Hoe leef je dan op deze aardbol?quote:Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
Beetje zoals ze overkomt in dit topic vermoed ik. Erg vermoeiend in ieder geval. Maar ze is niet arrogant.quote:
Ja in context kreeg je het, maar wat heeft het voor zin om te weten welke date?quote:Op maandag 30 april 2018 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat het in je lap tekst alsnog niet helemaal duidelijk was voor me.
Laten we er even vanuit gaan dat je zo knap bent als dat je hier zelf beweerdquote:Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.
Het is toch een afscheidquote:Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?quote:Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.
Hoe oud ben je? En het klinkt alsof je alleen maar goed bent in alles (kapot) analyseren ipv daadwerkelijk erna handelen om het aan te pakken.quote:Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 07:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wel herkenbaar overigens van veel uni mensjes, goed in één ding, maar sociaal contact is ze vreemd. En bij een aanraking schieten ze 5 meter de lucht in.
En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?
Kan me voorstellen dat die gast na drie dates eerst even wat dingen op een rijtje wilde zetten en eventueel zijn kwakkie ergens kwijt wilde aangezien dat bij TS niet lukt.
Nou sorry, maar blijkbaar is mevrouw niet klaar om te daten dan.. Als je date met mensen dan zoek je geen vriendschap, maar iemand om je leven mee te delen, en intimiteit te hebben samen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nou sorry, maar blijkbaar is mevrouw niet klaar om te daten dan.. Als je date met mensen dan zoek je geen vriendschap, maar iemand om je leven mee te delen, en intimiteit te hebben samen.
Als er na date 3 nog niet eens een zoen vanaf kan, dan zou ik ook na gaan denken ja.
En dan achteraf roepen, ja maar ik wilde wel zoenen, te laat.. Je kan niet alles afschuiven op een ander, je bent er zelf ook bij.
Ik had niet gevraagd om die niet zo verhelderende en voor deze vraag onnodige context.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 00:01 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ja in context kreeg je het, maar wat heeft het voor zin om te weten welke date?
Ik zeg toch nergens dat je meteen je leven "moet" delen na een paar dates..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Vind het een beetje dubbel. Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
Dat eerste was nu juist mijn punt, dat meteen je leven delen redelijk not done is en een beetje eng gevonden wordt, terwijl voor intimiteit het tegenovergestelde geldt. Maar goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je meteen je leven "moet" delen na een paar dates..
En claimen, waar haal je het vandaan..
Maar op meerdere manieren laten zien dat je iemand leuk vind is wel handig ja.
Anders trekken mensen zelf hun conclusies en is het tot ziens.
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Spanky78 het volgende:
Ts, serieus. De perfecte man bestaat niet. Kom terug op aarde.
De mannen die aan jouw lijstje voldoen dat zijn types die jou beter voor de gek houden dan anderen. Dat betekent meestal niets goeds. Psychopaat, sociopaat, narcist, je zou zomaar in de prijzen kunnen vallen.
Laat je lijstjes en stijfheid eens los. Maak gewoon lol met iemand IPV een protocol af te werken. Maar vooral, laat je eisen en wensen nu eens los. Geen man met goed verstand en voldoend aan de belangrijkste zaken in jouw lijstje, aardig, betrouwbaar, zelfstandig, assertief, pikt jouw manier van 'screenen'. Goede kerels zoeken ook gewoon een vrouw waar ze lol mee kunnen hebben. Die lief voor ze is, waar ze mee kunnen praten. Die gaan zeker niet voor een onvolwassen vrouw die zich als 15 jarige prinses gedraagt. Dan zijn ze na een paar dates wel klaar met je. En dat is inderdaad jouw verlies.
Jij lijkt volledig vast te zitten in je eigen denkbeeld. Laat het los. Pak een spiegel en kijk erin, zie je eigen onvolkomenheden. Doe er maar niets aan maar accepteer jezelf en leer ook een ander te accepteren in je leven.
Ik vraag me bij jou inmiddels af of je echt zo'n laag zelfbeeld hebt dat je jezelf geen relatie gunt, of dat je echt zo'n stijve hark bent als je posts doen denken.
Kom op. Je bent geenn15 meer toch? Grow up.
Dat kan. Maar ze is ook heel veeleisend naast het uitstellen van seks. Als man zit je bij haar gewoon in limbo: ze eist veel, je krijgt er niks voor terug. Niet eens een knuffel of begrip voor het feit dat jíj bepaalde vormen van initimiteit ook wilt uitstellen tot je wat meer zekerheid hebt over de relatie en haar intenties.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?
Kan me voorstellen dat die gast na drie dates eerst even wat dingen op een rijtje wilde zetten en eventueel zijn kwakkie ergens kwijt wilde aangezien dat bij TS niet lukt.
Ja, maar een kusje en een knuffel maken minder kwetsbaar dan over je emoties, gevoelens spreken, wat TS van die man eist.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Vind het een beetje dubbel. Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.
voor jou misschienquote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, maar een kusje en een knuffel maken minder kwetsbaar dan over je emoties, gevoelens spreken, wat TS van die man eist.
Altijd jammer, dit soort generalisaties.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.
Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Spanky78 het volgende:
Ts, serieus. De perfecte man bestaat niet. Kom terug op aarde.
De mannen die aan jouw lijstje voldoen dat zijn types die jou beter voor de gek houden dan anderen. Dat betekent meestal niets goeds. Psychopaat, sociopaat, narcist, je zou zomaar in de prijzen kunnen vallen.
Laat je lijstjes en stijfheid eens los. Maak gewoon lol met iemand IPV een protocol af te werken. Maar vooral, laat je eisen en wensen nu eens los. Geen man met goed verstand en voldoend aan de belangrijkste zaken in jouw lijstje, aardig, betrouwbaar, zelfstandig, assertief, pikt jouw manier van 'screenen'. Goede kerels zoeken ook gewoon een vrouw waar ze lol mee kunnen hebben. Die lief voor ze is, waar ze mee kunnen praten. Die gaan zeker niet voor een onvolwassen vrouw die zich als 15 jarige prinses gedraagt. Dan zijn ze na een paar dates wel klaar met je. En dat is inderdaad jouw verlies.
Jij lijkt volledig vast te zitten in je eigen denkbeeld. Laat het los. Pak een spiegel en kijk erin, zie je eigen onvolkomenheden. Doe er maar niets aan maar accepteer jezelf en leer ook een ander te accepteren in je leven.
Ik vraag me bij jou inmiddels af of je echt zo'n laag zelfbeeld hebt dat je jezelf geen relatie gunt, of dat je echt zo'n stijve hark bent als je posts doen denken.
Kom op. Je bent geenn15 meer toch? Grow up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |