abonnement Unibet Coolblue
pi_178448244
Orignele OP:

Op twitter lijken veel berichten rond te gaan van een grote chemische aanval in Douma deze avond, waarbij honderden doden en zo'n duizend gewonden gevallen zijn.

ragipsoylu twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 22:16:19 Unconfirmed reports of a possible chemical attack in partially besieged Douma in Syria by the Assad regime forces.Really horrible pictures coming out reageer retweet
L0gg0l twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 23:42:36 DEATH TOLL IN SYRIA'S DOUMA CHEMICAL ATTACK HAS RISEN TO 161 -- SKY NEWS ARABIA QUOTES ACTIVISTS reageer retweet
Charles_Lister twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 22:21:00 BREAKING - Terrible reports of a chemical attack on besieged #Douma in #EastGhouta - *much* more potent than normal chlorine gas attacks.= More than 700 affected & 35+ confirmed dead so far. Horrific images, speak for themselves - children foaming at the mouth & nose. https://t.co/wIPzOxgtKE reageer retweet
Foto's die rond gaan: (SCHOKKEND)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telegraaf meldt het nu ook, voor de rest nog weinig van de grote persbureau's:

Rebellen: Syrië gooit chemicaliën op Douma
https://www.telegraaf.nl/(...)chemicalien-op-douma

quote:
BEIROET - De Syrische rebellengroep Jaish al-Islam beschuldigde regeringstroepen zaterdag van het gooien van een bom met giftige chemicaliën op burgers in Douma, de laatste rebellenstad in Oost-Ghouta. Daarbij zouden meer dan vijfhonderd mensen gewond zijn geraakt.

„Het regime van Assad en zijn bondgenoten gaan door met hun misdaden”, zo verhaalt de militaire woordvoerder van de rebellen Hamza Birqdar aan al-Hadath TV. Het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten, een oorlogsmonitor in Groot-Brittannië, beweert dat er elf gevallen van verstikkingsverschijnselen bekend zijn in de stad, waaronder bij vijf kinderen, na aanvallen door Syrische gevechtsvliegtuigen.

Er is niet gezegd welke chemicaliën mogelijk zijn gebruikt bij de aanvallen. De rebellengroep noch het Observatorium sprak van dodelijke slachtoffers. Syrische staatsmedia ontkenden dat er chemische aanvallen zijn uitgevoerd.

Gevechten nog hevig
De regering lanceerde vrijdag een zware aanval op Douma, waar de rebellen zich schuilhouden. Alleen al de laatste 24 uur kwamen 48 mensen om. De staatstelevisie toonde dikke rookwolken uit Douma, waar Jaish al-Islam nog stand houdt. Andere opstandelingen in andere delen van Oost-Ghouta accepteerden eerder het aanbod van veilige doorgang naar door rebellen bewaakte gebieden in het noorden van het land.

Zes burgers werden zaterdag gedood tijdens mortierbeschietingen in woonwijken van de hoofdstad Damascus, en 38 anderen raakten gewond, meldden de Syrische staatsmedia. Ze beschuldigden Jaish al-Islam van de aanslagen. Woordvoerder Birqdar van de rebellengroep ontkende die beschuldiging.

https://www.telegraaf.nl/(...)chemicalien-op-douma
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178448344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Trump is een zakenman. Die zit helemaal niet te wachten op oorlog. Daar is hij ook altijd heel duidelijk in geweest in de periode voordat hij president werd (en niet beïnvloed werd). Hij is ook helemaal niet uit op een conflict met Poetin. Hij wil ook eerder isolationistisch zijn dan zich bemoeien met allerlei conflicten. Hij vertrouwt die "rebellen' in Syrië helemaal niet.
Hij was bijvoorbeeld ook een van de weinige tegenstanders van de Irak-oorlog in 2003 (totdat deze begon tenminste).

Ik ken hem want ik snap hoe hij denkt. Dat is namelijk precies hetzelfde als ik.
Voor een echte zakenman is een oorlog een business oppertunity
  woensdag 11 april 2018 @ 14:26:43 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:23 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Voor een echte zakenman is een oorlog een business oppertunity
Trump denkt daar blijkbaar anders over.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178448437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Trump denkt daar blijkbaar anders over.
Jij zit allemaal interessante dingen te debiteren over de vastomlijnde rationele motieven van Trump, maar ondertussen zie ik iemand aan het roer staan die onder hoogspanning staat kennelijk en achter mekaar twee min of meer tegenstrijdige uitlatingen doet.
I´m back.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:33:49 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij zit allemaal interessante dingen te debiteren over de vastomlijnde rationele motieven van Trump, maar ondertussen zie ik iemand aan het roer staan die onder hoogspanning staat kennelijk en achter mekaar twee min of meer tegenstrijdige uitlatingen doet.
Ik ook. Wat voor mij een indicatie is dat hij in een spanningsveld zit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178448527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ook. Wat voor mij een indicatie is dat hij in een spanningsveld zit.
Ja, en dat het allemaal niet zo vastomlijnd rationeel is wat hem beweegt.
I´m back.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:35:21 #7
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178448534
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ook. Wat voor mij een indicatie is dat hij in een spanningsveld zit.
De oorlogshitsers roepen hard momenteel.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178448552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ook. Wat voor mij een indicatie is dat hij in een spanningsveld zit.
Ik ook, voor mij een reden om aan te nemen dat het een volslagen en incapabele idioot is |:(
pi_178448633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:23 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Voor een echte zakenman is een oorlog een business oppertunity
Tja als die Russen er niet zaten was hij al vol op het orgel gegaan. Dan zou een grondaanval al hebben plaats gevonden.
pi_178448645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waar ging WOI dan over? Over het uitleveren van een terrorist in een achtergebleven van Europa? Wilden Frankrijk en Duitsland daarom hun hele jeugd in de velden van Vlaanderen onderschoffelen? Nee. Toch is het gebeurt.

Omdat niemand gezichtsverlies wil leiden en escallatie tot escallatie leidt kan zoiets gemakkelijk uit de hand lopen. Beide partijen hebben al aangegeven niet te willen wijken.

Amerika valt vliegvelden in Syrië aan, waarbij ook Russen omkomen.
Rusland schiet een paar vliegtuigen van de VS uit de lucht
Amerika doet gericht een aanval op een Russische vliegbasis (in Syrië)
Rusland valt vanuit Rusland de vloot in de Middellandse zee aan en boekt succes.
Amerika doet een luchtaanval op het grondgebied van Rusland
Rusland valt de Baltische staten binnen,
Navo artikel 5,
WO III

Niks raars en niemand wil het .
Er komt geen WOIII.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178448665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De oorlogshitsers roepen hard momenteel.
Dus Trump is niet de vrijgevochten leider met een sterke eigen wil, die zijn supporters graag in hem zien?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 april 2018 @ 14:44:41 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er komt geen WOIII.
Laten we dat hopen, voorlopig niet. Maar als we dat niet willen, dan moeten we niet allemaal blijven escalleren en liever een stapje op de escallatieladder blijven zetten ipv gezichtsverlies te leiden.
Dat geld net zo goed voor jou met je: Hopelijk komt er oorlog dan is MH-17 gewroken, of wat je ook weer precies riep net.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178448685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Laten we dat hopen, voorlopig niet. Maar als we dat niet willen, dan moeten we niet allemaal blijven escalleren en liever een stapje op de escallatieladder blijven zetten ipv gezichtsverlies te leiden.
Dat geld net zo goed voor jou met je: Hopelijk komt er oorlog dan is MH-17 gewroken, of wat je ook weer precies riep net.
Dit.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:45:59 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448689
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:42 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja als die Russen er niet zaten was hij al vol op het orgel gegaan. Dan zou een grondaanval al hebben plaats gevonden.
Trump houdt niet van oorlog. Lees wat hij allemaal over de Irak-oorlog gezegd heeft voordat die begon.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178448719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Laten we dat hopen, voorlopig niet. Maar als we dat niet willen, dan moeten we niet allemaal blijven escalleren en liever een stapje op de escallatieladder blijven zetten ipv gezichtsverlies te leiden.
Dat geld net zo goed voor jou met je: Hopelijk komt er oorlog dan is MH-17 gewroken, of wat je ook weer precies riep net.
Net of mijn mening uberhaupt voldoende gewicht in de schaal legt om de boel te escaleren.

Verder was dat gewoon een gebbetje. Dit is een openbaar forum, niet de Tweede Kamer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178448737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Trump houdt niet van oorlog. Lees wat hij allemaal over de Irak-oorlog gezegd heeft voordat die begon.
Hij vindt militaire parades alleen wel helemaal geweldig en wil fors meer geld investeren in Defensie. Opmerkelijke houding voor iemand die niet van oorlog zou houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178448767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Trump houdt niet van oorlog. Lees wat hij allemaal over de Irak-oorlog gezegd heeft voordat die begon.
realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 12:57:30 Russia vows to shoot down any and all missiles fired at Syria. Get ready Russia, because they will be coming, nice and new and “smart!” You shouldn’t be partners with a Gas Killing Animal who kills his people and enjoys it! reageer retweet
Mooie, nieuwe glimmende raketjes :T
  woensdag 11 april 2018 @ 14:51:34 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448774
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of mijn mening uberhaupt voldoende gewicht in de schaal legt om de boel te escaleren.

Verder was dat gewoon een gebbetje. Dit is een openbaar forum, niet de Tweede Kamer.
Oh gelukkig maar.
Maar serieus, oorlog is geen pretje. Vooral de mensen die weinig ervaring hebben en vooral niet zelf er slachtoffer van worden zijn vaak voorstanders. En ik denk dat een wereldoorlog helemaal niet zo totaal onmogelijk is. Als je ziet wat er de afgelopen 100 jaar allemaal gebeurd is.
En Rusland wordt voortdurend getergd. Met het opschuiven van de NAVO tot zijn grenzen, boycots etc etc. Er zijn echt mensen die een -beperkte- oorlog met Rusland wel zien zitten. Ook zo'n beperkte oorlog is al niks als je het mij vraagt, maar een grote oorlog nog minder. En een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Als je ziet wat de VS de afgelopen 15 jaar allemaal hebben uitgehaald is dat ook bizar natuurlijk. In 1990 werd het einde van de geschiedenis nog voorspeld!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:52:40 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij vindt militaire parades alleen wel helemaal geweldig en wil fors meer geld investeren in Defensie. Opmerkelijke houding voor iemand die niet van oorlog zou houden.
Si vis pacem, para bellum

En zoals ik al zei: lees nu wat hij in 2003 al gezegd heeft over de oorlog in Irak. Het is geen oorlogshitser, absoluut niet. Hij heeft ook altijd naar goede relaties met Rusland gestreefd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178448797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Trump houdt niet van oorlog. Lees wat hij allemaal over de Irak-oorlog gezegd heeft voordat die begon.
Wel opvallend dat hij figuren als John Bolton op het schild hijst dan.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:53:49 #21
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178448807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:51 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 12:57:30 Russia vows to shoot down any and all missiles fired at Syria. Get ready Russia, because they will be coming, nice and new and “smart!” You shouldn’t be partners with a Gas Killing Animal who kills his people and enjoys it! reageer retweet
Mooie, nieuwe glimmende raketjes :T
WTF

Is er dan niemand die hem uitlegt dat de gifgasaanval een hoax is?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178448829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

WTF

Is er dan niemand die hem uitlegt dat de gifgasaanval een hoax is?
Misschien is hij door de hetze en "alles is de schuld van Rusland" erin gaan geloven, en de berichten die hem nu bereiken dat er denkelijk helemaal geen gifgas aanval is geweest is nepnieuws vanuit Rusland natuurlijk. :P
  woensdag 11 april 2018 @ 14:55:55 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448839
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

WTF

Is er dan niemand die hem uitlegt dat de gifgasaanval een hoax is?
Het is helemaal niet relevant of dit een hoax is. Het gaat erom of ze Assad de overwinning toestaan of niet. En of ze willen dat Rusland invloed behoud in Syrië.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:56:13 #24
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178448842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Misschien is hij door de hetze en "alles is de schuld van Rusland" erin gaan geloven, en de berichten die hem nu bereiken dat er denkelijk helemaal geen gifgas aanval is geweest is nepnieuws vanuit Rusland natuurlijk. :P
Ik acht ook druk van de Israelische lobby of de olie-Arabieren mogelijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178448851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Si vis pacem, para bellum

En zoals ik al zei: lees nu wat hij in 2003 al gezegd heeft over de oorlog in Irak. Het is geen oorlogshitser, absoluut niet. Hij heeft ook altijd naar goede relaties met Rusland gestreefd.
Trump repeats wrong claim that he opposed Iraq War
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178448854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar.
Maar serieus, oorlog is geen pretje. Vooral de mensen die weinig ervaring hebben en vooral niet zelf er slachtoffer van worden zijn vaak voorstanders. En ik denk dat een wereldoorlog helemaal niet zo totaal onmogelijk is. Als je ziet wat er de afgelopen 100 jaar allemaal gebeurd is.
En Rusland wordt voortdurend getergd. Met het opschuiven van de NAVO tot zijn grenzen, boycots etc etc. Er zijn echt mensen die een -beperkte- oorlog met Rusland wel zien zitten. Ook zo'n beperkte oorlog is al niks als je het mij vraagt, maar een grote oorlog nog minder. En een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Als je ziet wat de VS de afgelopen 15 jaar allemaal hebben uitgehaald is dat ook bizar natuurlijk. In 1990 werd het einde van de geschiedenis nog voorspeld!
Een oorlog met Rusland is catastrofaal. Al zouden de Russen verliezen. De Chaos die dan ontstaat in de EU zal verbleken met een IS. Er zullen dan talloze rebellen groeperingen ontstaan die nog altijd Poetin willen steunen dicht bij onze grenzen. Dat kan niet goed aflopen. En dan gaat het om een oorlog conventioneel met alleen Rusland. Heb je al IS en een enorm vluchtelingen probleem krijg je er dat nog gratis bij.

Zowel Iran als China zullen die chaos financieren. Als Irak al voor enorme problemen zorgt hoef je niet te vragen als een Rusland in chaos beland.

Enfin geen prettig idee.
pi_178448882
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik acht ook druk van de Israelische lobby of de olie-Arabieren mogelijk.
Ach ik weet niet wat voor een agenda hierachter zit, wie weet lopen Poetin en Trump iedereen te trollen. Wat ik wel weet is dat het normaal geen issue is om zonder enig bewijs naar Rusland te wijzen maar nu dat er blijkbaar een escalatie door kan ontstaan beginnen een hoop mensen peentjes te zweten. Als Trump niet zo gereageerd had op twitter ging de discussie nu vooral over wie er een Poetin lover is omdat enkelen de gifgas aanval in twijfel trekken.
  woensdag 11 april 2018 @ 14:58:53 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178448883
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Een oorlog met Rusland is catastrofaal. Al zouden de Russen verliezen. De Chaos die dan ontstaat in de EU zal verbleken met een IS. Er zullen dan talloze rebellen groeperingen ontstaan die nog altijd Poetin willen steunen dicht bij onze grenzen. Dat kan niet goed aflopen. En dan gaat het om een oorlog conventioneel met alleen Rusland. Heb je al IS en een enorm vluchtelingen probleem krijg je er dat nog gratis bij.

Zowel Iran als China zullen die chaos financieren.

Enfin geen prettig idee.
Of we winnen of verliezen, het is altijd catastrofaal. Maar er zijn nu eenmaal mensen die voor 20 cent winst heel volksstammen over de kling zullen jagen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178449059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach ik weet niet wat voor een agenda hierachter zit, wie weet lopen Poetin en Trump iedereen te trollen. Wat ik wel weet is dat het normaal geen issue is om zonder enig bewijs naar Rusland te wijzen maar nu dat er blijkbaar een escalatie door kan ontstaan beginnen een hoop mensen peentjes te zweten. Als Trump niet zo gereageerd had op twitter ging de discussie nu vooral over wie er een Poetin lover is omdat enkelen de gifgas aanval in twijfel trekken.
Ik snap echt niks van wat hier staat, en ik ben toch vrij goed in lezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449136
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik snap echt niks van wat hier staat, en ik ben toch vrij goed in lezen.
Wat valt er te begrijpen? Normaal is al het nieuws over Rusland waar, althans het negatieve nieuws. Keer op keer dat iemand wat anders beweerde was die persoon een Poetin fanboy, nu is er ook al menige discussie geweest over deze gifgasaanval wat niet te bewijzen is. Maar zodra Trump dus voor de aanval kiest, en er dus gevolgen zitten aan het eindeloze demoniseren van de Russen beginnen enkelen peentjes te zweten en dan opeens zijn er twijfels over die gifgas aanval. Als je dat enkele dagen eerder opperde werd je nog voor van alles uitgemaakt.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:18:27 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178449154
En daar gaan we weer...

Sinds de 2de wereldoorlog hebben 'we' blijkbaar besloten dat we geen oorlog meer op eigen grond willen. Helaas betekent dat dat we het op andermans grond uitvechten ipv gewoon zijn opgehouden met domme oorlogjes uitvechten.

Sinds die tijd roepen we hoe veilig, heerlijk en goed het hier wel niet is. Maar kijken we weg van wat we ergens anders veroorzaken en gillen dat de ellende daar komt omdat die mensen gewoon 'barbaren' zijn.
Maar he, wij zijn zo 'beschaafd', wij voeren geen oorlog meer tegen elkaar. Dat dat, zoals gezegd, enkel niet op eigen grond is vergeten we maar snel...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178449188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En daar gaan we weer...

Sinds de 2de wereldoorlog hebben 'we' blijkbaar besloten dat we geen oorlog meer op eigen grond willen. Helaas betekent dat dat we het op andermans grond uitvechten ipv gewoon zijn opgehouden met domme oorlogjes uitvechten.

Sinds die tijd roepen we hoe veilig, heerlijk en goed het hier wel niet is. Maar kijken we weg van wat we ergens anders veroorzaken en gillen dat de ellende daar komt omdat die mensen gewoon 'barbaren' zijn.
Maar he, wij zijn zo 'beschaafd', wij voeren geen oorlog meer tegen elkaar. Dat dat, zoals gezegd, enkel niet op eigen grond is vergeten we maar snel...
Volgens mij vergeten we dat niet hoor. :D.
I´m back.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:21:10 #33
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178449191
hdevreij twitterde op woensdag 11-04-2018 om 14:36:35 Shaping the battlefield... Five US Air Force KC-135 Stratotankers (refueling aircraft) currently flying from the UK, now over France in the direction of the Mediterranean. Two KDC-10's reportedly in the Western Mediterranean, flying East towards Syria https://t.co/NlwgdxgBrI reageer retweet
Het wordt vanavond dus.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 11 april 2018 @ 15:21:56 #34
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178449197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:21 schreef DustPuppy het volgende:
hdevreij twitterde op woensdag 11-04-2018 om 14:36:35 Shaping the battlefield... Five US Air Force KC-135 Stratotankers (refueling aircraft) currently flying from the UK, now over France in the direction of the Mediterranean. Two KDC-10's reportedly in the Western Mediterranean, flying East towards Syria https://t.co/NlwgdxgBrI reageer retweet
Het wordt vanavond dus.
Hey we krijgen weer echte televisie,
pi_178449215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat valt er te begrijpen?
Niet zo gek veel zoals ik al zei, maar ik doe mijn best.

quote:
Normaal is al het nieuws over Rusland waar, althans het negatieve nieuws.
Tot zover volg ik het nog.

quote:
Keer op keer dat iemand wat anders beweerde was die persoon een Poetin fanboy
Vaak is dat inderdaad het geval

quote:
nu is er ook al menige discussie geweest over deze gifgasaanval wat niet te bewijzen is.
Is niet te bewijzen dat er een aanval met gifgas was, of is niet te bewijzen dat er menig discussie over is geweest?

quote:
Maar zodra Trump dus voor de aanval kiest, en er dus gevolgen zitten aan het eindeloze demoniseren van de Russen
Wat hebben de Russen met de aanval te maken? Die heeft Assad uitgevoerd. Trump wil dat vergelden. De Russen willen dat niet en dreigen zijn raketten kapot te schieten. Trump zegt dat hij het alsnog gaat doen.

Ik zie kortgezegd even niet hoe het demoniseren van Russen leidt tot het reageren op een gifgasaanval van Assad. Of is het zo dat, zonder demonisatie, Trump niet had gereageerd op een gifgasaanval?

quote:
beginnen enkelen peentjes te zweten en dan opeens zijn er twijfels over die gifgas aanval.
Laat eens een citaat zien van iemand die én Rusland demoniseert én twijfelt over de gifgasaanval.

quote:
Als je dat enkele dagen eerder opperde werd je nog voor van alles uitgemaakt.
Ik kan wel een paar termen bedenken die er bij passen inderdaad. Eindigt op NW-gekkie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:21 schreef DustPuppy het volgende:
hdevreij twitterde op woensdag 11-04-2018 om 14:36:35 Shaping the battlefield... Five US Air Force KC-135 Stratotankers (refueling aircraft) currently flying from the UK, now over France in the direction of the Mediterranean. Two KDC-10's reportedly in the Western Mediterranean, flying East towards Syria https://t.co/NlwgdxgBrI reageer retweet
Het wordt vanavond dus.
KDC-10's zijn transportvliegtuigen?
I´m back.
pi_178449232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

KDC-10's zijn transportvliegtuigen?
Yes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449243
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Yes.
Geen bommenwerpers dus.
I´m back.
pi_178449254
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet zo gek veel zoals ik al zei, maar ik doe mijn best.

[..]

Tot zover volg ik het nog.

[..]

Vaak is dat inderdaad het geval

[..]

Is niet te bewijzen dat er een aanval met gifgas was, of is niet te bewijzen dat er menig discussie over is geweest?

[..]

Wat hebben de Russen met de aanval te maken? Die heeft Assad uitgevoerd. Trump wil dat vergelden. De Russen willen dat niet en dreigen zijn raketten kapot te schieten. Trump zegt dat hij het alsnog gaat doen.

Ik zie kortgezegd even niet hoe het demoniseren van Russen leidt tot het reageren op een gifgasaanval van Assad. Of is het zo dat, zonder demonisatie, Trump niet had gereageerd op een gifgasaanval?

[..]

Laat eens een citaat zien van iemand die én Rusland demoniseert én twijfelt over de gifgasaanval.

[..]

Ik kan wel een paar termen bedenken die er bij passen inderdaad. Eindigt op NW-gekkie.
Ik heb geen zin in weer een discussie met jou wat neerkomt op vooral mierenneuken vanuit jouw kant. Wat ik ook aandraag jij zal nooit toegeven, en andersom gebeurd dat ook niet, laten we ons die uren besparen en elkaar vooral verder negeren in dit topic. Fijne dag.
pi_178449266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in weer een discussie met jou wat neerkomt op vooral mierenneuken vanuit jouw kant. Wat ik ook aandraag jij zal nooit toegeven, en andersom gebeurd dat ook niet, laten we ons die uren besparen en elkaar vooral verder negeren in dit topic. Fijne dag.
Ik ben vooral benieuwd naar het stuk over hoe het demoniseren van Rusland leidt tot het gedrag van Trump, de rest mag je negeren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bommenwerpers dus.
Dat zijn inderdaad geen bommenwerpers.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:26:35 #42
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178449279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

KDC-10's zijn transportvliegtuigen?
Kunnen ook als tankvliegtuigen worden ingezet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178449288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is helemaal niet relevant of dit een hoax is. Het gaat erom of ze Assad de overwinning toestaan of niet. En of ze willen dat Rusland invloed behoud in Syrië.
Dit. Meer is het niet.
pi_178449313
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd naar het stuk over hoe het demoniseren van Rusland leidt tot het gedrag van Trump, de rest mag je negeren.
Het twitter bericht richting de Russen? Hoe haal je het in je hoofd om als president zulke taal uit te slaan. Daarbij weet de VN niet of er geen gifgasaanval is geweest, Amerika weet zeker van wel, Nederland kruipt weer in de kont van de Amerikanen en Rusland wordt niet geloofd als ze aangeven dat er geen aanval is geweest.

Goh, hoe zou dat toch komen dat de Russen niet worden geloofd?

Maar misschien heeft Assad wel die chemische wapens vanuit Irak gehaald, daarom konden de Amerikanen ze niet vinden.
pi_178449314
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad geen bommenwerpers.
Dus? Zegt geen reet toch? Ze gaan ook niet bommen gooien maar smart raketjes afvuren wrs, als ze het al gaan doen.
I´m back.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:29:12 #46
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178449326
Ik ben het in dit geval echt vierkant oneens met President Trump, net zoals de vorige keer. Assad is een noodzakelijk kwaad. Laat de Russen hun gang gaan, laat die man zijn land herveroveren en laat dat kutland verder met rust. Dit is potentieel weer een mierenhoop waar een nieuwe IS uit kan kruipen. |:(

Hopelijk is het gewoon weer een straf potje blufpoker, net als met NK en China. Hopelijk.
pi_178449347
Possible air strikes on #Syria within 72 hours’: EU air traffic control issues an alert

https://www.rt.com/news/423757-syria-strike-alert-eurocontrol/

Word een spannend weekend
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178449379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik ben het in dit geval echt vierkant oneens met President Trump, net zoals de vorige keer. Assad is een noodzakelijk kwaad. Laat de Russen hun gang gaan, laat die man zijn land herveroveren en laat dat kutland verder met rust. Dit is potentieel weer een mierenhoop waar een nieuwe IS uit kan kruipen. |:(

Hopelijk is het gewoon weer een straf potje blufpoker, net als met NK en China. Hopelijk.
Dat laatste hoop ik ook, dat heeft wel geholpen bij NK, maar vraag mij af of het werkt tegen de Russen. Hopelijk loopt het met een sisser af.
pi_178449395
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:30 schreef Ali_boo het volgende:
Possible air strikes on #Syria within 72 hours’: EU air traffic control issues an alert

https://www.rt.com/news/423757-syria-strike-alert-eurocontrol/

Word een spannend weekend
Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:34:48 #50
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178449426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:33 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 11 april 2018 @ 15:36:41 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178449460
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Tenzij ze onder 1 hoedje spelen en Trump even het baasje mag uithangen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178449468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het twitter bericht richting de Russen? Hoe haal je het in je hoofd om als president zulke taal uit te slaan.
Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.

Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury en zijn grote rode knop, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'

quote:
Daarbij weet de VN niet of er geen gifgasaanval is geweest, Amerika weet zeker van wel, Nederland kruipt weer in de kont van de Amerikanen en Rusland wordt niet geloofd als ze aangeven dat er geen aanval is geweest.

Goh, hoe zou dat toch komen dat de Russen niet worden geloofd?
Hier wilde je het niet over hebben, dus laten we dat ook niet doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449502
Chemische wapens zijn alleen een probleem als het Westen er belang bij heeft dat het een probleem is:
quote:
History lesson: When the United States looked the other way on chemical weapons
https://www.washingtonpos(...)m_term=.db02bf2e707c
Deze hele heisa over chemische wapens in Syrië is niets minder dan Westerse propaganda.
pi_178449517
BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58 #BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178449540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bommenwerpers dus.
Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.

Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
pi_178449566
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Persoonlijk denk ik dat ze wel in staat zullen zijn een aantal raketten uit de lucht te schieten (niet allemaal vermoed ik maar enfin) maar daar blijft het bij.

No way dat rusland de schepen gaat aanvallen waarvan de raketten werden verschoten. (tenminste ik ga van cruise missiles uit, maar ik lees nogal tegenstrijdige berichten, kan ook via vliegtuigen gebeuren)

Allebei spelen ze een soort blufpoker.
Trump als maffiabaas die iedereen probeert opzij te brullen, want hij denkt dat degene met de grootste bek het wint, zo heeft hij dat geleerd op het schoolplein vroeger no doubt.

Rusland is wat dat betreft een stuk gevaarlijker in mijn mening, ze blijven koelbloedig maar wel met een bepaalde intentie of bereid tot een bepaalde intentie / actie.
pi_178449569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:40 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.

Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449598
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.

Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'
Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart. Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.

Nu stel, al die onzin over de Russen de laatste maanden kloppen gewoon voor geen meter, dan komt deze situatie erbij, wanneer zijn de Russen het zat?
pi_178449631
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?
pi_178449648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart.
Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.

quote:
Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.
Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449651
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:39 schreef Ali_boo het volgende:
BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58 #BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
Zou nogal dom zijn om daar te blijven zitten met je legertje, wetende dat er raketten aankomen.
pi_178449655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:33 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
De Fransen doen waarschijnlijk mee, UK misschien ook.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178449670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?
Rustig maar hoor, ik zie ook liever dat er geen raketten afgeschoten worden.

Ik wil alleen even aangeven dat het feit dat er transportvliegtuigen heen gaan niet direct betekent dat er géén raketten afgeschoten gaan worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart. Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.

Nu stel, al die onzin over de Russen de laatste maanden kloppen gewoon voor geen meter, dan komt deze situatie erbij, wanneer zijn de Russen het zat?
Al dat vingerwijzen blijkt juist klinkklare onzin te zijn waar ook onze "MSM" niet over bericht of meer over bericht, vingerwijzen is 9 van de 10x in het nieuws, het tegendeel komt misschien 1x langs en nooit meer.

Zoals het skripal verhaal wat uit elkaar gevallen is, hoor je niets meer over op persoonlijke berichten na van die Julia.
Verkiezingen, hello cambridge analytics. :')
Gifgas aanval, VN zegt waarschijnlijk geen gifgas geweest, daar komt het op neer.

In het licht van dat alles, klopt de afgelopen 2 jaar niet.
MH17 mag je ook deels in twijfel trekken wat mij betreft, Russische wapens jawel maar in opdracht van of schuld van Rusland? Waanzin.

Dan zou praktisch elke wereldleider voor de rechter in Den Haag moeten verschijnen voor alle vuile deals die wij maken qua wapens/munitie en trainingen aan tig groeperingen wereldwijd.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:47:25 #65
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178449684

Ik geef het nog 3 uur. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178449687
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.

[..]

Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.
Jij wou weten wat het verschil was, bij deze geef ik je het verschil. Ben je alsnog aan het mierenneuken. :6
pi_178449710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij wou weten wat het verschil was, bij deze geef ik je het verschil. Ben je alsnog aan het mierenneuken. :6
Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449722
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
Past bij de man, zijn beleid is er niet of nauwelijks.
pi_178449743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gifgas aanval, VN zegt waarschijnlijk geen gifgas geweest, daar komt het op neer.
Dat zeggen ze niet, ze zeggen 'we kunnen het niet zeggen, want we kunnen er niet bij'
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449855
Ik zal wel wat bagger over me heen krijgen, maar er moet me wel iets van het hart. Er worden hier praatjes rondgestrooid alsof men dagelijks met de secret services van alle grote mogendheden om tafel zit. Dat vind ik zo kansloos.... Man, man, man....

Een bloemlezing:

quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Een oorlog met Rusland is catastrofaal. Al zouden de Russen verliezen. De Chaos die dan ontstaat in de EU zal verbleken met een IS. Er zullen dan talloze rebellen groeperingen ontstaan die nog altijd Poetin willen steunen dicht bij onze grenzen. Dat kan niet goed aflopen. En dan gaat het om een oorlog conventioneel met alleen Rusland. Heb je al IS en een enorm vluchtelingen probleem krijg je er dat nog gratis bij.

Zowel Iran als China zullen die chaos financieren. Als Irak al voor enorme problemen zorgt hoef je niet te vragen als een Rusland in chaos beland.

Enfin geen prettig idee.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:42 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja als die Russen er niet zaten was hij al vol op het orgel gegaan. Dan zou een grondaanval al hebben plaats gevonden.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

WTF

Is er dan niemand die hem uitlegt dat de gifgasaanval een hoax is?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik acht ook druk van de Israelische lobby of de olie-Arabieren mogelijk.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 11 april 2018 @ 15:57:43 #71
408813 crew  trein2000
pi_178449859
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef het nog 3 uur. :)
Wat moet je met tankvliegtuigen als je raketjes wil afschieten?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_178449871
De Fransen zijn in eigen land al aan het oefenen, hebben een dummy bom op een fabriek laten vallen, twee gewonden, ruim 150 arbeiders geëvacueerd, krijgen nu ondersteuning van een groep psychologen..

http://www.leparisien.fr/(...)-04-2018-7657320.php
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178449886
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Alleen ben ik nu niet blij met die grote bek, maar ik zal ook als eerste toegeven dat ik fout zat mits Poetin en de Russen inbinden.
pi_178449887
Volgend tweetje:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:00:23 Much of the bad blood with Russia is caused by the Fake & Corrupt Russia Investigation, headed up by the all Democrat loyalists, or people that worked for Obama. Mueller is most conflicted of all (except Rosenstein who signed FISA & Comey letter). No Collusion, so they go crazy! reageer retweet
I´m back.
pi_178449901
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat moet je met tankvliegtuigen als je raketjes wil afschieten?
De vliegtuigen bevoorraden die daarna gaan rondvliegen als de situatie echt uit de klauwen escaleert?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 11 april 2018 @ 15:59:53 #76
408813 crew  trein2000
pi_178449914
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De vliegtuigen bevoorraden die daarna gaan rondvliegen als de situatie echt uit de klauwen escaleert?
Die tanken toch gewoon op de grond?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_178449915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:58 schreef crystal_meth het volgende:
De Fransen zijn in eigen land al aan het oefenen, hebben een dummy bom op een fabriek laten vallen, twee gewonden, ruim 150 arbeiders geëvacueerd, krijgen nu ondersteuning van een groep psychologen..

http://www.leparisien.fr/(...)-04-2018-7657320.php
:') _O-
pi_178449991
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die tanken toch gewoon op de grond?
Stealth-bommenwerpers worden met die Stratotankers van brandstof voorzien. Maar ja, als ze ingrijpen, en dat denk ik nu dus niet, dan doen ze dat met raketjes van hun schepen oid.
I´m back.
pi_178450023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:57 schreef Multatilu het volgende:
Ik zal wel wat bagger over me heen krijgen, maar er moet me wel iets van het hart. Er worden hier praatjes rondgestrooid alsof men dagelijks met de secret services van alle grote mogendheden om tafel zit. Dat vind ik zo kansloos.... Man, man, man....

Een bloemlezing:

[..]


[..]


[..]


[..]

Als je mij al quote moet je wel ook al de voorgaande stukken van mij quoten. Btw zeg ik dat dit gebeurt? Het is een hypothese als je daadwerkelijk in een oorlog met Rusland terecht gaat komen zou dit een gevolg kunnen zijn. Het is meer bedoeld voor degene die zo van oorlogje spelen houden en hopen op een escalatie.
pi_178450047
Volgens het Duitse "Focus" zou Ivanka aangedrongen hebben:
Tochter mit Einfluss - Ivanka Trump soll ihren Vater zu Bombenangriff auf Assad gedrängt haben
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 11 april 2018 @ 16:07:50 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178450056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
Volgend tweetje:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:00:23 Much of the bad blood with Russia is caused by the Fake & Corrupt Russia Investigation, headed up by the all Democrat loyalists, or people that worked for Obama. Mueller is most conflicted of all (except Rosenstein who signed FISA & Comey letter). No Collusion, so they go crazy! reageer retweet
Dit is echt het meest bizarre tweetje. Hij zegt eigenlijk dat hij zijn eigen ambtenarenapparaat verraad pleegt ten nadele van Rusland.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178450117
Ik verwacht 0 rakketten, Trump gaat nogal prat op het éne zeggen en het andere doen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178450151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is echt het meest bizarre tweetje. Hij zegt eigenlijk dat hij zijn eigen ambtenarenapparaat verraad pleegt ten nadele van Rusland.
Hoezo is dat bizar, dit soort dingen zegt hij om de week.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178450158
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zeggen ze niet, ze zeggen 'we kunnen het niet zeggen, want we kunnen er niet bij'
Ze kunnen er "prima bij" als in ze zijn gewoon uitgenodigd om te komen kijken, maar dat wil de VS niet.

Die wil (of wilde) een onderzoek waar bij voorbaat de schuldige vaststaat en hoogstens kijken om welke goedje het zou gaan.

Rusland wilde liever eerst een onderzoek, rapportage naar VN en dan pas kijken wie het gedaan heeft, zeg maar zoals bij een behoorlijk onderzoek het geval zou zijn.
  woensdag 11 april 2018 @ 16:12:42 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178450167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is echt het meest bizarre tweetje. Hij zegt eigenlijk dat hij zijn eigen ambtenarenapparaat verraad pleegt ten nadele van Rusland.
Hoewel dat zielige gesar en getroll en de grenzen opzoeken van de Democraten niet helpt in de USA - Rusland relatie, zie ik dit toch ook als een losstaand iets. Syrië is al heel lang een teer punt.
pi_178450193
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef crystal_meth het volgende:
Volgens het Duitse "Focus" zou Ivanka aangedrongen hebben:
Tochter mit Einfluss - Ivanka Trump soll ihren Vater zu Bombenangriff auf Assad gedrängt haben
Vrouwen en zielige plaatjes...
  woensdag 11 april 2018 @ 16:14:07 #87
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_178450196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
Volgend tweetje:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:00:23 Much of the bad blood with Russia is caused by the Fake & Corrupt Russia Investigation, headed up by the all Democrat loyalists, or people that worked for Obama. Mueller is most conflicted of all (except Rosenstein who signed FISA & Comey letter). No Collusion, so they go crazy! reageer retweet
toch knap hoe hij die verbanden kan leggen..

dus het is de schuld van Obama dat hij nu ruzie heeft met Rusland?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_178450243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ze kunnen er "prima bij" als in ze zijn gewoon uitgenodigd om te komen kijken, maar dat wil de VS niet.

Die wil (of wilde) een onderzoek waar bij voorbaat de schuldige vaststaat en hoogstens kijken om welke goedje het zou gaan.

Rusland wilde liever eerst een onderzoek, rapportage naar VN en dan pas kijken wie het gedaan heeft, zeg maar zoals bij een behoorlijk onderzoek het geval zou zijn.
Als we op de VN af gaan heeft Assad in ieder geval behoorlijk de schijn tegen:

quote:
De VN maakte woensdag bekend dat sinds het begin van de burgeroorlog zeker 33 aanvallen met chemische wapens zijn uitgevoerd, meldt persbureau Reuters. In ten minste 27 gevallen zou het regime van president Assad verantwoordelijk zijn. Bij de overige zes gifgasaanvallen is nog niet duidelijk vast te stellen wie de dader was
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ifgasaanval-a1572437

Maar goed, die zeggen vooralsnog dus niet, zoals jij stelde, dat het waarschijnlijk geen gifgas was, die zeggen alleen dat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen omdat ze dat gebied niet goed binnen kunnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 11 april 2018 @ 16:20:35 #89
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178450332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:14 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

toch knap hoe hij die verbanden kan leggen..

dus het is de schuld van Obama dat hij nu ruzie heeft met Rusland?
Obama sprak over een red-line en deed niks.,
pi_178450482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is echt het meest bizarre tweetje. Hij zegt eigenlijk dat hij zijn eigen ambtenarenapparaat verraad pleegt ten nadele van Rusland.
Spreading the blame voor eventuele Amerikaanse doden?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 11 april 2018 @ 16:28:23 #91
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178450489
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is echt het meest bizarre tweetje. Hij zegt eigenlijk dat hij zijn eigen ambtenarenapparaat verraad pleegt ten nadele van Rusland.
Hoe je ook zelfs deze Syrie gasaanval kwestie aangrijpt om weer uit te halen naar die onderzoeker.
  woensdag 11 april 2018 @ 16:34:05 #92
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178450601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is echt het meest bizarre tweetje. Hij zegt eigenlijk dat hij zijn eigen ambtenarenapparaat verraad pleegt ten nadele van Rusland.
Niet ten nadele van Rusland, maar ten nadele van Trump. En daar heeft hij groot gelijk in.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178450721
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als we op de VN af gaan heeft Assad in ieder geval behoorlijk de schijn tegen:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ifgasaanval-a1572437

Maar goed, die zeggen vooralsnog dus niet, zoals jij stelde, dat het waarschijnlijk geen gifgas was, die zeggen alleen dat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen omdat ze dat gebied niet goed binnen kunnen.
Die Russen hebben natuurlijk niet voor niks die resolutie in de Veiligheidsraad gevetood, die weten ook al hoe laat het is.
pi_178450886
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:39 schreef J.B. het volgende:

[..]

Die Russen hebben natuurlijk niet voor niks die resolutie in de Veiligheidsraad gevetood, die weten ook al hoe laat het is.
Hebben de Russen ooit eens een keer niet hun veto recht gebruikt?
pi_178450891
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:06 schreef Cherni het volgende:

[..]

Als je mij al quote moet je wel ook al de voorgaande stukken van mij quoten. Btw zeg ik dat dit gebeurt? Het is een hypothese als je daadwerkelijk in een oorlog met Rusland terecht gaat komen zou dit een gevolg kunnen zijn. Het is meer bedoeld voor degene die zo van oorlogje spelen houden en hopen op een escalatie.

Ik heb inderdaad de context niet gelezen van je post. Maar laat dat dan de dissonant zijn in het lijstje, het gaat om het gemak waarmee stelligheden worden verkondigd die totaal niet te staven zijn.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_178450918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:46 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad de context niet gelezen van je post. Maar laat dat dan de dissonant zijn in het lijstje, het gaat om het gemak waarmee stelligheden worden verkondigd die totaal niet te staven zijn.
Dit is geen enkele post. Het is een forum waar je gedachtes met elkaar deelt.
In feite doet onze mening er toch niet toe.
pi_178450975
Ik heb het bier al koud staan :9

Hallo WO3 :'( :W
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178451001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:57 schreef Multatilu het volgende:
Ik zal wel wat bagger over me heen krijgen, maar er moet me wel iets van het hart. Er worden hier praatjes rondgestrooid alsof men dagelijks met de secret services van alle grote mogendheden om tafel zit. Dat vind ik zo kansloos.... Man, man, man....
Geen direct lijntje hebben met de CIA :') . Wat doe je dan nog op Fok!, vraag ik me af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178451047
TVP.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 11 april 2018 @ 16:53:25 #100
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178451090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:45 schreef Infection het volgende:

[..]

Zou nogal dom zijn om daar te blijven zitten met je legertje, wetende dat er raketten aankomen.
En zo speelt Trump de jihadisten in de kaart
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 11 april 2018 @ 16:54:58 #101
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178451128
quote:
Barzan Sadiq

Geverifieerd account

@BarzanSadiq
Volgen @BarzanSadiq volgen
Meer
#Saudi air defense system intercepted multiple rockets in the capital city of #Riyadh.
https://twitter.com/BarzanSadiq/status/984081332182581248/video/1

Huh?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178451223
quote:
Mooi ook die melding van Twitter eronder...

Ben benieuwd
Weggegaan en opgerot
pi_178451263
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:46 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hebben de Russen ooit eens een keer niet hun veto recht gebruikt?
Zeker, na de eerste gifgasaanval in Syrië. Resolutie 2118 om precies te zijn.
pi_178451322
quote:
Die komen denk ik uit Jemen, andere oorlog.
pi_178451352
DavidShuster twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:53:28 US military officials: All necessary assets (ships, warplanes, and cruise missiles) are in place, armed and ready to attack Syria. Orders from President Trump are now expected "anytime." Latest breaking news @i24NEWS_EN reageer retweet
Is een oudje. Strike this dus.
I´m back.
pi_178451383
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
DavidShuster twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:53:28 US military officials: All necessary assets (ships, warplanes, and cruise missiles) are in place, armed and ready to attack Syria. Orders from President Trump are now expected "anytime." Latest breaking news @i24NEWS_EN reageer retweet
Weggegaan en opgerot
pi_178451384
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:02 schreef J.B. het volgende:

[..]

Zeker, na de eerste gifgasaanval in Syrië. Resolutie 2118 om precies te zijn.
Oké. Soms vraag je je af dat die nog in de veiligheidsraad zitten vanwege hun eigen belangen die niet stroken met het westen.
  woensdag 11 april 2018 @ 17:24:29 #108
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178451673
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:06 schreef Ryan3 het volgende:
DavidShuster twitterde op dinsdag 10-04-2018 om 21:53:28 US military officials: All necessary assets (ships, warplanes, and cruise missiles) are in place, armed and ready to attack Syria. Orders from President Trump are now expected "anytime." Latest breaking news @i24NEWS_EN reageer retweet
Is een oudje. Strike this dus.
Fake news! SAD!

Ach, overkomt de beste wel eens.
pi_178451736
AFP twitterde op woensdag 11-04-2018 om 17:26:54 #BREAKING Kremlin says won't take part in 'Twitter diplomacy' after Trump tweets that 'missiles will be coming' to Syria reageer retweet
pi_178452287
AmichaiStein1 twitterde op woensdag 11-04-2018 om 17:48:46 #BREAKING: Satellite photos of Russian naval base in Tartus, Syria show all 11 Russian battle ships have left Syria (Pictures: ImageSat International (ISI)/https://t.co/vHpEjFoxzV) https://t.co/HKNe4RCI8D reageer retweet


  woensdag 11 april 2018 @ 17:55:32 #111
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178452358
even hypothetisch.. stel de USA vuurt missles af.. Russia reageert en schiet ze uit de lucht of zelfs schiet op de stellages waar de raketten worden afgevuurd..
een conflict tussen de USA en Russia is op militair niveau ontstaan..
zou dit kunnen resulteren in een atoomoorlog?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_178452395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:55 schreef Onnoman het volgende:
even hypothetisch.. stel de USA vuurt missles af.. Russia reageert en schiet ze uit de lucht of zelfs schiet op de stellages waar de raketten worden afgevuurd..
een conflict tussen de USA en Russia is op militair niveau ontstaan..
zou dit kunnen resulteren in een atoomoorlog?
Als het zo ver komt dat het een conflict wordt tussen USA en Rusland, dan ja.
pi_178452414
quote:
_O- _O- :')
pi_178452454
In hoeverre betekend dit iets voor Nederland? Ik heb hier collega's die zitten te miepen dat ze bang zijn voor een oorlog. Ik lig hier (nog) niet wakker van. Ben ik naïef hierin?
  woensdag 11 april 2018 @ 18:00:55 #115
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178452483
ik krijg steeds vaker de neiging te denken dat het Westen Rusland beschuldigd van dingen die mogelijk niet terecht zijn dan wel gebeurd zijn.
zoals dat gedoe met skripal
zijn wel akelige gebeurtenissen.. zolang je niet hard kan bewijzen dat Rusland achter deze aanslag zit, kan je Rusland onmogelijk hier de schuld van geven.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 11 april 2018 @ 18:01:52 #116
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178452510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:57 schreef Infection het volgende:

[..]

Als het zo ver komt dat het een conflict wordt tussen USA en Rusland, dan ja.
maar dat is toch wel weer iets verder dan het afvuren van atoomwapens?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_178452512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:00 schreef Onnoman het volgende:
ik krijg steeds vaker de neiging te denken dat het Westen Rusland beschuldigd van dingen die mogelijk niet terecht zijn dan wel gebeurd zijn.
zoals dat gedoe met skripal
zijn wel akelige gebeurtenissen.. zolang je niet hard kan bewijzen dat Rusland achter deze aanslag zit, kan je Rusland onmogelijk hier de schuld van geven.
Eens.
  woensdag 11 april 2018 @ 18:04:31 #118
242879 Onnoman
The On And Only
pi_178452560
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
In hoeverre betekend dit iets voor Nederland? Ik heb hier collega's die zitten te miepen dat ze bang zijn voor een oorlog. Ik lig hier (nog) niet wakker van. Ben ik naïef hierin?
dan kan enkel de toekomst uitwijzen
de situatie is nu wel spannender dan tevoren..
Ik vraag me ook heel erg af wat dit gaat betekenen voor Europa.. aangezien ook Frankrijk zich bemoeit in deze kwestie
een aanval op frankrijk is een aanval op Nederland
maar in principe ook een aanval op de USA
maar in hoeverre mag je verwachten dat NL altijd achter de VS moet staan in dergelijke kwesties
volgens mij is NAVO enkel ter verdediging, en het waarborgen van vrede en niet zozeer denken in offensieve maatregelen...

Stel dat het zover komt dat de USA en RUSSA elkaar afmaken, weet ik niet wat dit precies betekent voor Europa en NL
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_178452561
Heel veel berichten over over bewegingen van troepen, schepen etc van zowel rusland als amerika richting Syrie.
  woensdag 11 april 2018 @ 18:09:00 #120
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178452679
Aan de ene kant vind ik het een goeie gedurfde reactie van Trump , en eentje die bijv een Obama nooit had gezet ,maar ben bang dat Assad iemand is die je nodig hebt want als hij foetsie is krijg je weer IS-achtige groeperingen
pi_178452775
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:09 schreef jigggy het volgende:
Aan de ene kant vind ik het een goeie gedurfde reactie van Trump , en eentje die bijv een Obama nooit had gezet ,maar ben bang dat Assad iemand is die je nodig hebt want als hij foetsie is krijg je weer IS-achtige groeperingen
Ik snap dat gezeur op Obama totaal niet. Die werd opgezadeld met een bagger ellende van Bush. Een van de betere presidenten die ze ooit gehad hebben. Zeker voor het land zelf.
pi_178452797
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:04 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dan kan enkel de toekomst uitwijzen
de situatie is nu wel spannender dan tevoren..
Ik vraag me ook heel erg af wat dit gaat betekenen voor Europa.. aangezien ook Frankrijk zich bemoeit in deze kwestie
een aanval op frankrijk is een aanval op Nederland
maar in principe ook een aanval op de USA
maar in hoeverre mag je verwachten dat NL altijd achter de VS moet staan in dergelijke kwesties
volgens mij is NAVO enkel ter verdediging, en het waarborgen van vrede en niet zozeer denken in offensieve maatregelen...

Stel dat het zover komt dat de USA en RUSSA elkaar afmaken, weet ik niet wat dit precies betekent voor Europa en NL
Als de VS en Rusland gaan vechten, dan vecht Europa gewoon mee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178452802
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:12 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik snap dat gezeur op Obama totaal niet. Die werd opgezadeld met een bagger ellende. Een van de betere presidenten die ze ooit gehad hebben.
Is er ook niet heel veel ellende daar ontstaan tijdens zijn 8 jaar aan de macht (waar mee ik niet zeg dat hij daar ook de oorzaak van is)
pi_178452813
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als de VS en Rusland gaan vechten, dan vecht Europa gewoon mee.
Dit. Rusland heeft geen schijn van kans.
pi_178452859
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit. Rusland heeft geen schijn van kans.
Ligt aan welke kant China staat.
pi_178452875
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Is er ook niet heel veel ellende daar ontstaan tijdens zijn 8 jaar aan de macht (waar mee ik niet zeg dat hij daar ook de oorzaak van is)
Dit is natuurlijk wel mede het gevolg van het beleid van 8 jaar Obama, IS is daar in korte tijd enorm gegroeid in dezelfde periode dat Obama de meeste troepen uit het Midden Oosten haalde en zwijgzaam toekeek. Af en toe een wijzend vingertje als er een gifgasaanval werd gepleegd maar dat was het dan ook wel.
pi_178452907
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Ligt aan welke kant China staat.
Neutraal/opportunistisch. Zeer pragmatisch iig.
pi_178453015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:18 schreef Krefox het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel mede het gevolg van het beleid van 8 jaar Obama, IS is daar in korte tijd enorm gegroeid in dezelfde periode dat Obama de meeste troepen uit het Midden Oosten haalde en zwijgzaam toekeek. Af en toe een wijzend vingertje als er een gifgasaanval werd gepleegd maar dat was het dan ook wel.
Die troepen in het MO kunnen daar niet al teveel uitrichten in dat wespennest. Zeker al niet als je burgers wilt sparen.
pi_178453071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:18 schreef Krefox het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel mede het gevolg van het beleid van 8 jaar Obama, IS is daar in korte tijd enorm gegroeid in dezelfde periode dat Obama de meeste troepen uit het Midden Oosten haalde en zwijgzaam toekeek. Af en toe een wijzend vingertje als er een gifgasaanval werd gepleegd maar dat was het dan ook wel.
Tja, hier volgde hij het advies van Trump op destijds
  woensdag 11 april 2018 @ 18:30:55 #130
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178453104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:29 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Tja, hier volgde hij het advies van Trump op destijds
Ja Obama luisterde vast aandachtig naar zijn topadvieur Trump, die via Twitter naar hem schreeuwde. :')
pi_178453127
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:24 schreef Cherni het volgende:

[..]

Die troepen in het MO kunnen daar niet al teveel uitrichten in dat wespennest. Zeker al niet als je burgers wilt sparen.
Het gaat niet alleen om de troepen maar om het hele MO-beleid. Dat wordt hier ook uitgebreid besproken;

pi_178453215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:31 schreef Krefox het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de troepen maar om het hele MO-beleid. Dat wordt hier ook uitgebreid besproken;

Wat had hij anders moeten doen. Ik weet niet of je het weet maar veel Amerikanen zijn het zat om daar in het MO alles te regelen en overal te moeten ingrijpen.
pi_178453250
Maw wat vind de Amerikaanse burger ervan. Of doen die er niet toe. Het zijn geen Russen.
pi_178453277
Maar goed, kijken of Trump hey allemaal opgelost krijgt in het MO.
  woensdag 11 april 2018 @ 18:45:19 #135
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_178453374
Waar zou Assad op het moment zijn?

pi_178453425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:45 schreef YazooW het volgende:
Waar zou Assad op het moment zijn?

[ afbeelding ]


Waarschijnlijk weet deze man dat wel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178453471
Oliekachel in mn atoombunker al aangezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 18:50:31 ]
pi_178453543
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Ligt aan welke kant China staat.
Want China gaat verschil maken met hun nu al achterhaalde nieuwste troep?


Tegenover de VS...laat staan heel de NAVO? Haha, laat me niet lachen man
pi_178453584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:39 schreef Cherni het volgende:
Maar goed, kijken of Trump hey allemaal opgelost krijgt in het MO.
Hij is al ruim een jaar in functie, duurt idd wel lang allemaal >:)
pi_178453598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Want China gaat verschil maken met hun nu al achterhaalde nieuwste troep?
[ afbeelding ]

Tegenover de VS...laat staan heel de NAVO? Haha, laat me niet lachen man
[ afbeelding ]
Als Iran, een alliantie sluit met China, Iran, Pakistan en Noord Korea plus wat etnische groepen in voormalige sovjetlanden...
pi_178453603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 17:55 schreef Onnoman het volgende:
even hypothetisch.. stel de USA vuurt missles af.. Russia reageert en schiet ze uit de lucht of zelfs schiet op de stellages waar de raketten worden afgevuurd..
een conflict tussen de USA en Russia is op militair niveau ontstaan..
zou dit kunnen resulteren in een atoomoorlog?
Al zou de VS doorzetten en wederom schade doen aan een of ander vliegveld dan gaat Rusland echt niet die raketten uit de lucht proberen te schieten noch het schip vanwaar ze worden afgevuurd.
Een atoomoorlog zie ik al helemaal niet gebeuren.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178453707
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:36 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het weet maar veel Amerikanen zijn het zat om daar in het MO alles te regelen en overal te moeten ingrijpen.
Een groot gedeelte van de Amerikaanse bevolking was het zat inderdaad. De Amerikaanse overheid heeft echter bewust gekozen om met gefabriceerd bewijsmateriaal een inval in Irak te rechtvaardigen en vervolgens dat land plat te bombarderen. Snel een pro-Amerikaanse regering installeren en het land in chaos achterlaten met als resultaat een snelle groei van IS in het zuiden van Irak en Syrie.

Dan kan je kiezen om helemaal niets te doen en je troepen terug te trekken, maar de problemen worden dan alleen maar groter en de kans dat de VS nog veel intensiever en harder moet ingrijpen ook. Ik weet niet wat de Amerikaanse burger liever heeft..als het daadwerkelijk tot een confrontatie tussen de Russen en de VS komt zijn de rapen gaar.
  woensdag 11 april 2018 @ 19:03:54 #143
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_178453729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Want China gaat verschil maken met hun nu al achterhaalde nieuwste troep?
[ afbeelding ]

Tegenover de VS...laat staan heel de NAVO? Haha, laat me niet lachen man
[ afbeelding ]
Die eerste is gewoon een verkapte replica van de Kuznetsov :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_178453907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:03 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

Die eerste is gewoon een verkapte replica van de Kuznetsov :')
Lol, ze hebben de romp van de russen gekocht omdat deze geen geld hadden om hem af te bouwen
pi_178454050
Mooi excuus voor Amerika om zich weer te bemoeien. Die gifgas aanval en onschuldige burgers interesseert ze helemaal niks maar daar zal de gemiddelde Amerikaan wel anders over denken. Heerlijk die dubbele agenda. Freedom for Syria incoming...
Land of the free. Home of the brave.
pi_178454069
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:02 schreef Krefox het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de Amerikaanse bevolking was het zat inderdaad. De Amerikaanse overheid heeft echter bewust gekozen om met gefabriceerd bewijsmateriaal een inval in Irak te rechtvaardigen en vervolgens dat land plat te bombarderen. Snel een pro-Amerikaanse regering installeren en het land in chaos achterlaten met als resultaat een snelle groei van IS in het zuiden van Irak en Syrie.

Dan kan je kiezen om helemaal niets te doen en je troepen terug te trekken, maar de problemen worden dan alleen maar groter en de kans dat de VS nog veel intensiever en harder moet ingrijpen ook. Ik weet niet wat de Amerikaanse burger liever heeft..als het daadwerkelijk tot een confrontatie tussen de Russen en de VS komt zijn de rapen gaar.
IS waaiert steeds uit zodra ze ergens verdreven worden. Kijk naar de Taliban. Hoe lang wil je in die landen blijven waar zich ook nog eens de lokale bevolking zich tegen je gaat keren als je daar te lang verblijft omdat ze je als een bezetter gaan zien.

Karstens zei het al. Uiteindelijk moet je daar het volk zijn eigen boontjes laten doppen en geen wapens meer sturen.
pi_178454309
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:19 schreef Cherni het volgende:

[..]

IS waaiert steeds uit zodra ze ergens verdreven worden. Kijk naar de Taliban. Hoe lang wil je in die landen blijven waar zich ook nog eens de lokale bevolking zich tegen je gaat keren als je daar te lang verblijft omdat ze je als een bezetter gaan zien.

Karstens zei het al. Uiteindelijk moet je daar het volk zijn eigen boontjes laten doppen en geen wapens meer sturen.
Dat was juist de grote fout nadat Rusland een grote puinhoop van Afghanistan gemaakt had.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178454360
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als Iran, een alliantie sluit met China, Iran, Pakistan en Noord Korea plus wat etnische groepen in voormalige sovjetlanden...
Pakistan? Die staan aan de kant van de Saudi's, hebben hun atoombom gesponsord.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178454393
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:19 schreef Cherni het volgende:

[..]

IS waaiert steeds uit zodra ze ergens verdreven worden. Kijk naar de Taliban. Hoe lang wil je in die landen blijven waar zich ook nog eens de lokale bevolking zich tegen je gaat keren als je daar te lang verblijft omdat ze je als een bezetter gaan zien.
Ja dat gaat niet lukken, daarom hadden ze er nooit aan moeten beginnen. IS stelde voor de Irak-oorlog niets voor.

quote:
Karstens zei het al. Uiteindelijk moet je daar het volk zijn eigen boontjes laten doppen en geen wapens meer sturen.
Uiteindelijk wel maar ik vind wel dat als ze zelf aanstichter zijn van de chaos ze ook een verplichting hebben de burgerbevolking op z'n minst te beschermen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 19:39:03 #150
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178454434
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als Iran, een alliantie sluit met China, Iran, Pakistan en Noord Korea plus wat etnische groepen in voormalige sovjetlanden...
Het is geen age of empires ofzo
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178454489
BreakingNLive twitterde op woensdag 11-04-2018 om 19:41:22 SecDef Mattis & Chairman of the Joint Chiefs of Staff Gen. Joe Dunford have arrived at the White House for a meeting with President Trump. reageer retweet
pi_178454497
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is geen age of empires ofzo
Ik begon met te stellen dat de meeste landen zich pragmatisch zullen opstellen en niet zomaar met Rusland een alliantie sluiten etc etc, snap ook wel dat het zo niet werkt.
pi_178454542
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat was juist de grote fout nadat Rusland een grote puinhoop van Afghanistan gemaakt had.
Tja omdat de VS maar wapens bleef sturen en Osama steunde in die oorlog tegen de Russen waardoor die rebellen steeds meer macht kregen. Zoveel macht dat het nu niet meer te redden valt en zij die macht ook niet meer uit handen geven.
pi_178454566
This Is Not a Drill: Syria Showdown Could Spark Israeli-Iranian and U.S.-Russian Clashes

https://www.haaretz.com/i(...)an-clashes-1.5992066
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 19:43:38 #155
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178454579
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik begon met te stellen dat de meeste landen zich pragmatisch zullen opstellen en niet zomaar met Rusland een alliantie sluiten etc etc, snap ook wel dat het zo niet werkt.
Nee goed, maar je hebt ze er tussen zitten..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178454620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:41 schreef Infection het volgende:
BreakingNLive twitterde op woensdag 11-04-2018 om 19:41:22 SecDef Mattis & Chairman of the Joint Chiefs of Staff Gen. Joe Dunford have arrived at the White House for a meeting with President Trump. reageer retweet
Duurt niet lang meer voor dat de storm losbreekt.
  woensdag 11 april 2018 @ 19:46:29 #157
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178454667
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:44 schreef theNull het volgende:

[..]

Duurt niet lang meer voor dat de storm losbreekt.
Wordt alleen naar gerekt bedoel je.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178454694
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:46 schreef _--_ het volgende:

[..]

En het topic is weer compleet.
  woensdag 11 april 2018 @ 19:49:12 #159
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178454725
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:47 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

En het topic is weer compleet.
Ik ben hier langer aanwezig dan jij. Ik heb zelfs een post op de eerste pagina van deel 1. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178454746
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 19:49 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ik ben hier langer aanwezig dan jou. Ik heb zelfs de fipo in deel 1 :D
Daarom zeg ik het toch SP! Je was zo lang weg man! :P
pi_178455037
Jullie waren toch allemaal zo blij met Trump?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178455074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie waren toch allemaal zo blij met Trump?
Als het gifgas-verhaal klopt dan begrijp ik de reactie wel.

Geen Trump fan overigens. In tegendeel.
  woensdag 11 april 2018 @ 20:06:43 #163
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178455091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie waren toch allemaal zo blij met Trump?
En jij haatte hem toch? Nu hij onaardig doet tegen de Russen heb je vast vlinders in je buik.
pi_178455130
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En jij haatte hem toch? Nu hij onaardig doet tegen de Russen heb je vast vlinders in je buik.
Ben niet zo'n fan van oorlog.

Maar jij bent inderdaad een user die Trump geweldig vond of vindt. Is de liefde voorbij?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:08:55 #165
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455143
Donder op met die schoolpleinniveau discussie
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Donder op met die schoolpleinniveau discussie
:')___

Ook goeie avond.
pi_178455206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Donder op met die schoolpleinniveau discussie
Je hebt gelijk.

Maar ben wel benieuwd hoe bepaalde lieden die Trump geweldig vonden nu aankijken tegen zijn acties.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:12:12 #168
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455218
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:10 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

:')___

Ook goeie avond.
Ja maar jullie, ja maar jij, het is iets wat ons al veel langer stoort, ook niet de eerste keer dat ik/we dat aangeven, dus ja.

Maar ook een goedenavond hoor O+
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:13:19 #169
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455243
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Maar ben wel benieuwd hoe bepaalde lieden die Trump geweldig vonden nu aankijken tegen zijn acties.
Die zullen dit niet eens intensief volgen gok ik zo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455304
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja maar jullie, ja maar jij, het is iets wat ons al veel langer stoort, ook niet de eerste keer dat ik/we dat aangeven, dus ja.
Ja fack dat dan gewoon. Op een anoniem forum ontkom je er niet helemaal aan dat mensen tegen mekaar aan gaan zitten bokken toch?

Geen kritiek overigens, ik ben geen mod dus kan er niet echt over meepraten, maar wat wil je dan? Alles weg censureren en alleen de vage norm van sociaal-gewenst gedrag toelaten?
pi_178455315
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:

Maar ook een goedenavond hoor O+
Hoi :*
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:17:58 #173
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455356
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:15 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ja fack dat dan gewoon. Op een anoniem forum ontkom je er niet helemaal aan dat mensen tegen mekaar aan gaan zitten bokken toch?

Geen kritiek overigens, ik ben geen mod dus kan er niet echt over meepraten, maar wat wil je dan? Alles weg censureren en alleen de vage norm van sociaal-gewenst gedrag toelaten?
Nee hoor, de meesten hier lopen al even mee en weten best hoe het moet, vind het dan ook niet erg om af en toe op de rem te trappen. Het gaat om de toonzetting en manier van discussiëren, want dat nodigt uit voor meer. Zowel in negatieve als positieve zin.

En ik heb gezien dat het ook goed kan, dus vandaar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455365
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Die zullen dit niet eens intensief volgen gok ik zo.
Excuus.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:19:05 #175
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455380
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Excuus.
Dat hoeft nou ook weer niet hé
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455418
Verder lijkt het mij sterk dat dit echt escaleert. Wie heeft daar in vredesnaam baat bij, buiten die beesten van IS?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178455442
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee hoor, de meesten hier lopen al even mee en weten best hoe het moet, vind het dan ook niet erg om af en toe op de rem te trappen. Het gaat om de toonzetting en manier van discussiëren, want dat nodigt uit voor meer. Zowel in negatieve als positieve zin.

En ik heb gezien dat het ook goed kan, dus vandaar.
Hmm okay.

Vond je alleen nogal met een gestrekt been inkomen, terwijl er eigenlijk niets aan de hand was. :P vandaar mn vraag!
pi_178455443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Verder lijkt het mij sterk dat dit echt escaleert. Wie heeft daar in vredesnaam baat bij, buiten die beesten van IS?
Amerika kan miss zijn invloed in het gebied versterken?
pi_178455444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Verder lijkt het mij sterk dat dit echt escaleert. Wie heeft daar in vredesnaam baat bij, buiten die beesten van IS?
Turkije een beetje. Die kan tijdens zo'n escalatie de Koerden helemaal wegvegen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 11 april 2018 @ 20:22:19 #180
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455448
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
Verder lijkt het mij sterk dat dit echt escaleert. Wie heeft daar in vredesnaam baat bij, buiten die beesten van IS?
Oorlogseconomie vriend. Daar zijn we onderhand wel aan toe.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 11 april 2018 @ 20:22:42 #181
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Turkije een beetje. Die kan tijdens zo'n escalatie de Koerden helemaal wegvegen.
Terroristen*

Met doodgewone koerden hebben ze niets.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:23:09 #182
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455465
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Hmm okay.

Vond je alleen nogal met een gestrekt been inkomen, terwijl er eigenlijk niets aan de hand was. :P vandaar mn vraag!
Snap ik, was wat onnodig grof maar het is zoals ik zei ook niet de eerste keer, laten we het daarbij houden :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455470
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef _--_ het volgende:
Terroristen*
Zo hypocriet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178455486
hop, wel voor het naar bed gaan wat raketten
pi_178455490
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Snap ik, was wat onnodig grof maar het is zoals ik zei ook niet de eerste keer, laten we het daarbij houden :P
Akkoord :P
pi_178455506
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef _--_ het volgende:

[..]

Terroristen*

Met doodgewone koerden hebben ze niets.
Ben je sarcastisch of heb ik wat gemist?
pi_178455515
USA is de luchtmacht van de IS.
Net zoals ze vroeger al die terroristische organisaties zoals de Taliban hebben geholpen.
  woensdag 11 april 2018 @ 20:26:16 #188
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455525
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:25 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ben je sarcastisch of heb ik wat gemist?
?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455528
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Amerika kan miss zijn invloed in het gebied versterken?
Maar dat wil Trump helemaal niet. Die rept juist herhaaldelijk over terugtrekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 april 2018 @ 20:27:03 #190
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455543
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat wil Trump helemaal niet. Die rept juist herhaaldelijk over terugtrekken.
Denken dat de regering daar een fuck geeft om de uitspraken van Trump. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:28:09 #191
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455567
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar dat wil Trump helemaal niet. Die rept juist herhaaldelijk over terugtrekken.
Trump is wat dat betreft wel opper Amerikaans, hij weet zelf niet eens goed wat ie wil.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455576
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:26 schreef _--_ het volgende:

[..]

?
..

Turkije geeft geen reet om de "normale" Koerden?

@Edit

Je hd het over doodnormale Koerden. Nee oke. Om dode normale Koerden geven ze niets nee.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 20:30:15 ]
  woensdag 11 april 2018 @ 20:29:41 #193
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455592
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:28 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

..

Turkije geeft geen reet om de "normale" Koerden?
Daar doet men niets mee. Turkije valt alleen de terroristen aan. De militanten met diverse namen. Lck/ypg/pkk/ypj/etc.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455613
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Trump is wat dat betreft wel opper Amerikaans, hij weet zelf niet eens goed wat ie wil.
Of hij lult elke dag maar gewoon wat. Misschien is dat een eye-opener voor bepaalde lieden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 11 april 2018 @ 20:31:08 #195
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455622
Realiseren we intussen wel dat de doomsday clock staat op 2 voor 12?




Zelfde niveau als in het hoogtepunt van de koude oorlog. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455625
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:29 schreef _--_ het volgende:

[..]

Daar doet men niets mee. Turkije valt alleen de terroristen aan. De militanten met diverse namen. Lck/ypg/pkk/ypj/etc.
Dat is wat ze zeggen ja.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:31:17 #197
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455628
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of hij lult elke dag maar gewoon wat. Misschien is dat een eye-opener voor bepaalde lieden.
Dat is toch ook keihard amerikaanesque?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 11 april 2018 @ 20:32:19 #198
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455646
quote:
13s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:31 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat is wat ze zeggen ja.
Hou maar weer op. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455681
Ik zou niet weten hoe Trump nu weg kan komen zonder wat te doen. Erg benieuwd.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178455696
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:32 schreef _--_ het volgende:

[..]

Hou maar weer op. :')
Hoezo? Ik ben serieus nu. Eerlijk toegegeven heb ik weinig met Turkije en ben ik al helemaal geen fan van Erdogan, maar niemand kan er toch omheen draaien dat Erdogan / de AKP er alles aan doet/doen de Koerden zoveel mogelijk te verdrukking in te helpen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 20:35:39 ]
pi_178455720
Trump kan wat leren van John F.
  woensdag 11 april 2018 @ 20:35:52 #202
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455724
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:34 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ben serieus nu. Eerlijk toegegeven heb ik weinig met Turkije en ben ik al helemaal geen fan van Erdogan, maar niemand kan er toch omheen draaien dat Erdogan / de APK er alles aan doet/doen de Koerden zoveel mogelijk te verdrukking in te helpen?
Mijn familie leden, levend in Turkije, zijn koerd en ze stemmen elke verkiezingen weer op Erdogan. Dat sommige mensen door terroristische campagnes aan te moedigen het zichzelf moeilijk maakt ligt aan hen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455743
Het is triest dat er veel mensen zijn omgekomen door dat gifgas (even buiten beschouwing te laten wie het heeft gedaan), maar om een potentiële oorlog uit te lokken wat miljoenen/miljarden doden kan opleveren hebben die dode mensen nu niets aan..
  woensdag 11 april 2018 @ 20:37:32 #204
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
Het is triest dat er veel mensen zijn omgekomen door dat gifgas (even buiten beschouwing te laten wie het heeft gedaan), maar om een potentiële oorlog uit te lokken wat miljoenen/miljarden doden kan opleveren hebben die dode mensen nu niets aan..
Zoals ik al meerdere malen aangaf. Het gaat beide landen niet om die paar burgers. Ze willen gewoon macht, macht en macht.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455765
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:35 schreef _--_ het volgende:

[..]

Mijn familie leden, levend in Turkije, zijn koerd en ze stemmen elke verkiezingen weer op Erdogan. Dat sommige mensen door terroristische campagnes aan te moedigen het zichzelf moeilijk maakt ligt aan hun.
Oke, dit is een voorbeeld waar ik wat mee kan. Enige vorm van (enigszins legitieme, jou kennende) tegengeluid wat ik tot nu toe heb gehoord eigenlijk.

Op TV, radio 1, kranten etc etc lees zie en hoor ik namelijk altijd het tegenovergestelde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 20:38:19 ]
pi_178455787
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:35 schreef _--_ het volgende:

[..]

Mijn familie leden, levend in Turkije, zijn koerd en ze stemmen elke verkiezingen weer op Erdogan. Dat sommige mensen door terroristische campagnes aan te moedigen het zichzelf moeilijk maakt ligt aan hen.
Mijn familie uit Duitsland zijn joden en stemden NSDAP.

Wat een onzin zeg.
pi_178455806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:38 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Mijn familie uit Duitsland zijn joden en stemden NSDAP.

Wat een onzin zeg.
Deze vergelijking kun je ook niet helemaal maken, vind je wel? :')
pi_178455819
-dubbel
  woensdag 11 april 2018 @ 20:40:21 #209
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455820
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:37 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Oke, dit is een voorbeeld waar ik wat mee kan. Enige vorm van (enigszins legitieme, jou kennende) tegengeluid wat ik tot nu toe heb gehoord eigenlijk.

Op TV, radio 1, kranten etc etc lees zie en hoor ik namelijk altijd het tegenovergestelde.
Daar heb ik dit topic voor: POL / Waarom zijn er mensen die poetin aanhangen maar niet Erdogan

Mensen die Poetin bijvoorbeeld steunen zeggen altijd dat linkse media hier fake news verspreidt over Rusland en dergelijke zaken.

Waarom bekijkt men het niet in een andere perspectief. Bijvoorbeeld bij de Turken?

Ik ken Nederlanders die heel vaak voor het eerste zijn, maar nooit voor het 2e.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178455826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:40 schreef toblorone het volgende:
een P8 heeft in ieder geval gezocht naar info zojuist...

De Tweet bekijken van @MIL_Radar: https://twitter.com/MIL_Radar/status/984137947904700417?s=09
  woensdag 11 april 2018 @ 20:40:49 #211
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:38 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Mijn familie uit Duitsland zijn joden en stemden NSDAP.

Wat een onzin zeg.
wtf voor vergelijking is dit. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 20:42:16 #212
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178455860
Een hele slechte, laten we het daar bij houden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178455900
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:40 schreef _--_ het volgende:

[..]

Daar heb ik dit topic voor: POL / Waarom zijn er mensen die poetin aanhangen maar niet Erdogan

Mensen die Poetin bijvoorbeeld steunen zeggen altijd dat linkse media hier fake news verspreidt over Rusland en dergelijke zaken.

Waarom bekijkt men het niet in een andere perspectief. Bijvoorbeeld bij de Turken?

Ik ken Nederlanders die heel vaak voor het eerste zijn, maar nooit voor het 2e.
Ik heb je topic al eerder gelezen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook een appels met peren verhaal, net zoals de vergelijking hierboven genoemd.

Dat heeft in mijn ogen namelijk met sympathie te maken (of het gebrek ervan). Waarbij de gemiddelde jan boeren jantje bij Poetin denkt aan een gespierde bloodbuikse russische badass op de rug van een beer roept hetzelfde beeld van Erdogan bij dezelfde mensen een soortgelijk plaatje op, maar dan op de rug van een geit.

Begrijp me niet verkeerd, het slaat natuurlijk nergens op, maar zo werkt het imo voor veel mensen nu eenmaal.

Overigens ben ik persoonlijk niet voor Poetin, maar net zo min voor Erdogan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 20:45:37 ]
pi_178455969
Ik vind ze allebei eng.

Maargoed, Trump en zelfs onze eigen Mark ook een beetje. Echter kunnen we daar hier om lachen, prenten over maken en grappen over maken.

In turkijke en rusland niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 20:47:14 ]
  woensdag 11 april 2018 @ 20:47:27 #215
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178455999
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:44 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik heb je topic al eerder gelezen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook een appels met peren verhaal, net zoals de vergelijking hierboven genoemd.

Dat heeft in mijn ogen namelijk met sympathie te maken (of het gebrek ervan). Waarbij de gemiddelde jan boeren jantje bij Poetin denkt aan een gespierde bloodbuikse russische badass op de rug van een beer roept hetzelfde beeld van Erdogan bij dezelfde mensen een soortgelijk plaatje op, maar dan op de rug van een geit.

Begrijp me niet verkeerd, het slaat natuurlijk nergens op, maar zo werkt het imo voor veel mensen nu eenmaal.

Overigens ben ik persoonlijk niet voor Poetin, maar net zo min voor Erdogan.
Maar wat is je concrete weerlegging voor dat ze niet te vergelijken zijn?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178456075
IdeologyWars twitterde op woensdag 11-04-2018 om 20:48:09 #RUMINT: BBC is reporting 2 #US warships in #EastMed have launched dozens of cruise missiles. This is unconfirmed at this time. Take it with not a grain but PACK of salt. reageer retweet
pi_178456082
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:47 schreef _--_ het volgende:

[..]

Maar wat is je concrete weerlegging voor dat ze niet te vergelijken zijn?
Omdat jij de vraag bij de mensen neerlegt die niet nadenken vanuit hun rationele verstand op basis van feiten, maar vanuit onderbuikgevoelens waarbij zoals ik net uiteenzette sympathie (of het gebrek hieraan) de boventoon voert.

Ik kan aan een grasetende duinhert ook vragen waarom hij geen sla bij de groentenboer haalt als hij toch vegetarisch is, maar dat wil niet betekenen dat je daar een zinnig antwoord op krijgt.
  woensdag 11 april 2018 @ 20:52:26 #218
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178456131
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:50 schreef theNull het volgende:
IdeologyWars twitterde op woensdag 11-04-2018 om 20:48:09 #RUMINT: BBC is reporting 2 #US warships in #EastMed have launched dozens of cruise missiles. This is unconfirmed at this time. Take it with not a grain but PACK of salt. reageer retweet
Nou ik zie niets op BBC
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178456165
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:52 schreef _--_ het volgende:

[..]

Nou ik zie niets op BBC
Dit inderdaad.
  woensdag 11 april 2018 @ 20:53:49 #220
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178456182
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:50 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Omdat jij de vraag bij de mensen neerlegt die niet nadenken vanuit hun rationele verstand op basis van feiten, maar vanuit onderbuikgevoelens waarbij zoals ik net uiteenzette sympathie (of het gebrek hieraan) de boventoon voert.

Ik kan aan een grasetende duinhert ook vragen waarom hij geen sla bij de groentenboer haalt als hij toch vegetarisch is, maar dat wil niet betekenen dat je daar een zinnig antwoord op krijgt.
Huh?

Dit was zeg maar niet het soort antwoord datvik verwachtte. :@
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178456240
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:53 schreef _--_ het volgende:

[..]

Huh?

Dit was zeg maar niet het soort antwoord datvik verwachtte. :@
Dat was mn bedoeling ook een beetje. :P

Maar ik hoop dat je mn punt snapt.

Overigens geen idee meer waaruit deze discussie voortkwam :')
  woensdag 11 april 2018 @ 20:57:12 #222
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178456290
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:55 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat was mn bedoeling ook een beetje. :P

Maar ik hoop dat je mn punt snapt.

Overigens geen idee meer waaruit deze discussie voortkwam :')
Trutortrut kwam met z'n argument dat Turkije hierdoor de koerden kon uitroeien.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178456370
'Verenigd Koninkrijk klaar om VS te steunen bij militaire aanval op Syrië'

https://www.nu.nl/algemee(...)re-aanval-syrie.html
pi_178456466
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:57 schreef _--_ het volgende:

[..]

Trutortrut kwam met z'n argument dat Turkije hierdoor de koerden kon uitroeien.
Die mogelijkheid is er ook toch?

Net als de mogelijkheid dat er binnen nu en 5 seconden een ruimtesteen ter grootte van het Yellow Park de Amsterdam Arena van de kaart veegt.
  woensdag 11 april 2018 @ 21:02:12 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178456477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:04 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie waren toch allemaal zo blij met Trump?
Nog steeds. Zonder hem was het allang misgegaan. Hij moet wel alleen opboksen tegen de 'deep state' (aka de vierde macht). Als het oorlog is verwijt ik het Trump niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 21:03:13 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178456521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:59 schreef Infection het volgende:
'Verenigd Koninkrijk klaar om VS te steunen bij militaire aanval op Syrië'

https://www.nu.nl/algemee(...)re-aanval-syrie.html
Hold up lads, we're coming too!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 21:03:33 #227
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178456533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nog steeds. Zonder hem was het allang misgegaan. Hij moet wel alleen opboksen tegen de 'deep state' (aka de vierde macht). Als het oorlog is verwijt ik het Trump niet.
Lxiv pls.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 11 april 2018 @ 21:03:54 #228
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178456549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nog steeds. Zonder hem was het allang misgegaan. Hij moet wel alleen opboksen tegen de 'deep state' (aka de vierde macht). Als het oorlog is verwijt ik het Trump niet.
Elke president wordt sws bestuurt door de deepstate. Sowieso dat als je denkt dat Trump deze beslissingen zelfstandig heeft genomen. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 21:04:50 #229
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178456587
Ja leuk hoor, ontopix maar weer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178456598
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is toch ook keihard amerikaanesque?
Inderdaad. Niet te tellen hoe vaak Obama zijn keutel weer ingetrokken heeft.
pi_178456619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 20:59 schreef Infection het volgende:
'Verenigd Koninkrijk klaar om VS te steunen bij militaire aanval op Syrië'

https://www.nu.nl/algemee(...)re-aanval-syrie.html
laat dat land het toch uitzoeken. Syrië dan bedoel ik. Waarom een dikke oorlog riskeren voor zo een achtergesteld land? Doe normaal. Ik heb hier geen zin in.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 11 april 2018 @ 21:05:50 #232
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_178456621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:05 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet te tellen hoe vaak Obama zijn keutel weer ingetrokken heeft.
Misschien doet trump ook wel een red line.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_178456631
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Misschien doet trump ook wel een red line.
Ik hoop het eigenlijk.
pi_178456648
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Misschien doet trump ook wel een red line.
Natuurlijk doet hij dat. Dat er mensen zijn die anders verwachten is verbazingwekkend.
  woensdag 11 april 2018 @ 21:07:46 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178456679
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:03 schreef _--_ het volgende:

[..]

Elke president wordt sws bestuurt door de deepstate. Sowieso dat als je denkt dat Trump deze beslissingen zelfstandig heeft genomen. :')
Dat denk ik dus niet. Maar de macht van de deepstate is ook weer niet onbeperkt. Je ziet wel een heel consistente lijn, van Bush via Obama tot Trump. Totaal verschillende presidenten allemaal. Dat is voor mij de deep state. Hoge ambtenaren die jarenlang rondom de macht zitten en bepalen wat de president hoort, geadviseerd wordt, gaat denken en uiteindelijk 'beslist'.
Trump is nooit anti-Rusland geweest. Integendeel. Dat is dus zeer tegen het been van de deep state.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178456687
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja leuk hoor, ontopix maar weer.
Ik voel je. Nu wel :P
  Meest relativerende user 2022 woensdag 11 april 2018 @ 21:09:13 #238
357044 Budapestenaar
pi_178456728
Trump heeft aangekondigd dat er raketten aankomen. Die keutel kan hij moeilijk weer intrekken. Rusland heeft gezegd de raketten te zullen onderscheppen en de launch platforms te vernietigen. Een keutel die ze ook niet zomaar kunnen intrekken.

Denk ik nou te simpel, of is dit een situatie die de Cuban Missile Crisis evenaart?
pi_178456730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet. Maar de macht van de deepstate is ook weer niet onbeperkt. Je ziet wel een heel consistente lijn, van Bush via Obama tot Trump. Totaal verschillende presidenten allemaal. Dat is voor mij de deep state. Hoge ambtenaren die jarenlang rondom de macht zitten en bepalen wat de president hoort, geadviseerd wordt, gaat denken en uiteindelijk 'beslist'.
Trump is nooit anti-Rusland geweest. Integendeel. Dat is dus zeer tegen het been van de deep state.
Hier heb je wel een goed punt ja.
  woensdag 11 april 2018 @ 21:09:26 #240
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178456735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet. Maar de macht van de deepstate is ook weer niet onbeperkt. Je ziet wel een heel consistente lijn, van Bush via Obama tot Trump. Totaal verschillende presidenten allemaal. Dat is voor mij de deep state. Hoge ambtenaren die jarenlang rondom de macht zitten en bepalen wat de president hoort, geadviseerd wordt, gaat denken en uiteindelijk 'beslist'.
Trump is nooit anti-Rusland geweest. Integendeel. Dat is dus zeer tegen het been van de deep state.
Rusland heeft Trump geholpen met de verkiezingen.

Kijk wat Trump nu doet.

Dat verklaart toch een hoop.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 11 april 2018 @ 21:10:34 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178456766
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:09 schreef _--_ het volgende:

[..]

Rusland heeft Trump geholpen met de verkiezingen.

Kijk wat Trump nu doet.

Dat verklaart toch een hoop.
Rusland wist wat er zou gebeuren als Clinton zou winnen. Logisch dat ze Trump geholpen hebben. Als ik in 1933 de politieke opponent van Hitler zou kunnen helpen bij de verkiezingen dan had ik het ook gedaan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178456787
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:09 schreef _--_ het volgende:

[..]

Rusland heeft Trump geholpen met de verkiezingen.

Kijk wat Trump nu doet.

Dat verklaart toch een hoop.
Dat was cambridge analytics he? :P
  woensdag 11 april 2018 @ 21:12:53 #243
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178456825
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:11 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat was cambridge analytics he? :P
:D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 11 april 2018 @ 21:19:26 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178457019
Al die beschuldigingen van de invloed van de Russen bij de verkiezingen is trouwens ook een exponent van het conflict van de deep state met Trump.
Eigenlijk is het super ondemocratisch.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178457056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nog steeds. Zonder hem was het allang misgegaan. Hij moet wel alleen opboksen tegen de 'deep state' (aka de vierde macht). Als het oorlog is verwijt ik het Trump niet.
Het waren beide slechte kandidaten.

Heb heel wat familie in de VS wonen en allemaal wilden ze Bernie Sanders zoals de meeste democraten onder de burgers.
pi_178457060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:19 schreef LXIV het volgende:
Al die beschuldigingen van de invloed van de Russen bij de verkiezingen is trouwens ook een exponent van het conflict van de deep state met Trump.
Eigenlijk is het super ondemocratisch.
Deep state _O-
  woensdag 11 april 2018 @ 21:26:57 #247
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178457263
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja Obama luisterde vast aandachtig naar zijn topadvieur Trump, die via Twitter naar hem schreeuwde. :')
Trump had vroeger wel andere ideeën over Syrië





:')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_178457344
Wat bedoelt men eigenlijk met de 'deep state'?
pi_178457398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:29 schreef Rangono het volgende:
Wat bedoelt men eigenlijk met de 'deep state'?
Achterkamerpolitiek.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep_state_in_the_United_States
pi_178457406

Om alvast een beetje in de stemming te komen.
pi_178457459
Maar dat dat bestaat is toch evident? het stikt van de lobbygroepen.
pi_178457487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:33 schreef Rangono het volgende:
Maar dat dat bestaat is toch evident? het stikt van de lobbygroepen.
Ik ben het helemaal met je eens.
  woensdag 11 april 2018 @ 21:34:54 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178457491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:29 schreef Rangono het volgende:
Wat bedoelt men eigenlijk met de 'deep state'?
De vierde macht. Onverkozen ambtenaren met veel macht. Yes minister, no minister. Zie ook Wikipedia
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178457510
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

De vierde macht. Onverkozen ambtenaren met veel macht. Yes minister, no minister. Zie ook Wikipedia
Ja, weinig schokkends dus. Dat bestaat hier ook. Maar dan ook veel kleinere schaal.
pi_178457570
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:35 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ja, weinig schokkends dus. Dat bestaat hier ook. Maar dan ook veel kleinere schaal.
Ik denk dat het m zit in de gedachte dat de verhoudingen in de US daarin extreem scheef zijn geworden.
  woensdag 11 april 2018 @ 21:38:15 #256
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178457584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:35 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ja, weinig schokkends dus. Dat bestaat hier ook. Maar dan ook veel kleinere schaal.
Familie de mol bijvoorbeeld. _O_
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178457623
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:38 schreef _--_ het volgende:

[..]

Familie de mol bijvoorbeeld. _O_
De ironie :P (achternaam)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2018 21:39:41 ]
pi_178457624
quote:
3s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:37 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik denk dat het m zit in de gedachte dat de verhoudingen in de US daarin extreem scheef zijn geworden.
Qua scheefheid valt het reuze mee. Het is immers vrij duidelijk welke belangen het sterkst zijn. De neocons zijn de baas . Zij beslissen het geopolitieke beleid.
pi_178457646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:39 schreef Rangono het volgende:

[..]

Qua scheefheid valt het reuze mee. Het is immers vrij duidelijk welke belangen het sterkst zijn. De neocons zijn de baas . Zij beslissen het geopolitieke beleid.
Ik geloof je gelijk, ik noemde dan maar ook iets.
pi_178458184
Doelt die domme tweet niet op het ontwikkelen van nieuwe raketten ipv "oh pas maar op, hier komen ze aan?"
pi_178458274
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2018 21:59 schreef havanagila het volgende:
Doelt die domme tweet niet op het ontwikkelen van nieuwe raketten ipv "oh pas maar op, hier komen ze aan?"
Verkeerd vertaald vanuit het Russisch. "Deep state."

:')
pi_178458459
AFP twitterde op woensdag 11-04-2018 om 22:07:15 #BREAKING President Trump holds Syria, Russia responsible for chemical attack, the White House says reageer retweet
pi_178458705
lol die uitspraak over alle opties op tafel heb ik nu al zo vaak voorbij horen komen.
  woensdag 11 april 2018 @ 22:19:41 #265
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
  woensdag 11 april 2018 @ 22:26:22 #267
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178458924
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178458957
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:08 schreef Infection het volgende:
AFP twitterde op woensdag 11-04-2018 om 22:07:15 #BREAKING President Trump holds Syria, Russia responsible for chemical attack, the White House says reageer retweet
Bizar eigenlijk, er is geen enkel bewijs wie het gedaan heeft. Gewoon op basis van vermoedens een raketaanval gaan uitvoeren met grote kans op escalatie :')

Is uberhaupt al bekend wat voor gas er is gebruikt? Waarom zou Assad zo dom zijn om op dit moment zulke wapens in te zetten? De VS wil zich immers binnen een jaar terugtrekken uit Syrie en de oorlog was zo goed als gewonnen. Die rebellen hebben een veel groter motief, door het inzetten van zulke wapens en Assad de schuld te geven hebben ze een kans dat de VS hapt en wellicht toch blijft en ze blijven steunen.
  woensdag 11 april 2018 @ 22:28:56 #269
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178459030
Het is technisch gezien toch niet zo heel lastig om te controleren of er chemische wapens gebruikt zijn?
  woensdag 11 april 2018 @ 22:31:20 #270
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178459118
Dus euh, zo te zien heeft Trump nog steeds geen definitieve besluit genomen. Duurt langgggg
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 11 april 2018 @ 22:32:46 #271
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_178459171
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:28 schreef ShaoliN het volgende:
Het is technisch gezien toch niet zo heel lastig om te controleren of er chemische wapens gebruikt zijn?
Controleren wie het heeft gebruikt lijkt mij behoorlijk lastig..
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  woensdag 11 april 2018 @ 22:35:26 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178459250
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:28 schreef ShaoliN het volgende:
Het is technisch gezien toch niet zo heel lastig om te controleren of er chemische wapens gebruikt zijn?
Nee, is heel eenvoudig
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178459428
Vandaag nog?
pi_178459739
BreakingNLive twitterde op woensdag 11-04-2018 om 22:47:03 BREAKING DEVELOPING: Intense surveillance around #Syria. US AWACS aircraft north of border. US P8 aircraft just outside Russian bases.#Douma https://t.co/SOa6VWSKoY reageer retweet
  woensdag 11 april 2018 @ 22:50:31 #275
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178459841
Wat doet een P8?
pi_178459874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat doet een P8?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_P-8_Poseidon

"De Boeing P-8 Poseidon is een militair vliegtuig dat wordt gebruikt voor het opsporen en bestrijden van schepen en onderzeeërs. Het is een aangepaste versie van een commercieel verkeersvliegtuig van Boeing, de 737-800ERX."
  woensdag 11 april 2018 @ 22:52:36 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178459905
Ok. Tegen nucleaire subs? :?
  woensdag 11 april 2018 @ 22:53:07 #278
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_178459919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Infection het volgende:
BreakingNLive twitterde op woensdag 11-04-2018 om 22:47:03 BREAKING DEVELOPING: Intense surveillance around #Syria. US AWACS aircraft north of border. US P8 aircraft just outside Russian bases.#Douma https://t.co/SOa6VWSKoY reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat is niet breaking, is een foto die ook werd gebruikt in een tweet van 10 uur geleden. Toen ze er daadwerkelijk vlogen.
ItaMilRadar twitterde op woensdag 11-04-2018 om 12:43:01 Double surveillance mission near #Syria today: a USNavy Boeing P-8A (168431) departed from NAS Sigonella is patrolling off Latakia and a #NATO Boeing E-3 (LX-N90448) is flying near Turkish / Syrian border @TheAviationist @MIL_Radar https://t.co/TdBZLUmxuk reageer retweet
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_178459930
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:27 schreef Krefox het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk, er is geen enkel bewijs wie het gedaan heeft. Gewoon op basis van vermoedens een raketaanval gaan uitvoeren met grote kans op escalatie :')

Is uberhaupt al bekend wat voor gas er is gebruikt? Waarom zou Assad zo dom zijn om op dit moment zulke wapens in te zetten? De VS wil zich immers binnen een jaar terugtrekken uit Syrie en de oorlog was zo goed als gewonnen. Die rebellen hebben een veel groter motief, door het inzetten van zulke wapens en Assad de schuld te geven hebben ze een kans dat de VS hapt en wellicht toch blijft en ze blijven steunen.
Ronduit bizar inderdaad. Geen bewijs en gewoon guns blazing binnen vallen daar.

Iedereen die roept dat het toch niet escaleert is een beetje naïeve vind ik. De kans lijkt me wel degelijk aanwezig. En ik zit daar niet op te wachten. :{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178459938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok. Tegen nucleaire subs? :?
Ja.
pi_178459977
NATOSource twitterde op woensdag 11-04-2018 om 22:47:31 In case anyone is wondering about the composition and capabilities of #Russia's Permanent Mediterranean Task Force. https://t.co/ESg7V3VRa9 #Syria https://t.co/lFtFSw8vZq reageer retweet
  woensdag 11 april 2018 @ 22:56:07 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178460016
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ronduit bizar inderdaad. Geen bewijs en gewoon guns blazing binnen vallen daar.

Iedereen die roept dat het toch niet escaleert is een beetje naïeve vind ik. De kans lijkt me wel degelijk aanwezig. En ik zit daar niet op te wachten. :{
Ja, maar het gaat dus ook echt niet om die gasaanval. Als het niet dit geweest is hadden ze wel een andere aanleiding gevonden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178460031
quote:
UK orders subs toward Syria for possible missile strikes: Telegraph

LONDON (Reuters) - British Prime Minister Theresa May has ordered British submarines to move within missile range of Syria in readiness for strikes against the Syrian military that could begin as early as Thursday night, the Daily Telegraph newspaper said.

May has not reached a final decision on whether Britain would join any strikes by the United States and France in response to a suspected chemical attack, but wants to be able to act swiftly, the newspaper said.

It quoted government sources as saying Britain was “doing everything necessary” to be able to fire Tomahawk cruise missiles from submarines against military targets in Syria.
https://www.reuters.com/a(...)egraph-idUSKBN1HI34Q
  woensdag 11 april 2018 @ 22:57:56 #284
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178460067
We hebben het al bijna een week over "possible missile strike".

:')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178460197
Ik ben bang
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_178460461
quote:
22.56 Uhr
Weißes Haus: Militärschlag in Syrien nicht die einzige Option

Ein Militärschlag der USA gegen Syrien ist nach Aussage des Weißen Hauses nicht die einzige US-Option zur Lösung der Syrien-Krise.

„Es ist sicher eine Option, aber das heißt nicht, dass es die alleinige Option ist“, sagte die Sprecherin des Weißen Hauses, Sarah Sanders, am Mittwoch in Washington.

Zunächst sollten die Gespräche mit den Partnern Israel, Saudi-Arabien, Frankreich und Großbritannien fortgeführt werden. Es gebe keinen Zeitplan, sagte Sanders.
https://www.bild.de/polit(...)6.bild.html#abcdefgh
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 11 april 2018 @ 23:11:17 #287
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_178460475
En in het Nederlands?
pi_178460491
Het enige wat er eventueel kan gebeuren zijn missile launches op militaire doelen. De Russen mogen dan hun wapentuig showen zodat de Amerikanen dan weten wat er waar is van de opschepperij van Poetin. Gewoon even kijken wat het huidige arsenaal is van elkaar.

De grootste fout die dan gemaakt kan worden is als de Russen niet alleen de raketten uit de lucht schieten maar ook schepen en of vliegtuigen bestoken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178460703
quote:
Hopelijk is een van die opties om er uit te komen met die Russen.
pi_178460810
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:11 schreef ChrisCarter het volgende:
En in het Nederlands?
Als je het niet kunt lezen, dan gebruik je maar lekker een vertaalmachine.
pi_178460886
Zeker als ook Israël bij die besprekingen zit. De hele Arabische wereld staat op zijn kop als die openlijk raketaanvallen gaan plegen. Tijdens de golfoorlog maande de VS Israël tot kalmte om zich er vooral niet mee te bemoeien.
pi_178460906
quote:
’Gifgasaanval door Syrische helikopters’

LONDEN/DAMASCUS - Het onlineonderzoeksplatform Bellingcat acht het aannemelijk dat als er gifgas is gebruikt in Oost-Ghouta, het Syrische leger die aanval heeft uitgevoerd. Het is „zeer waarschijnlijk” dat zaterdag tientallen mensen om het leven zijn gekomen door een gifgasaanval met helikopters die afkomstig waren van een steunpunt van de Syrische luchtmacht in de buurt.

Dat bericht heeft Bellingcat woensdag naar buiten gebracht.

Vliegtuigspotters hebben heli’s van het type Mi-8 Hip ongeveer een half uur voor de aanval zien opstijgen van de basis Dmeir en richting Oost-Ghouta zien gaan. Dezelfde toestellen zijn kort voor de aanval ook boven de stad Douma gesignaleerd. Beeldmateriaal toont een gascilinder op het dak van een huis waarin later tal van doden zijn gevonden. Soortgelijke gasflessen zijn ook in het verleden afgeworpen door Mi-8 Hip-helikopters.

Bellingcat vergeleek voor zijn conclusies verscheidene video-opnames en foto’s over deze gebeurtenis en legde de verklaringen van ooggetuigen, activisten en hulporganisaties naast elkaar. Het platform van de Brit Eliot Higgins heeft met deze werkwijze voor de analyse van vrij beschikbare internetinformatie internationaal naam gemaakt.
https://www.telegraaf.nl/(...)syrische-helikopters
pi_178460909
Theresa May looks set to take action on Syria without consulting MPs

quote:
President Trump's options on Syria likely limited to cruise missile strike, experts say

The use of allied manned warplanes would require destroying some of Syria’s air defenses, which include the Russian-made S-400 surface-to-air missiles. Those systems encircle Damascus and some of Syria’s larger bases.

Scott Murray, a retired Air Force colonel who oversaw targeting ISIS militants in Syria, said those air defenses almost assured a missile attack from the sea. He, like Thompson, worried about the Russian reaction.

“The wildcard is the Russian piece,” Murray said. “Their air and air defense forward in Syria are very formidable. That leads me to believe another precise cruise missile strike is the only option.”
https://www.usatoday.com/(...)perts-say/507399002/

quote:
Mr Trump and his advisors are said to be considering a larger operation than the one in April last year when, in response to another chemical attack, involving sarin on the town of Khan Shekhoun, around 60 Tomahawk missiles were fired into the Sharyat airbase in Homs destroying a handful of regime planes.

The mission this time may target multiple bases and attempt to destroy, as well as chemical facilities, as many of Syria’s warplanes as possible - as well as command and control centres. This would also likely to mean that the strikes are likely to extend over several days.

[..]

In Syria, regime forces and militias are reported to be evacuating airports and military bases which may be targeted and moving the more modern warplanes and advanced equipment to the Russian airbase in Latakia. Hezbollah fighters, meanwhile, were leaving the Tiyas airbase near Palmyra which was hit in an Israeli air strike on Monday.
https://www.independent.c(...)-assad-a8300456.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 11 april 2018 @ 23:34:18 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178460976
30 Jaar geleden zouden alle verloven ingetrokken zijn, zaten alle dienstplichtigen verplicht opgehokt op de kazernes de afwachtende houding aan te nemen en zouden de lastgevingen, A, B, C en weet ik het (oef Donderslag) bij de nieuwsdiensten liggen voor een algehele mobilisatie... Nu zit men het allemaal een beetje schouderophalend aan te kijken...
pi_178461019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:34 schreef AchJa het volgende:
30 Jaar geleden zouden alle verloven ingetrokken zijn, zaten alle dienstplichtigen verplicht opgehokt op de kazernes de afwachtende houding aan te nemen en zouden de lastgevingen, A, B, C en weet ik het (oef Donderslag) bij de nieuwsdiensten liggen voor een algehele mobilisatie... Nu zit men het allemaal een beetje schouderophalend aan te kijken...
Welk leger moeten we mobiliseren. We hebben misschien net genoeg mankracht/munitie/voertuigen, etc. om Rotterdam of Amsterdam te beschermen.
  woensdag 11 april 2018 @ 23:37:19 #297
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178461037
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:36 schreef Houtenbeen het volgende:

Welk leger moeten we mobiliseren. We hebben misschien net genoeg mankracht/munitie/voertuigen, etc. om Rotterdam/Amsterdam te beschermen.
Perceptie. Nu interesseert het echt helemaal niemand iets. Destijds zouden alle seinen op rood hebben gestaan.
  woensdag 11 april 2018 @ 23:42:19 #298
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178461139
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wat precies is er bijzonder aan nucleaire subs?
Geen dieseluitlaat...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_178461155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:32 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Bellingcat :')
Blijft apart dat met name de 'false flag' roepers het daarbij laten en niet de analyse van Bellingcat debunken met minstens een dergelijke analyse.

Ga je gang, debunk maar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 11 april 2018 @ 23:44:26 #301
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178461162
Slotje
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')