abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178848289
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
Hoe leef je dan op deze aardbol? :o
pi_178852249
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe leef je dan op deze aardbol? :o
Beetje zoals ze overkomt in dit topic vermoed ik. Erg vermoeiend in ieder geval. Maar ze is niet arrogant.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178852313
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat het in je lap tekst alsnog niet helemaal duidelijk was voor me.
Ja in context kreeg je het, maar wat heeft het voor zin om te weten welke date?
  Moderator dinsdag 1 mei 2018 @ 01:32:48 #204
441859 crew  Lenny77
pi_178852885
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Waarom denk je dat mannen het zo lang met me uithouden zonder fysiek te zijn? Ik ben best gezellig en warm hoor, hoor van her en der dat mensen me leuk vinden in de omgang. Alleen ben ik zelf niet van “signalen geven” voor fysiek contact etc.
Laten we er even vanuit gaan dat je zo knap bent als dat je hier zelf beweerd :P

Waarom denk je dat ze het zo lang bij je uithouden?
Sex
De hoop op sex
Het geduld voor sex

Niet om je warmte en sprankelend karakter!
Hard en gemeen, maar hoe sneller je dit doorhebt, des te sneller kom je weer met je voetjes op de aarde.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 1 mei 2018 @ 05:21:22 #205
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178853678
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 19:23 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook lastig inschatten of hij mij wil zoenen juist op die momenten als ze er zijn... waarom wordt hij op dat moment (‘s avonds bij afscheid) niet aanrakerig maar wel gedurende de dag bijvoorbeeld? Want juist op het laatste moment kunnen we beter elkaar aftasten vind ik..
Het is toch een afscheid :? Dan zit hij vast met zijn hoofd al bij hoe hij thuis moet komen, waar zijn auto staat, of hij de trein wel haalt etc. Hoe dan ook, de hele dag geen zoenen ondanks aanrakerigheid, maar net als hij er van baalt dat jij de hele dag niet wilde, verwacht jij dat hij dan ineens wel... en dan? Nog een uurtje naknuffelen of het afraffelen terwijl je ee hele dag de tijd had? Waarom nam je bij alweer afscheid?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 05:38:14 #206
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178854003
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 16:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik voel me geen slachtoffer.. hoe kom je daar bij. Ik geef aan dat het menselijk is niet verder met iemand te willen als je niet wordt behandeld zoals je zou willen. Wekenlang niet afspreken is daar dus 1 van.
Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?

Kan me voorstellen dat die gast na drie dates eerst even wat dingen op een rijtje wilde zetten en eventueel zijn kwakkie ergens kwijt wilde aangezien dat bij TS niet lukt.
pi_178854940
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 21:35 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik iets opmerk dat mij niet bevalt, dan geniet ik niet en analyseer ik de situatie om te kijken of er een oplossing voor is.. geen oplossing betekent er een streep door voor mij.
Hoe oud ben je? En het klinkt alsof je alleen maar goed bent in alles (kapot) analyseren ipv daadwerkelijk erna handelen om het aan te pakken.

Wel herkenbaar overigens van veel uni mensjes, goed in één ding, maar sociaal contact is ze vreemd. En bij een aanraking schieten ze 5 meter de lucht in.
pi_178855478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 07:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wel herkenbaar overigens van veel uni mensjes, goed in één ding, maar sociaal contact is ze vreemd. En bij een aanraking schieten ze 5 meter de lucht in.
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178855539
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoe denk je dat híj zich voelt? Op het oog leuke vrouw, potentieel relatiemateriaal, is serieus bezig voor een vaste relatie... maar als je haar aanraakt doet ze niks terug, ze neemt zelf geen initiatief tot fysiek contact, drie dates en nog geen zoen. Ze heeft je te verstaan gegeven dat je niemand anders mag daten, maar bij haar kom je niet tot het fysiek contact waar je naar hunkert, en ze heeft laten doorschemeren dat seks niet aan de orde is tot zij het signaal geeft dat jullie een relatie hebben. Wat nog maanden kan duren of helemaal nooit zal plaatsvinden. Ondertussen zeurt ze dat je veel opener moet zijn over je emoties, maar als jij dat non-verbaal wilt doen, is zij er doof voor. En sowieso, waarom zou je daar over moeten praten als het ervaren ervan kennelijk niet wordt gewaardeerd?

Kan me voorstellen dat die gast na drie dates eerst even wat dingen op een rijtje wilde zetten en eventueel zijn kwakkie ergens kwijt wilde aangezien dat bij TS niet lukt.
En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
pi_178855662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
Nou sorry, maar blijkbaar is mevrouw niet klaar om te daten dan.. Als je date met mensen dan zoek je geen vriendschap, maar iemand om je leven mee te delen, en intimiteit te hebben samen.

Als er na date 3 nog niet eens een zoen vanaf kan, dan zou ik ook na gaan denken ja.

En dan achteraf roepen, ja maar ik wilde wel zoenen, te laat.. Je kan niet alles afschuiven op een ander, je bent er zelf ook bij.
pi_178855757
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nou sorry, maar blijkbaar is mevrouw niet klaar om te daten dan.. Als je date met mensen dan zoek je geen vriendschap, maar iemand om je leven mee te delen, en intimiteit te hebben samen.

Als er na date 3 nog niet eens een zoen vanaf kan, dan zou ik ook na gaan denken ja.

En dan achteraf roepen, ja maar ik wilde wel zoenen, te laat.. Je kan niet alles afschuiven op een ander, je bent er zelf ook bij.
Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Vind het een beetje dubbel. Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
pi_178855888
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 00:01 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja in context kreeg je het, maar wat heeft het voor zin om te weten welke date?
Ik had niet gevraagd om die niet zo verhelderende en voor deze vraag onnodige context.

Het heeft natuurlijk enorm veel zin om te weten wanneer je zulke belangrijke informatie krijgt, zeker als je er de pest in hebt dat je gevoelsmatig er te lang mee door bent blijven gaan. Waarom denk jij dat dit niet belangrijk zou zijn?
pi_178855914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Ik zeg toch nergens dat je meteen je leven "moet" delen na een paar dates..

En claimen, waar haal je het vandaan..

Maar op meerdere manieren laten zien dat je iemand leuk vind is wel handig ja.

Anders trekken mensen zelf hun conclusies en is het tot ziens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2018 09:29:49 ]
pi_178856013
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat je meteen je leven "moet" delen na een paar dates..

En claimen, waar haal je het vandaan..

Maar op meerdere manieren laten zien dat je iemand leuk vind is wel handig ja.

Anders trekken mensen zelf hun conclusies en is het tot ziens.
Dat eerste was nu juist mijn punt, dat meteen je leven delen redelijk not done is en een beetje eng gevonden wordt, terwijl voor intimiteit het tegenovergestelde geldt. Maar goed.
pi_178856054
Ts, serieus. De perfecte man bestaat niet. Kom terug op aarde.

De mannen die aan jouw lijstje voldoen dat zijn types die jou beter voor de gek houden dan anderen. Dat betekent meestal niets goeds. Psychopaat, sociopaat, narcist, je zou zomaar in de prijzen kunnen vallen.

Laat je lijstjes en stijfheid eens los. Maak gewoon lol met iemand IPV een protocol af te werken. Maar vooral, laat je eisen en wensen nu eens los. Geen man met goed verstand en voldoend aan de belangrijkste zaken in jouw lijstje, aardig, betrouwbaar, zelfstandig, assertief, pikt jouw manier van 'screenen'. Goede kerels zoeken ook gewoon een vrouw waar ze lol mee kunnen hebben. Die lief voor ze is, waar ze mee kunnen praten. Die gaan zeker niet voor een onvolwassen vrouw die zich als 15 jarige prinses gedraagt. Dan zijn ze na een paar dates wel klaar met je. En dat is inderdaad jouw verlies.

Jij lijkt volledig vast te zitten in je eigen denkbeeld. Laat het los. Pak een spiegel en kijk erin, zie je eigen onvolkomenheden. Doe er maar niets aan maar accepteer jezelf en leer ook een ander te accepteren in je leven.

Ik vraag me bij jou inmiddels af of je echt zo'n laag zelfbeeld hebt dat je jezelf geen relatie gunt, of dat je echt zo'n stijve hark bent als je posts doen denken.

Kom op. Je bent geenn15 meer toch? Grow up.
Whatever...
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:43:35 #216
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178856178
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Spanky78 het volgende:

De mannen die aan jouw lijstje voldoen dat zijn types die jou beter voor de gek houden dan anderen. Dat betekent meestal niets goeds. Psychopaat, sociopaat, narcist, je zou zomaar in de prijzen kunnen vallen.

Laat je lijstjes en stijfheid eens los. Maak gewoon lol met iemand IPV een protocol af te werken. Maar vooral, laat je eisen en wensen nu eens los. Geen man met goed verstand en voldoend aan de belangrijkste zaken in jouw lijstje, aardig, betrouwbaar, zelfstandig, assertief, pikt jouw manier van 'screenen'. Goede kerels zoeken ook gewoon een vrouw waar ze lol mee kunnen hebben. Die lief voor ze is, waar ze mee kunnen praten. Die gaan zeker niet voor een onvolwassen vrouw die zich als 15 jarige prinses gedraagt. Dan zijn ze na een paar dates wel klaar met je. En dat is inderdaad jouw verlies.

Jij lijkt volledig vast te zitten in je eigen denkbeeld. Laat het los. Pak een spiegel en kijk erin, zie je eigen onvolkomenheden. Doe er maar niets aan maar accepteer jezelf en leer ook een ander te accepteren in je leven.

Ik vraag me bij jou inmiddels af of je echt zo'n laag zelfbeeld hebt dat je jezelf geen relatie gunt, of dat je echt zo'n stijve hark bent als je posts doen denken.

Dit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:49:24 #217
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856276
quote:

[..]

Dat kan. Maar ze is ook heel veeleisend naast het uitstellen van seks. Als man zit je bij haar gewoon in limbo: ze eist veel, je krijgt er niks voor terug. Niet eens een knuffel of begrip voor het feit dat jíj bepaalde vormen van initimiteit ook wilt uitstellen tot je wat meer zekerheid hebt over de relatie en haar intenties.
pi_178856298
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 05:38 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappen
Gelukkig is het in het echt met de meeste mannen zo erg nog niet gesteld

Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:52:32 #219
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856320
quote:

Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
Ja, maar een kusje en een knuffel maken minder kwetsbaar dan over je emoties, gevoelens spreken, wat TS van die man eist.
pi_178856335
quote:

[..]

Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:57:05 #221
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178856385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Yep, intimiteit maakt mij kwetsbaar ben er daarom voorzichtig mee en vooral als de man in kwestie moeite heeft met emoties delen/ afspraken maken en dubbele signalen afgeeft. Intimiteit is voor mij niet een puur fysieke handeling.
Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178856393
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, maar een kusje en een knuffel maken minder kwetsbaar dan over je emoties, gevoelens spreken, wat TS van die man eist.
voor jou misschien

Ik denk ook dat hier wat scheef zat tussen TS en de man en dat TS waarschijnlijk wat afstandelijk over kwam maar je moet nu ook niet gaan doen alsof het onmogelijk is om het rustig aan te willen doen
Ik denk zelf wel dat het handig is om iets van fysiek contact te hebben als je date maar jij doet alsof kerels sperma beginnen te lekken als ze niet op date 2 er op mogen
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 mei 2018 @ 09:59:04 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178856410
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
Altijd jammer, dit soort generalisaties.
pi_178856444
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.
Whatever...
pi_178856447
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:36 schreef Spanky78 het volgende:

Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
pi_178856465
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
Gaat ie lekker, mevrouw de generaliseerster? Tering hè.

Hij heeft zeker wel een punt. Al die zogenaamde prinsesjes moeten eens landen op aarde en normaal doen ipv dat ze denken dat ze, Gods gift out of heaven zijn (want nee, dat ben je echt niet!).
pi_178856498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:05:28 #228
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178856500
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:06:56 #229
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_178856525
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
Dit ja. Wat verwacht je dan TS :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_178856534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.
Ik wil me best openstellen als een man stabiliteit zou vertonen in zijn gedrag en geen dubbele signalen zou afgeven. Die leuke duurzame relatie zie ik dan niet ontstaan bij deze soort mannen.
pi_178856554
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Het gaat me niet om deze ene kerel. Ik heb van jou al zo vaak dergelijke topics gezien.

Dan is het geen toeval meer.

Ik zou je de liefde gunnen. Maar je zult daar zelf ook echt je gedrag voor moeten veranderen.

Ik ken je verleden niet, weet niet hoe hard je bent gekwetst of misschien wel erger. Het zal vast niet makkelijk zijn om je open te stellen en meer risico's te nemen.

Ergens snap ik dat je een fatsoenlijke vent zoekt, maar ik heb het idee dat je precies verkeerd om handelt.

Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt. Mannen die je daar tegenkomt en met wie je kunt lachen, plezier maken, ga daar eens mee daten. Zelfs als ze niet extreem knap zijn of succesvol of andere zaken waarvan jij denkt dat ze je helpen een goede man te vinden.

Een minimum aan eisen snap ik. Geen crimineel, geen drugsverslaving of complete lapzwans qua geen werk oid. Maar verder zou het je denk.ik helpen als je anderen dan je tot nu toe kiest de kans zou geven.

En ik hoop serieus dat je dan eens echt de liefde vindt. Dat gun ik iedereen.
Whatever...
pi_178856561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:08:52 #233
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Allures het volgende:

[..]

voor jou misschien

Ik denk ook dat hier wat scheef zat tussen TS en de man en dat TS waarschijnlijk wat afstandelijk over kwam maar je moet nu ook niet gaan doen alsof het onmogelijk is om het rustig aan te willen doen
Ik denk zelf wel dat het handig is om iets van fysiek contact te hebben als je date maar jij doet alsof kerels sperma beginnen te lekken als ze niet op date 2 er op mogen
Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.

Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:11:45 #234
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178856604
quote:

[..]

Bespreek je problemen dan lekker met een psycholoog ipv van je date te verwachten dat hij de geduldige hulpverlener uit gaat hangen. :')
pi_178856633
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.

Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
als je nou eens goed leest snap je dat ik dat met je eens ben. Flirt, raak iemand aan, geen een knuffel bij het afscheid etc

Maar jij beschrijft het in de post die ik quote toch echt op een andere, bijna nasty, manier waar ik als vrouw op af knap
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:14:40 #236
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856663
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
Die vent wilde gewoon lekker chillen met jou en jij komt met een soort functioneringsgesprek. Met voorbeelden nog wel. Waarom praat jìj niet over je emoties in plaats van zo'n kille benadering.
En wat had hij dan moeten zeggen? Hij begrijpt het, en dan? Waarschijnlijk heeft hij even nodig gehad om te bedenken hoe hij met de situatie om moet gaan.
Gewoon ander onderwerp beginnen is niet raar of zo.
pi_178856940
quote:

[..]

En heb je ook een verslagje in tweevoud geschreven dat hij moest ondertekenen en op iedere pagina paraferen voor in het archief?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:34:49 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857039
quote:

[..]

Na 3 dates is sex te snel? Lol _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178857054
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Na 3 dates is sex te snel? Lol _O-
Voor sommige vrouwen niet, voor sommige vrouwen wel, hun goed recht toch?
pi_178857127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:40:47 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857148
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Huh wat is er dan zo erg aan wat Allures schreef?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:41:22 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker!

Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
pi_178857206
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeker!

Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:45:28 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
Nee dat klopt, die vent is ook een natte dwijl van hier tot tokyo
pi_178857776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
Dan is het sowieso geen match.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178857875
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dan is het sowieso geen match.
Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
pi_178858001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
Moet wel iets zijn ja. Anders verdiepen de dates zich niet.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178858668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
Hij zegt het alleen maar verder te willen en handelt daar niet zo naar. Dat is dubbel ja, maar niet zo dubbel als jouw vasthoudendheid aan zijn ziek en werkissues, terwijl hij nota bene zegt dat hij het normaal vindt om twee weken geen contact te hebben en daar ook uitgebreid naar handelt. Je staat al niet achter die omstandigheden, laat staan die norm van hem. Ben jij dan niet diegene die hem aan het lijntje houdt als je toch weer ja zegt tegen zo iemand die in normale omstandigheden er kennelijk ook niet naar taalt? Iemand die nota bene zegt dat hij nu al vindt dat jij teveel waarde hecht aan "communicatie" (beter gezegd contact lijkt me) geeft toch een duidelijke boodschap af..

Ome Spanky heeft gelijk, je wil vooral luisteren naar wat je horen wil en hebt oogkleppen op voor de rest. Dat is wat jou kwetsbaar maakt, niet intimiteit.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:47:51 #249
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178858674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:49:08 #250
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178858703
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:47 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
Dat heb ik bij heel veel mensen hier >:) :9
Oude user in een nieuw jasje.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:49:40 #251
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178858721
quote:

[..]

Waarom stop je er dan zoveel moeite in. Kun je ajb uitleggen waarom hij jouw tijd en aandacht zoveel waard is?

[ Bericht 8% gewijzigd door loginwithyournoggin op 01-05-2018 12:54:02 ]
pi_178859925
Allereerst vind ik het mooi om te zien dat er hier mensen zijn die 3 dates voor seks al (te) veel vinden, terwijl er anderen op 8 dates gaan zonder te zoenen. Zo zie je maar weer dat veel mensen heel verschillend zijn.

TS als ik je advies zou mogen geven, en wat je er mee doet zal me daadwerkelijk een worst wezen want mijn leven wordt er niet minder om, dan zou dat het volgende zijn:

Ga nu eens eerst op date om plezier te hebben. Jij hebt er waarschijnlijk al zo'n voorselectie opzitten dat je sowieso niet zomaar met iedereen op date gaat. Hou die eerste dates lekker luchtig en maak het niet direct zwaar door het over je toekomstvisie en je verwachtingen te hebben. Probeer eerst gewoon wat plezier te hebben. Dan merk je vanzelf wel of je lekker met deze persoon kunt omgaan en of er mogelijk meer in zit. Als je dat dan merkt, heb je vast al eens met deze persoon gezoend en heb je ook vast hier en daar wat geleerd over elkaars opvattingen en dan komen die andere onderwerpen vanzelf wel een keer.

Als je bij de meeste normale mannen op date 3 voorbeelden gaat geven over waarom je iemand niet oprecht geinteresseerd vind overkomen of vind dat deze op bepaalde momenten niet handelt zoals jij dat graag zou zien ,dan schrik je meestal alleen maar af en zal er ook zelden tot nooit een goed gevolg plaatsvinden. Je kunt bijvoorbeeld beter zeggen: ik vind het fijn om af en toe iets van je te horen, dan: Je komt niet oprecht geïnteresseerd op me over omdat je vaak dagen niks van je laat horen.

En zoals loginwithyournoggin hierboven zegt:
-Waarom tijd en energie in iemand steken waarbij je na 3 keer afspreken al voldoende irritaties hebt en een opsomming van voorbeelden kunt geven waarom hij op jou niet oprecht geinteresseerd overkomt? Is jouw eisenlijst voordat je met iemand op date gaat al zo uitgebreid dat je er eigenlijk min of meer van baalt dat het niet zo werkt als dat jij vooraf op papier bedacht had? en je het dus eigenlijk zo graag wil laten slagen ondanks dat je na een paar dates al meteen doorhebt dat het niet gaat werken?

Als dat het geval is, zou ik eerder kijken of ik iets aan die eisenlijst kan doen. Want anders mis je net die ene leuke jongen die perfect voor jou is omdat hij toevallig 1m79 groot is en daardoor 1 cm te klein (noem maar iets).
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:31:49 #253
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_178861329
En zonder zelfreflectie kom je ook niet verder en blijf je vast zitten op het punt waar je nu zit. Ik denk vooral dat je teveel vasthoud aan wat moet van jezelf en wat je verwacht dat iemand doet omdat je het zo wil (en dat is logisch tot een zekere hoogte) maar teveel vasthouden aan bepaalde moralen is dat wel realistisch? Je komt heel stug over, miss is dat niet je bedoeling maar voor andere komt het zo over. Daten is ook niet eenrichtingsverkeer, als jullie niet samen komen (in de zin van wat jullie allebei willen) ja dan word het verder ook niks.

[ Bericht 12% gewijzigd door Borrelnootje00 op 01-05-2018 13:45:32 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_178861666
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:07 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik wil me best openstellen als een man stabiliteit zou vertonen in zijn gedrag en geen dubbele signalen zou afgeven. Die leuke duurzame relatie zie ik dan niet ontstaan bij deze soort mannen.
Je verwacht zo enorm veel, en geeft daar vrijwel niets voor terug. Hij moet stabiliteit tonen, open- en eerlijkheid over zijn intenties en emoties. Maar daar krijgt hij alleen maar een 'ik weet het niet, en het gaat heel lang duren voordat ik het wellicht wel weet' voor terug. En dan kan je wel denken dat je duidelijk bent door te vertellen dat je altijd zo in potentiële relaties / daten staat, maar zo werkt dat niet. Dan ben je simpelweg nog steeds onduidelijk / vaag. En als je dan wel iets lijkt te willen, dan moet hij dat blijkbaar ook nog perfect aanvoelen en initiëren, want jij gaat dat zelf niet doen.

Verder .. zoek mijn posts (of beter, die van Scary_Mary) in je oude topics maar op. Hartstikke relevant, en volgens mij deed ik destijds aardig mijn best om je van advies te voorzien, dus dan zal er hopelijk wel wat wijsheid tussen zitten.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 1 mei 2018 @ 13:49:00 #255
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_178861813
Het komt mij een beetje over alsof je elk mogelijk risico om een 'verkeerde' man te treffen probeert uit te sluiten en je daardoor het daten heel erg methodisch en dus saai aanpakt.

Dat mannen daar op afknappen vind ik eigenlijk ook niet zo heel gek, sowieso, wat zijn je plannen als je droom-man ineens voorbij komt? Hoe spannend is je relatie daarna dan nog, als je dating-proces op deze manier verloopt in plaats van elkaar af en toe ook te plagen, uit te dagen en uit je comfortzone te lokken?

Misschien zoek je een burgerlijk leventje in een tweekapper met een Volvo en een labrador, dat kan natuurlijk ook, maar meestal is dat niet waar je in het begin van een relatie op inzet. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178873455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 12:45 schreef Crooyzwans het volgende:
Allereerst vind ik het mooi om te zien dat er hier mensen zijn die 3 dates voor seks al (te) veel vinden, terwijl er anderen op 8 dates gaan zonder te zoenen. Zo zie je maar weer dat veel mensen heel verschillend zijn.

TS als ik je advies zou mogen geven, en wat je er mee doet zal me daadwerkelijk een worst wezen want mijn leven wordt er niet minder om, dan zou dat het volgende zijn:

Ga nu eens eerst op date om plezier te hebben. Jij hebt er waarschijnlijk al zo'n voorselectie opzitten dat je sowieso niet zomaar met iedereen op date gaat. Hou die eerste dates lekker luchtig en maak het niet direct zwaar door het over je toekomstvisie en je verwachtingen te hebben. Probeer eerst gewoon wat plezier te hebben. Dan merk je vanzelf wel of je lekker met deze persoon kunt omgaan en of er mogelijk meer in zit. Als je dat dan merkt, heb je vast al eens met deze persoon gezoend en heb je ook vast hier en daar wat geleerd over elkaars opvattingen en dan komen die andere onderwerpen vanzelf wel een keer.

Als je bij de meeste normale mannen op date 3 voorbeelden gaat geven over waarom je iemand niet oprecht geinteresseerd vind overkomen of vind dat deze op bepaalde momenten niet handelt zoals jij dat graag zou zien ,dan schrik je meestal alleen maar af en zal er ook zelden tot nooit een goed gevolg plaatsvinden. Je kunt bijvoorbeeld beter zeggen: ik vind het fijn om af en toe iets van je te horen, dan: Je komt niet oprecht geïnteresseerd op me over omdat je vaak dagen niks van je laat horen.

En zoals loginwithyournoggin hierboven zegt:
-Waarom tijd en energie in iemand steken waarbij je na 3 keer afspreken al voldoende irritaties hebt en een opsomming van voorbeelden kunt geven waarom hij op jou niet oprecht geinteresseerd overkomt? Is jouw eisenlijst voordat je met iemand op date gaat al zo uitgebreid dat je er eigenlijk min of meer van baalt dat het niet zo werkt als dat jij vooraf op papier bedacht had? en je het dus eigenlijk zo graag wil laten slagen ondanks dat je na een paar dates al meteen doorhebt dat het niet gaat werken?

Als dat het geval is, zou ik eerder kijken of ik iets aan die eisenlijst kan doen. Want anders mis je net die ene leuke jongen die perfect voor jou is omdat hij toevallig 1m79 groot is en daardoor 1 cm te klein (noem maar iets).
Ik kom hier high maintanance over, waarom? Omdat ik niet accepteer dat ik respectloos word behandeld? Deze guy deed zich in het begin gelukkig voor, had elke dag tijd om te praten, het was heel leuk. Maar na date drie.. begonnen de problemen, hij leek ongelukkig, zat in een dip, issues, en zo opeens 5 weken geen date.. ik voel me dan ook slecht, vertel hem dan dat als hij zijn tijd aan andere dingen wil besteden prima, houdt het hier op. En dat wilde hij niet. Dus steeds maar dubbele signalen, wat in het begin niet zo was. Hier heb ik het over.. wat heeft dit met een eisenlijst te maken?

Het komt gewoon te vaak voor dat mannen die denken serieus te zijn en te willen zijn daar eigenlijk gewoon niet klaar voor zijn. Ze gaan er niet meer 100% voor. Generatie dingetje denk ik.
pi_178873577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 13:49 schreef Stoney3K het volgende:
Het komt mij een beetje over alsof je elk mogelijk risico om een 'verkeerde' man te treffen probeert uit te sluiten en je daardoor het daten heel erg methodisch en dus saai aanpakt.

Dat mannen daar op afknappen vind ik eigenlijk ook niet zo heel gek, sowieso, wat zijn je plannen als je droom-man ineens voorbij komt? Hoe spannend is je relatie daarna dan nog, als je dating-proces op deze manier verloopt in plaats van elkaar af en toe ook te plagen, uit te dagen en uit je comfortzone te lokken?

Misschien zoek je een burgerlijk leventje in een tweekapper met een Volvo en een labrador, dat kan natuurlijk ook, maar meestal is dat niet waar je in het begin van een relatie op inzet. ;)
Klopt, ik probeer zo min mogelijk te maken te hebben met “verkeerde” mannen. Pas wanneer een man zich stabiel gedraagt in doen en laten, weet ik wat ik kan verwachten. Veel mannen zijn tegenwoordig instabiel in wat ze doen, zeggen en willen.. dat maakt het gewoon lastig. Ja, zeker spannend dat onzekere voor veel vrouwen, maar niet voor mij. Het maakt mij juist afstandelijk omdat ik wel een stabiele man wil die er wel voor gaat.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:58:57 #258
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178873631
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:53 schreef TheInnocent het volgende:

Het komt gewoon te vaak voor dat mannen die denken serieus te zijn en te willen zijn daar eigenlijk gewoon niet klaar voor zijn. Ze gaan er niet meer 100% voor. Generatie dingetje denk ik.
Jij bent de enige die er last van heeft, zal dus weinig met de generatie hebben te maken.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:59:46 #259
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178873665
En weer schrijf je het af aan die kerel ipv dat je naar jezelf kijkt. Nu generaliseer je zelfs een hele generatie weg als zijnde mannen die er niet voor willen gaan :').

Misschien willen ze met JOU er niet voor gaan!

Je komt high maintenance over omdat je in geen enkel opzicht je eigen gedrag onder de loep wilt nemen en keer op keer weer de vent de schuld geeft.

Ik zou er na 3x daten met jou wss ook geen zin meer in hebben als je met allemaal verwachtingen gaat komen. Het moet gewoon relaxt zijn met elkaar,en dat is het niet als je op date 3 zulk soort dingen gaan uitspreken.

Ipv dat je zegt ik hoor nx meer van je vind het echt niet leuk dit ( zielepoot reactie ) zeg je hey! Vond het echt superleuk met je de vorige keer! Snel weer wat doen? ( leuke spontane reactie )
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:01:33 #260
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178873730
quote:

[..]

Ik kom hier high maintanance over, waarom? Omdat ik niet accepteer dat ik respectloos word behandeld? Deze guy deed zich in het begin gelukkig voor, had elke dag tijd om te praten, het was heel leuk. Maar na date drie.. begonnen de problemen, hij leek ongelukkig, zat in een dip, issues, en zo opeens 5 weken geen date.. ik voel me dan ook slecht, vertel hem dan dat als hij zijn tijd aan andere dingen wil besteden prima, houdt het hier op. En dat wilde hij niet. Dus steeds maar dubbele signalen, wat in het begin niet zo was. Hier heb ik het over.. wat heeft dit met een eisenlijst te maken?

En in plaats van lering te trekken uit je ervaringen ga je de oorzaak weer buiten jezelf bedenken.

Uit al je topics komt naar voren dat je houding simpelweg niet uitnodigend overkomt. Als jij de ander niet duidelijk wil maken dat ze een move kunnen maken moet je het hun ook niet kwalijk nemen dat hun gedrag dan verandert en/of koeler wordt.

Veel gasten zijn prima klaar om in een relatie te stappen maar dan willen ze er wel zeker van zijn dat het gewoon goed zit, zowel qua persoonlijkheid als fysiek. En die twee hebben een wisselwerking waardoor je niet eerst de een op 100 kan hebben voor je aan de ander begint.
pi_178873889
quote:

[..]

Verander het woord mannen in vrouwen en dan klopt het verhaal ook nog.

Op een gegeven moment loopt het gewoon niet meer, en dan is de koek op.

Dit had je al door na date 3 en op de een of andere manier ben je toch bij date 8 aangekomen..
pi_178874300
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:59 schreef MMaRsu het volgende:
En weer schrijf je het af aan die kerel ipv dat je naar jezelf kijkt. Nu generaliseer je zelfs een hele generatie weg als zijnde mannen die er niet voor willen gaan :').

Misschien willen ze met JOU er niet voor gaan!

Je komt high maintenance over omdat je in geen enkel opzicht je eigen gedrag onder de loep wilt nemen en keer op keer weer de vent de schuld geeft.

Ik zou er na 3x daten met jou wss ook geen zin meer in hebben als je met allemaal verwachtingen gaat komen. Het moet gewoon relaxt zijn met elkaar,en dat is het niet als je op date 3 zulk soort dingen gaan uitspreken.

Ipv dat je zegt ik hoor nx meer van je vind het echt niet leuk dit ( zielepoot reactie ) zeg je hey! Vond het echt superleuk met je de vorige keer! Snel weer wat doen? ( leuke spontane reactie )
Wat een onzin. Dat laatste heb ik gedaan, omdat ik het ook gezellig vond. Maar geen enthousiaste reactie terug of hij was ziek of andere planning en dat kwam hij niet met andere datum.. gewoon dat soort dingen gaan irriteren.. it’s not an one man’s show, dan kap ik er mee. Pas wanneer ik dan irritatie aangeef wordt hij wakker en gaat wat moeite doen, om vervolgens weer terug te vallen op zijn oude gedrag. Met zo’n man wil ik ook geen relatie.
pi_178874382
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat laatste heb ik gedaan, omdat ik het ook gezellig vond. Maar geen enthousiaste reactie terug of hij was ziek of andere planning en dat kwam hij niet met andere datum.. gewoon dat soort dingen gaan irriteren.. it’s not an one man’s show, dan kap ik er mee. Pas wanneer ik dan irritatie aangeef wordt hij wakker en gaat wat moeite doen, om vervolgens weer terug te vallen op zijn oude gedrag. Met zo’n man wil ik ook geen relatie.
Nou dan weet je dat voor het vervolg. Wat voor man zoek je dan wel?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:25:40 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178874526
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:18 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik vind dat je goed hebt gedaan hoor. Ik heb geen idee hoe die man daadwerkelijk denkt of voelt, maar je hebt goed voor je eigen belang uitgekeken. Je hebt kenbaar gemaakt waar je mee zat, niks veranderde. Dus het is gewoon goed dat je jezelf heb teruggetrokken.

Uiteraard weet ik niet of die man daadwerkelijk niet om je gaf of dat er iets anders aan de hand was. Je hebt veel mannen, vooral in Nederland maar ook elders, die gewoon niet zo goed zijn met gevoelens uiten en bespreken. Maar het is niet perse jouw taak om hieraan wat te doen, want je loopt nog steeds een risico om gewoon gekwetst te worden.

Dus ik zeg goed gedaan, en als die man echt om je geef gaat hij zijn best voor je doen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:39:08 #265
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178874900
TS moet mij echt niet daten als ik haar zo hoor. _O- Daten is wel leuk, maar werk en mijn eigen leven gaat voor. :+
pi_178874922
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:39 schreef Gary_Oak het volgende:
TS moet mij echt niet daten als ik haar zo hoor. _O- Daten is wel leuk, maar werk en mijn eigen leven gaat voor. :+
En dan ben je klaar met werken en krijg je nog een sollicitatie gesprek ipv een relaxe date hahahaha.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:43:25 #267
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En dan ben je klaar met werken en krijg je nog een sollicitatie gesprek ipv een relaxe date hahahaha.
:D

TS lijkt me een intelligent en aardig meissie hoor, maar ik heb inderdaad ook het vermoeden dat haar dates als een sollicitatiegesprek kunnen aanvoelen. _O-

dinsdag 1 mei 2018 @ 20:48:24 #268
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875175
Ik vind haar wel redelijk eigenlijk. Niet dat ik zeg dat de man perse verkeerd is, maar als ze op zoek is naar een lange termijn prospect dan pakt ze het slim aan.
pi_178875267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind haar wel redelijk eigenlijk. Niet dat ik zeg dat de man perse verkeerd is, maar als ze op zoek is naar een lange termijn prospect dan pakt ze het slim aan.
Als mijn vermoeden klopt had die man tijdens die date moeten opstaan en zeggen , joh ik kom voor de gezelligheid niet voor een kruisverhoor. Liefde valt niet te plannen en ontleden .
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:51:28 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875289
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:50 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Als mijn vermoeden klopt had die man tijdens die date moeten opstaan en zeggen , joh ik kom voor de gezelligheid niet voor een kruisverhoor. Liefde valt niet te plannen en ontleden .
Gezien haar pohi is ze wel van het overanalyseren inderdaad. Jammer.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:52:40 #271
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
pi_178875346
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:54:41 #273
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875417
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:56:48 #274
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875514
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:58:11 #275
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
Dude, dat is weer het andere uiterste. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren. :P Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
pi_178875675
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
pi_178875716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
Ik dacht dat vrouwen juist van de dubbele signalen waren?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:03:14 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.

Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:03:28 #279
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
Als het al voor je duidelijk is, vanwaar dan dit topic? :?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:04:41 #280
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875821
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bevestiging dat het niet aan haar ligt waarschijnlijk?
pi_178875859
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ontgaat mij ook een beetje. Ze weet de antwoorden maar blijft vragen stellen waarom..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:06:33 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875895
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dude, dat is weer het andere uiterste. _O-

[..]

Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren. :P Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
Lol.

Ik haat overanalyseren ook, maar ik kan het niet uitschakelen. Mijn brein werkt gewoon zo en soms heb ik liever dat er een kogel tussendoor komt zodat het ophoudt.

Jij hebt natuurlijk een hele studie gedaan waar overanalyseren aan het orde van de dag is. Dus begrijp het volkomen dat je daarmee klaar bent.

Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:08:36 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875973
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.

Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:10:47 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178876045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel.
ehh spreek voor jezelf
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:11:07 #285
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ehh spreek voor jezelf
Ervan uitgaande dat ze knap is...
pi_178876098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat ze knap is...
Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:13:56 #287
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876130
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:16:12 #288
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178876199
Ik heb door jullie quotes per ongeluk misgeklikt en de systeemnotificaties over mijn bans verwijderd. :') Kutzooi, wilde die bewaren.
pi_178876203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
Dat betwijfel ik. Ik denk dat je beiden op eieren loopt tijdens zo'n relatie.
pi_178876245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik zeg goed gedaan, en als die man echt om je geef gaat hij zijn best voor je doen.
Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:20:08 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
pi_178876384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:22:40 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
Ik snap je niet zo goed?
pi_178876446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
pi_178876508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:29:35 #296
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178876638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
Uhm nee? Waarom zou ik haar per se willen?
pi_178876754
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Het, je wil het :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:33:42 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
Nee, je verward wat ik zeg. Ik ging door een periode heel waar ik dacht dat player zijn het enige optie is als man. Dat het belangrijk was dat ik vrouwen kon versieren, dat ik daarmee punten scoor of mijn status verhoogde. Ik ben er niet trots op, maar veel mannen doen dat, zeker in het leeftijd van 15 tot en met 25.

Maar wat veel mannen, tenminste in bepaalde culturen en subculturen leren is dat je moeite moet doen voor het meisje waar je verliefd op bent. Dus niet zomaar opgeven. Dit betekent niet dat je haar meteen moet gaan stalken, maar toch proberen om subtiel het contact te onderhouden en een vervolgdate te krijgen. De ene groep/cultuur/persoon waardeert dat, de andere niet. Ik denk dat mensen dichter bij de middlelandse zee dat "door blijven gaan"waarderen. Het hangt ook echt af van hoe iemand dat aanpakt.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:36:23 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876899
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
Ik kom uit Curacao, dicht bij de evenaar. Daar worden de mannen juist aangemoedigd om te door te "chasen". Moeite doen voor de vrouw. Ik denk dat het in het Noorden wat minder wordt gewaardeerd.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:37:21 #300
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876932
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen toch een vrouw willen die moeilijk is om te krijgen? Maar dat als je haar eenmaal hebt dat ze onvoorwaardelijk loyaal is aan jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')