Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?quote:Op maandag 30 april 2018 11:44 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Je eigen beslissing goed te praten?
Volgens mij laat hij wel duidelijk merken dat hij er al geen zin meer in had/heeft.
Omdat hij je toen nog wel leuk vond. Maar je laat hem tijdens die dates zien dat je eigenlijk helemaal niet zo leuk bent = geen moeite waard.quote:Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?
Hij kwam met zijn redenen (ziek problemen etc) en niet lekker in zijn vel, waardoor ik het toch een kans wilde geven want in het begin vond ik hem wel heel leuk en anders. Dus we gingen verder daten.
Hij deed daarvoor ook weinig moeite, wekenlang iemand niet zien en dan met zo’n verhaal komen. Hoe denk je dat ik me dan voel?quote:Op maandag 30 april 2018 15:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Omdat hij je toen nog wel leuk vond. Maar je laat hem tijdens die dates zien dat je eigenlijk helemaal niet zo leuk bent = geen moeite waard.
Om niet de gedumpte te zijn? Trots dit dat.quote:Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?
Hij kwam met zijn redenen (ziek problemen etc) en niet lekker in zijn vel, waardoor ik het toch een kans wilde geven want in het begin vond ik hem wel heel leuk en anders. Dus we gingen verder daten.
Waarom voel je je een slachtoffer?quote:Op maandag 30 april 2018 16:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij deed daarvoor ook weinig moeite, wekenlang iemand niet zien en dan met zo’n verhaal komen. Hoe denk je dat ik me dan voel?
Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.quote:Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel je je een slachtoffer?
Hmm hij wilde verder daten omdat hij te trots was voor het feit dat ik niet verder wilde? Uiteindelijk heb ik het toch een tweede keer gezegd, wat maakt het dan uit.quote:Op maandag 30 april 2018 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Om niet de gedumpte te zijn? Trots dit dat.
Vakantie huisjes in Marokko tellen niet mee Maghrebijnsequote:Op maandag 30 april 2018 11:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb meer huizen dan jij ooit zal hebben. Zou dus echt beter gewoon zwijgen.
Hij wou niet degene zijn om aan de kant gezet te worden. Dus heeft dit tegen gehouden.quote:Op maandag 30 april 2018 16:18 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hmm hij wilde verder daten omdat hij te trots was voor het feit dat ik niet verder wilde? Uiteindelijk heb ik het toch een tweede keer gezegd, wat maakt het dan uit.
Haha nee hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 16:21 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Vakantie huisjes in Marokko tellen niet mee Maghrebijnse![]()
Maar ik neem aan dat TS ook uit de Turkse/Marokkaanse cultuur komt?
Als dat zo is dan heb je een redelijk groot probleem als ik het zo lees, je bent eigenlijk te oud om nog echt interessant te zijn voor een man uit je eigen cultuur en te moeilijk voor een Nederlandse man.
Heel knap dat je zo lang "Innocent" bent gebleven, maar het is nu eenmaal zo dat een vrouwelijke maagd van 24 iets meer waarde heeft als eentje van 30![]()
Eigenlijk heb je te lang gewacht.
8 Dates hebben en nog geen enkele fysieke contact gehad maar mevrouw wilt wel alles weten geeft niet echt een juist signaal. En dan aankomen met ja 5 dates geleden wou ik eigenlijk wel kussen maar hij deed dat niet en uit eeuwenoude traditie is het zijn taak geeft ook niet echt een goed signaal af.quote:Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.quote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
8 Dates hebben en nog geen enkele fysieke contact gehad maar mevrouw wilt wel alles weten geeft niet echt een juist signaal. En dan aankomen met ja 5 dates geleden wou ik eigenlijk wel kussen maar hij deed dat niet en uit eeuwenoude traditie is het zijn taak geeft ook niet echt een goed signaal af.
Die laatste zin is wel ironisch.quote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.
Ik denk dat het vrij simpel is. Zijn geduld is na 8 dates wel op. Ik ik moet zeggen dat ik hem dan nog heel veel geduld vind hebben, ik was na minder dan de helft wel afgehaakt.quote:
Dat klein beetje aanrakerig is vermoedelijk een poging geweest om te zien of je in was voor zoenen. Blijkbaar reageerde je niet op de manier die een man ziet als groen licht.quote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.
Haha oké, mijn excuses voor de aannamequote:Op maandag 30 april 2018 16:27 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Haha nee hoor.
Ben een jonge professional, en mixed roots.
Een vrouw kan je niet waarderen op haar maagd zijn, maar om de plek die ze claimt personally and professionally in deze wereld. Zo waardeer ik mensen eerder naar hun persoonlijkheid, goed van aard, sterk karakter, principieel en doelgericht/ met een streven.
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..quote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij simpel is. Zijn geduld is na 8 dates wel op. Ik ik moet zeggen dat ik hem dan nog heel veel geduld vind hebben, ik was na minder dan de helft wel afgehaakt.
Je verwijt hem geen move te maken om te zoenen. Maar wellicht geef je ook geen signaal af dat hem het idee geeft dat jij dat wel wilt? Hij lijkt dus geen idee te hebben of je hem wel leuk en aantrekkelijk vind. En op zich is het niet abnormaal dat je dan passiever wordt. Als ik geen hoogte krijg van wat een vrouw wil dan leg ik het initiatief ook bij haar. Alleen hele wanhopige mannen blijven daar maar energie in steken.
Ik denk dat je bij het daten zoveel ingewikkelde eigen regels en vreemde spelletjes hebt bedacht dat er geen man is die daar aan gaat voldoen. Maak het gewoon simpel.
quote:Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe heb jij laten merken dat je wel wou zoenen? Ben je dichter bij hem gaan zitten/staan, veel oogcontact vastgehouden? Heb je überhaupt uit jezelf wel eens zijn hand aangeraakt? Of moest dat ook allemaal van zijn kant komen?
Ja, ik zal de volgende keer duidelijker zijn als ik iemand heel leuk vind.. ik kom wel warm en leuk over denk ik maar ik geef geen duidelijke signalen af.. niet van nature iig.quote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Haha oké, mijn excuses voor de aanname![]()
Deze man had verder geen interesse in je dus gewoon laten gaan, volgende keer zorgen dat je open staat voor aanraking/zoenen, als je wilt dat een man de eerste stap zet moet jij hem duidelijk maken dat je daar interesse in hebt.
Dit is nu niet echt naar zoenen toewerken. De dingen die ik zojuist noemde, de nonverbale aanmoedigingen, deed je daar ook aan?quote:Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..
Wat ik net ook nog even quote. Hij was aanrakerig. Dat is voor veel mannen (iig voor mezelf) een soort van test of je in bent voor intiemer fysiek contact. Op basis van die reactie wilde hij vermoedelijk bepalen of jij groen licht zou geven voor zoenen. Blijkbaar durfde hij dat niet aan op basis van je reactie.quote:Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |