Zoek je een metroman die voortdurend over emoties communiceert?quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?
Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
Waarom moet een man zich emotioneel volkomen bloot geven als hij minstens een half jaar moet wachten tot jij je eindelijk gaat blootgeven? Als jij geen intimiteit wil, waarom eis je het dan wel van hem?quote:Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
En dan ook nog kiezen voor een drugsdealer, zwanger laten maken en lekker doorgaan met daten..quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?
Nee, haar relatie is een puberverkering, en het feit dat ze op haar 30e nog thuis woont is 1 van de dingen waar dat ondere anderen uit blijkt.quote:Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?
Ok ok.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.
Er moet helemaal niks.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Crooyzwans het volgende:
Heeft hij op enig moment wel intimiteit gezocht?
Als hij date 1 of 2 al geprobeerd heeft je te zoenen oid, maar jij vond dit te vroeg, dan zou ik als ik hem was ook gewacht hebben tot jij hier initiatief in zoekt, hij heeft per slot van rekening al initiatief gezocht en dat kwam hem op een afwijzing te staan en dat wil ie waarschijnlijk dan niet nog een keer meemaken.
Ik praat zelf ook niet graag op eerste dates over zeer emotionele onderwerpen en denk dat de meesten het dan lekker luchtig proberen te houden. Als het dan gezellig is, wordt er vanzelf stukje bij beetje meer prijsgegeven. Als iemand 8 keer met je op date gaat, kun je er wel vanuit gaan dat hij het niet doet om even vlot te scoren. Er zullen vast wel mannen zijn die zo ver zullen gaan en dan heb je gewoon een keer echt bijzonder veel pech gehad in dat opzicht (en das ook niet het einde van de wereld), maar de meeste zullen na date 3 echt wel afgehaakt zijn als het enige dat ze zoeken even vlot scoren is.
En inderdaad, als het al de zoveelste keer is dat het een en ander niet gaat zoals gewenst, dan moet je misschien eens een spiegel voorhouden en kijken hoe je zelf kunt veranderen ipv de schuld continue bij de anderen te leggen.
@magrebijnse: Een drugsdealer kan best een catch zijn, je verdient een bruidschat(en de rest) omdat je er goed uit ziet, vind het normaal dat je vent wil dat je thuis blijft omdat hij andere mannen niet vertrouwd, maar je hebt wel normen en waarden doordat je tot je huwelijk thuis blijft wonen... En als die vent dan stikjaloers is en je fysiek danwel emotioneel gaat misbruiken, verbaas je je hierover en had je dit echt nooit aan kunnen zien komen. Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik al direct never nooit geen interesse zal hebben in figuren als jij.
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.quote:Op maandag 30 april 2018 13:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er moet helemaal niks.
Voor jouw gevoel moet dat voor jou.
Waarom hebben we dit gesprek dan eigenlijk? Je hebt gedate, het werkte niet. Move on. Waarom die behoefte om het aan de grote klok te hangen?
Communicatie doe je zelf aan mee. Je kan beter naar jezelf kijken en je afvragen waarom het met jou niet lukt.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
Ja, maar als iedereen nu overduidelijk zegt dat er niet één soort man is, dan valt er weinig te discussieren over het feit dat alle mannen op een bepaalde manier communiceren of in jouw ogen niet genoeg affectie tonen of aandacht geven.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
Precies dit dus. En dat is TS ook al wel vaker verteld, in meerdere uitgebreide topics door mensen die er veel moeite in staken om TS van advies te voorzien.quote:Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Dan kan het ook gewoon aan deze man gelegen hebben. Mannen zijn heel verschillend en iedereen communiceert op een andere manier. Is vooral een proces van trial en error om erachter te komen wat bij je past.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij je gewoon niet leuk genoeg vond.quote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.
En dit denk ik ook.quote:Op maandag 30 april 2018 13:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Denk daarbij overigens dat sowieso weinig mannen zeer intieme gesprekken gaan voeren alvorens ze ook maar enige intimiteit hebben gehad met een vrouw. (zullen er vast wel zijn, maar ik ken weinig tot geen mannen die dit doen)
Hij kennelijk na date 3 al niet meer.quote:Op maandag 30 april 2018 10:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |