Dat is wel echt barslecht inderdaad, dat zijn vertragingen die me aan de Italiaanse IC/EC-treinen doen denken tot 2011.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook punctualiteitcijfers van die rit?
Gisteren zat ik in de EC9 waarvan slechts 19% op tijd rijdt en het ding is gemiddeld zo'n 30 minuten vertraagd.https://www.zugfinder.de/zuginfo.php?zugnr=EC_9
Hoewel me ook opviel dat zowel de Duitsers als de Zwitsers amper speling hebben in de dienstregeling. Als in, waar je in Nederland bij ieder knooppunt minuten stilstaat en zo best wat vertraging kan inlopen door fanatiek te sleutelen viel dat gisteren toch tegen.
Als die Spanjaarden ook zo strak plannen dan kun je beter alvast halverwege die route een hotel reserveren.
twitter:lokfuehrer_tim twitterde op maandag 08-04-2019 om 16:29:11Gerade im RE9 nach Siegen:"Liebe Reisende, wir haben derzeit eine Verspätung von 38 Minuten. Zudem sind drei Türen im Zug defekt, gekennzeichnet durch die gelben Zettel. Gibt es gute Nachrichten? Ja! Alle Toiletten funktionieren!"
reageer retweet
twitter:OvDRail_Jan twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 06:56:58In verband met een defecte bovenleiding tussen #Weesp en #Gaasperdam is er vertraging in de treinenloop. @ProRail #incidentenbestrijding is aanwezig om een gestrande trein te evacueren. https://t.co/YCsmeA1yle reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:37 schreef dennistd het volgende:
twitter:lokfuehrer_tim twitterde op maandag 08-04-2019 om 16:29:11Gerade im RE9 nach Siegen:"Liebe Reisende, wir haben derzeit eine Verspätung von 38 Minuten. Zudem sind drei Türen im Zug defekt, gekennzeichnet durch die gelben Zettel. Gibt es gute Nachrichten? Ja! Alle Toiletten funktionieren!"
reageer retweet
Apart dat deze intercity Duivendrecht voorbij gereden is dan met een kapotte bungelende pantograaf:quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:51 schreef Maegrim het volgende:
Kilometers bovenleiding gestript bij Weesp[ afbeelding ]twitter:OvDRail_Jan twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 06:56:58In verband met een defecte bovenleiding tussen #Weesp en #Gaasperdam is er vertraging in de treinenloop. @:ProRail #incidentenbestrijding is aanwezig om een gestrande trein te evacueren. https://t.co/YCsmeA1yle reageer retweet
Aan de andere kant zijn alle afbeeldingen van die trein wel vandaag voor het eerst op het internet verschenen.twitter:OvDRail_Jan twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 11:27:55@ProRail Stroomafnemer wordt van het dak gehaald https://t.co/mIPqQtg8Ve reageer retweet
Ja maar inmiddels wel in een ander jasjequote:Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk, zijn dat dezelfde kaarten als van die Über Master PDF van ooit? Of is dit recenter?
twitter:LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17Beste @ProRail @NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
een tijd geleden is er een digitaal informatiebord in een grasveld terecht gekomen, bij station Krommenie-Assendelft. sindsdien ligt het daar. NS, Prorail, gemeente, provincie, niemand weet wie er nu aan zet istwitter:LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17Beste @:ProRail @:NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
En verwacht je van de oplettende voorbijganger dat die zijn leven in de waagschaal stelt omdat allerlei faaldiensten falen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:22 schreef Eix het volgende:
En die stroomdraad even volgen is blijkbaar ook teveel gevraagd. Dan zie je toch vanzelf op wiens verdeelkast dat ding is aangesloten? of het bord is van de netbeheerder.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |