Ja, want verlangen naar aandacht van je date en een proactieve houding wat laat zien dat diegene serieus voor je wilt gaan maakt je gelijk een diva..quote:Op maandag 30 april 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je komt op mij een beetje over als een diva, in ieder geval niet als iemand waar je gezellig een relatie mee kunt hebben maar iemand die verwacht als een prinses behandeld te worden zonder daar iets tegenover te stellen. Klinkt niet als iemand waar je veel moeite voor wilt doen.
En je hebt nog 5 dates daarvoor nodig om dat in te zien?quote:Op maandag 30 april 2018 10:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
Zo typisch dat jij je in TS kan vinden.quote:Op maandag 30 april 2018 10:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jawel, maar daarna liet hij het afweten... dus dan is het toch echt ciao ciao.
NEXT!! Niet meer aan denken... je wordt vanzelf een keer harder.quote:Op maandag 30 april 2018 10:50 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het eerst aan hem hoe hij er over denkt. Hij vond het hartstikke leuk en vroeg naar mij - en ik dacht er hetzelfde over. Heb ook gezegd dat ik niet veel mannen heb gedate omdat ik niet casual date, en later ook dat het door de communicatie moeilijk is voor mij een band met hem op te bouwen en te geloven dat hij serieus is (dit bedoelde ik met een waarschuwing geven) Hij reageerde er niet inhoudelijk op, alleen dat hij het begreep en veranderde toen van onderwerp want niet in the mood om hierover te praten. Dus zo werd ik afstandelijker steeds, en was er uiteindelijk ook klaar mee.
Als dit de eerste keer dat ditngebeurde was dan geef ik je gelijk. Ik lees echter al jaren dergelijke topics.quote:Op maandag 30 april 2018 10:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, want verlangen naar aandacht van je date en een proactieve houding wat laat zien dat diegene serieus voor je wilt gaan maakt je gelijk een diva..![]()
Ik zou graag ook een ongeïnteresseerde dame willen daten.
Juist niet. Door deze houding filtert zij zeer goed. Daar waar ze anders maanden of jaren kwijt zou zijn aan mannen die achteraf toch niks zijn.quote:Op maandag 30 april 2018 10:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer dat ditngebeurde was dan geef ik je gelijk. Ik lees echter al jaren dergelijke topics.
Mijn conclusie: ts is onzeker, een ijskoningin en heeft last van het prinsessensyndroom.
Dat klinkt als een verwend kreng dat haar zin wil doordrijven. Dikke kans dat hij je erg leuk vond, maar van dat dominante gedrag niet veel moest hebben. Na je nog een paar keer de kans te hebben gegeven om je normaal te gedragen, heeft hij definitief eieren voor zijn geld gekozen.quote:Op maandag 30 april 2018 10:50 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het eerst aan hem hoe hij er over denkt. Hij vond het hartstikke leuk en vroeg naar mij - en ik dacht er hetzelfde over. Heb ook gezegd dat ik niet veel mannen heb gedate omdat ik niet casual date, en later ook dat het door de communicatie moeilijk is voor mij een band met hem op te bouwen en te geloven dat hij serieus is (dit bedoelde ik met een waarschuwing geven) Hij reageerde er niet inhoudelijk op, alleen dat hij het begreep en veranderde toen van onderwerp want niet in the mood om hierover te praten. Dus zo werd ik afstandelijker steeds, en was er uiteindelijk ook klaar mee.
Kan. Dan nog. Bloedmooie vrouwen die dat weten en zich gedragen als prinses vind ik uitermate onaantrekkelijk.quote:Op maandag 30 april 2018 10:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo kunnen die beter krijgen? Misschien is TS wel bloedmooi...
Je kunt natuurlijk ook twee weken spenderen aan een man die achteraf toch niks is maar of dat nou zo'n goed alternatief is...quote:Op maandag 30 april 2018 10:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Juist niet. Door deze houding filtert zij zeer goed. Daar waar ze anders maanden of jaren kwijt zou zijn aan mannen die achteraf toch niks zijn.
TS zit er wel mee, anders opent ze dit topic niet. Die man kan het geen reet schelen dat hij haar kwijt is, hoorquote:Op maandag 30 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die man toont geen initiatief... wat is raar aan TS|?
En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.quote:Op maandag 30 april 2018 10:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Op het stukje van anderen niet daten na is dit verhaal dus niet waar. Rijke mannen vervelen mij door hun arrogante gedrag, en de zeer knappe mannen doen minder moeite.. deze man was wat boven gemiddeld (dus niet zeer knap) en vond ik gewoon aantrekkelijk, maar hij verveelde mij vanwege zijn communicatie. Zo kan je ook geen band opbouwen met iemand. Zoals je merkt let ik op hoe ik behandeld word, en niet om hoe rijk en knap iemand is. Gewoon aantrekkelijk.
Mensen kunnen dingen achterhalen..... 8 dates is nog best vroeg.quote:Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.
Uithuwelijken telt niet.quote:Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Niet zoenen staat niet synoniem aan geen hoogte krijgen?
Met mijn ex heb ik ook echt maanden niks gedaan zelfs geen gezoen... en toch wou hij me en kwam hij elk weekend 600 km heen en 600 k terugrijden om mij te zien....
Vroeg voor wat? ik heb na 2 dates altijd een goed idee hoe iemand is. Anders heeft de persoon iets te verbergen en is het sowieso geen date-materiaal.quote:Op maandag 30 april 2018 11:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mensen kunnen dingen achterhalen..... 8 dates is nog best vroeg.
Parasiteren is jullie niet vreemd nee.quote:Op maandag 30 april 2018 11:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Thuiswonen is bij ons normaal.... wij zijn geen kaaskoppen die op hun 20e uit huis gaan....
Lieve schat, ik heb meer huizen dan jij ooit zal hebben. Zou dus echt beter gewoon zwijgen.quote:Op maandag 30 april 2018 11:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Parasiteren is jullie niet vreemd nee.
Als de communicatie eerst wel duidelijk was en leuk, maar daarna meneer afwezig wordt vanwege issues (na date 3) want ziek/ werk etc dan denk ik hmm dan geef ik het tijd en ruimte, maar als het na een maand of twee niet verbetert dan trek ik er ook een streep door. Voel ik me aan het lijntje gehouden.quote:Op maandag 30 april 2018 11:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
En daar had je 8 dates voor nodig om tot deze conclusie te komen? Je bent dan niet echt goed in analiseren. Dat zou al reden genoeg moeten zijn voor jezelf om vast te stellen dat jouw manier van mannen daten totaal niet deugd.
Helaas waar, hij vond dat ik teveel waarde hechtte aan communicatie toen ik niet meer verder wilde om deze reden. Denk inderdaad een man met een heel andere instelling dan ik..quote:Op maandag 30 april 2018 11:04 schreef blondetrien het volgende:
Hey TS. Mijn ervaring is dat mensen met deze instelling denken dat communicatie jou geen moeite/energie kost en dat het voor jou een "natuurlijke" aanleg is. Ze vinden het heerlijk om het gemak van jouw emotionele werk in hun leven te hebben, maar beginnen er niet aan omdat ze het zelf dus niet als iets zien dat moeite zou moeten kosten, maar als iets dat bij jou "hoort" (en dus niet bij hen). Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt er een punt achter te zetten!
Nee.quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?
Als een man weinig communiceert, communiceert een man dan weinig?quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Kan het zo zijn dat wanneer een man merkt dat hij een vrouw tekort komt in zijn communicatie (emotioneel tegemoetkomen door te communiceren) dat hij daardoor minder communiceert en minder interesse toont?
Had je hem moeten vragen tijdens die 8 dates.quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
Als hij merkt dat hij op emotioneel vlak weinig te bieden heeft voor de vrouw die hij leuk vindt (zelf heeft hij moeite met zich openstellen), gaat hij daardoor minder praten en contact zoeken met haar? Dat bedoel ik.quote:Op maandag 30 april 2018 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als een man weinig communiceert, communiceert een man dan weinig?
Wat is dit voor vraag?
Net als bij vrouwen, is er niet één soort man. De één doet het wel, de ander niet. Ik zou zeggen: niet kapotanalyseren en gewoon weer door daten.
Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niet zo een prater is en er ook geen behoefte in heeft?quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Vooral als het een type is dat zich niet kan openstellen op emotioneel vlak en dat weet van zichzelf dat het veel moeite kost en daar vaak geen zin in heeft.
quote:Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja.. true. Hij heeft duidelijk hoge verwachtingen van een vrouw dan. Geen enkele vrouw trekt dit zo lang.
Hij is dan niet in the mood voor dit onderwerp, het is natuurlijk geen leuk onderwerp maar ja als je er niet over kan praten dan houdt het ook op lijkt me.quote:Op maandag 30 april 2018 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Had je hem moeten vragen tijdens die 8 dates.
Dit kan hij toch als enige beantwoorden?quote:Op maandag 30 april 2018 11:36 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij merkt dat hij op emotioneel vlak weinig te bieden heeft voor de vrouw die hij leuk vindt (zelf heeft hij moeite met zich openstellen), gaat hij daardoor minder praten en contact zoeken met haar? Dat bedoel ik.
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.quote:Op maandag 30 april 2018 11:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zo zijn dat hij niet zo een prater is en er ook geen behoefte in heeft?
Dan past hij gewoon niet bij jou en heb je er goed aan gedaan dit te beëindigen. Misschien had het even iets vroeger gekund, maar allez,.. Het is nu zo.
Daar is het nu te laat voor, spreek hem niet meer/ nummer verwijderd.quote:Op maandag 30 april 2018 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit kan hij toch als enige beantwoorden?
Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Je eigen beslissing goed te praten?quote:Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.quote:Op maandag 30 april 2018 11:43 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor, spreek hem niet meer/ nummer verwijderd.
Ja dit is een leugen natuurlijk. Er zijn zat vrouwen die herkennen dat een bepaalde man waarde heeft en wellicht introverter is of minder bezig is met de player richting hen uit te hangen en gewoon de touwtjes in handen nemen. Initiatief nemen is niet voor iedereen namelijk.quote:Op maandag 30 april 2018 10:44 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja.. true. Hij heeft duidelijk hoge verwachtingen van een vrouw dan. Geen enkele vrouw trekt dit zo lang.
Ze denkt volgens mij dat dit voor elke man geldt. Zie TT.quote:Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.
Gaat mij om een ervaring rijker worden. Ik ga niet aan een dood paard trekken, anders had ik er geen einde aan gemaakt voor mijn eigen belang.quote:Op maandag 30 april 2018 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat bereik je ermee als je het weet? Niks. Lijkt me trekken aan een dood paard.
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.quote:Op maandag 30 april 2018 11:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja dit is een leugen natuurlijk. Er zijn zat vrouwen die herkennen dat een bepaalde man waarde heeft en wellicht introverter is of minder bezig is met de player richting hen uit te hangen en gewoon de touwtjes in handen nemen. Initiatief nemen is niet voor iedereen namelijk.
Dat jij die rol voor jezelf niet ziet zitten is een ander verhaal. Je moet dan ook gewoon lekker doen wat goed voor je voelt maar dit topic komt een beetje over alsof je in je ego-tje gekrenkt voelt en hier even wat bevestiging wil krijgen dat jij geweldig bent en die jongen een stuk stront.
Alleen is dit niet het libelle forum dus je zal onderhand wel teleurgesteld zijn met alle reality-checks die je richting je hoofd gesmeten krijgt.
Ja, maar too little, too late.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
Af en toe eens een oorzaak ook bij jezelf zoeken i.p.v. hopeloos geforceerd overal de oorzaak bij, vooral anderen, en niet bij jezelf te leggen is erg onaantrekkelijk.quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Zoek je een metroman die voortdurend over emoties communiceert?quote:Op maandag 30 april 2018 11:31 schreef TheInnocent het volgende:
Waarom moet een man zich emotioneel volkomen bloot geven als hij minstens een half jaar moet wachten tot jij je eindelijk gaat blootgeven? Als jij geen intimiteit wil, waarom eis je het dan wel van hem?quote:Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
En dan ook nog kiezen voor een drugsdealer, zwanger laten maken en lekker doorgaan met daten..quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?
Nee, haar relatie is een puberverkering, en het feit dat ze op haar 30e nog thuis woont is 1 van de dingen waar dat ondere anderen uit blijkt.quote:Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?
Ok ok.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.
Er moet helemaal niks.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Crooyzwans het volgende:
Heeft hij op enig moment wel intimiteit gezocht?
Als hij date 1 of 2 al geprobeerd heeft je te zoenen oid, maar jij vond dit te vroeg, dan zou ik als ik hem was ook gewacht hebben tot jij hier initiatief in zoekt, hij heeft per slot van rekening al initiatief gezocht en dat kwam hem op een afwijzing te staan en dat wil ie waarschijnlijk dan niet nog een keer meemaken.
Ik praat zelf ook niet graag op eerste dates over zeer emotionele onderwerpen en denk dat de meesten het dan lekker luchtig proberen te houden. Als het dan gezellig is, wordt er vanzelf stukje bij beetje meer prijsgegeven. Als iemand 8 keer met je op date gaat, kun je er wel vanuit gaan dat hij het niet doet om even vlot te scoren. Er zullen vast wel mannen zijn die zo ver zullen gaan en dan heb je gewoon een keer echt bijzonder veel pech gehad in dat opzicht (en das ook niet het einde van de wereld), maar de meeste zullen na date 3 echt wel afgehaakt zijn als het enige dat ze zoeken even vlot scoren is.
En inderdaad, als het al de zoveelste keer is dat het een en ander niet gaat zoals gewenst, dan moet je misschien eens een spiegel voorhouden en kijken hoe je zelf kunt veranderen ipv de schuld continue bij de anderen te leggen.
@magrebijnse: Een drugsdealer kan best een catch zijn, je verdient een bruidschat(en de rest) omdat je er goed uit ziet, vind het normaal dat je vent wil dat je thuis blijft omdat hij andere mannen niet vertrouwd, maar je hebt wel normen en waarden doordat je tot je huwelijk thuis blijft wonen... En als die vent dan stikjaloers is en je fysiek danwel emotioneel gaat misbruiken, verbaas je je hierover en had je dit echt nooit aan kunnen zien komen. Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik al direct never nooit geen interesse zal hebben in figuren als jij.
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.quote:Op maandag 30 april 2018 13:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er moet helemaal niks.
Voor jouw gevoel moet dat voor jou.
Waarom hebben we dit gesprek dan eigenlijk? Je hebt gedate, het werkte niet. Move on. Waarom die behoefte om het aan de grote klok te hangen?
Communicatie doe je zelf aan mee. Je kan beter naar jezelf kijken en je afvragen waarom het met jou niet lukt.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |