abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:52:40 #271
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875339
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind haar wel redelijk eigenlijk. Niet dat ik zeg dat de man perse verkeerd is, maar als ze op zoek is naar een lange termijn prospect dan pakt ze het slim aan.
Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
pi_178875346
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Gezien haar pohi is ze wel van het overanalyseren inderdaad. Jammer.
Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:54:41 #273
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875417
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Gezien haar pohi is ze wel van het overanalyseren inderdaad. Jammer.
Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:56:48 #274
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875514
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 20:58:11 #275
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875567
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
Dude, dat is weer het andere uiterste. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren. :P Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
pi_178875675
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
pi_178875716
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
Ik dacht dat vrouwen juist van de dubbele signalen waren?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:03:14 #278
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.

Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:03:28 #279
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178875767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
Als het al voor je duidelijk is, vanwaar dan dit topic? :?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:04:41 #280
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178875821
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Bevestiging dat het niet aan haar ligt waarschijnlijk?
pi_178875859
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ontgaat mij ook een beetje. Ze weet de antwoorden maar blijft vragen stellen waarom..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:06:33 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875895
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dude, dat is weer het andere uiterste. _O-

[..]

Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren. :P Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
Lol.

Ik haat overanalyseren ook, maar ik kan het niet uitschakelen. Mijn brein werkt gewoon zo en soms heb ik liever dat er een kogel tussendoor komt zodat het ophoudt.

Jij hebt natuurlijk een hele studie gedaan waar overanalyseren aan het orde van de dag is. Dus begrijp het volkomen dat je daarmee klaar bent.

Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:08:36 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178875973
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.

Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:10:47 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178876045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel.
ehh spreek voor jezelf
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:11:07 #285
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:10 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

ehh spreek voor jezelf
Ervan uitgaande dat ze knap is...
pi_178876098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat ze knap is...
Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:13:56 #287
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876130
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:16:12 #288
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178876199
Ik heb door jullie quotes per ongeluk misgeklikt en de systeemnotificaties over mijn bans verwijderd. :') Kutzooi, wilde die bewaren.
pi_178876203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
Dat betwijfel ik. Ik denk dat je beiden op eieren loopt tijdens zo'n relatie.
pi_178876245
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik zeg goed gedaan, en als die man echt om je geef gaat hij zijn best voor je doen.
Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:20:08 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
pi_178876384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:22:40 #293
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
Ik snap je niet zo goed?
pi_178876446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
pi_178876508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:29:35 #296
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178876638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
Uhm nee? Waarom zou ik haar per se willen?
pi_178876754
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Het, je wil het :')
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:33:42 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
Nee, je verward wat ik zeg. Ik ging door een periode heel waar ik dacht dat player zijn het enige optie is als man. Dat het belangrijk was dat ik vrouwen kon versieren, dat ik daarmee punten scoor of mijn status verhoogde. Ik ben er niet trots op, maar veel mannen doen dat, zeker in het leeftijd van 15 tot en met 25.

Maar wat veel mannen, tenminste in bepaalde culturen en subculturen leren is dat je moeite moet doen voor het meisje waar je verliefd op bent. Dus niet zomaar opgeven. Dit betekent niet dat je haar meteen moet gaan stalken, maar toch proberen om subtiel het contact te onderhouden en een vervolgdate te krijgen. De ene groep/cultuur/persoon waardeert dat, de andere niet. Ik denk dat mensen dichter bij de middlelandse zee dat "door blijven gaan"waarderen. Het hangt ook echt af van hoe iemand dat aanpakt.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:36:23 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876899
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:25 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
Ik kom uit Curacao, dicht bij de evenaar. Daar worden de mannen juist aangemoedigd om te door te "chasen". Moeite doen voor de vrouw. Ik denk dat het in het Noorden wat minder wordt gewaardeerd.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:37:21 #300
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178876932
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mannen toch een vrouw willen die moeilijk is om te krijgen? Maar dat als je haar eenmaal hebt dat ze onvoorwaardelijk loyaal is aan jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')