abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178856465
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:

[..]

dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappen
Gelukkig is het in het echt met de meeste mannen zo erg nog niet gesteld

Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
Gaat ie lekker, mevrouw de generaliseerster? Tering hè.

Hij heeft zeker wel een punt. Al die zogenaamde prinsesjes moeten eens landen op aarde en normaal doen ipv dat ze denken dat ze, Gods gift out of heaven zijn (want nee, dat ben je echt niet!).
pi_178856498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:05:28 #228
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178856500
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:06:56 #229
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_178856525
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
Dit ja. Wat verwacht je dan TS :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_178856534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.
Ik wil me best openstellen als een man stabiliteit zou vertonen in zijn gedrag en geen dubbele signalen zou afgeven. Die leuke duurzame relatie zie ik dan niet ontstaan bij deze soort mannen.
pi_178856554
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
Het gaat me niet om deze ene kerel. Ik heb van jou al zo vaak dergelijke topics gezien.

Dan is het geen toeval meer.

Ik zou je de liefde gunnen. Maar je zult daar zelf ook echt je gedrag voor moeten veranderen.

Ik ken je verleden niet, weet niet hoe hard je bent gekwetst of misschien wel erger. Het zal vast niet makkelijk zijn om je open te stellen en meer risico's te nemen.

Ergens snap ik dat je een fatsoenlijke vent zoekt, maar ik heb het idee dat je precies verkeerd om handelt.

Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt. Mannen die je daar tegenkomt en met wie je kunt lachen, plezier maken, ga daar eens mee daten. Zelfs als ze niet extreem knap zijn of succesvol of andere zaken waarvan jij denkt dat ze je helpen een goede man te vinden.

Een minimum aan eisen snap ik. Geen crimineel, geen drugsverslaving of complete lapzwans qua geen werk oid. Maar verder zou het je denk.ik helpen als je anderen dan je tot nu toe kiest de kans zou geven.

En ik hoop serieus dat je dan eens echt de liefde vindt. Dat gun ik iedereen.
Whatever...
pi_178856561
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:08:52 #233
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Allures het volgende:

[..]

voor jou misschien

Ik denk ook dat hier wat scheef zat tussen TS en de man en dat TS waarschijnlijk wat afstandelijk over kwam maar je moet nu ook niet gaan doen alsof het onmogelijk is om het rustig aan te willen doen
Ik denk zelf wel dat het handig is om iets van fysiek contact te hebben als je date maar jij doet alsof kerels sperma beginnen te lekken als ze niet op date 2 er op mogen
Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.

Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:11:45 #234
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178856604
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Vind het een beetje dubbel. Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
Bespreek je problemen dan lekker met een psycholoog ipv van je date te verwachten dat hij de geduldige hulpverlener uit gaat hangen. :')
pi_178856633
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.

Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
als je nou eens goed leest snap je dat ik dat met je eens ben. Flirt, raak iemand aan, geen een knuffel bij het afscheid etc

Maar jij beschrijft het in de post die ik quote toch echt op een andere, bijna nasty, manier waar ik als vrouw op af knap
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:14:40 #236
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178856663
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
Die vent wilde gewoon lekker chillen met jou en jij komt met een soort functioneringsgesprek. Met voorbeelden nog wel. Waarom praat jìj niet over je emoties in plaats van zo'n kille benadering.
En wat had hij dan moeten zeggen? Hij begrijpt het, en dan? Waarschijnlijk heeft hij even nodig gehad om te bedenken hoe hij met de situatie om moet gaan.
Gewoon ander onderwerp beginnen is niet raar of zo.
pi_178856940
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

En heb je ook een verslagje in tweevoud geschreven dat hij moest ondertekenen en op iedere pagina paraferen voor in het archief?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:34:49 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857039
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
Na 3 dates is sex te snel? Lol _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178857054
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Na 3 dates is sex te snel? Lol _O-
Voor sommige vrouwen niet, voor sommige vrouwen wel, hun goed recht toch?
pi_178857127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:40:47 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857148
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:

[..]

dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappen
Gelukkig is het in het echt met de meeste mannen zo erg nog niet gesteld

Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
Huh wat is er dan zo erg aan wat Allures schreef?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:41:22 #242
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker!

Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
pi_178857206
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zeker!

Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 10:45:28 #244
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178857229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
Nee dat klopt, die vent is ook een natte dwijl van hier tot tokyo
pi_178857776
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
Dan is het sowieso geen match.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178857875
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:09 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dan is het sowieso geen match.
Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
pi_178858001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
Moet wel iets zijn ja. Anders verdiepen de dates zich niet.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_178858668
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
Hij zegt het alleen maar verder te willen en handelt daar niet zo naar. Dat is dubbel ja, maar niet zo dubbel als jouw vasthoudendheid aan zijn ziek en werkissues, terwijl hij nota bene zegt dat hij het normaal vindt om twee weken geen contact te hebben en daar ook uitgebreid naar handelt. Je staat al niet achter die omstandigheden, laat staan die norm van hem. Ben jij dan niet diegene die hem aan het lijntje houdt als je toch weer ja zegt tegen zo iemand die in normale omstandigheden er kennelijk ook niet naar taalt? Iemand die nota bene zegt dat hij nu al vindt dat jij teveel waarde hecht aan "communicatie" (beter gezegd contact lijkt me) geeft toch een duidelijke boodschap af..

Ome Spanky heeft gelijk, je wil vooral luisteren naar wat je horen wil en hebt oogkleppen op voor de rest. Dat is wat jou kwetsbaar maakt, niet intimiteit.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:47:51 #249
477654 loginwithyournoggin
access guaranteed
pi_178858674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
  dinsdag 1 mei 2018 @ 11:49:08 #250
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178858703
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 11:47 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
Dat heb ik bij heel veel mensen hier >:) :9
Oude user in een nieuw jasje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')