Als je graag met hem had willen zoenen, had je zelf actie moeten ondernemen ipv alles aan hem af te laten hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.
Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.quote:
En waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.
Maar wellicht heb je hem op basis van je reactie op zijn aanrakerigheid van date 1 heel erg voorzichtig gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.
Ik dacht dat hij het misschien te vroeg vond om te zoenen, had ook geen signalen van zijn kant opgemerkt die derde date (die waren er wel op de eerste date)quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En waarom heb je dat niet gedaan?
Uitnodigen om de move te maken is bij traditioneel ingestelde mensen volgens mij ook gewoon gewenst date gedrag.
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.quote:Op maandag 30 april 2018 17:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wellicht heb je hem op basis van je reactie op zijn aanrakerigheid van date 1 heel erg voorzichtig gemaakt.
Ik ook, de eerste zoen is altijd wel een beetje een ding ja.quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Idd ik ga persoonlijk niet zomaar iemand zoenen maar als ik van de vrouw op date in kwestie niet van dat soort fysieke signalen krijg dan ga ik het wss ook niet proberen..
maar dat is echt voor mij persoonlijk maar kan me goed voorstellen dat meer mannen er zo instaan
Lach de volgende keer eens terug met je handen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.
Maar had je hem op date 1 willen zoenen?quote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.
Waarschijnlijk wel, anders gaat ze niet nog 7x met hem op date lol.quote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar had je hem op date 1 willen zoenen?
Nouja bij TS weet ik dat zo net nog niet.quote:Op maandag 30 april 2018 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, anders gaat ze niet nog 7x met hem op date lol.
Nee wij hebben elkaar niet gedate, ik stel net zo hard voor om de rekening te betalen en het boeit me niet in wat voor auto je rijdt. Dat had ik iig duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2018 18:13 schreef Klaploper het volgende:
Het kan bijna niets anders dat dit topic over mij gaat.
Tip: vraag niet op elke date meerdere keren of ik echt alleen met jou aan het daten ben.
Je hoeft ook niet elke keer te vissen naar hoeveel ik verdien. Als ik voorstel de rekening te betalen en je zegt: "Haha, dat is voor jou vast toch wisselgeld", dan zijn je intenties wel duidelijk en heb ik er geen zin meer in. Al helemaal niet als je meerder keren hetzelfde "grapje" maakt.
Overigens gedraag je je als een robot. Eerst tientallen berekeningen uitvoeren voor je houterig reageert. Dat schrikt mannen af. Wellicht zegt het zelfs iets over hoe je je gedraagt in bed.
Ik wens je alle succes met het vinden van een man die aan alle eisen van je lijstje voldoet.
Ja natuurlijk, maar ik doe dat zelf niet op date 1 is niet zo mijn stijl om zo snel te gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar had je hem op date 1 willen zoenen?
hoeveel verdien je dan? daten?quote:Op maandag 30 april 2018 18:13 schreef Klaploper het volgende:
Het kan bijna niets anders dat dit topic over mij gaat.
Tip: vraag niet op elke date meerdere keren of ik echt alleen met jou aan het daten ben.
Je hoeft ook niet elke keer te vissen naar hoeveel ik verdien. Als ik voorstel de rekening te betalen en je zegt: "Haha, dat is voor jou vast toch wisselgeld", dan zijn je intenties wel duidelijk en heb ik er geen zin meer in. Al helemaal niet als je meerder keren hetzelfde "grapje" maakt.
Overigens gedraag je je als een robot. Eerst tientallen berekeningen uitvoeren voor je houterig reageert. Dat schrikt mannen af. Wellicht zegt het zelfs iets over hoe je je gedraagt in bed.
Ik wens je alle succes met het vinden van een man die aan alle eisen van je lijstje voldoet.
Stel nou ik zou meer dan 80k per jaar verdienen (bruto) kus je dan op de 2e date?quote:Op maandag 30 april 2018 18:35 schreef Allures het volgende:
[..]
hoeveel verdien je dan? daten?
Ik kus al op date 6
Maar betekent dat dan dat je een afwijzende houding daarin aangenomen hebt?quote:Op maandag 30 april 2018 18:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik doe dat zelf niet op date 1 is niet zo mijn stijl om zo snel te gaan.
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatischquote:Op maandag 30 april 2018 18:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat je een afwijzende houding daarin aangenomen hebt?
Wel afwachtend naar mijn idee, mocht er na de eerste date een klik zijn en de tweede date gezellig en wat toespelingen dan waag ik wel een kans, ga geen 8 dates lang op het zelfde punt blijven hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatisch
Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.quote:Op maandag 30 april 2018 19:08 schreef Klaploper het volgende:
Maar tering, TS. Denk je werkelijk dat je een sociaal wezen bent? Je topics laten zien dat je alle sociale contacten als een autist benadert. Helemaal niets mis mee, maar waarom wil je jezelf voorhouden dat je fijn bent in de omgang? Zo leer je natuurlijk niets.
We zullen het niet weten want we kunnen niet in het hoofd van die man kijken. Maar het kan best dat je signalen uitzend die hem die twijfelen of jij wel wilt en hij daarom op safe speelt.quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatisch
Ik krijg eigenlijk het idee dat je probleem samen te vatten is in dat je mannen zonder het zelf te willen friendzoned.quote:Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |