abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178843353
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 19:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

We zullen het niet weten want we kunnen niet in het hoofd van die man kijken. Maar het kan best dat je signalen uitzend die hem die twijfelen of jij wel wilt en hij daarom op safe speelt.

Punt is wel dat veel mannen worstelen met het juiste moment voor de eerste zoen en met het aftasten of ze dat wil. De angst zit er namelijk in het te verprutsen op die manier. Die fout heb ik heel vroeger ook nog wel eens gemaakt.

Als je hem leuk genoeg vind, help zo'n man een handje. Hij wordt er niet minder leuk van als hij sommige dingen wat moeilijker vind bij versieren.
Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
  maandag 30 april 2018 @ 19:38:11 #177
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178843767
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
Omdat jij alles probeert te rationaliseren. Dar komt oo andere mensen over alsif je een robot bent of in ieder geval erg vreemd.

En je kan nu wel heel hard roepen op het internet dat je in het echt echt wel heel sociaal en warm bent, maar daar geloof ik niets van. Waarom open je anders dit topic?

Ik geloof wel dat je een voorstelling hebt van wat een open en warm persoon is, en dat je dat naspeelt. Ik denk echter dat mensen veel makkelijker zien dat er een berekenende actrice achter zit dan dat je zelf doorhebt.

Kom op, telkens aangeven dat je zelf echt wel supersociaal bent is een teken aan de wand.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178844150
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:38 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Omdat jij alles probeert te rationaliseren. Dar komt oo andere mensen over alsif je een robot bent of in ieder geval erg vreemd.

En je kan nu wel heel hard roepen op het internet dat je in het echt echt wel heel sociaal en warm bent, maar daar geloof ik niets van. Waarom open je anders dit topic?

Ik geloof wel dat je een voorstelling hebt van wat een open en warm persoon is, en dat je dat naspeelt. Ik denk echter dat mensen veel makkelijker zien dat er een berekenende actrice achter zit dan dat je zelf doorhebt.

Kom op, telkens aangeven dat je zelf echt wel supersociaal bent is een teken aan de wand.
haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet. ;)
pi_178844808
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet. ;)
Duh, iedereen kan zijn of haar eigen denken goed op papier zetten ;).

Feit blijft dat je afgewacht hebt totdat hij kwam, terwijl jij op date 1 al wilde zoenen.. Dus, gemiste kans, volgende keer niet meer doen. Niet terug lachen als hij je aanraakt, gewoon terug aanraken. En als je wil zoenen, ervoor gaan, als hij ook wil, dan komt dat goed!
pi_178844922
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Helaas waar, hij vond dat ik teveel waarde hechtte aan communicatie toen ik niet meer verder wilde om deze reden. Denk inderdaad een man met een heel andere instelling dan ik..
Zei hij dit na jullie 3e date of nu na de 8e?
  maandag 30 april 2018 @ 20:28:21 #181
267651 Klaploper
pi_178845304
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En tóch denk ik nog steeds dat je in het echt heel anders bent dan hoe je jezelf hier voordoet. Je komt hier namelijk over als een arrogant mens dat niet zo sociaal is, maar dat een toneekstukje speelt waarin ze de rol van spontane, vrolijke meid is.

Heb je je vriendinnen al gevraagd wat ze vinden van deze vent?
  maandag 30 april 2018 @ 20:30:21 #182
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_178845402
TS is in ieder geval wel heel eigenwijs
pi_178845455
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Duh, iedereen kan zijn of haar eigen denken goed op papier zetten ;).

Feit blijft dat je afgewacht hebt totdat hij kwam, terwijl jij op date 1 al wilde zoenen.. Dus, gemiste kans, volgende keer niet meer doen. Niet terug lachen als hij je aanraakt, gewoon terug aanraken. En als je wil zoenen, ervoor gaan, als hij ook wil, dan komt dat goed!
Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :p
  maandag 30 april 2018 @ 20:33:32 #184
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178845582
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :p
Genoeg mannen die ergens toch gewoon verlegen zijn en die een gat in de lucht springen als je dat wel doet. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178845600
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zei hij dit na jullie 3e date of nu na de 8e?
na derde date.. toen ik het bespreekbaar maakte want ik zat er mee waarom hij maar steeds niet kon afspreken (gap van 4 weken).. en voelde me niet serieus genomen omdat hij niet communiceerde wat er exact aan de hand was.
pi_178845734
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Genoeg mannen die ergens toch gewoon verlegen zijn en die een gat in de lucht springen als je dat wel doet. ;)
het had echt anders kunnen verlopen als hij niet zo veranderde na de derde date, zijn manier van communiceren maakte mij afstandelijk. Ik zag niet meer een gelukkige relatie voor me met deze opeens minder aanwezige man.
pi_178845750
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

na derde date.. toen ik het bespreekbaar maakte want ik zat er mee waarom hij maar steeds niet kon afspreken (gap van 4 weken).. en voelde me niet serieus genomen omdat hij niet communiceerde wat er exact aan de hand was.
En wanneer zei hij dat het voor hem normaal was om twee weken geen contact te hebben?
  maandag 30 april 2018 @ 20:38:40 #188
267651 Klaploper
pi_178845813
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nja, dan zijn er twee opties:
1: Hij werd lacherig omdat hij je graag wilde zoenen maar het niet durfde.
2. Hij voelde zich ongemakkelijk omdat jij nogal vreemd bent en hij zo snel mogelijk weg wilde.

Kies maar waar jij het beste mee kan leven. Je hebt toch al laten zien dat je jezelf "the perfect package" vindt. Maar een vent vinden blijft lastig.
pi_178845866
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Klaploper het volgende:

[..]

En tóch denk ik nog steeds dat je in het echt heel anders bent dan hoe je jezelf hier voordoet. Je komt hier namelijk over als een arrogant mens dat niet zo sociaal is, maar dat een toneekstukje speelt waarin ze de rol van spontane, vrolijke meid is.

Heb je je vriendinnen al gevraagd wat ze vinden van deze vent?
Ik kom hier inderdaad arrogant 2.0 over, ben ik niet dus is best wel grappig om te zien voor mij. Hoe dan ook, feiten veranderen er niet op.

Ja, ze hebben ook de apps gelezen en vinden hem heel erg arrogant en snappen ook niet waarom hij op die wijze communiceert (weinig tot niet) en mij toch verder wilde zien en dubbele signalen afgeeft.
pi_178846381
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wanneer zei hij dat het voor hem normaal was om twee weken geen contact te hebben?
Toen na de derde date was er een mega gap van een aantal weken totdat we elkaar weer zagen: in die periode was hij afwezig en ziek en gebruikte dat om te zeggen dat hij niet kon afspreken. Verder deed hij wel andere dingen als een vakantie boeken bijv. hij kon prima dagenlang niet appen als ik niet appte. Toen begon ik over de communicatie en dat ik niet verder wilde op deze wijze.. hij raakte in paniek en zei dat het door werkstress kwam en niet lekker in zijn vel en dat hij het na zijn vakantie zou uitleggen allemaal. Dus pas daarna hadden wij een vervolgdate (5 weken later) en legde hij het uit, ik zal in het midden laten wat ik er van vind ivm anonimiteit, maar ook daarna verbeterde de situatie niet. Ik begon er weer over, en vroeg hem wat hij er van vindt van de communicatie en of hij ook zo met anderen communiceert. Hij zei van wel, en vond dat ik er teveel nadruk op leg en we niet als een sneltrein kunnen gaan. Dus ja, onze dates gingen dus op deze wijze en dat zorgt voor mij voor afstand en dat ik er geen zin meer in heb. Waar hij aan een sneltrein denkt, vraag ik me af bij welk perron hij staat want ik zie op deze wijze echt geen gelukkige relatie voor me, stap de trein iig niet in zo.
pi_178846603
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 20:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Toen na de derde date was er een mega gap van een aantal weken totdat we elkaar weer zagen: in die periode was hij afwezig en ziek en gebruikte dat om te zeggen dat hij niet kon afspreken. Verder deed hij wel andere dingen als een vakantie boeken bijv. hij kon prima dagenlang niet appen als ik niet appte. Toen begon ik over de communicatie en dat ik niet verder wilde op deze wijze.. hij raakte in paniek en zei dat het door werkstress kwam en niet lekker in zijn vel en dat hij het na zijn vakantie zou uitleggen allemaal. Dus pas daarna hadden wij een vervolgdate (5 weken later) en legde hij het uit, ik zal in het midden laten wat ik er van vind ivm anonimiteit, maar ook daarna verbeterde de situatie niet. Ik begon er weer over, en vroeg hem wat hij er van vindt van de communicatie en of hij ook zo met anderen communiceert. Hij zei van wel, en vond dat ik er teveel nadruk op leg en we niet als een sneltrein kunnen gaan. Dus ja, onze dates gingen dus op deze wijze en dat zorgt voor mij voor afstand en dat ik er geen zin meer in heb. Waar hij aan een sneltrein denkt, vraag ik me af bij welk perron hij staat want ik zie op deze wijze echt geen gelukkige relatie voor me, stap de trein iig niet in zo.
De 4e date zei hij dat dus?
pi_178846893
Waarom zo lang wachten en al die smoesjes slikken? Zo'n afhankelijke houding maakt iemand over het algemeen er niet aantrekkelijker op.
pi_178847134
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 20:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

De 4e date zei hij dat dus?
Na de vierde ja, hoezo?
pi_178847184
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:13 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Na de vierde ja, hoezo?
Omdat het in je lap tekst alsnog niet helemaal duidelijk was voor me.
pi_178847225
quote:
5s.gif Op maandag 30 april 2018 21:05 schreef Mojo.jojo het volgende:
Waarom zo lang wachten en al die smoesjes slikken? Zo'n afhankelijke houding maakt iemand over het algemeen er niet aantrekkelijker op.
Omdat hij zei dat hij tijd nodig had, niet lekker in vel etc. Dus ik gaf het een kans. Achteraf makkelijk praten, maar ik geloof snel in iemands goede intenties en dar hij gewoon eerlijk is.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 21:28:11 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178847550
Bizar veel analyses voor iemand waar je na een paar dates geen klik mee had.
Kun je niet gewoon genieten van het moment? Dan gaat er veel meer ineens vanzelf.
pi_178847809
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 21:28 schreef Kreator het volgende:
Bizar veel analyses voor iemand waar je na een paar dates geen klik mee had.
Kun je niet gewoon genieten van het moment? Dan gaat er veel meer ineens vanzelf.
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 21:37:23 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178847869
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
Dat is inderdaad een omschrijving van het probleem dat ik omschreef. Misschien moet je daar dus iets aan veranderen.
  maandag 30 april 2018 @ 21:44:59 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178848187
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Omdat hij zei dat hij tijd nodig had, niet lekker in vel etc. Dus ik gaf het een kans. Achteraf makkelijk praten, maar ik geloof snel in iemands goede intenties en dar hij gewoon eerlijk is.
8 dates de tijd geven snap ik écht niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178848267
Maar wat wil je nou met dit topic bereiken? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')