Dat die globalist ooit miljoenen Labour-stemmers heeft kunnen misleidenquote:Op dinsdag 10 april 2018 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Onvermijdelijk dat dit soort charlatans ook weer hun lelijke hoofd laten zien.
Tony Blair: UK will have to intervene in Syria or give 'carte blanche' for chemical weapons attacks
Assad leeft ook op deze wereld, toch?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat Assad al jaren zijn eigen burgers terroriseert, is natuurlijk niet ziek.
quote:Op woensdag 11 april 2018 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Assad leeft ook op deze wereld, toch?
Verder is het daar bijna onder controle en nu komt Uncle Sam er weer een grote kankerzooi van maken omdat ze het niet leuk vinden dat Assad, de bondgenoot van de Russische aardsvijand daar nog een vinger in de pap heeft. Bloed moet vloeien.
Fake news zeker?quote:Naar schatting vijfhonderd slachtoffers van een vermoedelijke gifgasaanval in Syrië liggen in ziekenhuizen met 'tekenen en symptomen van blootstelling aan giftige chemicaliën'. Dit zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), die de gemelde aanval met chemische wapens afgelopen weekend in Douma heeft veroordeeld.
Bron
Zielig plaatje er bij.quote:
De WHO liegt om de Amerikanen ter wille te zijn of hoe moet ik dat voor mij zien?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zielig plaatje er bij.
[ afbeelding ]
Wat simpel weer.
Of ze worden ook voor de gek gehouden? Er staat dat er 500 in het ziekenhuis liggen, maar ze hebben geen toegang. Hoe hebben ze dat geconstateerd?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De WHO liegt om de Amerikanen ter wille te zijn of hoe moet ik dat voor mij zien?
Ik wil graag bewijs zien voor dergelijke nietszeggende claims. Het gaat hier om mensenlevens die op het spel staan.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De WHO liegt om de Amerikanen ter wille te zijn of hoe moet ik dat voor mij zien?
Ja, het schijnt zo te moeten gaan.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Assad leeft ook op deze wereld, toch?
Verder is het daar bijna onder controle en nu komt Uncle Sam er weer een grote kankerzooi van maken omdat ze het niet leuk vinden dat Assad, de bondgenoot van de Russische aardvijand, daar nog een vinger in de pap heeft. Bloed moet vloeien.
Dus alle mensen in Syrie zelf, artsen etc, allemaal onderdeel van het complot. Ja nee, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Of ze worden ook voor de gek gehouden? Er staat dat er 500 in het ziekenhuis liggen, maar ze hebben geen toegang. Hoe hebben ze dat geconstateerd?
Heb jij een reactie gezien van alle mensen in Syrië zelf inclusief artsen?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Dus alle mensen in Syrie zelf, artsen etc, allemaal onderdeel van het complot. Ja nee, dat gaat er bij mij niet in.
Maar goed, blind Assad de schuld geven is net zo ongeloofwaardig.
heeft hij al geroepen dat Assad binnen 45 min een gasaanval op Londen kan doen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Onvermijdelijk dat dit soort charlatans ook weer hun lelijke hoofd laten zien.
Tony Blair: UK will have to intervene in Syria or give 'carte blanche' for chemical weapons attacks
Ach man, net of er überhaupt wat gaat gebeuren. Denk je nou werkelijk dat wat gezanik in Syrie leidt tot een nucleaire Holocaust?quote:Op woensdag 11 april 2018 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij bent als die kerel in Münster, je wil zelfmoord plegen, maar niet alleen sterven?
Zolang het "bewijs" dat het fake zou zijn niet verder komt dan de gebruikelijke onderbuik weet ik wel wat ik geneigd ben te geloven.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb jij een reactie gezien van alle mensen in Syrië zelf inclusief artsen?
Neuh, daar zit geen enkele betrokken partij op te wachten.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, net of er überhaupt wat gaat gebeuren. Denk je nou werkelijk dat wat gezanik in Syrie leidt tot een nucleaire Holocaust?
blootstelling aan giftige chemicaliën is nog geen gasaanval. Als een of andere tank geraakt wordt bij een conventionele aanval kun je dit ook krijgen.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus alle mensen in Syrie zelf, artsen etc, allemaal onderdeel van het complot. Ja nee, dat gaat er bij mij niet in.
Maar goed, blind Assad de schuld geven is net zo ongeloofwaardig.
Kan vast ook. Maar dat is wat anders dan dat het fake zou zijn.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
blootstelling aan giftige chemicaliën is nog geen gasaanval. Als een of andere tank geraakt wordt bij een conventionele aanval kun je dit ook krijgen.
quote:Conclusion:
Based on the available evidence, it is highly likely the 34+ victims killed in the 1930 attack on the apartment building near al-Shuhada Square were killed as a result of a gas cylinder filled with what is most likely chlorine gas being dropped from a Hip helicopter originating from Dumayr Airbase.
Daarom. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er over en weer wordt geschoten, zal een conflict snel in de kiem worden gesmoord. Niemand zit te wachten op een grootschalige oorlog. En zeker niet omwille van een afgetrapte zandbak zoals Syrië.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Neuh, daar zit geen enkele betrokken partij op te wachten.
Maar dan droppen ze dus 1 gas cylinder op een appartementencomplex waar voornamelijk kinderen zitten? Terwijl er maanden lang geen gas is gebruikt? Wat is daar het praktisch nut van? Waarom dan niet gewoon een bom?quote:
Tja, motieven in dit soort situaties zijn altijd moeilijk in te schatten en dit soort acties zijn zeker niet altijd rationeel.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar dan droppen ze dus 1 gas cylinder op een appartementencomplex waar voornamelijk kinderen zitten? Terwijl er maanden lang geen gas is gebruikt? Wat is daar het praktisch nut van? Waarom dan niet gewoon een bom?
Op statelijk niveau wordt gewoon rationeel gehandeld en het is niet zo dat iedere lokale luitenant gifgas in zijn depot heeft ligggen. Als zoiets gebeurt, gebeurt dit op bevel van het hoogste niveau, en het hoogste niveau beseft volledig dat inzet van chemische wapens hun uiteindelijk de kop zal kosten.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Tja, motieven in dit soort situaties zijn altijd moeilijk in te schatten en dit soort acties zijn zeker niet altijd rationeel.
"Highly likely" gebaseerd op het bestuderen van relevant beeldmateriaal is al meer 'bewijs' dan de claims gebaseerd op (al dan niet 'logische') aannames en theorieën van een aantal users in dit topic.quote:
Waar ging WOI dan over? Over het uitleveren van een terrorist in een achtergebleven van Europa? Wilden Frankrijk en Duitsland daarom hun hele jeugd in de velden van Vlaanderen onderschoffelen? Nee. Toch is het gebeurt.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat er over en weer wordt geschoten, zal een conflict snel in de kiem worden gesmoord. Niemand zit te wachten op een grootschalige oorlog. En zeker niet omwille van een afgetrapte zandbak zoals Syrië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |