Waarom moet een man zich emotioneel volkomen bloot geven als hij minstens een half jaar moet wachten tot jij je eindelijk gaat blootgeven? Als jij geen intimiteit wil, waarom eis je het dan wel van hem?quote:Op maandag 30 april 2018 11:42 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij praat heel veel, veel grapjes, verhalen, interesses, familie en alles heel gezellig. Maar over gevoelens, relaties, issues... hij kan zich moeilijk openstellen en heeft moeite met gevoelens tonen. Zo krijg je dus alleen een oppervlakkige band met iemand. En als iemand dan steeds niet in the mood is om erover te praten, verveelt mij dat op den duur. Kost me teveel energie allemaal en heb daar geen zin meer in.
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
En dan ook nog kiezen voor een drugsdealer, zwanger laten maken en lekker doorgaan met daten..quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het gaat om een relatieadvies heeft dat er wel degelijk mee te maken. Hoe kun je advies geven als je zelf het niveau van een puberverkering nog niet ontstegen bent?
Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?quote:Op maandag 30 april 2018 12:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat haar relatie meer volwassen was geweest als ze zelf in een huis had gewoond dan?
Nee, haar relatie is een puberverkering, en het feit dat ze op haar 30e nog thuis woont is 1 van de dingen waar dat ondere anderen uit blijkt.quote:Op maandag 30 april 2018 12:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat je thuis woont en niet samen woont, is je relatie gelijk een puberverkering en mag je geen adviezen geven?
Ok ok.
quote:Op maandag 30 april 2018 12:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk dat als je op je 30e nog thuis woont, en niet zonder toestemming de straat op mag, jij zeker niet weet wat een volwassen relatie is. Wat ook blijkt uit vrijwel iedere bijdrage die zij doet.
Er moet helemaal niks.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Initiatief moet van beide kanten komen, deze keer kwam het wat meer van mijn kant.
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.quote:Op maandag 30 april 2018 12:52 schreef Crooyzwans het volgende:
Heeft hij op enig moment wel intimiteit gezocht?
Als hij date 1 of 2 al geprobeerd heeft je te zoenen oid, maar jij vond dit te vroeg, dan zou ik als ik hem was ook gewacht hebben tot jij hier initiatief in zoekt, hij heeft per slot van rekening al initiatief gezocht en dat kwam hem op een afwijzing te staan en dat wil ie waarschijnlijk dan niet nog een keer meemaken.
Ik praat zelf ook niet graag op eerste dates over zeer emotionele onderwerpen en denk dat de meesten het dan lekker luchtig proberen te houden. Als het dan gezellig is, wordt er vanzelf stukje bij beetje meer prijsgegeven. Als iemand 8 keer met je op date gaat, kun je er wel vanuit gaan dat hij het niet doet om even vlot te scoren. Er zullen vast wel mannen zijn die zo ver zullen gaan en dan heb je gewoon een keer echt bijzonder veel pech gehad in dat opzicht (en das ook niet het einde van de wereld), maar de meeste zullen na date 3 echt wel afgehaakt zijn als het enige dat ze zoeken even vlot scoren is.
En inderdaad, als het al de zoveelste keer is dat het een en ander niet gaat zoals gewenst, dan moet je misschien eens een spiegel voorhouden en kijken hoe je zelf kunt veranderen ipv de schuld continue bij de anderen te leggen.
@magrebijnse: Een drugsdealer kan best een catch zijn, je verdient een bruidschat(en de rest) omdat je er goed uit ziet, vind het normaal dat je vent wil dat je thuis blijft omdat hij andere mannen niet vertrouwd, maar je hebt wel normen en waarden doordat je tot je huwelijk thuis blijft wonen... En als die vent dan stikjaloers is en je fysiek danwel emotioneel gaat misbruiken, verbaas je je hierover en had je dit echt nooit aan kunnen zien komen. Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik al direct never nooit geen interesse zal hebben in figuren als jij.
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.quote:Op maandag 30 april 2018 13:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er moet helemaal niks.
Voor jouw gevoel moet dat voor jou.
Waarom hebben we dit gesprek dan eigenlijk? Je hebt gedate, het werkte niet. Move on. Waarom die behoefte om het aan de grote klok te hangen?
Communicatie doe je zelf aan mee. Je kan beter naar jezelf kijken en je afvragen waarom het met jou niet lukt.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
Ja, maar als iedereen nu overduidelijk zegt dat er niet één soort man is, dan valt er weinig te discussieren over het feit dat alle mannen op een bepaalde manier communiceren of in jouw ogen niet genoeg affectie tonen of aandacht geven.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik ga nu ook verder, wil hier een les uit trekken. Ik zeg niet dat ik hem terug wil oid, maar juist dat ik wil weten hoe het werkt of niet werkt in communicatie met mannen en hier een dialoog over starten.
Precies dit dus. En dat is TS ook al wel vaker verteld, in meerdere uitgebreide topics door mensen die er veel moeite in staken om TS van advies te voorzien.quote:Op maandag 30 april 2018 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Dan kan het ook gewoon aan deze man gelegen hebben. Mannen zijn heel verschillend en iedereen communiceert op een andere manier. Is vooral een proces van trial en error om erachter te komen wat bij je past.quote:Op maandag 30 april 2018 13:06 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij je gewoon niet leuk genoeg vond.quote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.
En dit denk ik ook.quote:Op maandag 30 april 2018 13:48 schreef Crooyzwans het volgende:
Denk daarbij overigens dat sowieso weinig mannen zeer intieme gesprekken gaan voeren alvorens ze ook maar enige intimiteit hebben gehad met een vrouw. (zullen er vast wel zijn, maar ik ken weinig tot geen mannen die dit doen)
Hij kennelijk na date 3 al niet meer.quote:Op maandag 30 april 2018 10:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij had me op de derde date makkelijk kunnen zoenen, deed dat niet en ik ook niet maar ik wilde het toen wel. Daarna ging het met de communicatie bergafwaarts en had ik er geen zin meer in.
Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?quote:Op maandag 30 april 2018 11:44 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Je eigen beslissing goed te praten?
Volgens mij laat hij wel duidelijk merken dat hij er al geen zin meer in had/heeft.
Omdat hij je toen nog wel leuk vond. Maar je laat hem tijdens die dates zien dat je eigenlijk helemaal niet zo leuk bent = geen moeite waard.quote:Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?
Hij kwam met zijn redenen (ziek problemen etc) en niet lekker in zijn vel, waardoor ik het toch een kans wilde geven want in het begin vond ik hem wel heel leuk en anders. Dus we gingen verder daten.
Hij deed daarvoor ook weinig moeite, wekenlang iemand niet zien en dan met zo’n verhaal komen. Hoe denk je dat ik me dan voel?quote:Op maandag 30 april 2018 15:57 schreef ITrade het volgende:
[..]
Omdat hij je toen nog wel leuk vond. Maar je laat hem tijdens die dates zien dat je eigenlijk helemaal niet zo leuk bent = geen moeite waard.
Om niet de gedumpte te zijn? Trots dit dat.quote:Op maandag 30 april 2018 15:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom wilde hij dan verder daten toen ik aangaf dat ik zo niet verder meer wilde dan?
Hij kwam met zijn redenen (ziek problemen etc) en niet lekker in zijn vel, waardoor ik het toch een kans wilde geven want in het begin vond ik hem wel heel leuk en anders. Dus we gingen verder daten.
Waarom voel je je een slachtoffer?quote:Op maandag 30 april 2018 16:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij deed daarvoor ook weinig moeite, wekenlang iemand niet zien en dan met zo’n verhaal komen. Hoe denk je dat ik me dan voel?
Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.quote:Op maandag 30 april 2018 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom voel je je een slachtoffer?
Hmm hij wilde verder daten omdat hij te trots was voor het feit dat ik niet verder wilde? Uiteindelijk heb ik het toch een tweede keer gezegd, wat maakt het dan uit.quote:Op maandag 30 april 2018 16:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Om niet de gedumpte te zijn? Trots dit dat.
Vakantie huisjes in Marokko tellen niet mee Maghrebijnsequote:Op maandag 30 april 2018 11:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb meer huizen dan jij ooit zal hebben. Zou dus echt beter gewoon zwijgen.
Hij wou niet degene zijn om aan de kant gezet te worden. Dus heeft dit tegen gehouden.quote:Op maandag 30 april 2018 16:18 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hmm hij wilde verder daten omdat hij te trots was voor het feit dat ik niet verder wilde? Uiteindelijk heb ik het toch een tweede keer gezegd, wat maakt het dan uit.
Haha nee hoor.quote:Op maandag 30 april 2018 16:21 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Vakantie huisjes in Marokko tellen niet mee Maghrebijnse![]()
Maar ik neem aan dat TS ook uit de Turkse/Marokkaanse cultuur komt?
Als dat zo is dan heb je een redelijk groot probleem als ik het zo lees, je bent eigenlijk te oud om nog echt interessant te zijn voor een man uit je eigen cultuur en te moeilijk voor een Nederlandse man.
Heel knap dat je zo lang "Innocent" bent gebleven, maar het is nu eenmaal zo dat een vrouwelijke maagd van 24 iets meer waarde heeft als eentje van 30![]()
Eigenlijk heb je te lang gewacht.
8 Dates hebben en nog geen enkele fysieke contact gehad maar mevrouw wilt wel alles weten geeft niet echt een juist signaal. En dan aankomen met ja 5 dates geleden wou ik eigenlijk wel kussen maar hij deed dat niet en uit eeuwenoude traditie is het zijn taak geeft ook niet echt een goed signaal af.quote:Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.quote:Op maandag 30 april 2018 16:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
8 Dates hebben en nog geen enkele fysieke contact gehad maar mevrouw wilt wel alles weten geeft niet echt een juist signaal. En dan aankomen met ja 5 dates geleden wou ik eigenlijk wel kussen maar hij deed dat niet en uit eeuwenoude traditie is het zijn taak geeft ook niet echt een goed signaal af.
Die laatste zin is wel ironisch.quote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.
Ik denk dat het vrij simpel is. Zijn geduld is na 8 dates wel op. Ik ik moet zeggen dat ik hem dan nog heel veel geduld vind hebben, ik was na minder dan de helft wel afgehaakt.quote:
Dat klein beetje aanrakerig is vermoedelijk een poging geweest om te zien of je in was voor zoenen. Blijkbaar reageerde je niet op de manier die een man ziet als groen licht.quote:Op maandag 30 april 2018 13:03 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niet geprobeerd te zoenen, eerste date klein beetje aanrakerig en that’s it. Het is niet dat ik hem heb afgewezen oid. Hij heeft ook nooit gezegd dat hij mij mooi vindt of een ander compliment gegeven.. op zich prima zolang zijn intenties goed zijn, maar vervolgens zeer weinig initiatief tonen voelt voor mij niet goed en kan het gewoon beter afgekapt worden. Wekelijks afspreken was gewoon lastig, 1x in de twee weken dan maar en vaak op mijn voorstel.
Haha oké, mijn excuses voor de aannamequote:Op maandag 30 april 2018 16:27 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Haha nee hoor.
Ben een jonge professional, en mixed roots.
Een vrouw kan je niet waarderen op haar maagd zijn, maar om de plek die ze claimt personally and professionally in deze wereld. Zo waardeer ik mensen eerder naar hun persoonlijkheid, goed van aard, sterk karakter, principieel en doelgericht/ met een streven.
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..quote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij simpel is. Zijn geduld is na 8 dates wel op. Ik ik moet zeggen dat ik hem dan nog heel veel geduld vind hebben, ik was na minder dan de helft wel afgehaakt.
Je verwijt hem geen move te maken om te zoenen. Maar wellicht geef je ook geen signaal af dat hem het idee geeft dat jij dat wel wilt? Hij lijkt dus geen idee te hebben of je hem wel leuk en aantrekkelijk vind. En op zich is het niet abnormaal dat je dan passiever wordt. Als ik geen hoogte krijg van wat een vrouw wil dan leg ik het initiatief ook bij haar. Alleen hele wanhopige mannen blijven daar maar energie in steken.
Ik denk dat je bij het daten zoveel ingewikkelde eigen regels en vreemde spelletjes hebt bedacht dat er geen man is die daar aan gaat voldoen. Maak het gewoon simpel.
quote:Op maandag 30 april 2018 16:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoe heb jij laten merken dat je wel wou zoenen? Ben je dichter bij hem gaan zitten/staan, veel oogcontact vastgehouden? Heb je überhaupt uit jezelf wel eens zijn hand aangeraakt? Of moest dat ook allemaal van zijn kant komen?
Ja, ik zal de volgende keer duidelijker zijn als ik iemand heel leuk vind.. ik kom wel warm en leuk over denk ik maar ik geef geen duidelijke signalen af.. niet van nature iig.quote:Op maandag 30 april 2018 17:01 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Haha oké, mijn excuses voor de aanname![]()
Deze man had verder geen interesse in je dus gewoon laten gaan, volgende keer zorgen dat je open staat voor aanraking/zoenen, als je wilt dat een man de eerste stap zet moet jij hem duidelijk maken dat je daar interesse in hebt.
Dit is nu niet echt naar zoenen toewerken. De dingen die ik zojuist noemde, de nonverbale aanmoedigingen, deed je daar ook aan?quote:Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..
Wat ik net ook nog even quote. Hij was aanrakerig. Dat is voor veel mannen (iig voor mezelf) een soort van test of je in bent voor intiemer fysiek contact. Op basis van die reactie wilde hij vermoedelijk bepalen of jij groen licht zou geven voor zoenen. Blijkbaar durfde hij dat niet aan op basis van je reactie.quote:Op maandag 30 april 2018 17:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wat voor signaal bedoel je? We praten bijv. na de dates voor afscheid ook een tijdje met elkaar, ik date alleen hem en geen anderen, ik toon initiatief wil iets leuks met hem ondernemen, ik heb interesse in zijn leven en praat met hem over zijn issues, zijn dit geen tekenen dar ik hem leuk vind dan? Ik ga echt niet zo lang met iemand daten die ik niet aantrekkelijk vind..
Als je graag met hem had willen zoenen, had je zelf actie moeten ondernemen ipv alles aan hem af te laten hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 16:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij mij wilde zoenen had hij dat toch kunnen proberen.. het moment nemen. Nou blijkbaar wilde/ durfde hij het niet. Traditie of niet, feit is dat hij ook niets probeert.
Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.quote:
En waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.
Maar wellicht heb je hem op basis van je reactie op zijn aanrakerigheid van date 1 heel erg voorzichtig gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2018 17:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet gedaan.. alleen date 3 wel oogcontact vastgehouden en dichtbij staan bij afscheid - ik zou het dan wel echt toelaten na half uur kletsen buiten ‘s avonds laat, maar hij werd verlegen en beetje lacherig, ook prima was best gezellig. Dat dus, neem niemand wat kwalijk, maar hier dus het antwoord waarom niet is gezoend. Daarna kwamen de issues etc waardoor ik ook afhaakte na een gegeven moment.
Ik dacht dat hij het misschien te vroeg vond om te zoenen, had ook geen signalen van zijn kant opgemerkt die derde date (die waren er wel op de eerste date)quote:Op maandag 30 april 2018 17:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En waarom heb je dat niet gedaan?
Uitnodigen om de move te maken is bij traditioneel ingestelde mensen volgens mij ook gewoon gewenst date gedrag.
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.quote:Op maandag 30 april 2018 17:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wellicht heb je hem op basis van je reactie op zijn aanrakerigheid van date 1 heel erg voorzichtig gemaakt.
Ik ook, de eerste zoen is altijd wel een beetje een ding ja.quote:Op maandag 30 april 2018 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Idd ik ga persoonlijk niet zomaar iemand zoenen maar als ik van de vrouw op date in kwestie niet van dat soort fysieke signalen krijg dan ga ik het wss ook niet proberen..
maar dat is echt voor mij persoonlijk maar kan me goed voorstellen dat meer mannen er zo instaan
Lach de volgende keer eens terug met je handen.quote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.
Maar had je hem op date 1 willen zoenen?quote:Op maandag 30 april 2018 17:40 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
dat denk ik ook.. maar ik heb niets afgewezen oid vond zijn aanrakingen juist leuk. Dan lach ik terug.
Waarschijnlijk wel, anders gaat ze niet nog 7x met hem op date lol.quote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar had je hem op date 1 willen zoenen?
Nouja bij TS weet ik dat zo net nog niet.quote:Op maandag 30 april 2018 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, anders gaat ze niet nog 7x met hem op date lol.
Nee wij hebben elkaar niet gedate, ik stel net zo hard voor om de rekening te betalen en het boeit me niet in wat voor auto je rijdt. Dat had ik iig duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2018 18:13 schreef Klaploper het volgende:
Het kan bijna niets anders dat dit topic over mij gaat.
Tip: vraag niet op elke date meerdere keren of ik echt alleen met jou aan het daten ben.
Je hoeft ook niet elke keer te vissen naar hoeveel ik verdien. Als ik voorstel de rekening te betalen en je zegt: "Haha, dat is voor jou vast toch wisselgeld", dan zijn je intenties wel duidelijk en heb ik er geen zin meer in. Al helemaal niet als je meerder keren hetzelfde "grapje" maakt.
Overigens gedraag je je als een robot. Eerst tientallen berekeningen uitvoeren voor je houterig reageert. Dat schrikt mannen af. Wellicht zegt het zelfs iets over hoe je je gedraagt in bed.
Ik wens je alle succes met het vinden van een man die aan alle eisen van je lijstje voldoet.
Ja natuurlijk, maar ik doe dat zelf niet op date 1 is niet zo mijn stijl om zo snel te gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 17:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar had je hem op date 1 willen zoenen?
hoeveel verdien je dan? daten?quote:Op maandag 30 april 2018 18:13 schreef Klaploper het volgende:
Het kan bijna niets anders dat dit topic over mij gaat.
Tip: vraag niet op elke date meerdere keren of ik echt alleen met jou aan het daten ben.
Je hoeft ook niet elke keer te vissen naar hoeveel ik verdien. Als ik voorstel de rekening te betalen en je zegt: "Haha, dat is voor jou vast toch wisselgeld", dan zijn je intenties wel duidelijk en heb ik er geen zin meer in. Al helemaal niet als je meerder keren hetzelfde "grapje" maakt.
Overigens gedraag je je als een robot. Eerst tientallen berekeningen uitvoeren voor je houterig reageert. Dat schrikt mannen af. Wellicht zegt het zelfs iets over hoe je je gedraagt in bed.
Ik wens je alle succes met het vinden van een man die aan alle eisen van je lijstje voldoet.
Stel nou ik zou meer dan 80k per jaar verdienen (bruto) kus je dan op de 2e date?quote:Op maandag 30 april 2018 18:35 schreef Allures het volgende:
[..]
hoeveel verdien je dan? daten?
Ik kus al op date 6
Maar betekent dat dan dat je een afwijzende houding daarin aangenomen hebt?quote:Op maandag 30 april 2018 18:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik doe dat zelf niet op date 1 is niet zo mijn stijl om zo snel te gaan.
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatischquote:Op maandag 30 april 2018 18:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar betekent dat dan dat je een afwijzende houding daarin aangenomen hebt?
Wel afwachtend naar mijn idee, mocht er na de eerste date een klik zijn en de tweede date gezellig en wat toespelingen dan waag ik wel een kans, ga geen 8 dates lang op het zelfde punt blijven hangen.quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatisch
Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.quote:Op maandag 30 april 2018 19:08 schreef Klaploper het volgende:
Maar tering, TS. Denk je werkelijk dat je een sociaal wezen bent? Je topics laten zien dat je alle sociale contacten als een autist benadert. Helemaal niets mis mee, maar waarom wil je jezelf voorhouden dat je fijn bent in de omgang? Zo leer je natuurlijk niets.
We zullen het niet weten want we kunnen niet in het hoofd van die man kijken. Maar het kan best dat je signalen uitzend die hem die twijfelen of jij wel wilt en hij daarom op safe speelt.quote:Op maandag 30 april 2018 18:51 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een afwijzende houding is dan voor mannen, ik laat mezelf aanraken door hem en hij kan wel aan mijn gezicht zien dat ik het wel leuk vind - ik glimlach dan automatisch
Ik krijg eigenlijk het idee dat je probleem samen te vatten is in dat je mannen zonder het zelf te willen friendzoned.quote:Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.
Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..quote:Op maandag 30 april 2018 19:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We zullen het niet weten want we kunnen niet in het hoofd van die man kijken. Maar het kan best dat je signalen uitzend die hem die twijfelen of jij wel wilt en hij daarom op safe speelt.
Punt is wel dat veel mannen worstelen met het juiste moment voor de eerste zoen en met het aftasten of ze dat wil. De angst zit er namelijk in het te verprutsen op die manier. Die fout heb ik heel vroeger ook nog wel eens gemaakt.
Als je hem leuk genoeg vind, help zo'n man een handje. Hij wordt er niet minder leuk van als hij sommige dingen wat moeilijker vind bij versieren.
Omdat jij alles probeert te rationaliseren. Dar komt oo andere mensen over alsif je een robot bent of in ieder geval erg vreemd.quote:Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet.quote:Op maandag 30 april 2018 19:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Omdat jij alles probeert te rationaliseren. Dar komt oo andere mensen over alsif je een robot bent of in ieder geval erg vreemd.
En je kan nu wel heel hard roepen op het internet dat je in het echt echt wel heel sociaal en warm bent, maar daar geloof ik niets van. Waarom open je anders dit topic?
Ik geloof wel dat je een voorstelling hebt van wat een open en warm persoon is, en dat je dat naspeelt. Ik denk echter dat mensen veel makkelijker zien dat er een berekenende actrice achter zit dan dat je zelf doorhebt.
Kom op, telkens aangeven dat je zelf echt wel supersociaal bent is een teken aan de wand.
Duh, iedereen kan zijn of haar eigen denken goed op papier zettenquote:Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet.
Zei hij dit na jullie 3e date of nu na de 8e?quote:Op maandag 30 april 2018 11:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Helaas waar, hij vond dat ik teveel waarde hechtte aan communicatie toen ik niet meer verder wilde om deze reden. Denk inderdaad een man met een heel andere instelling dan ik..
En tóch denk ik nog steeds dat je in het echt heel anders bent dan hoe je jezelf hier voordoet. Je komt hier namelijk over als een arrogant mens dat niet zo sociaal is, maar dat een toneekstukje speelt waarin ze de rol van spontane, vrolijke meid is.quote:Op maandag 30 april 2018 19:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
haha nee, ik kan prima mijn manier van denken analyseren en op papier zetten zonder dat dat afdoet aan mijn social behaviour. Houd je eigen analyse maar voor je want je kent mij niet.
Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :pquote:Op maandag 30 april 2018 20:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Duh, iedereen kan zijn of haar eigen denken goed op papier zetten.
Feit blijft dat je afgewacht hebt totdat hij kwam, terwijl jij op date 1 al wilde zoenen.. Dus, gemiste kans, volgende keer niet meer doen. Niet terug lachen als hij je aanraakt, gewoon terug aanraken. En als je wil zoenen, ervoor gaan, als hij ook wil, dan komt dat goed!
Genoeg mannen die ergens toch gewoon verlegen zijn en die een gat in de lucht springen als je dat wel doet.quote:Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :p
na derde date.. toen ik het bespreekbaar maakte want ik zat er mee waarom hij maar steeds niet kon afspreken (gap van 4 weken).. en voelde me niet serieus genomen omdat hij niet communiceerde wat er exact aan de hand was.quote:Op maandag 30 april 2018 20:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zei hij dit na jullie 3e date of nu na de 8e?
het had echt anders kunnen verlopen als hij niet zo veranderde na de derde date, zijn manier van communiceren maakte mij afstandelijk. Ik zag niet meer een gelukkige relatie voor me met deze opeens minder aanwezige man.quote:Op maandag 30 april 2018 20:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Genoeg mannen die ergens toch gewoon verlegen zijn en die een gat in de lucht springen als je dat wel doet.
En wanneer zei hij dat het voor hem normaal was om twee weken geen contact te hebben?quote:Op maandag 30 april 2018 20:34 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
na derde date.. toen ik het bespreekbaar maakte want ik zat er mee waarom hij maar steeds niet kon afspreken (gap van 4 weken).. en voelde me niet serieus genomen omdat hij niet communiceerde wat er exact aan de hand was.
Nja, dan zijn er twee opties:quote:Op maandag 30 april 2018 20:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als hij wilde zoenen was hij zelf ook voorover gebogen of dichterbij gekomen denk ik dan, hij deed dat niet, hij werd lacherig verlegen en ging verder grapjes maken ja dan ga ik hem niet op z’n bek pakken toch :p
Ik kom hier inderdaad arrogant 2.0 over, ben ik niet dus is best wel grappig om te zien voor mij. Hoe dan ook, feiten veranderen er niet op.quote:Op maandag 30 april 2018 20:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En tóch denk ik nog steeds dat je in het echt heel anders bent dan hoe je jezelf hier voordoet. Je komt hier namelijk over als een arrogant mens dat niet zo sociaal is, maar dat een toneekstukje speelt waarin ze de rol van spontane, vrolijke meid is.
Heb je je vriendinnen al gevraagd wat ze vinden van deze vent?
Toen na de derde date was er een mega gap van een aantal weken totdat we elkaar weer zagen: in die periode was hij afwezig en ziek en gebruikte dat om te zeggen dat hij niet kon afspreken. Verder deed hij wel andere dingen als een vakantie boeken bijv. hij kon prima dagenlang niet appen als ik niet appte. Toen begon ik over de communicatie en dat ik niet verder wilde op deze wijze.. hij raakte in paniek en zei dat het door werkstress kwam en niet lekker in zijn vel en dat hij het na zijn vakantie zou uitleggen allemaal. Dus pas daarna hadden wij een vervolgdate (5 weken later) en legde hij het uit, ik zal in het midden laten wat ik er van vind ivm anonimiteit, maar ook daarna verbeterde de situatie niet. Ik begon er weer over, en vroeg hem wat hij er van vindt van de communicatie en of hij ook zo met anderen communiceert. Hij zei van wel, en vond dat ik er teveel nadruk op leg en we niet als een sneltrein kunnen gaan. Dus ja, onze dates gingen dus op deze wijze en dat zorgt voor mij voor afstand en dat ik er geen zin meer in heb. Waar hij aan een sneltrein denkt, vraag ik me af bij welk perron hij staat want ik zie op deze wijze echt geen gelukkige relatie voor me, stap de trein iig niet in zo.quote:Op maandag 30 april 2018 20:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En wanneer zei hij dat het voor hem normaal was om twee weken geen contact te hebben?
De 4e date zei hij dat dus?quote:Op maandag 30 april 2018 20:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Toen na de derde date was er een mega gap van een aantal weken totdat we elkaar weer zagen: in die periode was hij afwezig en ziek en gebruikte dat om te zeggen dat hij niet kon afspreken. Verder deed hij wel andere dingen als een vakantie boeken bijv. hij kon prima dagenlang niet appen als ik niet appte. Toen begon ik over de communicatie en dat ik niet verder wilde op deze wijze.. hij raakte in paniek en zei dat het door werkstress kwam en niet lekker in zijn vel en dat hij het na zijn vakantie zou uitleggen allemaal. Dus pas daarna hadden wij een vervolgdate (5 weken later) en legde hij het uit, ik zal in het midden laten wat ik er van vind ivm anonimiteit, maar ook daarna verbeterde de situatie niet. Ik begon er weer over, en vroeg hem wat hij er van vindt van de communicatie en of hij ook zo met anderen communiceert. Hij zei van wel, en vond dat ik er teveel nadruk op leg en we niet als een sneltrein kunnen gaan. Dus ja, onze dates gingen dus op deze wijze en dat zorgt voor mij voor afstand en dat ik er geen zin meer in heb. Waar hij aan een sneltrein denkt, vraag ik me af bij welk perron hij staat want ik zie op deze wijze echt geen gelukkige relatie voor me, stap de trein iig niet in zo.
Omdat hij zei dat hij tijd nodig had, niet lekker in vel etc. Dus ik gaf het een kans. Achteraf makkelijk praten, maar ik geloof snel in iemands goede intenties en dar hij gewoon eerlijk is.quote:Op maandag 30 april 2018 21:05 schreef Mojo.jojo het volgende:
Waarom zo lang wachten en al die smoesjes slikken? Zo'n afhankelijke houding maakt iemand over het algemeen er niet aantrekkelijker op.
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.quote:Op maandag 30 april 2018 21:28 schreef Kreator het volgende:
Bizar veel analyses voor iemand waar je na een paar dates geen klik mee had.
Kun je niet gewoon genieten van het moment? Dan gaat er veel meer ineens vanzelf.
Dat is inderdaad een omschrijving van het probleem dat ik omschreef. Misschien moet je daar dus iets aan veranderen.quote:Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
8 dates de tijd geven snap ik écht niet.quote:Op maandag 30 april 2018 21:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij tijd nodig had, niet lekker in vel etc. Dus ik gaf het een kans. Achteraf makkelijk praten, maar ik geloof snel in iemands goede intenties en dar hij gewoon eerlijk is.
Hoe leef je dan op deze aardbol?quote:Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
Beetje zoals ze overkomt in dit topic vermoed ik. Erg vermoeiend in ieder geval. Maar ze is niet arrogant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |