar kwam een melding dat er problemen waren op mijn route. Maar ook dat de trein van een halfuur eerder wel op tijd zou rijden. Ik was op tijd en vraag voor vertrek aan de conducteur of ik mee mag. No problem. Om vervolgens bij de kaartcontrole zijn collega te treffen die er wel een probleem mee heeft. Maar goed, behalve een preek geen boete. Wil niet weten wat dat bij de SBB kost. O-)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zaterdag 6 april 2019 @ 13:16:52 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186066368
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 09:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Van een campagne van ProRail? Dat klinkt me op z'n minst wat samenzweringstheorie-achtig in de oren :P Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar het lijkt me dat ProRail daar geen kak mee te maken heeft en NS is sinds gisteren ook aan het steigeren hierover.
Ik vind het vooral uiterst merkwaardig dat er kennelijk van tevoren geen afstemming geweest is tussen Prorail en NS hierover. Ze hebben toch duidelijk hetzelfde belang in dit verhaal.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_186068665
Van Madrid naar Lissabon met de trein, lastig te vinden, zie ik iets over het hoofd?
  Moderator zaterdag 6 april 2019 @ 16:43:58 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186068699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:40 schreef Adrie072 het volgende:
Van Madrid naar Lissabon met de trein, lastig te vinden, zie ik iets over het hoofd?
Rechtstreekse nachttrein, HOT332 van renfe.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186068806
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rechtstreekse nachttrein, HOT332 van renfe.

Top, vond deze https://rail.cc/nl/nachttreinen/madrid-lissabon-th-332/71, maar waar kan ik een kaartje kopen?
  zaterdag 6 april 2019 @ 16:56:11 #170
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_186068837
Dat staat erbij: ACPRail, Omio, of bij de vervoerders (Renfe en CP). Als je op de site van Renfe nog geen kaartje kunt kopen is de boekingstermijn waarschijnlijk nog niet begonnen.

Je kunt er ook met dagtreinen komen, maar dan moet je 3 keer overstappen. Renfe geeft die reisadviezen niet, DB doet wel.
  Moderator zaterdag 6 april 2019 @ 18:55:07 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186070458
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 16:56 schreef James1988 het volgende:
Dat staat erbij: ACPRail, Omio, of bij de vervoerders (Renfe en CP). Als je op de site van Renfe nog geen kaartje kunt kopen is de boekingstermijn waarschijnlijk nog niet begonnen.

Je kunt er ook met dagtreinen komen, maar dan moet je 3 keer overstappen. Renfe geeft die reisadviezen niet, DB doet wel.
Idd, ik had ook via de DB Navigator gezocht :Y

Gebeurt wel vaker dat die reisadviezen geeft die eigenlijk niet bestaan.

Toen ik in Litouwen van Vilnius naar Plungė moest was ik verbaasd dat ik mijn reisadvies niet kon kopen aan het loket.

D'r gingen twee treinen per dag, die er stopten, op kloten tijden. Toen ik mijn optie via Kretinga voorstelde keken ze me raar aan. Eerst met een IC veel verder en dan met een boemeltje een uur weer terug. _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:10:18 #172
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_186070752
Met dagtreinen komt DB hierop uit:



Lekker krappe aansluiting in Merida voor de enige reismogelijkheid overdag _O-
  zaterdag 6 april 2019 @ 21:35:05 #173
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_186073441
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:10 schreef James1988 het volgende:
Met dagtreinen komt DB hierop uit:

[...]

Lekker krappe aansluiting in Merida voor de enige reismogelijkheid overdag _O-
Zijn er eigenlijk ook punctualiteitcijfers van die rit?

Gisteren zat ik in de EC9 waarvan slechts 19% op tijd rijdt en het ding is gemiddeld zo'n 30 minuten vertraagd. :') https://www.zugfinder.de/zuginfo.php?zugnr=EC_9

Hoewel me ook opviel dat zowel de Duitsers als de Zwitsers amper speling hebben in de dienstregeling. Als in, waar je in Nederland bij ieder knooppunt minuten stilstaat en zo best wat vertraging kan inlopen door fanatiek te sleutelen viel dat gisteren toch tegen.

Als die Spanjaarden ook zo strak plannen dan kun je beter alvast halverwege die route een hotel reserveren. :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_186074504
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 09:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die kleding aan sich is geen trauma. Maar een herinnering aan.
Euh.....
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_186074582
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 12:56 schreef Eix het volgende:

[..]

Dusseldorf lag er in ieder geval uit. Zie https://www.wz.de/nrw/due(...)akuiert_aid-37908611 .

Ik had op Duisburg een overstap op de EC9 naar Zurich maar die reed maar tot Basel Bad Bf en met +60. Mocht ik nog twee keer overstappen ook. ;(

Oh, en de Zwitsers zijn streng. Heb ook voor vandaag een ticket met zugbindung maar kwam een melding dat er problemen waren op mijn route. Maar ook dat de trein van een halfuur eerder wel op tijd zou rijden. Ik was op tijd en vraag voor vertrek aan de conducteur of ik mee mag. No problem. Om vervolgens bij de kaartcontrole zijn collega te treffen die er wel een probleem mee heeft. Maar goed, behalve een preek geen boete. Wil niet weten wat dat bij de SBB kost. O-)
Ah thanks!

¤70 euro vanwege grijsrijden. ¤90 bij echt zwartreizen. Eerste vergrijp. 2e+¤40, 3e+¤30,-
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_186082372
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:35 schreef Eix het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk ook punctualiteitcijfers van die rit?

Gisteren zat ik in de EC9 waarvan slechts 19% op tijd rijdt en het ding is gemiddeld zo'n 30 minuten vertraagd. :') https://www.zugfinder.de/zuginfo.php?zugnr=EC_9

Hoewel me ook opviel dat zowel de Duitsers als de Zwitsers amper speling hebben in de dienstregeling. Als in, waar je in Nederland bij ieder knooppunt minuten stilstaat en zo best wat vertraging kan inlopen door fanatiek te sleutelen viel dat gisteren toch tegen.

Als die Spanjaarden ook zo strak plannen dan kun je beter alvast halverwege die route een hotel reserveren. :')
Dat is wel echt barslecht inderdaad, dat zijn vertragingen die me aan de Italiaanse IC/EC-treinen doen denken tot 2011. -O-
pi_186084901
Retour Frankfurt-Erfurt gisteren en vandaag en tot twee keer toe ontbreekt een treinstel aan de ICE waardoor m'n zitplaatsreservering ongeldig is en ik twee uur kan staan :r Wat een gekut is het toch ook iedere keer weer met Deutsche Bahn |:(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2019 16:54:03 ]
  zondag 7 april 2019 @ 16:45:41 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186084986
WTF hoe kan dat dan? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_186085434
Gisteren was het ICE 594 waar een treinstel van 5 wagons ontbrak (ICE-T) en die vervolgens werd opgeheven en vervangen door een kortere ICE waar alle reserveringen ongeldig waren. Vandaag is het ICE 1156 (eveneens ICE-T) waar een treinstel van 7 wagons (met mijn zitplaats) gewoon ontbreekt. In beide gevallen wegens een technische storing. Inmiddels heb ik in Eisenach gelukkig een zitplaats weten te bemachtigen door me tactisch op te stellen, maar het hele gangpad staat nog steeds vol. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2019 17:03:02 ]
pi_186096594
Ik heb even gepoetst, duh.

Wel wil ik even één ding duidelijk maken;
Soms doen we wel iets met een TR, en soms inderdaad niet. Jullie weten wel hoe dat werkt.

Wat ik nu namelijk zie is dat élke post van een bepaalde user wordt gerapporteerd, ongeacht de inhoud van die post. Dan heb je kans dat de TR wordt afgevinkt zonder verdere actie. Meestal informeer ik de TR'er daar wel over, maar soms doen mijn medemods en ik dat ook niet. Shit happens.

PS. Deadlock, gedraag je }:| flappie.
pi_186098170
Jullie mogen wel weer verder posten hè :o.
  maandag 8 april 2019 @ 10:36:30 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186098326
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2019 10:26 schreef Anne het volgende:
Jullie mogen wel weer verder posten hè :o.
Okee :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_186099925
Maandag rijden de treinen weer van en naar Leiden Centraal
Dit las ik op leidschdagblad.
Wel zo fijn voor de gene die daar gebruik van willen maken. Al is fietsen in dit mooie weer ook niet verkeerd.
  Redactie Sport maandag 8 april 2019 @ 22:08:07 #184
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_186109918
Zaterdagavond waren er een paar kleine bermbrandjes tussen München en Regensburg. Om de brandweer zijn werk te laten doen werd het treinverkeer stilgelegd. De schrik bij de brandweerlieden was dan ook groot toen een halfuur later ineens een RegionalExpress met 120km/h aan kwam rijden: ze konden zichzelf nog net in veiligheid brengen door weg te springen. De trein raakte alleen de brandslangen: https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/64017/4239090
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport dinsdag 9 april 2019 @ 00:37:31 #185
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_186112689
lokfuehrer_tim twitterde op maandag 08-04-2019 om 16:29:11 Gerade im RE9 nach Siegen:"Liebe Reisende, wir haben derzeit eine Verspätung von 38 Minuten. Zudem sind drei Türen im Zug defekt, gekennzeichnet durch die gelben Zettel. Gibt es gute Nachrichten? Ja! Alle Toiletten funktionieren!" ^O^ reageer retweet
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 9 april 2019 @ 06:54:20 #186
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186113892
Boh, stiltecoupé verwarming op standje crematorium, en in de andere helft van de bak de airco op max. Het kan echt 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_186114105
Het zijn de equivalenten van de echte hollandsche temperaturen buiten
  dinsdag 9 april 2019 @ 07:37:33 #188
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186114115
Als ik dat gewild had was ik wel gaan fietsen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_186114730
Kilometers bovenleiding gestript bij Weesp

OvDRail_Jan twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 06:56:58 In verband met een defecte bovenleiding tussen #Weesp en #Gaasperdam is er vertraging in de treinenloop. @ProRail #incidentenbestrijding is aanwezig om een gestrande trein te evacueren. https://t.co/YCsmeA1yle reageer retweet
  Moderator dinsdag 9 april 2019 @ 09:34:09 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186115146
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2019 00:37 schreef dennistd het volgende:
lokfuehrer_tim twitterde op maandag 08-04-2019 om 16:29:11 Gerade im RE9 nach Siegen:"Liebe Reisende, wir haben derzeit eine Verspätung von 38 Minuten. Zudem sind drei Türen im Zug defekt, gekennzeichnet durch die gelben Zettel. Gibt es gute Nachrichten? Ja! Alle Toiletten funktionieren!" ^O^ reageer retweet
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186116990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 08:51 schreef Maegrim het volgende:
Kilometers bovenleiding gestript bij Weesp

OvDRail_Jan twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 06:56:58 In verband met een defecte bovenleiding tussen #Weesp en #Gaasperdam is er vertraging in de treinenloop. @:ProRail #incidentenbestrijding is aanwezig om een gestrande trein te evacueren. https://t.co/YCsmeA1yle reageer retweet
[ afbeelding ]
Apart dat deze intercity Duivendrecht voorbij gereden is dan met een kapotte bungelende pantograaf:

https://www.nu.nl/268461/(...)-amsterdam-zuid.html
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_186117535
Ik kan het mij bijna niet voorstellen, vooral omdat er een gestrande SLT stond direct na het punt waar de bovenleiding naar beneden was gehaald, met, jawel, een defecte stroomafnemer:

OvDRail_Jan twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 11:27:55 @ProRail Stroomafnemer wordt van het dak gehaald https://t.co/mIPqQtg8Ve reageer retweet
Aan de andere kant zijn alle afbeeldingen van die trein wel vandaag voor het eerst op het internet verschenen.
Wellicht dat die ICM eerst een stuk van de bovenleiding heeft meegetrokken, daarna de stroomafnemer op het dak terecht is gekomen, en vervolgens die SLT er achteraan is gereden (waardoor die dus tegen de ravage op is gelopen en daarmee zijn stroomafnemer heeft verspeeld).

[ Bericht 13% gewijzigd door MTL op 09-04-2019 12:42:58 ]
  dinsdag 9 april 2019 @ 13:44:59 #193
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_186118897
Nou.. Je redt Amsterdam Zuid wel als het niet de stroomafnemer van het eerste treinstel is. Er is denk ik niets waar je aan merkt dat het mis gaat als het maar ver genoeg achter je is.
  dinsdag 9 april 2019 @ 14:53:32 #194
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_186119945
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Leuk, zijn dat dezelfde kaarten als van die Über Master PDF van ooit? Of is dit recenter?
Ja maar inmiddels wel in een ander jasje

De gewone kaart is ook nog te downloaden
pi_186121421
een tijd geleden is er een digitaal informatiebord in een grasveld terecht gekomen, bij station Krommenie-Assendelft. sindsdien ligt het daar. NS, Prorail, gemeente, provincie, niemand weet wie er nu aan zet is ;)
LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17 Beste @ProRail @NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 9 april 2019 @ 16:34:49 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186121557
Jezus wat een onzin :') is dat bord ooit uit de lucht komen vallen dan? 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_186122209
Die reacties er onder ook, prachtig. Allemaal wijzen naar elkaar
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 april 2019 @ 18:08:21 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_186122882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 16:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
een tijd geleden is er een digitaal informatiebord in een grasveld terecht gekomen, bij station Krommenie-Assendelft. sindsdien ligt het daar. NS, Prorail, gemeente, provincie, niemand weet wie er nu aan zet is ;)
LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17 Beste @:ProRail @:NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:22:48 #199
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_186123046
En die stroomdraad even volgen is blijkbaar ook teveel gevraagd. Dan zie je toch vanzelf op wiens verdeelkast dat ding is aangesloten? of het bord is van de netbeheerder. :+
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  dinsdag 9 april 2019 @ 19:00:53 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186123715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:22 schreef Eix het volgende:
En die stroomdraad even volgen is blijkbaar ook teveel gevraagd. Dan zie je toch vanzelf op wiens verdeelkast dat ding is aangesloten? of het bord is van de netbeheerder. :+
En verwacht je van de oplettende voorbijganger dat die zijn leven in de waagschaal stelt omdat allerlei faaldiensten falen? :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')