Gaat ie lekker, mevrouw de generaliseerster? Tering hè.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:
[..]
dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappen
Gelukkig is het in het echt met de meeste mannen zo erg nog niet gesteld
Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Heb je dit verbaal met hem besproken? Veel mannen hebben moeite met zich kwetsbaar opstellen, dat is nou eenmaal zo.
Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
Dit ja. Wat verwacht je dan TSquote:Op maandag 30 april 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
8 dates en niet zoenen? Ja dan haakt de paus nog wel af
Ik wil me best openstellen als een man stabiliteit zou vertonen in zijn gedrag en geen dubbele signalen zou afgeven. Die leuke duurzame relatie zie ik dan niet ontstaan bij deze soort mannen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je stelt je volgens mij zo op dat niemand je ooit kan kwetsen. Maar dat betekent ook dat je nooit een leuke relatie zult krijgen, aangezien je je daarvoor open moet stellen voor de ander.
Het gaat me niet om deze ene kerel. Ik heb van jou al zo vaak dergelijke topics gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:00 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik op zoek zou zijn naar perfectie, dan zou ik niemand daten. De mannen die ik date vind ik in eerste opzicht aantrekkelijk en ze komen serieus over. Alleen gedragen ze zich na een paar dates raar, de 1 na drie dates de ander na meerdere dates. Juist dit gedrag en geen communicatie zorgen ervoor dat ik afhaak. Het is niet dat ik perfectie zoek, ik vertrouw dit gedrag gewoon niet. Man geeft dubbele signalen, kan prima twee weken niet appen/ contact zoeken.. ik moet dan bijna alles initiëren - en ik trek niet aan een dood paard, kan mijn tijd ook beter besteden en OOK ik heb meerdere opties.
Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je het zo 8 (!) dates laat voortkabbelen. Dan zeg je na de derde of vierde dat het klaar is?
Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:57 schreef Allures het volgende:
[..]
voor jou misschien
Ik denk ook dat hier wat scheef zat tussen TS en de man en dat TS waarschijnlijk wat afstandelijk over kwam maar je moet nu ook niet gaan doen alsof het onmogelijk is om het rustig aan te willen doen
Ik denk zelf wel dat het handig is om iets van fysiek contact te hebben als je date maar jij doet alsof kerels sperma beginnen te lekken als ze niet op date 2 er op mogen
Bespreek je problemen dan lekker met een psycholoog ipv van je date te verwachten dat hij de geduldige hulpverlener uit gaat hangen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je niet direct na een paar dates je leven met iemand wil delen noemen mensen dat verstandig, en moet je inderdaad niet te hard van stapel lopen/claimen.
En als je niet direct na een paar dates intimiteit wilt, is het koud en frigide.
Vind het een beetje dubbel. Intimiteit kan je namelijk best kwetsbaar maken.
als je nou eens goed leest snap je dat ik dat met je eens ben. Flirt, raak iemand aan, geen een knuffel bij het afscheid etcquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Christus te paard, vul eens niet in. Het is tamelijk normaal om je tante of collegaatje een kus op d'r wang te geven, waarom kan dat niet met iemand die je date? Ik heb het niet over elkaars tong afkluiven. En aanraken doe je normaal ook wel, ik heb het niet over in d'r tieten knijpen, maar misschien je hand op de hare leggen of tegen elkaar aanhangen op de bank, heel misschien een arm om haar schouders. Niks seksueels aan. Weinig echt intiem. Gewoon een relaxte atmosfeer. Heel, heel misschien voetjevrijen. Als dat al niet mogelijk is dan lijkt het toch meer op een sollicitatiegesprek, of, gezien de nadruk op "spreken over emoties", een bezoek aan een psychiater.
Maar goed, we weten nog steeds niet hoe die man erover dacht, of wat TS denkt hoe die man erover dacht, hoe hij in die gesprekken of dates zat, wat zijn wensen en dromen waren of hoe hij reageerde op de eisen van TS.
Die vent wilde gewoon lekker chillen met jou en jij komt met een soort functioneringsgesprek. Met voorbeelden nog wel. Waarom praat jìj niet over je emoties in plaats van zo'n kille benadering.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
En heb je ook een verslagje in tweevoud geschreven dat hij moest ondertekenen en op iedere pagina paraferen voor in het archief?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:05 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik heb hem na de derde date verteld dat hij dubbele signalen afgeeft (met voorbeelden) en dat hij zo niet oprecht geïnteresseerd op mij overkomt. Hij begreep het zei hij en meer zei hij niet. Begint dan een ander onderwerp.
Na 3 dates is sex te snel? Lolquote:Op dinsdag 1 mei 2018 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zijn dit soort mannen zoals je beschrijft precies de reden dat TS niet zo snel seks wil.
Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen niet, voor sommige vrouwen wel, hun goed recht toch?
Huh wat is er dan zo erg aan wat Allures schreef?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 09:51 schreef Allures het volgende:
[..]
dit is wel zo ongeveer genoeg om mijn volledig op mannen af te laten knappen
Gelukkig is het in het echt met de meeste mannen zo erg nog niet gesteld
Je kunt best seks en zo uitstellen als je maar wel signalen geeft dat je iemand leuk vind en een bepaalde vorm van intimiteit opbouwt
Zeker!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen niet, voor sommige vrouwen wel, hun goed recht toch?
Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker!
Dan is het ook een goedrecht om idd te zeggen ja dit duurt allemaal veels te lang
Nee dat klopt, die vent is ook een natte dwijl van hier tot tokyoquote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
Dan is het sowieso geen match.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Absoluut hun goed recht. Net zoals het die mannen hun goed recht is om na 3 dates zonder seks de interesse te verliezen.
Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.quote:
Moet wel iets zijn ja. Anders verdiepen de dates zich niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als je zo frigide als TS bent moet je dus ook niet vreemd opkijken dat je "meestal" "geen match" zult treffen. Dan is jammeren op het internet niet de oplossing. Dan moet je dat maar accepteren als onderdeel van je eigen absurde eisen en gedrag.
Hij zegt het alleen maar verder te willen en handelt daar niet zo naar. Dat is dubbel ja, maar niet zo dubbel als jouw vasthoudendheid aan zijn ziek en werkissues, terwijl hij nota bene zegt dat hij het normaal vindt om twee weken geen contact te hebben en daar ook uitgebreid naar handelt. Je staat al niet achter die omstandigheden, laat staan die norm van hem. Ben jij dan niet diegene die hem aan het lijntje houdt als je toch weer ja zegt tegen zo iemand die in normale omstandigheden er kennelijk ook niet naar taalt? Iemand die nota bene zegt dat hij nu al vindt dat jij teveel waarde hecht aan "communicatie" (beter gezegd contact lijkt me) geeft toch een duidelijke boodschap af..quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:08 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd. Lees mijn posts.. hij wilde verder en hij zei dat hij ziek was niet lekker in zijn vel/ problemen op werk etc.
Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 10:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat deed hij niet echt, hij ging nog 5 dates verder zonder er al te veel enthousiasme voor te tonen totdat zij er zelf geen zin meer in had. Dus als hij dat al vond, was hij in elk geval niet assertief genoeg om dat ook te zeggen.
Dat heb ik bij heel veel mensen hierquote:Op dinsdag 1 mei 2018 11:47 schreef loginwithyournoggin het volgende:
[..]
Zijn jullie nooit benieuwd naar fotos en wat voor type of afkomst de mensen in dit soort topics hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |