abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178828013
Na paar maanden en acht dates verder, heb ik het daten afgekapt met een man die ik leuk vond en eigenlijk nog steeds leuk vind. Dit vanwege zijn communicatie naar mij toe.. hij was ook steeds minder geïnteresseerd in mij dan in het begin en deed veel minder moeite om af te spreken dan ik. Ik ben dit niet gewend en ik vond het ten koste gaan van mezelf. Bij de eerste keer dat ik aangaf dat ik niet verder wilde om deze reden, kwam hij met excuses persoonlijke issues/ ziek/ griep etc. gaf het een kans en een maand later zag ik geen verbetering en heb ik het moeten afkappen voor mijn eigen belang. Je kan ziek zijn, heel naar, maar dat lijkt mij geen reden om niet duidelijk te communiceren over hoe en wat.

Ik vraag me oprecht af wat een man dan bezielt, waarom sommige moeite hebben met niet duidelijk, eerlijk en open communiceren.. zeggen dat je het heel erg leuk vindt en dan daar niet naar handelen door met een datum te komen bijvoorbeeld.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die zo zijn, geen idee, ik heb het i.i.g. alleen bij deze man ervaren tot zover. Vandaar over mannen en hun communicatie.
  maandag 30 april 2018 @ 09:37:15 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828032
Misschien wilde hij dat jij wat meer moeite voor hem deed?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178828074
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178828075
Te vroeg geneukt, te makkelijk?
pi_178828078
He's just not that into you.
  maandag 30 april 2018 @ 09:44:57 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828107
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken :').

Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 09:47:42 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828133
Wat is je vraag? Moeten wij deze man analyseren, of zijn alle mannen zo en moeten we dat tegenspreken?
  maandag 30 april 2018 @ 09:49:04 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178828158
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178828222
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 09:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
  maandag 30 april 2018 @ 09:57:40 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828239
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
pi_178828242
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
pi_178828245
pi_178828249
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken :').

Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
  maandag 30 april 2018 @ 09:58:32 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178828251
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
Dit ligt niet aan mannen. Vrouwen moeten eens leren direct te zijn en als ze wat willen weten het gewoon vragen in plaats van vage hints te geven.
And so is the past
  maandag 30 april 2018 @ 09:58:51 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178828256
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
Ja en dat natuurlijk.
And so is the past
pi_178828260
Misschien was het voor hem nodig om te weten of er ook qua intimiteit vonken zijn voor ie gaat bespreken of ie met je wil trouwen
Heb je hem gevraagd waarom hij het onderwerp afkapt en aangegeven dat het voor jou belangrijk is?
  maandag 30 april 2018 @ 09:59:58 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828266
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
Ik zei niet dat vrouwen niet meer zijn dan hun kut.

Ik probeer je te laten begrijpen dat hoe belangrijk jouw kutje voor jou is

Zo belangrijk is tijd voor een man

Als jij hem 8x meesleurt op date en wss was hij netjes heeft die betaald voor die dates en tijd geinvesteerd wtf kreeg hij ervoor terug nog niet eens een zoen

Lol :')
pi_178828273
Niet vervelend bedoeld, maar afgaande op jouw bijdragen aan dit forum, je welbekende eisenlijstjes en de vreemde verwachtingen die jij van mannen hebt kan ik me goed voorstellen dat iemand zijn interesse verliest en het wellicht nog even aanhoudt om te kijken waar het schip strand, maar dat je er niet meer teveel tijd en moeite in wilt steken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178828278
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
De eerste drie dates was er een goede klik, hij had me best mogen zoenen maar hij heeft het moment gewoon niet genomen en ik ook niet (ben ouderwets hierin). En daarna werd het lastig met communicatie vanuit zijn kant (issues/ziek etc) en ik kreeg er steeds minder zin in.
pi_178828281
Je klinkt ontzettend high maintenance trouwens. En dat na een paar posts
Laat staan na 8 dates verspreid over meerdere maanden en al een keer gedumpt zijn

Daar worden mannen meestal niet heet van
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:02:51 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828287
quote:
Dat lijkt mij ook wel ja.
  maandag 30 april 2018 @ 10:03:35 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828296
Tja je moet als man natuurlijk wel je slag slaan maar wellicht had hij niet het idee dat je zin had om te zoenen :P.

Maar hoe zie je eruit?
pi_178828301
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, dan ben je er wel een beetje klaar mee. Geef de beste man eens ongelijk. 8 dates en niet eens gekust, wat verwacht je nou zelf meid? Dat hij als een schoothondje achter je aan blijft lopen? Voor jou 10 anderen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178828316
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid. Een man wil zich fysiek begeert voelen. Als jij de boot zo lang blijft afhouden dan haken ze snel af.
pi_178828319
quote:
:D
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:06:30 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828337
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid.
Is dit kennis op basis van dit topic alleen? Dan vind ik dat nogal wat conclusies. :').
pi_178828355
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 10:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is dit kennis op basis van dit topic alleen? Dan vind ik dat nogal wat conclusies. :').
Jij kent de Pohi van TS niet? Die heeft een eisenlijst van 6 a4'tjes waar je als man aan moet voldoen voordat je zelfs haar handje maar vast mag houden.
pi_178828362
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:59 schreef Allures het volgende:
Misschien was het voor hem nodig om te weten of er ook qua intimiteit vonken zijn voor ie gaat bespreken of ie met je wil trouwen
Dit wel ja. TS, je had verwacht dat hij het uitgebreid over jullie toekomst ging hebben terwijl hij nog niet eens wist of je een beetje kan zoenen?
pi_178828376
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 10:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee op basis van 20+ topics van TS. Zij is hier al jaren een reguliere poster en loopt steeds tegen dezelfde problemen aan, maar blijft alle adviezen in de wind slaan. Alleen een WO opgeleide 9/10 - 10/10 qua uiterlijk, rijke man die bereid is om 6 maanden te wachten op intimiteit en ondertussen niemand anders mag daten maakt mogelijk een kans bij haar.

Die mannen hebben echter enorm veel keuze en gaan niet zo lang wachten op deze frigide ijskoningin.
  maandag 30 april 2018 @ 10:17:10 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178828463
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Dit. De man in kwestie heeft het goed gedaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_178828610
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit. De man in kwestie heeft het goed gedaan.
Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
pi_178828644
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
Als je er geen zin meer in hebt waarom dan nog meerdere malen op date gaan?

Is het misschien een idee dat je ook eens naar adviezen van anderen gaat luisteren?
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:34:05 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828728
quote:

[..]

Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel.
Was je wel duidelijk in wat je wilde dan? Een kleine hint of aanraking kan vaak al genoeg zijn. Als je op afstand op de bank blijft zitten wachten tot er iets gebeurt, dan gebeurt het dus niet (altijd)
  maandag 30 april 2018 @ 10:34:10 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178828732
Hij vond je dus niet leuk genoeg en heeft het een beetje laten doodbloeden. Of je was de vrouw van zijn dromen, maar hij was ervan overtuigd dat jij hem niet leuk genoeg vond.

Waarom communiceer je zelf eigenlijk niet open en eerlijk? Heb je tegen hem gezegd dat je hem hartstikke leuk vindt en dat je er met hem serieus voor wil gaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 30-04-2018 10:40:58 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_178828739
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee op basis van 20+ topics van TS. Zij is hier al jaren een reguliere poster en loopt steeds tegen dezelfde problemen aan, maar blijft alle adviezen in de wind slaan. Alleen een WO opgeleide 9/10 - 10/10 qua uiterlijk, rijke man die bereid is om 6 maanden te wachten op intimiteit en ondertussen niemand anders mag daten maakt mogelijk een kans bij haar.

Die mannen hebben echter enorm veel keuze en gaan niet zo lang wachten op deze frigide ijskoningin.
Op het stukje van anderen niet daten na is dit verhaal dus niet waar. Rijke mannen vervelen mij door hun arrogante gedrag, en de zeer knappe mannen doen minder moeite.. deze man was wat boven gemiddeld (dus niet zeer knap) en vond ik gewoon aantrekkelijk, maar hij verveelde mij vanwege zijn communicatie. Zo kan je ook geen band opbouwen met iemand. Zoals je merkt let ik op hoe ik behandeld word, en niet om hoe rijk en knap iemand is. Gewoon aantrekkelijk.
pi_178828767
quote:

[..]

Had dan zelf het initiatief genomen. Een zoen is nog geen huwelijksaanzoek, ook al ben je een tikje ouderwets.
  maandag 30 april 2018 @ 10:38:30 #37
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178828792
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:35 schreef TheInnocent het volgende:
Na paar maanden en acht dates verder, heb ik het daten afgekapt met een man die ik leuk vond en eigenlijk nog steeds leuk vind. Dit vanwege zijn communicatie naar mij toe.. hij was ook steeds minder geïnteresseerd in mij dan in het begin en deed veel minder moeite om af te spreken dan ik. Ik ben dit niet gewend en ik vond het ten koste gaan van mezelf. Bij de eerste keer dat ik aangaf dat ik niet verder wilde om deze reden, kwam hij met excuses persoonlijke issues/ ziek/ griep etc. gaf het een kans en een maand later zag ik geen verbetering en heb ik het moeten afkappen voor mijn eigen belang. Je kan ziek zijn, heel naar, maar dat lijkt mij geen reden om niet duidelijk te communiceren over hoe en wat.

Ik vraag me oprecht af wat een man dan bezielt, waarom sommige moeite hebben met niet duidelijk, eerlijk en open communiceren.. zeggen dat je het heel erg leuk vindt en dan daar niet naar handelen door met een datum te komen bijvoorbeeld.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die zo zijn, geen idee, ik heb het i.i.g. alleen bij deze man ervaren tot zover. Vandaar over mannen en hun communicatie.
Even door zure appel heen..er zijn meer vissen in de vijver ;) Maar idd, dates die geen geen voorstellen doen, niet actief handelen zijn bij voorbaat al kansloos, lijkt alsof je aan een dood paard moet trekken elke keer.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_178828793
Laat het gaan. Man die geen moeite doet, is het niet waard... het is zijn verlies.
pi_178828803
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Even door zure appel heen..er zijn meer vissen in de vijver ;) Maar idd, dates die geen geen voorstellen doen, niet actief handelen zijn bij voorbaat al kansloos, lijkt alsof je aan een dood paard moet trekken elke keer.
Delen zelfde mening. Boks!
  maandag 30 april 2018 @ 10:40:27 #40
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828828
quote:

[..]

Hoe heb je laten merken dat je dat wel wilde dan?
pi_178828835
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je er geen zin meer in hebt waarom dan nog meerdere malen op date gaan?

Is het misschien een idee dat je ook eens naar adviezen van anderen gaat luisteren?
Ik heb hem eerlijk en duidelijk aangegeven hoe ik erover denk. Dat hij niet serieus overkomt vanwege zijn afwezigheid. Heb hem waarschuwingen gegeven en zelfs een kans toen hij zei dat hij issues had en had het uitgelegd op de vierde date wat hem dwarszat (werk ziek etc). Dit was na het moment dat ik niet verder wilde. Gewoon twee weken lang geen contact zoeken is normaal voor hem. Dus geen verbetering in communicatie helaas, en ook ongeloofwaardig in sommige dingen. Kijk, dan houdt het vanuit mijn kant ook gewoon op en moet je niet verwachten dat ik je nog wil zoenen. Ben dan meer bezig met wel of geen afscheid nemen.
pi_178828852
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef Lienekien het volgende:
Hij vond je dus niet leuk genoeg en heeft het een beetje laten doodbloeden. Of je was de vrouw van zijn dromen, maar hij was ervan overtuigd dat jij hem niet leuk genoeg vond.

Waarom communiceer je zelf eigenlijk niet open en eerlijk? Heb je tegen hem gezegd dat je hem hartstikke leuk vindt en dat je er met hem serieus voor wil gaan?
Maar hij 'verveelde' haar

Ik snap eigenlijk niet waarom je wilde dat het werkte. Je vond hem emotioneel niet aantrekkelijk, hij verveelde je en na 3 dates zag je het al niet meer zitten?

Klinkt meer als een 'hij wilde niet dus nu moet ik hem hebben'
  maandag 30 april 2018 @ 10:42:05 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828855
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Laat het gaan. Man die geen moeite doet, is het niet waard... het is zijn verlies.
Je bedoelt 8x op date gaan is niet moeite doen? _O-
pi_178828869
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jawel, maar daarna liet hij het afweten... dus dan is het toch echt ciao ciao.
  maandag 30 april 2018 @ 10:43:09 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828879
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb hem eerlijk en duidelijk aangegeven hoe ik erover denk. Dat hij niet serieus overkomt vanwege zijn afwezigheid. Heb hem waarschuwingen gegeven en zelfs een kans toen hij zei dat hij issues had en had het uitgelegd op de vierde date wat hem dwarszat (werk ziek etc). Dit was na het moment dat ik niet verder wilde. Gewoon twee weken lang geen contact zoeken is normaal voor hem. Dus geen verbetering in communicatie helaas, en ook ongeloofwaardig in sommige dingen. Kijk, dan houdt het vanuit mijn kant ook gewoon op en moet je niet verwachten dat ik je nog wil zoenen. Ben dan meer bezig met wel of geen afscheid nemen.
Je hebt een man waar je mee aan het daten was " waarschuwingen gegeven " ?

Wtf
pi_178828881
quote:

[..]

Dus na date 4 wist je al dat je niet meer wilde zoenen en dat hield het vanuit jouw kant op
En toen zei hij 'zullen we nog wat gaan doen' en was jij van oke. En dat 4x
En dan is hij onduidelijk in zijn communicatie?
  maandag 30 april 2018 @ 10:43:29 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828891
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja omdat hij geen hoogte kreeg van Ts
pi_178828908
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja.. true. Hij heeft duidelijk hoge verwachtingen van een vrouw dan. Geen enkele vrouw trekt dit zo lang.
pi_178828912
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja omdat hij geen hoogte kreeg van Ts
Hoezo? Niet zoenen staat niet synoniem aan geen hoogte krijgen?

Met mijn ex heb ik ook echt maanden niks gedaan zelfs geen gezoen... en toch wou hij me en kwam hij elk weekend 600 km heen en 600 k terugrijden om mij te zien.... :D
pi_178828929
quote:

[..]

Je komt op mij een beetje over als een diva, in ieder geval niet als iemand waar je gezellig een relatie mee kunt hebben maar iemand die verwacht als een prinses behandeld te worden zonder daar iets tegenover te stellen. Klinkt niet als iemand waar je veel moeite voor wilt doen.
pi_178828943
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je komt op mij een beetje over als een diva, in ieder geval niet als iemand waar je gezellig een relatie mee kunt hebben maar iemand die verwacht als een prinses behandeld te worden zonder daar iets tegenover te stellen. Klinkt niet als iemand waar je veel moeite voor wilt doen.
Wat zou er tegenover moeten staan?
  maandag 30 april 2018 @ 10:46:31 #52
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178828947
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

TS geeft aan dat laatste dates met moeite tot stand kwamen en initief vooral bij haar lag..
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:47:13 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828957
quote:

[..]

Deze man klinkt niet als de assertieve persoonlijkheid die jij wenst. Misschien moet je daar wat meer op filteren in de toekomst.
pi_178828970
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid. Een man wil zich fysiek begeert voelen. Als jij de boot zo lang blijft afhouden dan haken ze snel af.
Juist de leuke mannen natuurlijk. Want die kunnen wel beter krijgen, veel beter.

Ts heeft dit nu al jaren. Ik zie topic na topic. Uiteindelijk ligt het probleem bij haarzelf. Lijstjes, eisen, wensen, verwachtingen. Ts moet eens met beide benen op de grond komen. Ze is niet zo bijzonder dat alle mannen achter haar aan blijven lopen. Ze is zo afstandelijk dat zelfs mannen die echt geïnteresseerd zijn maar afknappen.

Ts gunt zichzelf helemaal geen relatie. Ze staat niet open voor een ander persoon, slechts voor een eisenlijst. Liefde is geen afvinklijstje. Ik hoop voor mevrouw dat ze niet als eenzame maagd van 45 met twintig katten eindigt. Of juist een man vindt dienaangaande haar lijstje voldoet en dan uiteindelijk natuurlijk een mishandelende lul met vingers blijkt te zijn. Een narcist, psychopaat of iemand anders die goed kan acteren zodat het lijk of hij aan de eisen voldoet

De kans is zeer realistisch dat dit op deze manier gebeurt.
Whatever...
pi_178828978
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Juist de leuke mannen natuurlijk. Want die kunnen wel beter krijgen, veel beter.
Hoezo kunnen die beter krijgen? Misschien is TS wel bloedmooi...
  maandag 30 april 2018 @ 10:48:38 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178828979
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:46 schreef Montelly het volgende:

[..]

TS geeft aan dat laatste dates met moeite tot stand kwamen en initief vooral bij haar lag..
Ben jij nu ook al de white knight van TheInnocent?
pi_178828981
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat zou er tegenover moeten staan?
De reden dat jij daar naar moet vragen is de reden dat jouw relatietopics ook altijd tot veel vermaak en popcorn leiden.

Keer die vraag eens om: wat heb jij te bieden waardoor jij verwacht dat een ander jouw als prinses moet behandelen?
pi_178829003
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Genoeg bloedmooie meiden die niet arrogant zijn, geen eisenpakket hebben en die wel gewoon willen zoenen en seksen.
pi_178829011
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De reden dat jij daar naar moet vragen is de reden dat jouw relatietopics ook altijd tot veel vermaak en popcorn leiden.

Keer die vraag eens om: wat heb jij te bieden waardoor jij verwacht dat een ander jouw als prinses moet behandelen?
Ik heb een man genoeg te bieden.... dus een man mag zeker wat moeite voor me doen en daar hoort minimaal initiatief tonen bij... dan heb ik het nog niet eens over betalen, bruidsschat, bruiloft die hij dient te betalen en meer... het is een man en een man dient zijn plek te kennen.
pi_178829018
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef Lienekien het volgende:

Ja, ik vroeg het eerst aan hem hoe hij er over denkt. Hij vond het hartstikke leuk en vroeg naar mij - en ik dacht er hetzelfde over. Heb ook gezegd dat ik niet veel mannen heb gedate omdat ik niet casual date, en later ook dat het door de communicatie moeilijk is voor mij een band met hem op te bouwen en te geloven dat hij serieus is (dit bedoelde ik met een waarschuwing geven) Hij reageerde er niet inhoudelijk op, alleen dat hij het begreep en veranderde toen van onderwerp want niet in the mood om hierover te praten. Dus zo werd ik afstandelijker steeds, en was er uiteindelijk ook klaar mee.
  maandag 30 april 2018 @ 10:51:18 #61
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178829022
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, want verlangen naar aandacht van je date en een proactieve houding wat laat zien dat diegene serieus voor je wilt gaan maakt je gelijk een diva.. :')

Ik zou graag ook een ongeïnteresseerde dame willen daten.
  maandag 30 april 2018 @ 10:51:44 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178829029
quote:

[..]

En je hebt nog 5 dates daarvoor nodig om dat in te zien?

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zo typisch dat jij je in TS kan vinden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178829041
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, ik vroeg het eerst aan hem hoe hij er over denkt. Hij vond het hartstikke leuk en vroeg naar mij - en ik dacht er hetzelfde over. Heb ook gezegd dat ik niet veel mannen heb gedate omdat ik niet casual date, en later ook dat het door de communicatie moeilijk is voor mij een band met hem op te bouwen en te geloven dat hij serieus is (dit bedoelde ik met een waarschuwing geven) Hij reageerde er niet inhoudelijk op, alleen dat hij het begreep en veranderde toen van onderwerp want niet in the mood om hierover te praten. Dus zo werd ik afstandelijker steeds, en was er uiteindelijk ook klaar mee.
NEXT!! Niet meer aan denken... je wordt vanzelf een keer harder.
pi_178829069
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:51 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja, want verlangen naar aandacht van je date en een proactieve houding wat laat zien dat diegene serieus voor je wilt gaan maakt je gelijk een diva.. :')

Ik zou graag ook een ongeïnteresseerde dame willen daten.
Als dit de eerste keer dat ditngebeurde was dan geef ik je gelijk. Ik lees echter al jaren dergelijke topics.

Mijn conclusie: ts is onzeker, een ijskoningin en heeft last van het prinsessensyndroom.
Whatever...
pi_178829079
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als dit de eerste keer dat ditngebeurde was dan geef ik je gelijk. Ik lees echter al jaren dergelijke topics.

Mijn conclusie: ts is onzeker, een ijskoningin en heeft last van het prinsessensyndroom.
Juist niet. Door deze houding filtert zij zeer goed. Daar waar ze anders maanden of jaren kwijt zou zijn aan mannen die achteraf toch niks zijn.
  maandag 30 april 2018 @ 10:55:50 #66
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178829089
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat klinkt als een verwend kreng dat haar zin wil doordrijven. Dikke kans dat hij je erg leuk vond, maar van dat dominante gedrag niet veel moest hebben. Na je nog een paar keer de kans te hebben gegeven om je normaal te gedragen, heeft hij definitief eieren voor zijn geld gekozen.
pi_178829095
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan. Dan nog. Bloedmooie vrouwen die dat weten en zich gedragen als prinses vind ik uitermate onaantrekkelijk.
Whatever...
  Redactie Frontpage maandag 30 april 2018 @ 10:57:07 #68
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178829116
Nee, want vrouwen communiceren helder en duidelijk :')

Dit soort dingen aan een geslacht koppelen is echt belachelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 30 april 2018 @ 10:58:04 #69
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178829134
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Juist niet. Door deze houding filtert zij zeer goed. Daar waar ze anders maanden of jaren kwijt zou zijn aan mannen die achteraf toch niks zijn.
Je kunt natuurlijk ook twee weken spenderen aan een man die achteraf toch niks is maar of dat nou zo'n goed alternatief is...
  maandag 30 april 2018 @ 11:00:48 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178829195
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Die man toont geen initiatief... wat is raar aan TS|?
TS zit er wel mee, anders opent ze dit topic niet. Die man kan het geen reet schelen dat hij haar kwijt is, hoor :)
pi_178829235
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Op het stukje van anderen niet daten na is dit verhaal dus niet waar. Rijke mannen vervelen mij door hun arrogante gedrag, en de zeer knappe mannen doen minder moeite.. deze man was wat boven gemiddeld (dus niet zeer knap) en vond ik gewoon aantrekkelijk, maar hij verveelde mij vanwege zijn communicatie. Zo kan je ook geen band opbouwen met iemand. Zoals je merkt let ik op hoe ik behandeld word, en niet om hoe rijk en knap iemand is. Gewoon aantrekkelijk.
En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.
pi_178829262
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.
Mensen kunnen dingen achterhalen..... 8 dates is nog best vroeg.
pi_178829277
Hey TS. Mijn ervaring is dat mensen met deze instelling denken dat communicatie jou geen moeite/energie kost en dat het voor jou een "natuurlijke" aanleg is. Ze vinden het heerlijk om het gemak van jouw emotionele werk in hun leven te hebben, maar beginnen er niet aan omdat ze het zelf dus niet als iets zien dat moeite zou moeten kosten, maar als iets dat bij jou "hoort" (en dus niet bij hen). Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt er een punt achter te zetten!
pi_178829293
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoezo? Niet zoenen staat niet synoniem aan geen hoogte krijgen?

Met mijn ex heb ik ook echt maanden niks gedaan zelfs geen gezoen... en toch wou hij me en kwam hij elk weekend 600 km heen en 600 k terugrijden om mij te zien.... :D
Uithuwelijken telt niet.
pi_178829319
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mensen kunnen dingen achterhalen..... 8 dates is nog best vroeg.
Vroeg voor wat? ik heb na 2 dates altijd een goed idee hoe iemand is. Anders heeft de persoon iets te verbergen en is het sowieso geen date-materiaal.
pi_178829341
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Thuiswonen is bij ons normaal.... wij zijn geen kaaskoppen die op hun 20e uit huis gaan....
Parasiteren is jullie niet vreemd nee.
pi_178829363
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:07 schreef Deckard het volgende:

[..]

Parasiteren is jullie niet vreemd nee.
Lieve schat, ik heb meer huizen dan jij ooit zal hebben. Zou dus echt beter gewoon zwijgen.
pi_178829462
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als de communicatie eerst wel duidelijk was en leuk, maar daarna meneer afwezig wordt vanwege issues (na date 3) want ziek/ werk etc dan denk ik hmm dan geef ik het tijd en ruimte, maar als het na een maand of twee niet verbetert dan trek ik er ook een streep door. Voel ik me aan het lijntje gehouden.
pi_178829546
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:04 schreef blondetrien het volgende:
Hey TS. Mijn ervaring is dat mensen met deze instelling denken dat communicatie jou geen moeite/energie kost en dat het voor jou een "natuurlijke" aanleg is. Ze vinden het heerlijk om het gemak van jouw emotionele werk in hun leven te hebben, maar beginnen er niet aan omdat ze het zelf dus niet als iets zien dat moeite zou moeten kosten, maar als iets dat bij jou "hoort" (en dus niet bij hen). Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt er een punt achter te zetten!
Helaas waar, hij vond dat ik teveel waarde hechtte aan communicatie toen ik niet meer verder wilde om deze reden. Denk inderdaad een man met een heel andere instelling dan ik..
pi_178829976
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?

Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
  maandag 30 april 2018 @ 11:32:17 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178829986
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?
Nee.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 11:33:39 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178830028
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Als een man weinig communiceert, communiceert een man dan weinig?

Wat is dit voor vraag?

Net als bij vrouwen, is er niet één soort man. De één doet het wel, de ander niet. Ik zou zeggen: niet kapotanalyseren en gewoon weer door daten.
  maandag 30 april 2018 @ 11:35:40 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178830075
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:

Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
Had je hem moeten vragen tijdens die 8 dates.
pi_178830105
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als een man weinig communiceert, communiceert een man dan weinig?

Wat is dit voor vraag?

Net als bij vrouwen, is er niet één soort man. De één doet het wel, de ander niet. Ik zou zeggen: niet kapotanalyseren en gewoon weer door daten.
Als hij merkt dat hij op emotioneel vlak weinig te bieden heeft voor de vrouw die hij leuk vindt (zelf heeft hij moeite met zich openstellen), gaat hij daardoor minder praten en contact zoeken met haar? Dat bedoel ik.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 11:36:51 #85
441859 crew  Lenny77
pi_178830109
quote:

Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niet zo een prater is en er ook geen behoefte in heeft?
Dan past hij gewoon niet bij jou en heb je er goed aan gedaan dit te beëindigen. Misschien had het even iets vroeger gekund, maar allez,.. Het is nu zo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 11:38:01 #86
441859 crew  Lenny77
pi_178830142
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja.. true. Hij heeft duidelijk hoge verwachtingen van een vrouw dan. Geen enkele vrouw trekt dit zo lang.
_O-
Zo grappig om dit van jou te horen! En zo makkelijk om te keren naar jou.
pi_178830153
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Had je hem moeten vragen tijdens die 8 dates.
Hij is dan niet in the mood voor dit onderwerp, het is natuurlijk geen leuk onderwerp maar ja als je er niet over kan praten dan houdt het ook op lijkt me.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 11:39:02 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178830165
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:36 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als hij merkt dat hij op emotioneel vlak weinig te bieden heeft voor de vrouw die hij leuk vindt (zelf heeft hij moeite met zich openstellen), gaat hij daardoor minder praten en contact zoeken met haar? Dat bedoel ik.
Dit kan hij toch als enige beantwoorden?
pi_178830181
Ga eens lezen hoe een man in elkaar zit. Mannen zijn geen praters, behalve gays
pi_178830224
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niet zo een prater is en er ook geen behoefte in heeft?
Dan past hij gewoon niet bij jou en heb je er goed aan gedaan dit te beëindigen. Misschien had het even iets vroeger gekund, maar allez,.. Het is nu zo.
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
pi_178830256
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit kan hij toch als enige beantwoorden?
Daar is het nu te laat voor, spreek hem niet meer/ nummer verwijderd.
pi_178830287
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Je eigen beslissing goed te praten?

Volgens mij laat hij wel duidelijk merken dat hij er al geen zin meer in had/heeft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 11:47:51 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178830372
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daar is het nu te laat voor, spreek hem niet meer/ nummer verwijderd.
En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.
  maandag 30 april 2018 @ 11:54:37 #94
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178830549
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja dit is een leugen natuurlijk. Er zijn zat vrouwen die herkennen dat een bepaalde man waarde heeft en wellicht introverter is of minder bezig is met de player richting hen uit te hangen en gewoon de touwtjes in handen nemen. Initiatief nemen is niet voor iedereen namelijk.

Dat jij die rol voor jezelf niet ziet zitten is een ander verhaal. Je moet dan ook gewoon lekker doen wat goed voor je voelt maar dit topic komt een beetje over alsof je in je ego-tje gekrenkt voelt en hier even wat bevestiging wil krijgen dat jij geweldig bent en die jongen een stuk stront.

Alleen is dit niet het libelle forum dus je zal onderhand wel teleurgesteld zijn met alle reality-checks die je richting je hoofd gesmeten krijgt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 30 april 2018 @ 11:55:32 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178830586
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.
Ze denkt volgens mij dat dit voor elke man geldt. Zie TT.
pi_178830777
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gaat mij om een ervaring rijker worden. Ik ga niet aan een dood paard trekken, anders had ik er geen einde aan gemaakt voor mijn eigen belang.
  maandag 30 april 2018 @ 12:04:00 #97
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178830833
Lief dagboek....
Oude user in een nieuw jasje.
pi_178830838
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 11:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja dit is een leugen natuurlijk. Er zijn zat vrouwen die herkennen dat een bepaalde man waarde heeft en wellicht introverter is of minder bezig is met de player richting hen uit te hangen en gewoon de touwtjes in handen nemen. Initiatief nemen is niet voor iedereen namelijk.

Dat jij die rol voor jezelf niet ziet zitten is een ander verhaal. Je moet dan ook gewoon lekker doen wat goed voor je voelt maar dit topic komt een beetje over alsof je in je ego-tje gekrenkt voelt en hier even wat bevestiging wil krijgen dat jij geweldig bent en die jongen een stuk stront.

Alleen is dit niet het libelle forum dus je zal onderhand wel teleurgesteld zijn met alle reality-checks die je richting je hoofd gesmeten krijgt.
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 12:04:51 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178830852
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
Ja, maar too little, too late.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 30 april 2018 @ 12:04:59 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178830855
quote:

Af en toe eens een oorzaak ook bij jezelf zoeken i.p.v. hopeloos geforceerd overal de oorzaak bij, vooral anderen, en niet bij jezelf te leggen is erg onaantrekkelijk.
Om als persoon te groeien zou je daar ook eens kritisch naar mogen kijken anders hebben we over 5 jaar nog steeds topics als deze van jouw hand en de daarbij komende aandachtgeslet van een andere user die alle aandacht naar zich trekt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 30 april 2018 @ 12:06:19 #101
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178830898
quote:

Zoek je een metroman die voortdurend over emoties communiceert?
  maandag 30 april 2018 @ 12:11:24 #102
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178831041
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom moet een man zich emotioneel volkomen bloot geven als hij minstens een half jaar moet wachten tot jij je eindelijk gaat blootgeven? Als jij geen intimiteit wil, waarom eis je het dan wel van hem?
  maandag 30 april 2018 @ 12:25:00 #103
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_178831425
Niet alles gelezen, maar hij vond je denk ik niet leuk genoeg. Alleen te laf om je dat direct te zeggen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_178831583
Nou TS, de man in kwestie heeft wellicht niet goed gecommuniceerd, maar zelf kun je er ook iets van.

Date 3; willen beide zoenen, niemand neemt het initiatief.. Dan is het al klaar.

Je geeft aan dat je wel wilde zoenen, waarom doe je dat dan niet?? Omdat de man het initiatief moet nemen? Kom op zeg, we leven niet meer in 1920.
pi_178832005
Is dit niet gewoon een gevalletje dit was hem niet en verder. Een man zegt toch niks over “de communicatie van mannen”.

Jouw communicatie is ook niet erg duidelijk, als er na 8 dates nog niet gezoend is. Een man wil dat echt wel als hij je 8 keer mee uit neemt.
pi_178832021
Oh ik had de laatste pagina’s moeten lezen. :+
pi_178832256
Heeft hij op enig moment wel intimiteit gezocht?
Als hij date 1 of 2 al geprobeerd heeft je te zoenen oid, maar jij vond dit te vroeg, dan zou ik als ik hem was ook gewacht hebben tot jij hier initiatief in zoekt, hij heeft per slot van rekening al initiatief gezocht en dat kwam hem op een afwijzing te staan en dat wil ie waarschijnlijk dan niet nog een keer meemaken.

Ik praat zelf ook niet graag op eerste dates over zeer emotionele onderwerpen en denk dat de meesten het dan lekker luchtig proberen te houden. Als het dan gezellig is, wordt er vanzelf stukje bij beetje meer prijsgegeven. Als iemand 8 keer met je op date gaat, kun je er wel vanuit gaan dat hij het niet doet om even vlot te scoren. Er zullen vast wel mannen zijn die zo ver zullen gaan en dan heb je gewoon een keer echt bijzonder veel pech gehad in dat opzicht (en das ook niet het einde van de wereld), maar de meeste zullen na date 3 echt wel afgehaakt zijn als het enige dat ze zoeken even vlot scoren is.

En inderdaad, als het al de zoveelste keer is dat het een en ander niet gaat zoals gewenst, dan moet je misschien eens een spiegel voorhouden en kijken hoe je zelf kunt veranderen ipv de schuld continue bij de anderen te leggen.

@magrebijnse: Een drugsdealer kan best een catch zijn, je verdient een bruidschat(en de rest) omdat je er goed uit ziet, vind het normaal dat je vent wil dat je thuis blijft omdat hij andere mannen niet vertrouwd, maar je hebt wel normen en waarden doordat je tot je huwelijk thuis blijft wonen... En als die vent dan stikjaloers is en je fysiek danwel emotioneel gaat misbruiken, verbaas je je hierover en had je dit echt nooit aan kunnen zien komen. Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik al direct never nooit geen interesse zal hebben in figuren als jij.
pi_178832273
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?
pi_178832286
quote:

[..]

Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
En dan ook nog kiezen voor een drugsdealer, zwanger laten maken en lekker doorgaan met daten.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2018 12:53:42 ]
pi_178832288
quote:

[..]

Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?
Ok ok.
pi_178832314
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.
pi_178832362
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?
Ok ok.
Nee, haar relatie is een puberverkering, en het feit dat ze op haar 30e nog thuis woont is 1 van de dingen waar dat ondere anderen uit blijkt.

En natuurlijk mag ze advies geven, dat is alleen net zoveel waard als advies van de dominee over hoe je een vrouw moet verwennen in bed: NIETS.
pi_178832384
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.
^O^ _O_
  maandag 30 april 2018 @ 12:58:34 #114
438527 MissButterflyy
pi_178832450
Zullen we bij het onderwerp blijven, ipv steeds te reageren op een bepaalde user hier?
  maandag 30 april 2018 @ 13:02:47 #115
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178832574
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Er moet helemaal niks.

Voor jouw gevoel moet dat voor jou.

Waarom hebben we dit gesprek dan eigenlijk? Je hebt gedate, het werkte niet. Move on. Waarom die behoefte om het aan de grote klok te hangen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_178832588
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Crooyzwans het volgende:
Heeft hij op enig moment wel intimiteit gezocht?
Als hij date 1 of 2 al geprobeerd heeft je te zoenen oid, maar jij vond dit te vroeg, dan zou ik als ik hem was ook gewacht hebben tot jij hier initiatief in zoekt, hij heeft per slot van rekening al initiatief gezocht en dat kwam hem op een afwijzing te staan en dat wil ie waarschijnlijk dan niet nog een keer meemaken.

Ik praat zelf ook niet graag op eerste dates over zeer emotionele onderwerpen en denk dat de meesten het dan lekker luchtig proberen te houden. Als het dan gezellig is, wordt er vanzelf stukje bij beetje meer prijsgegeven. Als iemand 8 keer met je op date gaat, kun je er wel vanuit gaan dat hij het niet doet om even vlot te scoren. Er zullen vast wel mannen zijn die zo ver zullen gaan en dan heb je gewoon een keer echt bijzonder veel pech gehad in dat opzicht (en das ook niet het einde van de wereld), maar de meeste zullen na date 3 echt wel afgehaakt zijn als het enige dat ze zoeken even vlot scoren is.

En inderdaad, als het al de zoveelste keer is dat het een en ander niet gaat zoals gewenst, dan moet je misschien eens een spiegel voorhouden en kijken hoe je zelf kunt veranderen ipv de schuld continue bij de anderen te leggen.

@magrebijnse: Een drugsdealer kan best een catch zijn, je verdient een bruidschat(en de rest) omdat je er goed uit ziet, vind het normaal dat je vent wil dat je thuis blijft omdat hij andere mannen niet vertrouwd, maar je hebt wel normen en waarden doordat je tot je huwelijk thuis blijft wonen... En als die vent dan stikjaloers is en je fysiek danwel emotioneel gaat misbruiken, verbaas je je hierover en had je dit echt nooit aan kunnen zien komen. Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik al direct never nooit geen interesse zal hebben in figuren als jij.
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.
pi_178832670
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 13:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Er moet helemaal niks.

Voor jouw gevoel moet dat voor jou.

Waarom hebben we dit gesprek dan eigenlijk? Je hebt gedate, het werkte niet. Move on. Waarom die behoefte om het aan de grote klok te hangen?
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
  maandag 30 april 2018 @ 13:08:23 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178832700
Topic opgeschoond. Kan het a.u.b. ontopic blijven?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 30 april 2018 @ 13:11:07 #119
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178832767
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
Communicatie doe je zelf aan mee. Je kan beter naar jezelf kijken en je afvragen waarom het met jou niet lukt.
1 + 1 = blauw
  maandag 30 april 2018 @ 13:15:50 #120
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_178832893
Als ik zo snel dit topic doorlees heb ik.maar 1 simpele tip voor TS. Begin jezelf een spiegel voor te houden.😗
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 13:16:36 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178832911
quote:

[..]

Ja, maar als iedereen nu overduidelijk zegt dat er niet één soort man is, dan valt er weinig te discussieren over het feit dat alle mannen op een bepaalde manier communiceren of in jouw ogen niet genoeg affectie tonen of aandacht geven.
pi_178833913
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Precies dit dus. En dat is TS ook al wel vaker verteld, in meerdere uitgebreide topics door mensen die er veel moeite in staken om TS van advies te voorzien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178833968
quote:

[..]

Dan kan het ook gewoon aan deze man gelegen hebben. Mannen zijn heel verschillend en iedereen communiceert op een andere manier. Is vooral een proces van trial en error om erachter te komen wat bij je past.

Zijn op dating/relatiegebied zo veel factoren die een rol spelen. Je ziet in communicatie vaak ook probleem dat de mannen die fijn en makkelijk communiceren, dit niet enkel met 1 dame kunnen, maar met een scala aan dames. Hierdoor hebben ze meer keus (over algemeen) en zullen dus ook meer verwachten andersom alvorens ze zich settelen. Ook zullen ze over het algemeen minder zin hebben in een vrouw die zeer veeleisend is, want voor haar zo een paar anderen. Je zult dus echt heel veel te bieden moeten hebben om bij die leuke man die er goed uit ziet, makkelijk communiceert etc. weg te komen met een zeer uitgebreide eisenlijst.

Denk daarbij overigens dat sowieso weinig mannen zeer intieme gesprekken gaan voeren alvorens ze ook maar enige intimiteit hebben gehad met een vrouw. (zullen er vast wel zijn, maar ik ken weinig tot geen mannen die dit doen)
  maandag 30 april 2018 @ 13:53:25 #124
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_178834131
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.
Klinkt alsof hij je gewoon niet leuk genoeg vond.

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 13:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Denk daarbij overigens dat sowieso weinig mannen zeer intieme gesprekken gaan voeren alvorens ze ook maar enige intimiteit hebben gehad met een vrouw. (zullen er vast wel zijn, maar ik ken weinig tot geen mannen die dit doen)
En dit denk ik ook.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 30 april 2018 @ 13:58:56 #125
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178834325
quote:

[..]

Hij kennelijk na date 3 al niet meer.

Communicatie komt van 2 kanten hé. Als hij niet het idee krijgt dat je wel wil zoenen maakt hij niet zo snel een move.
pi_178835284
Wat een topic dit, zeker in het licht na haar andere topics.
Zo'n eisenlijst is echt niet normaal. Deze knakker trouwens ook niet. Een normale man had er na 3 dates al de brui aan gegeven.
Maar ja, dat wil TS niet horen hé, dat zo'n eisenpakket mannen afschrikt en juist alleen de mannen overhoudt die niet helemaal in de haak zijn.
Maar goed, wel leuk leesvoer :)
pi_178836055
En denk ook wel zo van, als elke date een soort kruisverhoor is waar is de ongebonden leuke spanning dan? Daten moet wel leuk blijven en ja tuurlijk wil je kijken of je een match bent maar als het te serieus word zonder enige spanning en je verwacht wel van hem allemaal dingen maar zelf (kom je dan waarschijnlijk kill en hard over) verwacht je teveel van iemand terwijl je je zelf niet echt open stelt om de connectie aan te gaan en daar hoort gewoon wel in zekere mate affectie bij om het te laten groeien (de connectie). Ja je zegt het wel dat je bepaalde dingen aankaart, maar met alleen praten en ook geen moves van jou kant gaat het gewoon moeizaam. Jij verwacht van hem dat hij het wel doet maar andersom doe je het niet.

Wat ik zo lees is dat jullie gewoon geen match zijn en miss te verschillend, jij wil praten over dingen hij wimpelt dat af (wat de reden ook mag zijn) maar denk wat ik zo lees is dat je het veel te zwaar maakt. Maar miss gooi je ook gewoon je eigen glazen in.

[ Bericht 10% gewijzigd door Borrelnootje00 op 30-04-2018 15:18:43 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_178837521
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:44 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Je eigen beslissing goed te praten?

Volgens mij laat hij wel duidelijk merken dat hij er al geen zin meer in had/heeft.
Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?

Hij kwam met zijn redenen (ziek problemen etc) en niet lekker in zijn vel, waardoor ik het toch een kans wilde geven want in het begin vond ik hem wel heel leuk en anders. Dus we gingen verder daten.
pi_178837662
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?

Hij kwam met zijn redenen (ziek problemen etc) en niet lekker in zijn vel, waardoor ik het toch een kans wilde geven want in het begin vond ik hem wel heel leuk en anders. Dus we gingen verder daten.
Omdat hij je toen nog wel leuk vond. Maar je laat hem tijdens die dates zien dat je eigenlijk helemaal niet zo leuk bent = geen moeite waard.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178837847
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 15:57 schreef ITrade het volgende:

[..]

Omdat hij je toen nog wel leuk vond. Maar je laat hem tijdens die dates zien dat je eigenlijk helemaal niet zo leuk bent = geen moeite waard.
Hij deed daarvoor ook weinig moeite, wekenlang iemand niet zien en dan met zo’n verhaal komen. Hoe denk je dat ik me dan voel?
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 16:06:13 #131
441859 crew  Lenny77
pi_178837861
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Om niet de gedumpte te zijn? Trots dit dat.
  maandag 30 april 2018 @ 16:08:26 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178837915
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij deed daarvoor ook weinig moeite, wekenlang iemand niet zien en dan met zo’n verhaal komen. Hoe denk je dat ik me dan voel?
Waarom voel je je een slachtoffer?
pi_178837950
Ik denk dat je lang niet zo bijzonder bent als je zelf denkt..
pi_178838128
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom voel je je een slachtoffer?
Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.
pi_178838171
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Om niet de gedumpte te zijn? Trots dit dat.
Hmm hij wilde verder daten omdat hij te trots was voor het feit dat ik niet verder wilde? Uiteindelijk heb ik het toch een tweede keer gezegd, wat maakt het dan uit.
  maandag 30 april 2018 @ 16:21:04 #136
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_178838274
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lieve schat, ik heb meer huizen dan jij ooit zal hebben. Zou dus echt beter gewoon zwijgen.
Vakantie huisjes in Marokko tellen niet mee Maghrebijnse :P

Maar ik neem aan dat TS ook uit de Turkse/Marokkaanse cultuur komt?

Als dat zo is dan heb je een redelijk groot probleem als ik het zo lees, je bent eigenlijk te oud om nog echt interessant te zijn voor een man uit je eigen cultuur en te moeilijk voor een Nederlandse man.

Heel knap dat je zo lang "Innocent" bent gebleven, maar het is nu eenmaal zo dat een vrouwelijke maagd van 24 iets meer waarde heeft als eentje van 30 :7

Eigenlijk heb je te lang gewacht.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 16:25:06 #137
441859 crew  Lenny77
pi_178838372
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hmm hij wilde verder daten omdat hij te trots was voor het feit dat ik niet verder wilde? Uiteindelijk heb ik het toch een tweede keer gezegd, wat maakt het dan uit.
Hij wou niet degene zijn om aan de kant gezet te worden. Dus heeft dit tegen gehouden.
De tweede keer waren jullie alweer zoveel verder... Gemak gaat dan boven trots :D
  maandag 30 april 2018 @ 16:26:03 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178838396
Ik ben toch wel benieuwd hoe ts eruit ziet
pi_178838434
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:21 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Vakantie huisjes in Marokko tellen niet mee Maghrebijnse :P

Maar ik neem aan dat TS ook uit de Turkse/Marokkaanse cultuur komt?

Als dat zo is dan heb je een redelijk groot probleem als ik het zo lees, je bent eigenlijk te oud om nog echt interessant te zijn voor een man uit je eigen cultuur en te moeilijk voor een Nederlandse man.

Heel knap dat je zo lang "Innocent" bent gebleven, maar het is nu eenmaal zo dat een vrouwelijke maagd van 24 iets meer waarde heeft als eentje van 30 :7

Eigenlijk heb je te lang gewacht.
Haha nee hoor.

Ben een jonge professional, en mixed roots.

Een vrouw kan je niet waarderen op haar maagd zijn, maar om de plek die ze claimt personally and professionally in deze wereld. Zo waardeer ik mensen eerder naar hun persoonlijkheid, goed van aard, sterk karakter, principieel en doelgericht/ met een streven.
pi_178838464
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.
8 Dates hebben en nog geen enkele fysieke contact gehad maar mevrouw wilt wel alles weten geeft niet echt een juist signaal. En dan aankomen met ja 5 dates geleden wou ik eigenlijk wel kussen maar hij deed dat niet en uit eeuwenoude traditie is het zijn taak geeft ook niet echt een goed signaal af.
― Edward Snowden
pi_178838636
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

8 Dates hebben en nog geen enkele fysieke contact gehad maar mevrouw wilt wel alles weten geeft niet echt een juist signaal. En dan aankomen met ja 5 dates geleden wou ik eigenlijk wel kussen maar hij deed dat niet en uit eeuwenoude traditie is het zijn taak geeft ook niet echt een goed signaal af.
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.
  maandag 30 april 2018 @ 16:42:58 #142
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178838878
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.
Die laatste zin is wel ironisch.

Maar ook al zou hij de eerste stap moeten nemen dan is het nog aan de ander om ook naar dat moment toe te werken. Hoe heb jij laten merken dat je wel wou zoenen? Ben je dichter bij hem gaan zitten/staan, veel oogcontact vastgehouden? Heb je überhaupt uit jezelf wel eens zijn hand aangeraakt? Of moest dat ook allemaal van zijn kant komen?
  maandag 30 april 2018 @ 16:46:21 #143
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178838983
Na 8 dates niet eens zoenen en dan verwachten dat een sukkeltje voor je gaat lopen :')
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  maandag 30 april 2018 @ 17:01:06 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178839408
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:35 schreef TheInnocent het volgende:

Ik denk dat het vrij simpel is. Zijn geduld is na 8 dates wel op. Ik ik moet zeggen dat ik hem dan nog heel veel geduld vind hebben, ik was na minder dan de helft wel afgehaakt.

Je verwijt hem geen move te maken om te zoenen. Maar wellicht geef je ook geen signaal af dat hem het idee geeft dat jij dat wel wilt? Hij lijkt dus geen idee te hebben of je hem wel leuk en aantrekkelijk vind. En op zich is het niet abnormaal dat je dan passiever wordt. Als ik geen hoogte krijg van wat een vrouw wil dan leg ik het initiatief ook bij haar. Alleen hele wanhopige mannen blijven daar maar energie in steken.

Ik denk dat je bij het daten zoveel ingewikkelde eigen regels en vreemde spelletjes hebt bedacht dat er geen man is die daar aan gaat voldoen. Maak het gewoon simpel.

quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat klein beetje aanrakerig is vermoedelijk een poging geweest om te zien of je in was voor zoenen. Blijkbaar reageerde je niet op de manier die een man ziet als groen licht.

[ Bericht 31% gewijzigd door Hexagon op 30-04-2018 17:13:47 ]
  maandag 30 april 2018 @ 17:01:20 #145
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_178839418
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:27 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Haha nee hoor.

Ben een jonge professional, en mixed roots.

Een vrouw kan je niet waarderen op haar maagd zijn, maar om de plek die ze claimt personally and professionally in deze wereld. Zo waardeer ik mensen eerder naar hun persoonlijkheid, goed van aard, sterk karakter, principieel en doelgericht/ met een streven.
Haha oké, mijn excuses voor de aanname :P

Deze man had verder geen interesse in je dus gewoon laten gaan, volgende keer zorgen dat je open staat voor aanraking/zoenen, als je wilt dat een man de eerste stap zet moet jij hem duidelijk maken dat je daar interesse in hebt.
pi_178839656
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat het vrij simpel is. Zijn geduld is na 8 dates wel op. Ik ik moet zeggen dat ik hem dan nog heel veel geduld vind hebben, ik was na minder dan de helft wel afgehaakt.

Je verwijt hem geen move te maken om te zoenen. Maar wellicht geef je ook geen signaal af dat hem het idee geeft dat jij dat wel wilt? Hij lijkt dus geen idee te hebben of je hem wel leuk en aantrekkelijk vind. En op zich is het niet abnormaal dat je dan passiever wordt. Als ik geen hoogte krijg van wat een vrouw wil dan leg ik het initiatief ook bij haar. Alleen hele wanhopige mannen blijven daar maar energie in steken.

Ik denk dat je bij het daten zoveel ingewikkelde eigen regels en vreemde spelletjes hebt bedacht dat er geen man is die daar aan gaat voldoen. Maak het gewoon simpel.
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..
  maandag 30 april 2018 @ 17:13:16 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178839758
Zo'n signaal?

quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]
Hoe heb jij laten merken dat je wel wou zoenen? Ben je dichter bij hem gaan zitten/staan, veel oogcontact vastgehouden? Heb je überhaupt uit jezelf wel eens zijn hand aangeraakt? Of moest dat ook allemaal van zijn kant komen?
pi_178839767
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Haha oké, mijn excuses voor de aanname :P

Deze man had verder geen interesse in je dus gewoon laten gaan, volgende keer zorgen dat je open staat voor aanraking/zoenen, als je wilt dat een man de eerste stap zet moet jij hem duidelijk maken dat je daar interesse in hebt.
Ja, ik zal de volgende keer duidelijker zijn als ik iemand heel leuk vind.. ik kom wel warm en leuk over denk ik maar ik geef geen duidelijke signalen af.. niet van nature iig.
  maandag 30 april 2018 @ 17:13:44 #149
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178839771
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..
Dit is nu niet echt naar zoenen toewerken. De dingen die ik zojuist noemde, de nonverbale aanmoedigingen, deed je daar ook aan?
  maandag 30 april 2018 @ 17:18:07 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178839913
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat ik net ook nog even quote. Hij was aanrakerig. Dat is voor veel mannen (iig voor mezelf) een soort van test of je in bent voor intiemer fysiek contact. Op basis van die reactie wilde hij vermoedelijk bepalen of jij groen licht zou geven voor zoenen. Blijkbaar durfde hij dat niet aan op basis van je reactie.

Daarbij kan hij ook denken dat hij in de friendzone is beland en in die context tegen beter weten in toch maar op je datevoorstellen ingegaan.
  maandag 30 april 2018 @ 17:20:31 #151
438527 MissButterflyy
pi_178839986
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als je graag met hem had willen zoenen, had je zelf actie moeten ondernemen ipv alles aan hem af te laten hangen.
pi_178840093
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
Zo'n signaal?

[..]

Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.
  maandag 30 april 2018 @ 17:29:34 #153
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178840223
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.
En waarom heb je dat niet gedaan?

Uitnodigen om de move te maken is bij traditioneel ingestelde mensen volgens mij ook gewoon gewenst date gedrag.
  maandag 30 april 2018 @ 17:37:13 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178840438
Idd ik ga persoonlijk niet zomaar iemand zoenen maar als ik van de vrouw op date in kwestie niet van dat soort fysieke signalen krijg dan ga ik het wss ook niet proberen..

maar dat is echt voor mij persoonlijk maar kan me goed voorstellen dat meer mannen er zo instaan
  maandag 30 april 2018 @ 17:39:10 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178840487
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar wellicht heb je hem op basis van je reactie op zijn aanrakerigheid van date 1 heel erg voorzichtig gemaakt.
pi_178840501
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En waarom heb je dat niet gedaan?

Uitnodigen om de move te maken is bij traditioneel ingestelde mensen volgens mij ook gewoon gewenst date gedrag.
Ik dacht dat hij het misschien te vroeg vond om te zoenen, had ook geen signalen van zijn kant opgemerkt die derde date (die waren er wel op de eerste date)
pi_178840536
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar wellicht heb je hem op basis van je reactie op zijn aanrakerigheid van date 1 heel erg voorzichtig gemaakt.
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.
  maandag 30 april 2018 @ 17:41:12 #158
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178840541
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Idd ik ga persoonlijk niet zomaar iemand zoenen maar als ik van de vrouw op date in kwestie niet van dat soort fysieke signalen krijg dan ga ik het wss ook niet proberen..

maar dat is echt voor mij persoonlijk maar kan me goed voorstellen dat meer mannen er zo instaan
Ik ook, de eerste zoen is altijd wel een beetje een ding ja.
  maandag 30 april 2018 @ 17:42:18 #159
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178840568
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.
Lach de volgende keer eens terug met je handen.
  maandag 30 april 2018 @ 17:44:59 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178840642
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar had je hem op date 1 willen zoenen?
  maandag 30 april 2018 @ 17:52:17 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178840803
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, anders gaat ze niet nog 7x met hem op date lol.
  maandag 30 april 2018 @ 17:53:04 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178840821
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 17:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, anders gaat ze niet nog 7x met hem op date lol.
Nouja bij TS weet ik dat zo net nog niet.
  maandag 30 april 2018 @ 18:13:10 #163
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178841362
Het kan bijna niets anders dat dit topic over mij gaat. _O-

Tip: vraag niet op elke date meerdere keren of ik echt alleen met jou aan het daten ben.
Je hoeft ook niet elke keer te vissen naar hoeveel ik verdien. Als ik voorstel de rekening te betalen en je zegt: "Haha, dat is voor jou vast toch wisselgeld", dan zijn je intenties wel duidelijk en heb ik er geen zin meer in. Al helemaal niet als je meerder keren hetzelfde "grapje" maakt.

Overigens gedraag je je als een robot. Eerst tientallen berekeningen uitvoeren voor je houterig reageert. Dat schrikt mannen af. Wellicht zegt het zelfs iets over hoe je je gedraagt in bed.

Ik wens je alle succes met het vinden van een man die aan alle eisen van je lijstje voldoet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Klaploper op 30-04-2018 18:21:11 ]
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 30 april 2018 @ 18:15:28 #164
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178841420
Als dit geen troll topic is...
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178841818
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:13 schreef Klaploper het volgende:

Tip: vraag niet op elke date meerdere keren of ik echt alleen met jou aan het daten ben.
Je hoeft ook niet elke keer te vissen naar hoeveel ik verdien. Als ik voorstel de rekening te betalen en je zegt: "Haha, dat is voor jou vast toch wisselgeld", dan zijn je intenties wel duidelijk en heb ik er geen zin meer in. Al helemaal niet als je meerder keren hetzelfde "grapje" maakt.

Overigens gedraag je je als een robot. Eerst tientallen berekeningen uitvoeren voor je houterig reageert. Dat schrikt mannen af. Wellicht zegt het zelfs iets over hoe je je gedraagt in bed.

Ik wens je alle succes met het vinden van een man die aan alle eisen van je lijstje voldoet.
Nee wij hebben elkaar niet gedate, ik stel net zo hard voor om de rekening te betalen en het boeit me niet in wat voor auto je rijdt. Dat had ik iig duidelijk gemaakt. ;) Ik weet dat ik niet houterig reageer en ik heb ook niet gevraagd of je anderen aan het daten was, jammer dat je niet je shit nu bij mij kwijt kunt nu je weet dat ik niet die persoon ben. :W
pi_178841852
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar ik doe dat zelf niet op date 1 is niet zo mijn stijl om zo snel te gaan.
pi_178841884
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:13 schreef Klaploper het volgende:

hoeveel verdien je dan? daten? :9
Ik kus al op date 6
  maandag 30 april 2018 @ 18:40:19 #168
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178842005
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:35 schreef Allures het volgende:

[..]

hoeveel verdien je dan? daten? :9
Ik kus al op date 6
Stel nou ik zou meer dan 80k per jaar verdienen (bruto) kus je dan op de 2e date?
  maandag 30 april 2018 @ 18:45:00 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178842139
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar ik doe dat zelf niet op date 1 is niet zo mijn stijl om zo snel te gaan.
Maar betekent dat dan dat je een afwijzende houding daarin aangenomen hebt?
pi_178842284
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 18:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar betekent dat dan dat je een afwijzende houding daarin aangenomen hebt?
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatisch
  maandag 30 april 2018 @ 18:58:58 #171
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178842517
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatisch
Wel afwachtend naar mijn idee, mocht er na de eerste date een klik zijn en de tweede date gezellig en wat toespelingen dan waag ik wel een kans, ga geen 8 dates lang op het zelfde punt blijven hangen.
  maandag 30 april 2018 @ 19:08:30 #172
267651 Klaploper
pi_178842836
Maar tering, TS. Denk je werkelijk dat je een sociaal wezen bent? Je topics laten zien dat je alle sociale contacten als een autist benadert. Helemaal niets mis mee, maar waarom wil je jezelf voorhouden dat je fijn bent in de omgang? Zo leer je natuurlijk niets.
pi_178843058
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:08 schreef Klaploper het volgende:
Maar tering, TS. Denk je werkelijk dat je een sociaal wezen bent? Je topics laten zien dat je alle sociale contacten als een autist benadert. Helemaal niets mis mee, maar waarom wil je jezelf voorhouden dat je fijn bent in de omgang? Zo leer je natuurlijk niets.
Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.
  maandag 30 april 2018 @ 19:16:19 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178843120
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

We zullen het niet weten want we kunnen niet in het hoofd van die man kijken. Maar het kan best dat je signalen uitzend die hem die twijfelen of jij wel wilt en hij daarom op safe speelt.

Punt is wel dat veel mannen worstelen met het juiste moment voor de eerste zoen en met het aftasten of ze dat wil. De angst zit er namelijk in het te verprutsen op die manier. Die fout heb ik heel vroeger ook nog wel eens gemaakt.

Als je hem leuk genoeg vind, help zo'n man een handje. Hij wordt er niet minder leuk van als hij sommige dingen wat moeilijker vind bij versieren.
  maandag 30 april 2018 @ 19:21:19 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178843270
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.
Ik krijg eigenlijk het idee dat je probleem samen te vatten is in dat je mannen zonder het zelf te willen friendzoned. :)
pi_178843353
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 19:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

We zullen het niet weten want we kunnen niet in het hoofd van die man kijken. Maar het kan best dat je signalen uitzend die hem die twijfelen of jij wel wilt en hij daarom op safe speelt.

Punt is wel dat veel mannen worstelen met het juiste moment voor de eerste zoen en met het aftasten of ze dat wil. De angst zit er namelijk in het te verprutsen op die manier. Die fout heb ik heel vroeger ook nog wel eens gemaakt.

Als je hem leuk genoeg vind, help zo'n man een handje. Hij wordt er niet minder leuk van als hij sommige dingen wat moeilijker vind bij versieren.
Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
  maandag 30 april 2018 @ 19:38:11 #177
267651 Klaploper
pi_178843767
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
Omdat jij alles probeert te rationaliseren. Dar komt oo andere mensen over alsif je een robot bent of in ieder geval erg vreemd.

En je kan nu wel heel hard roepen op het internet dat je in het echt echt wel heel sociaal en warm bent, maar daar geloof ik niets van. Waarom open je anders dit topic?

Ik geloof wel dat je een voorstelling hebt van wat een open en warm persoon is, en dat je dat naspeelt. Ik denk echter dat mensen veel makkelijker zien dat er een berekenende actrice achter zit dan dat je zelf doorhebt.

Kom op, telkens aangeven dat je zelf echt wel supersociaal bent is een teken aan de wand.
pi_178844150
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:38 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Omdat jij alles probeert te rationaliseren. Dar komt oo andere mensen over alsif je een robot bent of in ieder geval erg vreemd.

En je kan nu wel heel hard roepen op het internet dat je in het echt echt wel heel sociaal en warm bent, maar daar geloof ik niets van. Waarom open je anders dit topic?

Ik geloof wel dat je een voorstelling hebt van wat een open en warm persoon is, en dat je dat naspeelt. Ik denk echter dat mensen veel makkelijker zien dat er een berekenende actrice achter zit dan dat je zelf doorhebt.

Kom op, telkens aangeven dat je zelf echt wel supersociaal bent is een teken aan de wand.
haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet. ;)
pi_178844808
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet. ;)
Duh, iedereen kan zijn of haar eigen denken goed op papier zetten ;).

Feit blijft dat je afgewacht hebt totdat hij kwam, terwijl jij op date 1 al wilde zoenen.. Dus, gemiste kans, volgende keer niet meer doen. Niet terug lachen als hij je aanraakt, gewoon terug aanraken. En als je wil zoenen, ervoor gaan, als hij ook wil, dan komt dat goed!
pi_178844922
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Helaas waar, hij vond dat ik teveel waarde hechtte aan communicatie toen ik niet meer verder wilde om deze reden. Denk inderdaad een man met een heel andere instelling dan ik..
Zei hij dit na jullie 3e date of nu na de 8e?
  maandag 30 april 2018 @ 20:28:21 #181
267651 Klaploper
pi_178845304
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En tóch denk ik nog steeds dat je in het echt heel anders bent dan hoe je jezelf hier voordoet. Je komt hier namelijk over als een arrogant mens dat niet zo sociaal is, maar dat een toneekstukje speelt waarin ze de rol van spontane, vrolijke meid is.

Heb je je vriendinnen al gevraagd wat ze vinden van deze vent?
  maandag 30 april 2018 @ 20:30:21 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178845402
TS is in ieder geval wel heel eigenwijs
pi_178845455
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Duh, iedereen kan zijn of haar eigen denken goed op papier zetten ;).

Feit blijft dat je afgewacht hebt totdat hij kwam, terwijl jij op date 1 al wilde zoenen.. Dus, gemiste kans, volgende keer niet meer doen. Niet terug lachen als hij je aanraakt, gewoon terug aanraken. En als je wil zoenen, ervoor gaan, als hij ook wil, dan komt dat goed!
Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :p
  maandag 30 april 2018 @ 20:33:32 #184
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178845582
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :p
Genoeg mannen die ergens toch gewoon verlegen zijn en die een gat in de lucht springen als je dat wel doet. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178845600
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zei hij dit na jullie 3e date of nu na de 8e?
na derde date.. toen ik het bespreekbaar maakte want ik zat er mee waarom hij maar steeds niet kon afspreken (gap van 4 weken).. en voelde me niet serieus genomen omdat hij niet communiceerde wat er exact aan de hand was.
pi_178845734
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Genoeg mannen die ergens toch gewoon verlegen zijn en die een gat in de lucht springen als je dat wel doet. ;)
het had echt anders kunnen verlopen als hij niet zo veranderde na de derde date, zijn manier van communiceren maakte mij afstandelijk. Ik zag niet meer een gelukkige relatie voor me met deze opeens minder aanwezige man.
pi_178845750
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

na derde date.. toen ik het bespreekbaar maakte want ik zat er mee waarom hij maar steeds niet kon afspreken (gap van 4 weken).. en voelde me niet serieus genomen omdat hij niet communiceerde wat er exact aan de hand was.
En wanneer zei hij dat het voor hem normaal was om twee weken geen contact te hebben?
  maandag 30 april 2018 @ 20:38:40 #188
267651 Klaploper
pi_178845813
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nja, dan zijn er twee opties:
1: Hij werd lacherig omdat hij je graag wilde zoenen maar het niet durfde.
2. Hij voelde zich ongemakkelijk omdat jij nogal vreemd bent en hij zo snel mogelijk weg wilde.

Kies maar waar jij het beste mee kan leven. Je hebt toch al laten zien dat je jezelf "the perfect package" vindt. Maar een vent vinden blijft lastig.
pi_178845866
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Klaploper het volgende:

[..]

En tóch denk ik nog steeds dat je in het echt heel anders bent dan hoe je jezelf hier voordoet. Je komt hier namelijk over als een arrogant mens dat niet zo sociaal is, maar dat een toneekstukje speelt waarin ze de rol van spontane, vrolijke meid is.

Heb je je vriendinnen al gevraagd wat ze vinden van deze vent?
Ik kom hier inderdaad arrogant 2.0 over, ben ik niet dus is best wel grappig om te zien voor mij. Hoe dan ook, feiten veranderen er niet op.

Ja, ze hebben ook de apps gelezen en vinden hem heel erg arrogant en snappen ook niet waarom hij op die wijze communiceert (weinig tot niet) en mij toch verder wilde zien en dubbele signalen afgeeft.
pi_178846381
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wanneer zei hij dat het voor hem normaal was om twee weken geen contact te hebben?
Toen na de derde date was er een mega gap van een aantal weken totdat we elkaar weer zagen: in die periode was hij afwezig en ziek en gebruikte dat om te zeggen dat hij niet kon afspreken. Verder deed hij wel andere dingen als een vakantie boeken bijv. hij kon prima dagenlang niet appen als ik niet appte. Toen begon ik over de communicatie en dat ik niet verder wilde op deze wijze.. hij raakte in paniek en zei dat het door werkstress kwam en niet lekker in zijn vel en dat hij het na zijn vakantie zou uitleggen allemaal. Dus pas daarna hadden wij een vervolgdate (5 weken later) en legde hij het uit, ik zal in het midden laten wat ik er van vind ivm anonimiteit, maar ook daarna verbeterde de situatie niet. Ik begon er weer over, en vroeg hem wat hij er van vindt van de communicatie en of hij ook zo met anderen communiceert. Hij zei van wel, en vond dat ik er teveel nadruk op leg en we niet als een sneltrein kunnen gaan. Dus ja, onze dates gingen dus op deze wijze en dat zorgt voor mij voor afstand en dat ik er geen zin meer in heb. Waar hij aan een sneltrein denkt, vraag ik me af bij welk perron hij staat want ik zie op deze wijze echt geen gelukkige relatie voor me, stap de trein iig niet in zo.
pi_178846603
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Toen na de derde date was er een mega gap van een aantal weken totdat we elkaar weer zagen: in die periode was hij afwezig en ziek en gebruikte dat om te zeggen dat hij niet kon afspreken. Verder deed hij wel andere dingen als een vakantie boeken bijv. hij kon prima dagenlang niet appen als ik niet appte. Toen begon ik over de communicatie en dat ik niet verder wilde op deze wijze.. hij raakte in paniek en zei dat het door werkstress kwam en niet lekker in zijn vel en dat hij het na zijn vakantie zou uitleggen allemaal. Dus pas daarna hadden wij een vervolgdate (5 weken later) en legde hij het uit, ik zal in het midden laten wat ik er van vind ivm anonimiteit, maar ook daarna verbeterde de situatie niet. Ik begon er weer over, en vroeg hem wat hij er van vindt van de communicatie en of hij ook zo met anderen communiceert. Hij zei van wel, en vond dat ik er teveel nadruk op leg en we niet als een sneltrein kunnen gaan. Dus ja, onze dates gingen dus op deze wijze en dat zorgt voor mij voor afstand en dat ik er geen zin meer in heb. Waar hij aan een sneltrein denkt, vraag ik me af bij welk perron hij staat want ik zie op deze wijze echt geen gelukkige relatie voor me, stap de trein iig niet in zo.
De 4e date zei hij dat dus?
pi_178846893
Waarom zo lang wachten en al die smoesjes slikken? Zo'n afhankelijke houding maakt iemand over het algemeen er niet aantrekkelijker op.
pi_178847134
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De 4e date zei hij dat dus?
Na de vierde ja, hoezo?
pi_178847184
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Na de vierde ja, hoezo?
Omdat het in je lap tekst alsnog niet helemaal duidelijk was voor me.
pi_178847225
quote:
5s.gif Op maandag 30 april 2018 21:05 schreef Mojo.jojo het volgende:
Waarom zo lang wachten en al die smoesjes slikken? Zo'n afhankelijke houding maakt iemand over het algemeen er niet aantrekkelijker op.
Omdat hij zei dat hij tijd nodig had, niet lekker in vel etc. Dus ik gaf het een kans. Achteraf makkelijk praten, maar ik geloof snel in iemands goede intenties en dar hij gewoon eerlijk is.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 21:28:11 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178847550
Bizar veel analyses voor iemand waar je na een paar dates geen klik mee had.
Kun je niet gewoon genieten van het moment? Dan gaat er veel meer ineens vanzelf.
pi_178847809
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 21:28 schreef Kreator het volgende:
Bizar veel analyses voor iemand waar je na een paar dates geen klik mee had.
Kun je niet gewoon genieten van het moment? Dan gaat er veel meer ineens vanzelf.
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 21:37:23 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178847869
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
Dat is inderdaad een omschrijving van het probleem dat ik omschreef. Misschien moet je daar dus iets aan veranderen.
  maandag 30 april 2018 @ 21:44:59 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178848187
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Omdat hij zei dat hij tijd nodig had, niet lekker in vel etc. Dus ik gaf het een kans. Achteraf makkelijk praten, maar ik geloof snel in iemands goede intenties en dar hij gewoon eerlijk is.
8 dates de tijd geven snap ik écht niet.
pi_178848267
Maar wat wil je nou met dit topic bereiken? :?
pi_178848289
quote:

[..]

Hoe leef je dan op deze aardbol? :o
pi_178852249
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe leef je dan op deze aardbol? :o
Beetje zoals ze overkomt in dit topic vermoed ik. Erg vermoeiend in ieder geval. Maar ze is niet arrogant.
― Edward Snowden
pi_178852313
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat het in je lap tekst alsnog niet helemaal duidelijk was voor me.
Ja in context kreeg je het, maar wat heeft het voor zin om te weten welke date?
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 01:32:48 #204
441859 crew  Lenny77
pi_178852885
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Laten we er even vanuit gaan dat je zo knap bent als dat je hier zelf beweerd :P

Waarom denk je dat ze het zo lang bij je uithouden?
Sex
De hoop op sex
Het geduld voor sex

Niet om je warmte en sprankelend karakter!
Hard en gemeen, maar hoe sneller je dit doorhebt, des te sneller kom je weer met je voetjes op de aarde.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 05:21:22 #205
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178853678
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het is toch een afscheid :? Dan zit hij vast met zijn hoofd al bij hoe hij thuis moet komen, waar zijn auto staat, of hij de trein wel haalt etc. Hoe dan ook, de hele dag geen zoenen ondanks aanrakerigheid, maar net als hij er van baalt dat jij de hele dag niet wilde, verwacht jij dat hij dan ineens wel... en dan? Nog een uurtje naknuffelen of het afraffelen terwijl je ee hele dag de tijd had? Waarom nam je bij alweer afscheid?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 05:38:14 #206
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178854003
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?

Kan me voorstellen dat die gast na drie dates eerst even wat dingen op een rijtje wilde zetten en eventueel zijn kwakkie ergens kwijt wilde aangezien dat bij TS niet lukt.
pi_178854940
quote:

[..]

Hoe oud ben je? En het klinkt alsof je alleen maar goed bent in alles (kapot) analyseren ipv daadwerkelijk erna handelen om het aan te pakken.

Wel herkenbaar overigens van veel uni mensjes, goed in één ding, maar sociaal contact is ze vreemd. En bij een aanraking schieten ze 5 meter de lucht in.
pi_178855478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 07:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wel herkenbaar overigens van veel uni mensjes, goed in één ding, maar sociaal contact is ze vreemd. En bij een aanraking schieten ze 5 meter de lucht in.
:') .
pi_178855539
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?

Kan me voorstellen dat die gast na drie dates eerst even wat dingen op een rijtje wilde zetten en eventueel zijn kwakkie ergens kwijt wilde aangezien dat bij TS niet lukt.
En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
pi_178855662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
Nou sorry, maar blijkbaar is mevrouw niet klaar om te daten dan.. Als je date met mensen dan zoek je geen vriendschap, maar iemand om je leven mee te delen, en intimiteit te hebben samen.

Als er na date 3 nog niet eens een zoen vanaf kan, dan zou ik ook na gaan denken ja.

En dan achteraf roepen, ja maar ik wilde wel zoenen, te laat.. Je kan niet alles afschuiven op een ander, je bent er zelf ook bij.
pi_178855757
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou sorry, maar blijkbaar is mevrouw niet klaar om te daten dan.. Als je date met mensen dan zoek je geen vriendschap, maar iemand om je leven mee te delen, en intimiteit te hebben samen.

Als er na date 3 nog niet eens een zoen vanaf kan, dan zou ik ook na gaan denken ja.

En dan achteraf roepen, ja maar ik wilde wel zoenen, te laat.. Je kan niet alles afschuiven op een ander, je bent er zelf ook bij.
Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Vind het een beetje dubbel. Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
pi_178855888
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja in context kreeg je het, maar wat heeft het voor zin om te weten welke date?
Ik had niet gevraagd om die niet zo verhelderende en voor deze vraag onnodige context.

Het heeft natuurlijk enorm veel zin om te weten wanneer je zulke belangrijke informatie krijgt, zeker als je er de pest in hebt dat je gevoelsmatig er te lang mee door bent blijven gaan. Waarom denk jij dat dit niet belangrijk zou zijn?
pi_178855914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Ik zeg toch nergens dat je meteen je leven "moet" delen na een paar dates..

En claimen, waar haal je het vandaan..

Maar op meerdere manieren laten zien dat je iemand leuk vind is wel handig ja.

Anders trekken mensen zelf hun conclusies en is het tot ziens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2018 09:29:49 ]
pi_178856013
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat je meteen je leven "moet" delen na een paar dates..

En claimen, waar haal je het vandaan..

Maar op meerdere manieren laten zien dat je iemand leuk vind is wel handig ja.

Anders trekken mensen zelf hun conclusies en is het tot ziens.
Dat eerste was nu juist mijn punt, dat meteen je leven delen redelijk not done is en een beetje eng gevonden wordt, terwijl voor intimiteit het tegenovergestelde geldt. Maar goed.
pi_178856054
Ts, serieus. De perfecte man bestaat niet. Kom terug op aarde.

De mannen die aan jouw lijstje voldoen dat zijn types die jou beter voor de gek houden dan anderen. Dat betekent meestal niets goeds. Psychopaat, sociopaat, narcist, je zou zomaar in de prijzen kunnen vallen.

Laat je lijstjes en stijfheid eens los. Maak gewoon lol met iemand IPV een protocol af te werken. Maar vooral, laat je eisen en wensen nu eens los. Geen man met goed verstand en voldoend aan de belangrijkste zaken in jouw lijstje, aardig, betrouwbaar, zelfstandig, assertief, pikt jouw manier van 'screenen'. Goede kerels zoeken ook gewoon een vrouw waar ze lol mee kunnen hebben. Die lief voor ze is, waar ze mee kunnen praten. Die gaan zeker niet voor een onvolwassen vrouw die zich als 15 jarige prinses gedraagt. Dan zijn ze na een paar dates wel klaar met je. En dat is inderdaad jouw verlies.

Jij lijkt volledig vast te zitten in je eigen denkbeeld. Laat het los. Pak een spiegel en kijk erin, zie je eigen onvolkomenheden. Doe er maar niets aan maar accepteer jezelf en leer ook een ander te accepteren in je leven.

Ik vraag me bij jou inmiddels af of je echt zo'n laag zelfbeeld hebt dat je jezelf geen relatie gunt, of dat je echt zo'n stijve hark bent als je posts doen denken.

Kom op. Je bent geenn15 meer toch? Grow up.
Whatever...
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:43:35 #216
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178856178
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Spanky78 het volgende:

De mannen die aan jouw lijstje voldoen dat zijn types die jou beter voor de gek houden dan anderen. Dat betekent meestal niets goeds. Psychopaat, sociopaat, narcist, je zou zomaar in de prijzen kunnen vallen.

Laat je lijstjes en stijfheid eens los. Maak gewoon lol met iemand IPV een protocol af te werken. Maar vooral, laat je eisen en wensen nu eens los. Geen man met goed verstand en voldoend aan de belangrijkste zaken in jouw lijstje, aardig, betrouwbaar, zelfstandig, assertief, pikt jouw manier van 'screenen'. Goede kerels zoeken ook gewoon een vrouw waar ze lol mee kunnen hebben. Die lief voor ze is, waar ze mee kunnen praten. Die gaan zeker niet voor een onvolwassen vrouw die zich als 15 jarige prinses gedraagt. Dan zijn ze na een paar dates wel klaar met je. En dat is inderdaad jouw verlies.

Jij lijkt volledig vast te zitten in je eigen denkbeeld. Laat het los. Pak een spiegel en kijk erin, zie je eigen onvolkomenheden. Doe er maar niets aan maar accepteer jezelf en leer ook een ander te accepteren in je leven.

Ik vraag me bij jou inmiddels af of je echt zo'n laag zelfbeeld hebt dat je jezelf geen relatie gunt, of dat je echt zo'n stijve hark bent als je posts doen denken.

Dit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:49:24 #217
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856276
quote:

[..]

Dat kan. Maar ze is ook heel veeleisend naast het uitstellen van seks. Als man zit je bij haar gewoon in limbo: ze eist veel, je krijgt er niks voor terug. Niet eens een knuffel of begrip voor het feit dat jíj bepaalde vormen van initimiteit ook wilt uitstellen tot je wat meer zekerheid hebt over de relatie en haar intenties.
pi_178856298
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappen
Gelukkig is het in het echt met de meeste mannen zo erg nog niet gesteld

Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:52:32 #219
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856320
quote:

Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
Ja, maar een kusje en een knuffel maken minder kwetsbaar dan over je emoties, gevoelens spreken, wat TS van die man eist.
pi_178856335
quote:

[..]

Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:57:05 #221
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178856385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.
Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178856393
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, maar een kusje en een knuffel maken minder kwetsbaar dan over je emoties, gevoelens spreken, wat TS van die man eist.
voor jou misschien

Ik denk ook dat hier wat scheef zat tussen TS en de man en dat TS waarschijnlijk wat afstandelijk over kwam maar je moet nu ook niet gaan doen alsof het onmogelijk is om het rustig aan te willen doen
Ik denk zelf wel dat het handig is om iets van fysiek contact te hebben als je date maar jij doet alsof kerels sperma beginnen te lekken als ze niet op date 2 er op mogen
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 mei 2018 @ 09:59:04 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178856410
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
Altijd jammer, dit soort generalisaties.
pi_178856444
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.
Whatever...
pi_178856447
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Spanky78 het volgende:

Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
pi_178856465
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
Gaat ie lekker, mevrouw de generaliseerster? Tering hè.

Hij heeft zeker wel een punt. Al die zogenaamde prinsesjes moeten eens landen op aarde en normaal doen ipv dat ze denken dat ze, Gods gift out of heaven zijn (want nee, dat ben je echt niet!).
pi_178856498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:05:28 #228
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178856500
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:06:56 #229
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_178856525
quote:
Dit ja. Wat verwacht je dan TS :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_178856534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.
Ik wil me best openstellen als een man stabiliteit zou vertonen in zijn gedrag en geen dubbele signalen zou afgeven. Die leuke duurzame relatie zie ik dan niet ontstaan bij deze soort mannen.
pi_178856554
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gaat me niet om deze ene kerel. Ik heb van jou al zo vaak dergelijke topics gezien.

Dan is het geen toeval meer.

Ik zou je de liefde gunnen. Maar je zult daar zelf ook echt je gedrag voor moeten veranderen.

Ik ken je verleden niet, weet niet hoe hard je bent gekwetst of misschien wel erger. Het zal vast niet makkelijk zijn om je open te stellen en meer risico's te nemen.

Ergens snap ik dat je een fatsoenlijke vent zoekt, maar ik heb het idee dat je precies verkeerd om handelt.

Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt. Mannen die je daar tegenkomt en met wie je kunt lachen, plezier maken, ga daar eens mee daten. Zelfs als ze niet extreem knap zijn of succesvol of andere zaken waarvan jij denkt dat ze je helpen een goede man te vinden.

Een minimum aan eisen snap ik. Geen crimineel, geen drugsverslaving of complete lapzwans qua geen werk oid. Maar verder zou het je denk.ik helpen als je anderen dan je tot nu toe kiest de kans zou geven.

En ik hoop serieus dat je dan eens echt de liefde vindt. Dat gun ik iedereen.
Whatever...
pi_178856561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:08:52 #233
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Allures het volgende:

[..]

voor jou misschien

Ik denk ook dat hier wat scheef zat tussen TS en de man en dat TS waarschijnlijk wat afstandelijk over kwam maar je moet nu ook niet gaan doen alsof het onmogelijk is om het rustig aan te willen doen
Ik denk zelf wel dat het handig is om iets van fysiek contact te hebben als je date maar jij doet alsof kerels sperma beginnen te lekken als ze niet op date 2 er op mogen
Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.

Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:11:45 #234
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178856604
quote:

[..]

Bespreek je problemen dan lekker met een psycholoog ipv van je date te verwachten dat hij de geduldige hulpverlener uit gaat hangen. :')
pi_178856633
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.

Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
als je nou eens goed leest snap je dat ik dat met je eens ben. Flirt, raak iemand aan, geen een knuffel bij het afscheid etc

Maar jij beschrijft het in de post die ik quote toch echt op een andere, bijna nasty, manier waar ik als vrouw op af knap
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:14:40 #236
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856663
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
Die vent wilde gewoon lekker chillen met jou en jij komt met een soort functioneringsgesprek. Met voorbeelden nog wel. Waarom praat jìj niet over je emoties in plaats van zo'n kille benadering.
En wat had hij dan moeten zeggen? Hij begrijpt het, en dan? Waarschijnlijk heeft hij even nodig gehad om te bedenken hoe hij met de situatie om moet gaan.
Gewoon ander onderwerp beginnen is niet raar of zo.
pi_178856940
quote:

[..]

En heb je ook een verslagje in tweevoud geschreven dat hij moest ondertekenen en op iedere pagina paraferen voor in het archief?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:34:49 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857039
quote:

[..]

Na 3 dates is sex te snel? Lol _O-
pi_178857054
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Na 3 dates is sex te snel? Lol _O-
Voor sommige vrouwen niet, voor sommige vrouwen wel, hun goed recht toch?
pi_178857127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:40:47 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857148
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Huh wat is er dan zo erg aan wat Allures schreef?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:41:22 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker!

Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
pi_178857206
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeker!

Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:45:28 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
Nee dat klopt, die vent is ook een natte dwijl van hier tot tokyo
pi_178857776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
Dan is het sowieso geen match.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178857875
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dan is het sowieso geen match.
Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
pi_178858001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
Moet wel iets zijn ja. Anders verdiepen de dates zich niet.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178858668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
Hij zegt het alleen maar verder te willen en handelt daar niet zo naar. Dat is dubbel ja, maar niet zo dubbel als jouw vasthoudendheid aan zijn ziek en werkissues, terwijl hij nota bene zegt dat hij het normaal vindt om twee weken geen contact te hebben en daar ook uitgebreid naar handelt. Je staat al niet achter die omstandigheden, laat staan die norm van hem. Ben jij dan niet diegene die hem aan het lijntje houdt als je toch weer ja zegt tegen zo iemand die in normale omstandigheden er kennelijk ook niet naar taalt? Iemand die nota bene zegt dat hij nu al vindt dat jij teveel waarde hecht aan "communicatie" (beter gezegd contact lijkt me) geeft toch een duidelijke boodschap af..

Ome Spanky heeft gelijk, je wil vooral luisteren naar wat je horen wil en hebt oogkleppen op voor de rest. Dat is wat jou kwetsbaar maakt, niet intimiteit.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:47:51 #249
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178858674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:49:08 #250
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178858703
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:47 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
Dat heb ik bij heel veel mensen hier >:) :9
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:49:40 #251
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178858721
quote:

[..]

Waarom stop je er dan zoveel moeite in. Kun je ajb uitleggen waarom hij jouw tijd en aandacht zoveel waard is?

[ Bericht 8% gewijzigd door loginwithyournoggin op 01-05-2018 12:54:02 ]
pi_178859925
Allereerst vind ik het mooi om te zien dat er hier mensen zijn die 3 dates voor seks al (te) veel vinden, terwijl er anderen op 8 dates gaan zonder te zoenen. Zo zie je maar weer dat veel mensen heel verschillend zijn.

TS als ik je advies zou mogen geven, en wat je er mee doet zal me daadwerkelijk een worst wezen want mijn leven wordt er niet minder om, dan zou dat het volgende zijn:

Ga nu eens eerst op date om plezier te hebben. Jij hebt er waarschijnlijk al zo'n voorselectie opzitten dat je sowieso niet zomaar met iedereen op date gaat. Hou die eerste dates lekker luchtig en maak het niet direct zwaar door het over je toekomstvisie en je verwachtingen te hebben. Probeer eerst gewoon wat plezier te hebben. Dan merk je vanzelf wel of je lekker met deze persoon kunt omgaan en of er mogelijk meer in zit. Als je dat dan merkt, heb je vast al eens met deze persoon gezoend en heb je ook vast hier en daar wat geleerd over elkaars opvattingen en dan komen die andere onderwerpen vanzelf wel een keer.

Als je bij de meeste normale mannen op date 3 voorbeelden gaat geven over waarom je iemand niet oprecht geinteresseerd vind overkomen of vind dat deze op bepaalde momenten niet handelt zoals jij dat graag zou zien ,dan schrik je meestal alleen maar af en zal er ook zelden tot nooit een goed gevolg plaatsvinden. Je kunt bijvoorbeeld beter zeggen: ik vind het fijn om af en toe iets van je te horen, dan: Je komt niet oprecht geïnteresseerd op me over omdat je vaak dagen niks van je laat horen.

En zoals loginwithyournoggin hierboven zegt:
-Waarom tijd en energie in iemand steken waarbij je na 3 keer afspreken al voldoende irritaties hebt en een opsomming van voorbeelden kunt geven waarom hij op jou niet oprecht geinteresseerd overkomt? Is jouw eisenlijst voordat je met iemand op date gaat al zo uitgebreid dat je er eigenlijk min of meer van baalt dat het niet zo werkt als dat jij vooraf op papier bedacht had? en je het dus eigenlijk zo graag wil laten slagen ondanks dat je na een paar dates al meteen doorhebt dat het niet gaat werken?

Als dat het geval is, zou ik eerder kijken of ik iets aan die eisenlijst kan doen. Want anders mis je net die ene leuke jongen die perfect voor jou is omdat hij toevallig 1m79 groot is en daardoor 1 cm te klein (noem maar iets).
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:31:49 #253
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_178861329
En zonder zelfreflectie kom je ook niet verder en blijf je vast zitten op het punt waar je nu zit. Ik denk vooral dat je teveel vasthoud aan wat moet van jezelf en wat je verwacht dat iemand doet omdat je het zo wil (en dat is logisch tot een zekere hoogte) maar teveel vasthouden aan bepaalde moralen is dat wel realistisch? Je komt heel stug over, miss is dat niet je bedoeling maar voor andere komt het zo over. Daten is ook niet eenrichtingsverkeer, als jullie niet samen komen (in de zin van wat jullie allebei willen) ja dan word het verder ook niks.

[ Bericht 12% gewijzigd door Borrelnootje00 op 01-05-2018 13:45:32 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_178861666
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik wil me best openstellen als een man stabiliteit zou vertonen in zijn gedrag en geen dubbele signalen zou afgeven. Die leuke duurzame relatie zie ik dan niet ontstaan bij deze soort mannen.
Je verwacht zo enorm veel, en geeft daar vrijwel niets voor terug. Hij moet stabiliteit tonen, open- en eerlijkheid over zijn intenties en emoties. Maar daar krijgt hij alleen maar een 'ik weet het niet, en het gaat heel lang duren voordat ik het wellicht wel weet' voor terug. En dan kan je wel denken dat je duidelijk bent door te vertellen dat je altijd zo in potentiële relaties / daten staat, maar zo werkt dat niet. Dan ben je simpelweg nog steeds onduidelijk / vaag. En als je dan wel iets lijkt te willen, dan moet hij dat blijkbaar ook nog perfect aanvoelen en initiëren, want jij gaat dat zelf niet doen.

Verder .. zoek mijn posts (of beter, die van Scary_Mary) in je oude topics maar op. Hartstikke relevant, en volgens mij deed ik destijds aardig mijn best om je van advies te voorzien, dus dan zal er hopelijk wel wat wijsheid tussen zitten.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:49:00 #255
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178861813
Het komt mij een beetje over alsof je elk mogelijk risico om een 'verkeerde' man te treffen probeert uit te sluiten en je daardoor het daten heel erg methodisch en dus saai aanpakt.

Dat mannen daar op afknappen vind ik eigenlijk ook niet zo heel gek, sowieso, wat zijn je plannen als je droom-man ineens voorbij komt? Hoe spannend is je relatie daarna dan nog, als je dating-proces op deze manier verloopt in plaats van elkaar af en toe ook te plagen, uit te dagen en uit je comfortzone te lokken?

Misschien zoek je een burgerlijk leventje in een tweekapper met een Volvo en een labrador, dat kan natuurlijk ook, maar meestal is dat niet waar je in het begin van een relatie op inzet. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178873455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 12:45 schreef Crooyzwans het volgende:
Allereerst vind ik het mooi om te zien dat er hier mensen zijn die 3 dates voor seks al (te) veel vinden, terwijl er anderen op 8 dates gaan zonder te zoenen. Zo zie je maar weer dat veel mensen heel verschillend zijn.

TS als ik je advies zou mogen geven, en wat je er mee doet zal me daadwerkelijk een worst wezen want mijn leven wordt er niet minder om, dan zou dat het volgende zijn:

Ga nu eens eerst op date om plezier te hebben. Jij hebt er waarschijnlijk al zo'n voorselectie opzitten dat je sowieso niet zomaar met iedereen op date gaat. Hou die eerste dates lekker luchtig en maak het niet direct zwaar door het over je toekomstvisie en je verwachtingen te hebben. Probeer eerst gewoon wat plezier te hebben. Dan merk je vanzelf wel of je lekker met deze persoon kunt omgaan en of er mogelijk meer in zit. Als je dat dan merkt, heb je vast al eens met deze persoon gezoend en heb je ook vast hier en daar wat geleerd over elkaars opvattingen en dan komen die andere onderwerpen vanzelf wel een keer.

Als je bij de meeste normale mannen op date 3 voorbeelden gaat geven over waarom je iemand niet oprecht geinteresseerd vind overkomen of vind dat deze op bepaalde momenten niet handelt zoals jij dat graag zou zien ,dan schrik je meestal alleen maar af en zal er ook zelden tot nooit een goed gevolg plaatsvinden. Je kunt bijvoorbeeld beter zeggen: ik vind het fijn om af en toe iets van je te horen, dan: Je komt niet oprecht geïnteresseerd op me over omdat je vaak dagen niks van je laat horen.

En zoals loginwithyournoggin hierboven zegt:
-Waarom tijd en energie in iemand steken waarbij je na 3 keer afspreken al voldoende irritaties hebt en een opsomming van voorbeelden kunt geven waarom hij op jou niet oprecht geinteresseerd overkomt? Is jouw eisenlijst voordat je met iemand op date gaat al zo uitgebreid dat je er eigenlijk min of meer van baalt dat het niet zo werkt als dat jij vooraf op papier bedacht had? en je het dus eigenlijk zo graag wil laten slagen ondanks dat je na een paar dates al meteen doorhebt dat het niet gaat werken?

Als dat het geval is, zou ik eerder kijken of ik iets aan die eisenlijst kan doen. Want anders mis je net die ene leuke jongen die perfect voor jou is omdat hij toevallig 1m79 groot is en daardoor 1 cm te klein (noem maar iets).
Ik kom hier high maintanance over, waarom? Omdat ik niet accepteer dat ik respectloos word behandeld? Deze guy deed zich in het begin gelukkig voor, had elke dag tijd om te praten, het was heel leuk. Maar na date drie.. begonnen de problemen, hij leek ongelukkig, zat in een dip, issues, en zo opeens 5 weken geen date.. ik voel me dan ook slecht, vertel hem dan dat als hij zijn tijd aan andere dingen wil besteden prima, houdt het hier op. En dat wilde hij niet. Dus steeds maar dubbele signalen, wat in het begin niet zo was. Hier heb ik het over.. wat heeft dit met een eisenlijst te maken?

Het komt gewoon te vaak voor dat mannen die denken serieus te zijn en te willen zijn daar eigenlijk gewoon niet klaar voor zijn. Ze gaan er niet meer 100% voor. Generatie dingetje denk ik.
pi_178873577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef Stoney3K het volgende:
Het komt mij een beetje over alsof je elk mogelijk risico om een 'verkeerde' man te treffen probeert uit te sluiten en je daardoor het daten heel erg methodisch en dus saai aanpakt.

Dat mannen daar op afknappen vind ik eigenlijk ook niet zo heel gek, sowieso, wat zijn je plannen als je droom-man ineens voorbij komt? Hoe spannend is je relatie daarna dan nog, als je dating-proces op deze manier verloopt in plaats van elkaar af en toe ook te plagen, uit te dagen en uit je comfortzone te lokken?

Misschien zoek je een burgerlijk leventje in een tweekapper met een Volvo en een labrador, dat kan natuurlijk ook, maar meestal is dat niet waar je in het begin van een relatie op inzet. ;)
Klopt, ik probeer zo min mogelijk te maken te hebben met “verkeerde” mannen. Pas wanneer een man zich stabiel gedraagt in doen en laten, weet ik wat ik kan verwachten. Veel mannen zijn tegenwoordig instabiel in wat ze doen, zeggen en willen.. dat maakt het gewoon lastig. Ja, zeker spannend dat onzekere voor veel vrouwen, maar niet voor mij. Het maakt mij juist afstandelijk omdat ik wel een stabiele man wil die er wel voor gaat.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:58:57 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178873631
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:53 schreef TheInnocent het volgende:

Het komt gewoon te vaak voor dat mannen die denken serieus te zijn en te willen zijn daar eigenlijk gewoon niet klaar voor zijn. Ze gaan er niet meer 100% voor. Generatie dingetje denk ik.
Jij bent de enige die er last van heeft, zal dus weinig met de generatie hebben te maken.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:59:46 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178873665
En weer schrijf je het af aan die kerel ipv dat je naar jezelf kijkt. Nu generaliseer je zelfs een hele generatie weg als zijnde mannen die er niet voor willen gaan :').

Misschien willen ze met JOU er niet voor gaan!

Je komt high maintenance over omdat je in geen enkel opzicht je eigen gedrag onder de loep wilt nemen en keer op keer weer de vent de schuld geeft.

Ik zou er na 3x daten met jou wss ook geen zin meer in hebben als je met allemaal verwachtingen gaat komen. Het moet gewoon relaxt zijn met elkaar,en dat is het niet als je op date 3 zulk soort dingen gaan uitspreken.

Ipv dat je zegt ik hoor nx meer van je vind het echt niet leuk dit ( zielepoot reactie ) zeg je hey! Vond het echt superleuk met je de vorige keer! Snel weer wat doen? ( leuke spontane reactie )
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:01:33 #260
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178873730
quote:

[..]

Ik kom hier high maintanance over, waarom? Omdat ik niet accepteer dat ik respectloos word behandeld? Deze guy deed zich in het begin gelukkig voor, had elke dag tijd om te praten, het was heel leuk. Maar na date drie.. begonnen de problemen, hij leek ongelukkig, zat in een dip, issues, en zo opeens 5 weken geen date.. ik voel me dan ook slecht, vertel hem dan dat als hij zijn tijd aan andere dingen wil besteden prima, houdt het hier op. En dat wilde hij niet. Dus steeds maar dubbele signalen, wat in het begin niet zo was. Hier heb ik het over.. wat heeft dit met een eisenlijst te maken?

En in plaats van lering te trekken uit je ervaringen ga je de oorzaak weer buiten jezelf bedenken.

Uit al je topics komt naar voren dat je houding simpelweg niet uitnodigend overkomt. Als jij de ander niet duidelijk wil maken dat ze een move kunnen maken moet je het hun ook niet kwalijk nemen dat hun gedrag dan verandert en/of koeler wordt.

Veel gasten zijn prima klaar om in een relatie te stappen maar dan willen ze er wel zeker van zijn dat het gewoon goed zit, zowel qua persoonlijkheid als fysiek. En die twee hebben een wisselwerking waardoor je niet eerst de een op 100 kan hebben voor je aan de ander begint.
pi_178873889
quote:

[..]

Verander het woord mannen in vrouwen en dan klopt het verhaal ook nog.

Op een gegeven moment loopt het gewoon niet meer, en dan is de koek op.

Dit had je al door na date 3 en op de een of andere manier ben je toch bij date 8 aangekomen..
pi_178874300
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
En weer schrijf je het af aan die kerel ipv dat je naar jezelf kijkt. Nu generaliseer je zelfs een hele generatie weg als zijnde mannen die er niet voor willen gaan :').

Misschien willen ze met JOU er niet voor gaan!

Je komt high maintenance over omdat je in geen enkel opzicht je eigen gedrag onder de loep wilt nemen en keer op keer weer de vent de schuld geeft.

Ik zou er na 3x daten met jou wss ook geen zin meer in hebben als je met allemaal verwachtingen gaat komen. Het moet gewoon relaxt zijn met elkaar,en dat is het niet als je op date 3 zulk soort dingen gaan uitspreken.

Ipv dat je zegt ik hoor nx meer van je vind het echt niet leuk dit ( zielepoot reactie ) zeg je hey! Vond het echt superleuk met je de vorige keer! Snel weer wat doen? ( leuke spontane reactie )
Wat een onzin. Dat laatste heb ik gedaan, omdat ik het ook gezellig vond. Maar geen enthousiaste reactie terug of hij was ziek of andere planning en dat kwam hij niet met andere datum.. gewoon dat soort dingen gaan irriteren.. it’s not an one man’s show, dan kap ik er mee. Pas wanneer ik dan irritatie aangeef wordt hij wakker en gaat wat moeite doen, om vervolgens weer terug te vallen op zijn oude gedrag. Met zo’n man wil ik ook geen relatie.
pi_178874382
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat laatste heb ik gedaan, omdat ik het ook gezellig vond. Maar geen enthousiaste reactie terug of hij was ziek of andere planning en dat kwam hij niet met andere datum.. gewoon dat soort dingen gaan irriteren.. it’s not an one man’s show, dan kap ik er mee. Pas wanneer ik dan irritatie aangeef wordt hij wakker en gaat wat moeite doen, om vervolgens weer terug te vallen op zijn oude gedrag. Met zo’n man wil ik ook geen relatie.
Nou dan weet je dat voor het vervolg. Wat voor man zoek je dan wel?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:25:40 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178874526
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat je goed hebt gedaan hoor. Ik heb geen idee hoe die man daadwerkelijk denkt of voelt, maar je hebt goed voor je eigen belang uitgekeken. Je hebt kenbaar gemaakt waar je mee zat, niks veranderde. Dus het is gewoon goed dat je jezelf heb teruggetrokken.

Uiteraard weet ik niet of die man daadwerkelijk niet om je gaf of dat er iets anders aan de hand was. Je hebt veel mannen, vooral in Nederland maar ook elders, die gewoon niet zo goed zijn met gevoelens uiten en bespreken. Maar het is niet perse jouw taak om hieraan wat te doen, want je loopt nog steeds een risico om gewoon gekwetst te worden.

Dus ik zeg goed gedaan, en als die man echt om je geef gaat hij zijn best voor je doen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:39:08 #265
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178874900
TS moet mij echt niet daten als ik haar zo hoor. _O- Daten is wel leuk, maar werk en mijn eigen leven gaat voor. :+
pi_178874922
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef Gary_Oak het volgende:
TS moet mij echt niet daten als ik haar zo hoor. _O- Daten is wel leuk, maar werk en mijn eigen leven gaat voor. :+
En dan ben je klaar met werken en krijg je nog een sollicitatie gesprek ipv een relaxe date hahahaha.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:43:25 #267
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En dan ben je klaar met werken en krijg je nog een sollicitatie gesprek ipv een relaxe date hahahaha.
:D

TS lijkt me een intelligent en aardig meissie hoor, maar ik heb inderdaad ook het vermoeden dat haar dates als een sollicitatiegesprek kunnen aanvoelen. _O-

dinsdag 1 mei 2018 @ 20:48:24 #268
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875175
Ik vind haar wel redelijk eigenlijk. Niet dat ik zeg dat de man perse verkeerd is, maar als ze op zoek is naar een lange termijn prospect dan pakt ze het slim aan.
pi_178875267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind haar wel redelijk eigenlijk. Niet dat ik zeg dat de man perse verkeerd is, maar als ze op zoek is naar een lange termijn prospect dan pakt ze het slim aan.
Als mijn vermoeden klopt had die man tijdens die date moeten opstaan en zeggen , joh ik kom voor de gezelligheid niet voor een kruisverhoor. Liefde valt niet te plannen en ontleden .
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:51:28 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875289
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Als mijn vermoeden klopt had die man tijdens die date moeten opstaan en zeggen , joh ik kom voor de gezelligheid niet voor een kruisverhoor. Liefde valt niet te plannen en ontleden .
Gezien haar pohi is ze wel van het overanalyseren inderdaad. Jammer.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:52:40 #271
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
pi_178875346
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:54:41 #273
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875417
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:56:48 #274
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875514
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:58:11 #275
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
Dude, dat is weer het andere uiterste. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren. :P Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
pi_178875675
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
pi_178875716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
Ik dacht dat vrouwen juist van de dubbele signalen waren?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:03:14 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.

Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:03:28 #279
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
Als het al voor je duidelijk is, vanwaar dan dit topic? :?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:04:41 #280
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875821
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bevestiging dat het niet aan haar ligt waarschijnlijk?
pi_178875859
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ontgaat mij ook een beetje. Ze weet de antwoorden maar blijft vragen stellen waarom..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:06:33 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875895
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dude, dat is weer het andere uiterste. _O-

[..]

Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren. :P Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
Lol.

Ik haat overanalyseren ook, maar ik kan het niet uitschakelen. Mijn brein werkt gewoon zo en soms heb ik liever dat er een kogel tussendoor komt zodat het ophoudt.

Jij hebt natuurlijk een hele studie gedaan waar overanalyseren aan het orde van de dag is. Dus begrijp het volkomen dat je daarmee klaar bent.

Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:08:36 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875973
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.

Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:10:47 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178876045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel.
ehh spreek voor jezelf
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:11:07 #285
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ehh spreek voor jezelf
Ervan uitgaande dat ze knap is...
pi_178876098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat ze knap is...
Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:13:56 #287
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876130
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:16:12 #288
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178876199
Ik heb door jullie quotes per ongeluk misgeklikt en de systeemnotificaties over mijn bans verwijderd. :') Kutzooi, wilde die bewaren.
pi_178876203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
Dat betwijfel ik. Ik denk dat je beiden op eieren loopt tijdens zo'n relatie.
pi_178876245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik zeg goed gedaan, en als die man echt om je geef gaat hij zijn best voor je doen.
Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:20:08 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
pi_178876384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:22:40 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
Ik snap je niet zo goed?
pi_178876446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
pi_178876508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:29:35 #296
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178876638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
Uhm nee? Waarom zou ik haar per se willen?
pi_178876754
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Het, je wil het :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:33:42 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
Nee, je verward wat ik zeg. Ik ging door een periode heel waar ik dacht dat player zijn het enige optie is als man. Dat het belangrijk was dat ik vrouwen kon versieren, dat ik daarmee punten scoor of mijn status verhoogde. Ik ben er niet trots op, maar veel mannen doen dat, zeker in het leeftijd van 15 tot en met 25.

Maar wat veel mannen, tenminste in bepaalde culturen en subculturen leren is dat je moeite moet doen voor het meisje waar je verliefd op bent. Dus niet zomaar opgeven. Dit betekent niet dat je haar meteen moet gaan stalken, maar toch proberen om subtiel het contact te onderhouden en een vervolgdate te krijgen. De ene groep/cultuur/persoon waardeert dat, de andere niet. Ik denk dat mensen dichter bij de middlelandse zee dat "door blijven gaan"waarderen. Het hangt ook echt af van hoe iemand dat aanpakt.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:36:23 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876899
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
Ik kom uit Curacao, dicht bij de evenaar. Daar worden de mannen juist aangemoedigd om te door te "chasen". Moeite doen voor de vrouw. Ik denk dat het in het Noorden wat minder wordt gewaardeerd.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:37:21 #300
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876932
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen toch een vrouw willen die moeilijk is om te krijgen? Maar dat als je haar eenmaal hebt dat ze onvoorwaardelijk loyaal is aan jou?
pi_178877022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, je verward wat ik zeg. Ik ging door een periode heel waar ik dacht dat player zijn het enige optie is als man. Dat het belangrijk was dat ik vrouwen kon versieren, dat ik daarmee punten scoor of mijn status verhoogde. Ik ben er niet trots op, maar veel mannen doen dat, zeker in het leeftijd van 15 tot en met 25.

Maar wat veel mannen, tenminste in bepaalde culturen en subculturen leren is dat je moeite moet doen voor het meisje waar je verliefd op bent. Dus niet zomaar opgeven. Dit betekent niet dat je haar meteen moet gaan stalken, maar toch proberen om subtiel het contact te onderhouden en een vervolgdate te krijgen. De ene groep/cultuur/persoon waardeert dat, de andere niet. Ik denk dat mensen dichter bij de middlelandse zee dat "door blijven gaan"waarderen. Het hangt ook echt af van hoe iemand dat aanpakt.
En hoe merkt een meid nu dat jij haar niet aan het playen bent itt vroeger? Dat jij je best doet voor haar en niet vooral om in d'r broekje te komen? Dat de moeite die je doet aansluit op wie zij is, in plaats van dat je moeite vooral vanuit jouw cultuur en gevoel komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')