Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik vind haar wel redelijk eigenlijk. Niet dat ik zeg dat de man perse verkeerd is, maar als ze op zoek is naar een lange termijn prospect dan pakt ze het slim aan.
Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gezien haar pohi is ze wel van het overanalyseren inderdaad. Jammer.
Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Gezien haar pohi is ze wel van het overanalyseren inderdaad. Jammer.
Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als ze het zo slim aan had gepakt had ze inmiddels wel iemand gehad waar ze het fijn mee heeft...
Dude, dat is weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor, ik ben ook zo daarom begin ik er niet meer aan. Ik ga wel gewoon naar de ramen. Weet ik waar ik aan toe ben.
Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Overanalyseren is ook een probleem van mij, misschien dat ik daarom beter in haar kan inleven. Maar beter doet ze het zo en voorkomt ze dat die man haar played, dus dat snap ik wel van haar. Als vrouw kan je beter overanalyseren dan te meegaand zijn met de gemiddelde man. Uiteraard zijn de knullige good guys hiervan de dupe.
Ik dacht dat vrouwen juist van de dubbele signalen waren?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb haar PoHi niet gelezen. Dus ik weet niet hoe oud ze is en wat ze regelmatig tegenaan loop. Maar sommige vrouwen (en mannen) kunnen niet tegen als ze geplayed worden. Dus ze worden helemaal verliefd op iemand, terwijl die persoon gewoon voor de lol of jacht bezig was. In dat geval kan ze beter te voorzichtig zijn dan te meegaand en begripvol.
Als het al voor je duidelijk is, vanwaar dan dit topic?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:01 schreef TheInnocent het volgende:
wat ben ik aan het overanalyseren? ik bedenk echt geen scenario’s oid, weet ook niet precies wat en wanneer gezegd is, alles in grote lijnen. Waar het me om gaat is dat die dubbele signalen en instabiliteit mij het gevoel geven dat dit niet de man is voor mij met wie ik een gelukkige relatie voor me zie. Dit gedrag moet veranderen wil ik er mee verder. That’s it.
Bevestiging dat het niet aan haar ligt waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als het al voor je duidelijk is, vanwaar dan dit topic?
Ontgaat mij ook een beetje. Ze weet de antwoorden maar blijft vragen stellen waarom..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als het al voor je duidelijk is, vanwaar dan dit topic?
Lol.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dude, dat is weer het andere uiterste.
[..]
Ik kan me vreselijk ergeren aan overanalyseren.Misschien zelfs meer dan een slecht gemotiveerd iemand of iemand in een slachtofferrol. Ik heb echt geen tijd om mee te gaan in dat geratel, tenzij ik er voor betaald word of zoiets. Reden dat ik niet meer veel post in R&P.
Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Afkappen bij geplayed worden begrijp ik helemaal. Maar deze dame timmert haar selectieprocedure zodanig dicht dat het volgens mij gewoon geen hol aan is om met haar te daten omdat alles wat hij doet helemaal moet kloppen. Beter neemt ze eens een ingecalculeerd risico en helaas hoort daar onderuit gaan ook gewoon bij.
Iedereen heeft wel wat schrammen van daten met een verkeerd persoon opgelopen. Niet leuk maar wel leerzaam.
ehh spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel.
Ervan uitgaande dat ze knap is...quote:
Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.quote:
Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oh dat dan weer wel... gelukkig is dat ook subjectief.
Maar elkaar hele dag analyseren lijkt mij ook geen gezonde relatie.
Dat betwijfel ik. Ik denk dat je beiden op eieren loopt tijdens zo'n relatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dat houdt ook op als je elkaar eenmaal hebt. Meestal dan.
Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 20:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Dus ik zeg goed gedaan, en als die man echt om je geef gaat hij zijn best voor je doen.
Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verkeerde graadmeter voor wat ts wil en juist niet wil. Als hij echt om haar geeft, dan gunt hij haar iemand die beter bij haar past.
En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap deze vrouw gewoon goed, want ik heb vaak genoeg in het verleden het heel rustig en subtiel gespeeld om seks te krijgen. Ik zeg niet dat elke man dat doet, maar veel mannen wel. Zeker narcistisch aangelegde mannen. Het kan zo zijn dat deze man gewoon een normale man is die gewoon niet door heeft dat hij in haar ogen te kort komt, maar kan ook zo zijn dat hij een sneaky player is die zijn kaarten goed probeert te spelen om haar te neuken. Voor haar better safe than sorry.
Ik snap je niet zo goed?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan ook vlak erna een praktijkvoorbeeld posten van hoe jij je best deed, terwijl je er niet echt om gaf..
Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mijquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, voor een verliefde man is natuurlijk een aspect dat je niet meteen wil opgeven. Als hij echt verliefd is of potentie in haar ziet voor lange termijn, gaat hij haar niet zomaar loslaten. Maar goed, culturen en subculturen verschillen in hoe ze daar over denken.
Uhm nee? Waarom zou ik haar per se willen?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Maar een dame zoals haar willen wij allemaal stiekem wel. Alleen is het absurd moeilijk om te krijgen.
Het, je wil hetquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Uhm nee? Waarom zou ik haar per se willen?
Nee, je verward wat ik zeg. Ik ging door een periode heel waar ik dacht dat player zijn het enige optie is als man. Dat het belangrijk was dat ik vrouwen kon versieren, dat ik daarmee punten scoor of mijn status verhoogde. Ik ben er niet trots op, maar veel mannen doen dat, zeker in het leeftijd van 15 tot en met 25.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, je generalisaties geven juist hetgeen weer wat ze niet wil volgens mij
Ik kom uit Curacao, dicht bij de evenaar. Daar worden de mannen juist aangemoedigd om te door te "chasen". Moeite doen voor de vrouw. Ik denk dat het in het Noorden wat minder wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:25 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hij is ontzettend trots (en ik ook) en ook koppig, denk zelfs dan niet.
Ik denk dat de meeste mannen toch een vrouw willen die moeilijk is om te krijgen? Maar dat als je haar eenmaal hebt dat ze onvoorwaardelijk loyaal is aan jou?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Uhm nee? Waarom zou ik haar per se willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |