abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178828013
Na paar maanden en acht dates verder, heb ik het daten afgekapt met een man die ik leuk vond en eigenlijk nog steeds leuk vind. Dit vanwege zijn communicatie naar mij toe.. hij was ook steeds minder geïnteresseerd in mij dan in het begin en deed veel minder moeite om af te spreken dan ik. Ik ben dit niet gewend en ik vond het ten koste gaan van mezelf. Bij de eerste keer dat ik aangaf dat ik niet verder wilde om deze reden, kwam hij met excuses persoonlijke issues/ ziek/ griep etc. gaf het een kans en een maand later zag ik geen verbetering en heb ik het moeten afkappen voor mijn eigen belang. Je kan ziek zijn, heel naar, maar dat lijkt mij geen reden om niet duidelijk te communiceren over hoe en wat.

Ik vraag me oprecht af wat een man dan bezielt, waarom sommige moeite hebben met niet duidelijk, eerlijk en open communiceren.. zeggen dat je het heel erg leuk vindt en dan daar niet naar handelen door met een datum te komen bijvoorbeeld.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die zo zijn, geen idee, ik heb het i.i.g. alleen bij deze man ervaren tot zover. Vandaar over mannen en hun communicatie.
  maandag 30 april 2018 @ 09:37:15 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828032
Misschien wilde hij dat jij wat meer moeite voor hem deed?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178828074
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178828075
Te vroeg geneukt, te makkelijk?
pi_178828078
He's just not that into you.
  maandag 30 april 2018 @ 09:44:57 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828107
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken :').

Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 09:47:42 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828133
Wat is je vraag? Moeten wij deze man analyseren, of zijn alle mannen zo en moeten we dat tegenspreken?
  maandag 30 april 2018 @ 09:49:04 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178828158
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178828222
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 09:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
  maandag 30 april 2018 @ 09:57:40 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828239
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
pi_178828242
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
pi_178828245
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178828249
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken :').

Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
  maandag 30 april 2018 @ 09:58:32 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178828251
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
Dit ligt niet aan mannen. Vrouwen moeten eens leren direct te zijn en als ze wat willen weten het gewoon vragen in plaats van vage hints te geven.
And so is the past
  maandag 30 april 2018 @ 09:58:51 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178828256
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
Ja en dat natuurlijk.
And so is the past
pi_178828260
Misschien was het voor hem nodig om te weten of er ook qua intimiteit vonken zijn voor ie gaat bespreken of ie met je wil trouwen
Heb je hem gevraagd waarom hij het onderwerp afkapt en aangegeven dat het voor jou belangrijk is?
  maandag 30 april 2018 @ 09:59:58 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828266
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
Ik zei niet dat vrouwen niet meer zijn dan hun kut.

Ik probeer je te laten begrijpen dat hoe belangrijk jouw kutje voor jou is

Zo belangrijk is tijd voor een man

Als jij hem 8x meesleurt op date en wss was hij netjes heeft die betaald voor die dates en tijd geinvesteerd wtf kreeg hij ervoor terug nog niet eens een zoen

Lol :')
pi_178828273
Niet vervelend bedoeld, maar afgaande op jouw bijdragen aan dit forum, je welbekende eisenlijstjes en de vreemde verwachtingen die jij van mannen hebt kan ik me goed voorstellen dat iemand zijn interesse verliest en het wellicht nog even aanhoudt om te kijken waar het schip strand, maar dat je er niet meer teveel tijd en moeite in wilt steken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178828278
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
De eerste drie dates was er een goede klik, hij had me best mogen zoenen maar hij heeft het moment gewoon niet genomen en ik ook niet (ben ouderwets hierin). En daarna werd het lastig met communicatie vanuit zijn kant (issues/ziek etc) en ik kreeg er steeds minder zin in.
pi_178828281
Je klinkt ontzettend high maintenance trouwens. En dat na een paar posts
Laat staan na 8 dates verspreid over meerdere maanden en al een keer gedumpt zijn

Daar worden mannen meestal niet heet van
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:02:51 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828287
quote:
Dat lijkt mij ook wel ja.
  maandag 30 april 2018 @ 10:03:35 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828296
Tja je moet als man natuurlijk wel je slag slaan maar wellicht had hij niet het idee dat je zin had om te zoenen :P.

Maar hoe zie je eruit?
pi_178828301
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, dan ben je er wel een beetje klaar mee. Geef de beste man eens ongelijk. 8 dates en niet eens gekust, wat verwacht je nou zelf meid? Dat hij als een schoothondje achter je aan blijft lopen? Voor jou 10 anderen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178828316
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid. Een man wil zich fysiek begeert voelen. Als jij de boot zo lang blijft afhouden dan haken ze snel af.
pi_178828319
quote:
:D
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:06:30 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828337
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid.
Is dit kennis op basis van dit topic alleen? Dan vind ik dat nogal wat conclusies. :').
pi_178828355
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 10:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Is dit kennis op basis van dit topic alleen? Dan vind ik dat nogal wat conclusies. :').
Jij kent de Pohi van TS niet? Die heeft een eisenlijst van 6 a4'tjes waar je als man aan moet voldoen voordat je zelfs haar handje maar vast mag houden.
pi_178828362
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:59 schreef Allures het volgende:
Misschien was het voor hem nodig om te weten of er ook qua intimiteit vonken zijn voor ie gaat bespreken of ie met je wil trouwen
Dit wel ja. TS, je had verwacht dat hij het uitgebreid over jullie toekomst ging hebben terwijl hij nog niet eens wist of je een beetje kan zoenen?
pi_178828376
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 10:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee op basis van 20+ topics van TS. Zij is hier al jaren een reguliere poster en loopt steeds tegen dezelfde problemen aan, maar blijft alle adviezen in de wind slaan. Alleen een WO opgeleide 9/10 - 10/10 qua uiterlijk, rijke man die bereid is om 6 maanden te wachten op intimiteit en ondertussen niemand anders mag daten maakt mogelijk een kans bij haar.

Die mannen hebben echter enorm veel keuze en gaan niet zo lang wachten op deze frigide ijskoningin.
  maandag 30 april 2018 @ 10:17:10 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178828463
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Dit. De man in kwestie heeft het goed gedaan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_178828610
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit. De man in kwestie heeft het goed gedaan.
Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
pi_178828644
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
Als je er geen zin meer in hebt waarom dan nog meerdere malen op date gaan?

Is het misschien een idee dat je ook eens naar adviezen van anderen gaat luisteren?
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:34:05 #33
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828728
quote:

[..]

Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel.
Was je wel duidelijk in wat je wilde dan? Een kleine hint of aanraking kan vaak al genoeg zijn. Als je op afstand op de bank blijft zitten wachten tot er iets gebeurt, dan gebeurt het dus niet (altijd)
  maandag 30 april 2018 @ 10:34:10 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178828732
Hij vond je dus niet leuk genoeg en heeft het een beetje laten doodbloeden. Of je was de vrouw van zijn dromen, maar hij was ervan overtuigd dat jij hem niet leuk genoeg vond.

Waarom communiceer je zelf eigenlijk niet open en eerlijk? Heb je tegen hem gezegd dat je hem hartstikke leuk vindt en dat je er met hem serieus voor wil gaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lienekien op 30-04-2018 10:40:58 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_178828739
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee op basis van 20+ topics van TS. Zij is hier al jaren een reguliere poster en loopt steeds tegen dezelfde problemen aan, maar blijft alle adviezen in de wind slaan. Alleen een WO opgeleide 9/10 - 10/10 qua uiterlijk, rijke man die bereid is om 6 maanden te wachten op intimiteit en ondertussen niemand anders mag daten maakt mogelijk een kans bij haar.

Die mannen hebben echter enorm veel keuze en gaan niet zo lang wachten op deze frigide ijskoningin.
Op het stukje van anderen niet daten na is dit verhaal dus niet waar. Rijke mannen vervelen mij door hun arrogante gedrag, en de zeer knappe mannen doen minder moeite.. deze man was wat boven gemiddeld (dus niet zeer knap) en vond ik gewoon aantrekkelijk, maar hij verveelde mij vanwege zijn communicatie. Zo kan je ook geen band opbouwen met iemand. Zoals je merkt let ik op hoe ik behandeld word, en niet om hoe rijk en knap iemand is. Gewoon aantrekkelijk.
pi_178828767
quote:

[..]

Had dan zelf het initiatief genomen. Een zoen is nog geen huwelijksaanzoek, ook al ben je een tikje ouderwets.
  maandag 30 april 2018 @ 10:38:30 #37
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178828792
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:35 schreef TheInnocent het volgende:
Na paar maanden en acht dates verder, heb ik het daten afgekapt met een man die ik leuk vond en eigenlijk nog steeds leuk vind. Dit vanwege zijn communicatie naar mij toe.. hij was ook steeds minder geïnteresseerd in mij dan in het begin en deed veel minder moeite om af te spreken dan ik. Ik ben dit niet gewend en ik vond het ten koste gaan van mezelf. Bij de eerste keer dat ik aangaf dat ik niet verder wilde om deze reden, kwam hij met excuses persoonlijke issues/ ziek/ griep etc. gaf het een kans en een maand later zag ik geen verbetering en heb ik het moeten afkappen voor mijn eigen belang. Je kan ziek zijn, heel naar, maar dat lijkt mij geen reden om niet duidelijk te communiceren over hoe en wat.

Ik vraag me oprecht af wat een man dan bezielt, waarom sommige moeite hebben met niet duidelijk, eerlijk en open communiceren.. zeggen dat je het heel erg leuk vindt en dan daar niet naar handelen door met een datum te komen bijvoorbeeld.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die zo zijn, geen idee, ik heb het i.i.g. alleen bij deze man ervaren tot zover. Vandaar over mannen en hun communicatie.
Even door zure appel heen..er zijn meer vissen in de vijver ;) Maar idd, dates die geen geen voorstellen doen, niet actief handelen zijn bij voorbaat al kansloos, lijkt alsof je aan een dood paard moet trekken elke keer.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_178828793
Laat het gaan. Man die geen moeite doet, is het niet waard... het is zijn verlies.
pi_178828803
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Even door zure appel heen..er zijn meer vissen in de vijver ;) Maar idd, dates die geen geen voorstellen doen, niet actief handelen zijn bij voorbaat al kansloos, lijkt alsof je aan een dood paard moet trekken elke keer.
Delen zelfde mening. Boks!
  maandag 30 april 2018 @ 10:40:27 #40
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828828
quote:

[..]

Hoe heb je laten merken dat je dat wel wilde dan?
pi_178828835
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je er geen zin meer in hebt waarom dan nog meerdere malen op date gaan?

Is het misschien een idee dat je ook eens naar adviezen van anderen gaat luisteren?
Ik heb hem eerlijk en duidelijk aangegeven hoe ik erover denk. Dat hij niet serieus overkomt vanwege zijn afwezigheid. Heb hem waarschuwingen gegeven en zelfs een kans toen hij zei dat hij issues had en had het uitgelegd op de vierde date wat hem dwarszat (werk ziek etc). Dit was na het moment dat ik niet verder wilde. Gewoon twee weken lang geen contact zoeken is normaal voor hem. Dus geen verbetering in communicatie helaas, en ook ongeloofwaardig in sommige dingen. Kijk, dan houdt het vanuit mijn kant ook gewoon op en moet je niet verwachten dat ik je nog wil zoenen. Ben dan meer bezig met wel of geen afscheid nemen.
pi_178828852
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef Lienekien het volgende:
Hij vond je dus niet leuk genoeg en heeft het een beetje laten doodbloeden. Of je was de vrouw van zijn dromen, maar hij was ervan overtuigd dat jij hem niet leuk genoeg vond.

Waarom communiceer je zelf eigenlijk niet open en eerlijk? Heb je tegen hem gezegd dat je hem hartstikke leuk vindt en dat je er met hem serieus voor wil gaan?
Maar hij 'verveelde' haar

Ik snap eigenlijk niet waarom je wilde dat het werkte. Je vond hem emotioneel niet aantrekkelijk, hij verveelde je en na 3 dates zag je het al niet meer zitten?

Klinkt meer als een 'hij wilde niet dus nu moet ik hem hebben'
  maandag 30 april 2018 @ 10:42:05 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828855
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Laat het gaan. Man die geen moeite doet, is het niet waard... het is zijn verlies.
Je bedoelt 8x op date gaan is niet moeite doen? _O-
pi_178828869
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jawel, maar daarna liet hij het afweten... dus dan is het toch echt ciao ciao.
  maandag 30 april 2018 @ 10:43:09 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828879
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:40 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb hem eerlijk en duidelijk aangegeven hoe ik erover denk. Dat hij niet serieus overkomt vanwege zijn afwezigheid. Heb hem waarschuwingen gegeven en zelfs een kans toen hij zei dat hij issues had en had het uitgelegd op de vierde date wat hem dwarszat (werk ziek etc). Dit was na het moment dat ik niet verder wilde. Gewoon twee weken lang geen contact zoeken is normaal voor hem. Dus geen verbetering in communicatie helaas, en ook ongeloofwaardig in sommige dingen. Kijk, dan houdt het vanuit mijn kant ook gewoon op en moet je niet verwachten dat ik je nog wil zoenen. Ben dan meer bezig met wel of geen afscheid nemen.
Je hebt een man waar je mee aan het daten was " waarschuwingen gegeven " ?

Wtf
pi_178828881
quote:

[..]

Dus na date 4 wist je al dat je niet meer wilde zoenen en dat hield het vanuit jouw kant op
En toen zei hij 'zullen we nog wat gaan doen' en was jij van oke. En dat 4x
En dan is hij onduidelijk in zijn communicatie?
  maandag 30 april 2018 @ 10:43:29 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828891
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja omdat hij geen hoogte kreeg van Ts
pi_178828908
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:38 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja.. true. Hij heeft duidelijk hoge verwachtingen van een vrouw dan. Geen enkele vrouw trekt dit zo lang.
pi_178828912
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja omdat hij geen hoogte kreeg van Ts
Hoezo? Niet zoenen staat niet synoniem aan geen hoogte krijgen?

Met mijn ex heb ik ook echt maanden niks gedaan zelfs geen gezoen... en toch wou hij me en kwam hij elk weekend 600 km heen en 600 k terugrijden om mij te zien.... :D
pi_178828929
quote:

[..]

Je komt op mij een beetje over als een diva, in ieder geval niet als iemand waar je gezellig een relatie mee kunt hebben maar iemand die verwacht als een prinses behandeld te worden zonder daar iets tegenover te stellen. Klinkt niet als iemand waar je veel moeite voor wilt doen.
pi_178828943
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je komt op mij een beetje over als een diva, in ieder geval niet als iemand waar je gezellig een relatie mee kunt hebben maar iemand die verwacht als een prinses behandeld te worden zonder daar iets tegenover te stellen. Klinkt niet als iemand waar je veel moeite voor wilt doen.
Wat zou er tegenover moeten staan?
  maandag 30 april 2018 @ 10:46:31 #52
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178828947
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

TS geeft aan dat laatste dates met moeite tot stand kwamen en initief vooral bij haar lag..
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:47:13 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828957
quote:

[..]

Deze man klinkt niet als de assertieve persoonlijkheid die jij wenst. Misschien moet je daar wat meer op filteren in de toekomst.
pi_178828970
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:05 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid. Een man wil zich fysiek begeert voelen. Als jij de boot zo lang blijft afhouden dan haken ze snel af.
Juist de leuke mannen natuurlijk. Want die kunnen wel beter krijgen, veel beter.

Ts heeft dit nu al jaren. Ik zie topic na topic. Uiteindelijk ligt het probleem bij haarzelf. Lijstjes, eisen, wensen, verwachtingen. Ts moet eens met beide benen op de grond komen. Ze is niet zo bijzonder dat alle mannen achter haar aan blijven lopen. Ze is zo afstandelijk dat zelfs mannen die echt geïnteresseerd zijn maar afknappen.

Ts gunt zichzelf helemaal geen relatie. Ze staat niet open voor een ander persoon, slechts voor een eisenlijst. Liefde is geen afvinklijstje. Ik hoop voor mevrouw dat ze niet als eenzame maagd van 45 met twintig katten eindigt. Of juist een man vindt dienaangaande haar lijstje voldoet en dan uiteindelijk natuurlijk een mishandelende lul met vingers blijkt te zijn. Een narcist, psychopaat of iemand anders die goed kan acteren zodat het lijk of hij aan de eisen voldoet

De kans is zeer realistisch dat dit op deze manier gebeurt.
Whatever...
pi_178828978
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Juist de leuke mannen natuurlijk. Want die kunnen wel beter krijgen, veel beter.
Hoezo kunnen die beter krijgen? Misschien is TS wel bloedmooi...
  maandag 30 april 2018 @ 10:48:38 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_178828979
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:46 schreef Montelly het volgende:

[..]

TS geeft aan dat laatste dates met moeite tot stand kwamen en initief vooral bij haar lag..
Ben jij nu ook al de white knight van TheInnocent?
The love you take is equal to the love you make.
pi_178828981
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat zou er tegenover moeten staan?
De reden dat jij daar naar moet vragen is de reden dat jouw relatietopics ook altijd tot veel vermaak en popcorn leiden.

Keer die vraag eens om: wat heb jij te bieden waardoor jij verwacht dat een ander jouw als prinses moet behandelen?
pi_178829003
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Genoeg bloedmooie meiden die niet arrogant zijn, geen eisenpakket hebben en die wel gewoon willen zoenen en seksen.
pi_178829011
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De reden dat jij daar naar moet vragen is de reden dat jouw relatietopics ook altijd tot veel vermaak en popcorn leiden.

Keer die vraag eens om: wat heb jij te bieden waardoor jij verwacht dat een ander jouw als prinses moet behandelen?
Ik heb een man genoeg te bieden.... dus een man mag zeker wat moeite voor me doen en daar hoort minimaal initiatief tonen bij... dan heb ik het nog niet eens over betalen, bruidsschat, bruiloft die hij dient te betalen en meer... het is een man en een man dient zijn plek te kennen.
pi_178829018
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef Lienekien het volgende:

Ja, ik vroeg het eerst aan hem hoe hij er over denkt. Hij vond het hartstikke leuk en vroeg naar mij - en ik dacht er hetzelfde over. Heb ook gezegd dat ik niet veel mannen heb gedate omdat ik niet casual date, en later ook dat het door de communicatie moeilijk is voor mij een band met hem op te bouwen en te geloven dat hij serieus is (dit bedoelde ik met een waarschuwing geven) Hij reageerde er niet inhoudelijk op, alleen dat hij het begreep en veranderde toen van onderwerp want niet in the mood om hierover te praten. Dus zo werd ik afstandelijker steeds, en was er uiteindelijk ook klaar mee.
  maandag 30 april 2018 @ 10:51:18 #61
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_178829022
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, want verlangen naar aandacht van je date en een proactieve houding wat laat zien dat diegene serieus voor je wilt gaan maakt je gelijk een diva.. :')

Ik zou graag ook een ongeïnteresseerde dame willen daten.
  maandag 30 april 2018 @ 10:51:44 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178829029
quote:

[..]

En je hebt nog 5 dates daarvoor nodig om dat in te zien?

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zo typisch dat jij je in TS kan vinden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178829041
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, ik vroeg het eerst aan hem hoe hij er over denkt. Hij vond het hartstikke leuk en vroeg naar mij - en ik dacht er hetzelfde over. Heb ook gezegd dat ik niet veel mannen heb gedate omdat ik niet casual date, en later ook dat het door de communicatie moeilijk is voor mij een band met hem op te bouwen en te geloven dat hij serieus is (dit bedoelde ik met een waarschuwing geven) Hij reageerde er niet inhoudelijk op, alleen dat hij het begreep en veranderde toen van onderwerp want niet in the mood om hierover te praten. Dus zo werd ik afstandelijker steeds, en was er uiteindelijk ook klaar mee.
NEXT!! Niet meer aan denken... je wordt vanzelf een keer harder.
pi_178829069
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:51 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja, want verlangen naar aandacht van je date en een proactieve houding wat laat zien dat diegene serieus voor je wilt gaan maakt je gelijk een diva.. :')

Ik zou graag ook een ongeïnteresseerde dame willen daten.
Als dit de eerste keer dat ditngebeurde was dan geef ik je gelijk. Ik lees echter al jaren dergelijke topics.

Mijn conclusie: ts is onzeker, een ijskoningin en heeft last van het prinsessensyndroom.
Whatever...
pi_178829079
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als dit de eerste keer dat ditngebeurde was dan geef ik je gelijk. Ik lees echter al jaren dergelijke topics.

Mijn conclusie: ts is onzeker, een ijskoningin en heeft last van het prinsessensyndroom.
Juist niet. Door deze houding filtert zij zeer goed. Daar waar ze anders maanden of jaren kwijt zou zijn aan mannen die achteraf toch niks zijn.
  maandag 30 april 2018 @ 10:55:50 #66
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178829089
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat klinkt als een verwend kreng dat haar zin wil doordrijven. Dikke kans dat hij je erg leuk vond, maar van dat dominante gedrag niet veel moest hebben. Na je nog een paar keer de kans te hebben gegeven om je normaal te gedragen, heeft hij definitief eieren voor zijn geld gekozen.
pi_178829095
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kan. Dan nog. Bloedmooie vrouwen die dat weten en zich gedragen als prinses vind ik uitermate onaantrekkelijk.
Whatever...
  Redactie Frontpage maandag 30 april 2018 @ 10:57:07 #68
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178829116
Nee, want vrouwen communiceren helder en duidelijk :')

Dit soort dingen aan een geslacht koppelen is echt belachelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 30 april 2018 @ 10:58:04 #69
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178829134
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Juist niet. Door deze houding filtert zij zeer goed. Daar waar ze anders maanden of jaren kwijt zou zijn aan mannen die achteraf toch niks zijn.
Je kunt natuurlijk ook twee weken spenderen aan een man die achteraf toch niks is maar of dat nou zo'n goed alternatief is...
  maandag 30 april 2018 @ 11:00:48 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178829195
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Die man toont geen initiatief... wat is raar aan TS|?
TS zit er wel mee, anders opent ze dit topic niet. Die man kan het geen reet schelen dat hij haar kwijt is, hoor :)
pi_178829235
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Op het stukje van anderen niet daten na is dit verhaal dus niet waar. Rijke mannen vervelen mij door hun arrogante gedrag, en de zeer knappe mannen doen minder moeite.. deze man was wat boven gemiddeld (dus niet zeer knap) en vond ik gewoon aantrekkelijk, maar hij verveelde mij vanwege zijn communicatie. Zo kan je ook geen band opbouwen met iemand. Zoals je merkt let ik op hoe ik behandeld word, en niet om hoe rijk en knap iemand is. Gewoon aantrekkelijk.
En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.
pi_178829262
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.
Mensen kunnen dingen achterhalen..... 8 dates is nog best vroeg.
pi_178829277
Hey TS. Mijn ervaring is dat mensen met deze instelling denken dat communicatie jou geen moeite/energie kost en dat het voor jou een "natuurlijke" aanleg is. Ze vinden het heerlijk om het gemak van jouw emotionele werk in hun leven te hebben, maar beginnen er niet aan omdat ze het zelf dus niet als iets zien dat moeite zou moeten kosten, maar als iets dat bij jou "hoort" (en dus niet bij hen). Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt er een punt achter te zetten!
pi_178829293
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoezo? Niet zoenen staat niet synoniem aan geen hoogte krijgen?

Met mijn ex heb ik ook echt maanden niks gedaan zelfs geen gezoen... en toch wou hij me en kwam hij elk weekend 600 km heen en 600 k terugrijden om mij te zien.... :D
Uithuwelijken telt niet.
pi_178829319
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mensen kunnen dingen achterhalen..... 8 dates is nog best vroeg.
Vroeg voor wat? ik heb na 2 dates altijd een goed idee hoe iemand is. Anders heeft de persoon iets te verbergen en is het sowieso geen date-materiaal.
pi_178829341
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Thuiswonen is bij ons normaal.... wij zijn geen kaaskoppen die op hun 20e uit huis gaan....
Parasiteren is jullie niet vreemd nee.
pi_178829363
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:07 schreef Deckard het volgende:

[..]

Parasiteren is jullie niet vreemd nee.
Lieve schat, ik heb meer huizen dan jij ooit zal hebben. Zou dus echt beter gewoon zwijgen.
pi_178829462
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als de communicatie eerst wel duidelijk was en leuk, maar daarna meneer afwezig wordt vanwege issues (na date 3) want ziek/ werk etc dan denk ik hmm dan geef ik het tijd en ruimte, maar als het na een maand of twee niet verbetert dan trek ik er ook een streep door. Voel ik me aan het lijntje gehouden.
pi_178829546
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:04 schreef blondetrien het volgende:
Hey TS. Mijn ervaring is dat mensen met deze instelling denken dat communicatie jou geen moeite/energie kost en dat het voor jou een "natuurlijke" aanleg is. Ze vinden het heerlijk om het gemak van jouw emotionele werk in hun leven te hebben, maar beginnen er niet aan omdat ze het zelf dus niet als iets zien dat moeite zou moeten kosten, maar als iets dat bij jou "hoort" (en dus niet bij hen). Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt er een punt achter te zetten!
Helaas waar, hij vond dat ik teveel waarde hechtte aan communicatie toen ik niet meer verder wilde om deze reden. Denk inderdaad een man met een heel andere instelling dan ik..
pi_178829976
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?

Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
  maandag 30 april 2018 @ 11:32:17 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178829986
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?
Nee.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 11:33:39 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178830028
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Als een man weinig communiceert, communiceert een man dan weinig?

Wat is dit voor vraag?

Net als bij vrouwen, is er niet één soort man. De één doet het wel, de ander niet. Ik zou zeggen: niet kapotanalyseren en gewoon weer door daten.
  maandag 30 april 2018 @ 11:35:40 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178830075
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:

Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
Had je hem moeten vragen tijdens die 8 dates.
pi_178830105
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als een man weinig communiceert, communiceert een man dan weinig?

Wat is dit voor vraag?

Net als bij vrouwen, is er niet één soort man. De één doet het wel, de ander niet. Ik zou zeggen: niet kapotanalyseren en gewoon weer door daten.
Als hij merkt dat hij op emotioneel vlak weinig te bieden heeft voor de vrouw die hij leuk vindt (zelf heeft hij moeite met zich openstellen), gaat hij daardoor minder praten en contact zoeken met haar? Dat bedoel ik.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 11:36:51 #85
441859 crew  Lenny77
pi_178830109
quote:

Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niet zo een prater is en er ook geen behoefte in heeft?
Dan past hij gewoon niet bij jou en heb je er goed aan gedaan dit te beëindigen. Misschien had het even iets vroeger gekund, maar allez,.. Het is nu zo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 11:38:01 #86
441859 crew  Lenny77
pi_178830142
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja.. true. Hij heeft duidelijk hoge verwachtingen van een vrouw dan. Geen enkele vrouw trekt dit zo lang.
_O-
Zo grappig om dit van jou te horen! En zo makkelijk om te keren naar jou.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178830153
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Had je hem moeten vragen tijdens die 8 dates.
Hij is dan niet in the mood voor dit onderwerp, het is natuurlijk geen leuk onderwerp maar ja als je er niet over kan praten dan houdt het ook op lijkt me.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 11:39:02 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178830165
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:36 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als hij merkt dat hij op emotioneel vlak weinig te bieden heeft voor de vrouw die hij leuk vindt (zelf heeft hij moeite met zich openstellen), gaat hij daardoor minder praten en contact zoeken met haar? Dat bedoel ik.
Dit kan hij toch als enige beantwoorden?
pi_178830181
Ga eens lezen hoe een man in elkaar zit. Mannen zijn geen praters, behalve gays
pi_178830224
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niet zo een prater is en er ook geen behoefte in heeft?
Dan past hij gewoon niet bij jou en heb je er goed aan gedaan dit te beëindigen. Misschien had het even iets vroeger gekund, maar allez,.. Het is nu zo.
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
pi_178830256
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit kan hij toch als enige beantwoorden?
Daar is het nu te laat voor, spreek hem niet meer/ nummer verwijderd.
pi_178830287
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Je eigen beslissing goed te praten?

Volgens mij laat hij wel duidelijk merken dat hij er al geen zin meer in had/heeft.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 11:47:51 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178830372
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 11:43 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daar is het nu te laat voor, spreek hem niet meer/ nummer verwijderd.
En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.
  maandag 30 april 2018 @ 11:54:37 #94
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178830549
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja dit is een leugen natuurlijk. Er zijn zat vrouwen die herkennen dat een bepaalde man waarde heeft en wellicht introverter is of minder bezig is met de player richting hen uit te hangen en gewoon de touwtjes in handen nemen. Initiatief nemen is niet voor iedereen namelijk.

Dat jij die rol voor jezelf niet ziet zitten is een ander verhaal. Je moet dan ook gewoon lekker doen wat goed voor je voelt maar dit topic komt een beetje over alsof je in je ego-tje gekrenkt voelt en hier even wat bevestiging wil krijgen dat jij geweldig bent en die jongen een stuk stront.

Alleen is dit niet het libelle forum dus je zal onderhand wel teleurgesteld zijn met alle reality-checks die je richting je hoofd gesmeten krijgt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 30 april 2018 @ 11:55:32 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178830586
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.
Ze denkt volgens mij dat dit voor elke man geldt. Zie TT.
pi_178830777
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gaat mij om een ervaring rijker worden. Ik ga niet aan een dood paard trekken, anders had ik er geen einde aan gemaakt voor mijn eigen belang.
  maandag 30 april 2018 @ 12:04:00 #97
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178830833
Lief dagboek....
Oude user in een nieuw jasje.
pi_178830838
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 11:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja dit is een leugen natuurlijk. Er zijn zat vrouwen die herkennen dat een bepaalde man waarde heeft en wellicht introverter is of minder bezig is met de player richting hen uit te hangen en gewoon de touwtjes in handen nemen. Initiatief nemen is niet voor iedereen namelijk.

Dat jij die rol voor jezelf niet ziet zitten is een ander verhaal. Je moet dan ook gewoon lekker doen wat goed voor je voelt maar dit topic komt een beetje over alsof je in je ego-tje gekrenkt voelt en hier even wat bevestiging wil krijgen dat jij geweldig bent en die jongen een stuk stront.

Alleen is dit niet het libelle forum dus je zal onderhand wel teleurgesteld zijn met alle reality-checks die je richting je hoofd gesmeten krijgt.
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 12:04:51 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178830852
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
Ja, maar too little, too late.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 30 april 2018 @ 12:04:59 #100
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178830855
quote:

Af en toe eens een oorzaak ook bij jezelf zoeken i.p.v. hopeloos geforceerd overal de oorzaak bij, vooral anderen, en niet bij jezelf te leggen is erg onaantrekkelijk.
Om als persoon te groeien zou je daar ook eens kritisch naar mogen kijken anders hebben we over 5 jaar nog steeds topics als deze van jouw hand en de daarbij komende aandachtgeslet van een andere user die alle aandacht naar zich trekt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')