Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).quote:Op maandag 30 april 2018 09:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.quote:Op maandag 30 april 2018 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken.
Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
Dit ligt niet aan mannen. Vrouwen moeten eens leren direct te zijn en als ze wat willen weten het gewoon vragen in plaats van vage hints te geven.quote:Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
Ja en dat natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
Ik zei niet dat vrouwen niet meer zijn dan hun kut.quote:Op maandag 30 april 2018 09:58 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
De eerste drie dates was er een goede klik, hij had me best mogen zoenen maar hij heeft het moment gewoon niet genomen en ik ook niet (ben ouderwets hierin). En daarna werd het lastig met communicatie vanuit zijn kant (issues/ziek etc) en ik kreeg er steeds minder zin in.quote:Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
Dat lijkt mij ook wel ja.quote:Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
Ja, dan ben je er wel een beetje klaar mee. Geef de beste man eens ongelijk. 8 dates en niet eens gekust, wat verwacht je nou zelf meid? Dat hij als een schoothondje achter je aan blijft lopen? Voor jou 10 anderen.quote:Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
quote:Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |