abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178828013
Na paar maanden en acht dates verder, heb ik het daten afgekapt met een man die ik leuk vond en eigenlijk nog steeds leuk vind. Dit vanwege zijn communicatie naar mij toe.. hij was ook steeds minder geïnteresseerd in mij dan in het begin en deed veel minder moeite om af te spreken dan ik. Ik ben dit niet gewend en ik vond het ten koste gaan van mezelf. Bij de eerste keer dat ik aangaf dat ik niet verder wilde om deze reden, kwam hij met excuses persoonlijke issues/ ziek/ griep etc. gaf het een kans en een maand later zag ik geen verbetering en heb ik het moeten afkappen voor mijn eigen belang. Je kan ziek zijn, heel naar, maar dat lijkt mij geen reden om niet duidelijk te communiceren over hoe en wat.

Ik vraag me oprecht af wat een man dan bezielt, waarom sommige moeite hebben met niet duidelijk, eerlijk en open communiceren.. zeggen dat je het heel erg leuk vindt en dan daar niet naar handelen door met een datum te komen bijvoorbeeld.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die zo zijn, geen idee, ik heb het i.i.g. alleen bij deze man ervaren tot zover. Vandaar over mannen en hun communicatie.
  maandag 30 april 2018 @ 09:37:15 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828032
Misschien wilde hij dat jij wat meer moeite voor hem deed?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178828074
Hij zal het wel hebben laten doodbloeden omdat hij minimaal een half jaar moest wachten voor er een beetje gevoosd kon worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178828075
Te vroeg geneukt, te makkelijk?
pi_178828078
He's just not that into you.
  maandag 30 april 2018 @ 09:44:57 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828107
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken :').

Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 09:47:42 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828133
Wat is je vraag? Moeten wij deze man analyseren, of zijn alle mannen zo en moeten we dat tegenspreken?
  maandag 30 april 2018 @ 09:49:04 #8
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_178828158
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_178828222
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 09:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb je met hem in die tijd opgebouwd? Hoe liet je merken hem leuk te vinden?
Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
  maandag 30 april 2018 @ 09:57:40 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828239
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
pi_178828242
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
pi_178828245
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178828249
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:44 schreef MMaRsu het volgende:
Maar 8 dates jeetje wtf hebben jullie dan allemaal gedaan? 8!! dates? Hoeveel moeite, geld en tijd heeft hij wel niet in je gestoken :').

Voor een man is tijd net zo belangrijk als een kut is voor haar vrouw. Als je onze tijd gaat verkrachten dan hebben we op een gegeven moment geen zin meer.
Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
  maandag 30 april 2018 @ 09:58:32 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178828251
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Heel veel mee gepraat vooral, maar hij wilde niet over relaties etc. praten en veranderde van onderwerp. Wel duidelijk in dat hij een gezin wil, trouwen en kinderen dus ik vond dat best verwarrend. We hebben niet gezoend oid, ik vond hem aantrekkelijk qua uiterlijk maar voelde me emotioneel niet aangetrokken tot hem omdat hij zo vaag was en niet doorvroeg naar mij wat dit onderwerp betreft (en dat is voor mij ook nodig om iemand toe te laten).
Dit ligt niet aan mannen. Vrouwen moeten eens leren direct te zijn en als ze wat willen weten het gewoon vragen in plaats van vage hints te geven.
And so is the past
  maandag 30 april 2018 @ 09:58:51 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178828256
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
Ja en dat natuurlijk.
And so is the past
pi_178828260
Misschien was het voor hem nodig om te weten of er ook qua intimiteit vonken zijn voor ie gaat bespreken of ie met je wil trouwen
Heb je hem gevraagd waarom hij het onderwerp afkapt en aangegeven dat het voor jou belangrijk is?
  maandag 30 april 2018 @ 09:59:58 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828266
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:58 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn tijd is ook belangrijk voor mij, vrouwen zijn ook meer dan hun kut. Ik kan mijn tijd ook makkelijk aan andere dingen besteden die ik leuk vind.
Ik zei niet dat vrouwen niet meer zijn dan hun kut.

Ik probeer je te laten begrijpen dat hoe belangrijk jouw kutje voor jou is

Zo belangrijk is tijd voor een man

Als jij hem 8x meesleurt op date en wss was hij netjes heeft die betaald voor die dates en tijd geinvesteerd wtf kreeg hij ervoor terug nog niet eens een zoen

Lol :')
pi_178828273
Niet vervelend bedoeld, maar afgaande op jouw bijdragen aan dit forum, je welbekende eisenlijstjes en de vreemde verwachtingen die jij van mannen hebt kan ik me goed voorstellen dat iemand zijn interesse verliest en het wellicht nog even aanhoudt om te kijken waar het schip strand, maar dat je er niet meer teveel tijd en moeite in wilt steken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178828278
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
Klinkt niet alaof die echt interesse had, jij ook niet volgens mij maar komop 8 dates dat gaat toch ook nergens over? Je weet toch na 1 date al of er een klik is nou die date erna kan je evt zoenen
De eerste drie dates was er een goede klik, hij had me best mogen zoenen maar hij heeft het moment gewoon niet genomen en ik ook niet (ben ouderwets hierin). En daarna werd het lastig met communicatie vanuit zijn kant (issues/ziek etc) en ik kreeg er steeds minder zin in.
pi_178828281
Je klinkt ontzettend high maintenance trouwens. En dat na een paar posts
Laat staan na 8 dates verspreid over meerdere maanden en al een keer gedumpt zijn

Daar worden mannen meestal niet heet van
  Official ESF Kreviewer maandag 30 april 2018 @ 10:02:51 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178828287
quote:
Dat lijkt mij ook wel ja.
  maandag 30 april 2018 @ 10:03:35 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178828296
Tja je moet als man natuurlijk wel je slag slaan maar wellicht had hij niet het idee dat je zin had om te zoenen :P.

Maar hoe zie je eruit?
pi_178828301
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2018 09:55 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ja, dan ben je er wel een beetje klaar mee. Geef de beste man eens ongelijk. 8 dates en niet eens gekust, wat verwacht je nou zelf meid? Dat hij als een schoothondje achter je aan blijft lopen? Voor jou 10 anderen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_178828316
Niet verrassend dit gezien je gigantische eisenlijst, oppervlakkigheid en afstandelijkheid. Een man wil zich fysiek begeert voelen. Als jij de boot zo lang blijft afhouden dan haken ze snel af.
pi_178828319
quote:
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')