https://www.nu.nl/buitenl(...)-niet-jeruzalem.htmlquote:De geplande verhuizing van de Amerikaanse ambassade in Israël naar Jeruzalem zal niet binnen een jaar plaatsvinden. Dat heeft president Donald Trump woensdag gezegd.
Trump erkende in december Jeruzalem als hoofdstad van Israël en zette het proces in gang om de Amerikaanse ambassade van Tel Aviv naar Jeruzalem te verplaatsen.
Dit voornemen stuitte op grote verontwaardiging in de Arabische wereld en in het westen.
Volgens de minister van Buitenlandse Zaken Rex Tillerson zal het verplaatsen van de ambassade niet eerder dan over drie jaar plaatsvinden en die planning is zelfs nog ambitieus.
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu zei echter te verwachten dat de controversiële verhuizing binnen het jaar gerealiseerd zal zijn. "Binnen een jaar? Dat zou dan op tijdelijke basis zijn", reageerde Trump op de woorden van Netanyahu. "Dat is echter niet ons streven."
Dat zeiden ze over Bush ook.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:45 schreef FlatEarther het volgende:
Hij over 3 jaar toch geen president meer
Bush gaf aan dat het niet handig is om van president te wisselen midden in een oorlog en daar trapten mensen in.quote:
Trump heeft nog genoeg tijd om oorlog te maken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:07 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
Bush gaf aan dat het niet handig is om van president te wisselen midden in een oorlog en daar trapten mensen in.
Hij zou het ook nooit worden weet je nog.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:45 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
Bron is nu.nl
Hij over 3 jaar toch geen president meer dus niet meer zijn bropleem
Als ze daar geen achterlijk kiessysteem hadden was hij het ook niet geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:41 schreef nanuk het volgende:
[..]
Hij zou het ook nooit worden weet je nog.
Trump wint de herverkiezing op zijn sloffen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:45 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
.
De vraag is alleen: voor wiequote:Op donderdag 18 januari 2018 09:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump wint de herverkiezing op zijn sloffen.
De ware zienswijze van onze wereld reikt echt wel iets verder dan Nieuwsuur, Jinek en DWDD.
De Democratische partij is een tandeloze partij geworden. Zonder leider, zonder visie, zonder programma.
Het is Trump die America weer great aan het maken is. Zelfs een bedrijf als Apple (Obama's oude vriendje) gaat intussen onder Trump overstag.
Het gaat om het creëren van 20.000 banen voor Amerikanen. De wetgeving onder Trump maakt het voor Apple aantrekkelijker om die plannen uit te voeren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
De vraag is alleen: voor wie
En nee, Apple is niet overstag. Apple is al jaren bezig met het bouwen van een enorm kantoorcomplex in de vs, dat doen ze niet om de kantoorleegstand te bevorderen...
Dat klinkt niet als overstag gaan...quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gaat om het creëren van 20.000 banen voor Amerikanen. De wetgeving onder Trump maakt het voor Apple aantrekkelijker om die plannen uit te voeren.
Laat je vooral niet tegenhouden door feiten maar Apple is al jarenlang bezig met het terughalen van productie naar de VS en waarom valt juist de banengroei het afgelopen jaar zo tegen in vergelijking met de jaren er voor?quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:49 schreef Elzies het volgende:
Het is Trump die America weer great aan het maken is. Zelfs een bedrijf als Apple (Obama's oude vriendje) gaat intussen onder Trump overstag.
Dat is wat ze je wijs proberen te makenquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Is deze topictitel ook fakenieuws ?
De reden dat die ambassade niet binnen een jaar verplaatst wordt lijkt mij toch eerder dat die ambassade nog gebouwd moet worden.......![]()
l
Tot nu toe zijn het vooral Afro-Amerikanen die profiteren. Onder Trump is hun werkeloosheidscijfer gedaald tot een historisch minimum.quote:
Aan Obama.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het vooral Afro-Amerikanen die profiteren. Onder Trump is hun werkeloosheidscijfer gedaald tot een historisch minimum.
Jobs, jobs, jobs. Precies waar hij campagne op voerde. Nu maar hopen dat men ook inzien aan wie ze die nieuwe banen te danken hebben.
De beurzen gaan lekker, daarbij enkele weken geleden een mooi artikel gelezen over de tactiek welke Trump gebruikt, steeds meer experts en onderzoekers gaan inzien dat er wel degelijk een goed plan achter zit. Door hard op te treden laat hij niet over zich heen lopen zoals de vorige presidenten, en dat zorgt ervoor dat andere landen sneller inbinden en wat minder praatjes hebben. Die man is gewoon geniaal bezig, maar de media en linkse droeftoeters blijven maar kotsen en een hoop onzin uit het verband trekken om hem zwart te maken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het vooral Afro-Amerikanen die profiteren. Onder Trump is hun werkeloosheidscijfer gedaald tot een historisch minimum.
Jobs, jobs, jobs. Precies waar hij campagne op voerde. Nu maar hopen dat men ook inzien aan wie ze die nieuwe banen te danken hebben.
Aangezien het in januari 2010 nog 16.5% was en toen jaarlijks met grofweg een procentje is gedaald denk ik gewoon grotendeels aan de algehele economische hoogconjunctuur na de crisis?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:48 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou als dat artikel zoveel indruk op je gemaakt heeft dan kun je dat vast ook wel delen met onsquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Provocerende onzin topictitel, Trump trekt niets terug.
[..]
De beurzen gaan lekker, daarbij enkele weken geleden een mooi artikel gelezen over de tactiek welke Trump gebruikt, steeds meer experts en onderzoekers gaan inzien dat er wel degelijk een goed plan achter zit. Door hard op te treden laat hij niet over zich heen lopen zoals de vorige presidenten, en dat zorgt ervoor dat andere landen sneller inbinden en wat minder praatjes hebben. Die man is gewoon geniaal bezig, maar de media en linkse droeftoeters blijven maar kotsen en een hoop onzin uit het verband trekken om hem zwart te maken.
Ik heb jou toch medegedeeld dat ik niet meer reageer op die onzin van jou? Wat begrijp jij er dan niet aan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou als dat artikel zoveel indruk op je gemaakt heeft dan kun je dat vast ook wel delen met ons
En onderbouw eens wat er zo geniaal aan de bezigheden van die man zijn, zo vlakt de banengroei aardig af onder Trump in vergelijking met de jaren er voor, zijn Azie en Europa inniger dan ooit wat betreft handelsakkoorden.
Bronquote:Onder Trump schoot de economische groei een in topversnelling: ruim 3 procent. De werkloosheid daalde, ook onder zwarte Amerikanen en Latino’s, tot het laagste niveau sinds 2000.
Dat noemt de NPO niet zo, dat is gewoon de naam van een bepaalde politieke strategie. Beetje gênant, dit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zelfs de NPO heeft een artikel gewijd aan Trump over de "strategie", daar zijn ze wel wat kritischer want het is immers Trump en noemen ze het mad-man gedrag.
Dat weet ik, ik heb namelijk het artikel wel gelezen voordat ik begon te roeptoeteren:quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat noemt de NPO niet zo, dat is gewoon de naam van een bepaalde politieke strategie. Beetje gênant, dit.
Beetje gênant dit.quote:de theorie is niet nieuw. President Nixon zette de madman-theorie in de jaren 60 in
quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat noemt de NPO niet zo, dat is gewoon de naam van een bepaalde politieke strategie. Beetje gênant, dit.
Zoals het er nu voor staat gaat het met de gemiddelde Amerikaan financieel beter dan voor Trump was aangetreden. Als deze trend aanhoudt gaan mensen echt niet anders stemmen. Natuurlijk is de economische groei ook mede mogelijk gemaakt door het in de prullenbak gooien van "goede" regelgeving als milieu en natuurbeheer, maar de gemiddelde Amerikaan geeft daar niet om. Die wil alleen een grote truck voor de deur en een groot huis.quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:45 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
Bron is nu.nl
Die man is gestoord hoe hij over komt, zijn twitter acties zijn om te huilen, maar het is niet allemaal kommer en kwel. Ondanks de eenzijdige berichtgeving in de media, en het idee wat ze proberen te creerren dat heel Amerika tegen Trump is gaat het op veel fronten gewoon goed. En laten we eerlijk zijn, zodra mensen merken dat ze er financieel op vooruit gaan klagen ze minder en is de kans op een herverkiezing stukken groter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat gaat het met de gemiddelde Amerikaan financieel beter dan voor Trump was aangetreden. Als deze trend aanhoudt gaan mensen echt niet anders stemmen. Natuurlijk is de economische groei ook mede mogelijk gemaakt door het in de prullenbak gooien van "goede" regelgeving als milieu en natuurbeheer, maar de gemiddelde Amerikaan geeft daar niet om. Die wil alleen een grote truck voor de deur en een groot huis.
Goeie postquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb jou toch medegedeeld dat ik niet meer reageer op die onzin van jou? Wat begrijp jij er dan niet aan?
Maar stiekem vind ik het wel leuk om jou een beetje op je bek te laten gaan, laten we eens beginnen:
Waarom er sprake is van een doordachte strategie
Zelfs de NPO heeft een artikel gewijd aan Trump over de "strategie", daar zijn ze wel wat kritischer want het is immers Trump en noemen ze het mad-man gedrag.
Dan ontkrachten we even de zoveelste uit de duim gezogen leugen van je, waarbij opvalt dat bij het afzeiken van Trump nooit of te immer bronnen aangedragen dienen te worden, maar de mensen die neutraal naar de situatie kijken wel altijd bronnen dienen aan te leveren zodra dat niet in de radicale wegkijk straatjes passen:
[..]
Bron
Wat wat waaaaaat? ,minder werkeloosheid? meer economische groei??? maaaar hoe kan dat, volgens de linkse droeftoeter sekte is de wereld in verval door Trump, hij krijgt nog net niet de schuld van de storm vandaag in Nederland, al is het wachten op de eerste berichten die ons hierover nog moeten bereiken.
Ook al zo'n mooie: Het kortzichtig ongelijk van de geboren Trumphaters
Trump doet het beter dan velen van jullie doorhebben, verblind door de eenzijdige berichtgeving van een select groepje die de media kapen met hun ziekelijk gedachtegoed. Blijf maar roeptoeteren, blijf maar huilen, wij lachen keer op keer en liggen dadelijk dubbel als hij herkozen wordt of vervangen wordt voor een soortgelijk exemplaar omdat de mensen die ziekelijke linkse gedachtegang meer dan zat zijn.
Een korte vraag aan de rest hier, als jij jaarlijks duizenden euro's geeft aan een partij die niets anders kan dan jou afzeiken, bedreigen, je vlaggen verbranden, en je het liefst dood ziet, zou jij dan jaarlijks de toelage blijven overmaken zoals Obama en voorgangers, of zou jij respect en een tegenprestatie eisen anders wordt de gratis geldkraan dichtgedraaid zoals door Trump?
En nu voor de laatste keer totdat jij niet je fatsoen kunt houden tegen mensen met je radicale geroeptoeter krijg je van mij geen reactie meer, die domme opmerkingen en dat eenzijdig trollen wat jij "discussiëren" durft te noemen ben ik meer dan zat maar dat heb ik je gisteren ook meermaals verteld.
Alles om maar te blijven kunnen haten op Trumpquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Aangezien het in januari 2010 nog 16.5% was en toen jaarlijks met grofweg een procentje is gedaald denk ik gewoon grotendeels aan de algehele economische hoogconjunctuur na de crisis?
Waarom zeg je dan dat die framende boefjes bij de NPO het, omdat het Trump is, mad-man gedrag noemen als het gewoon een normale term is?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb namelijk het artikel wel gelezen voordat ik begon te roeptoeteren:
Rare zin.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan die framende boefjes bij de NPO het, omdat het Trump is, mad-man gedrag noemen als het gewoon een normale term is?
Ik heb er dankzij jouw post een woordje bijgezet om het beter leesbaar te maken.quote:
Je hebt wel heel veel tekst nodig om helemaal niks relevants te zeggenquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik heb jou toch medegedeeld dat ik niet meer reageer op die onzin van jou? Wat begrijp jij er dan niet aan?
Maar stiekem vind ik het wel leuk om jou een beetje op je bek te laten gaan, laten we eens beginnen:
Waarom er sprake is van een doordachte strategie
Dan ontkrachten we even de zoveelste uit de duim gezogen leugen van je, waarbij opvalt dat bij het afzeiken van Trump nooit of te immer bronnen aangedragen dienen te worden, maar de mensen die neutraal naar de situatie kijken wel altijd bronnen dienen aan te leveren zodra dat niet in de radicale wegkijk straatjes passen:
[..]
Bron
Wat wat waaaaaat? ,minder werkeloosheid? meer economische groei??? maaaar hoe kan dat, volgens de linkse droeftoeter sekte is de wereld in verval door Trump, hij krijgt nog net niet de schuld van de storm vandaag in Nederland, al is het wachten op de eerste berichten die ons hierover nog moeten bereiken.
Ook al zo'n mooie: Het kortzichtig ongelijk van de geboren Trumphaters
Trump doet het beter dan velen van jullie doorhebben, verblind door de eenzijdige berichtgeving van een select groepje die de media kapen met hun ziekelijk gedachtegoed. Blijf maar roeptoeteren, blijf maar huilen, wij lachen keer op keer en liggen dadelijk dubbel als hij herkozen wordt of vervangen wordt voor een soortgelijk exemplaar omdat de mensen die ziekelijke linkse gedachtegang meer dan zat zijn.
Een korte vraag aan de rest hier, als jij jaarlijks duizenden euro's geeft aan een partij die niets anders kan dan jou afzeiken, bedreigen, je vlaggen verbranden, en je het liefst dood ziet, zou jij dan jaarlijks de toelage blijven overmaken zoals Obama en voorgangers, of zou jij respect en een tegenprestatie eisen anders wordt de gratis geldkraan dichtgedraaid zoals door Trump?
En nu voor de laatste keer totdat jij niet je fatsoen kunt houden tegen mensen met je radicale geroeptoeter krijg je van mij geen reactie meer, die domme opmerkingen en dat eenzijdig trollen wat jij "discussiëren" durft te noemen ben ik meer dan zat maar dat heb ik je gisteren ook meermaals verteld.
Huldequote:Op donderdag 18 januari 2018 14:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb er dankzij jouw post een woordje bijgezet om het beter leesbaar te maken.
goh heb jij iets gelezen, toch vreemd dat je dan gemist hebt dat de banengroei onder Obama sterker was dan onder Trumpquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb namelijk het artikel wel gelezen voordat ik begon te roeptoeteren:
[..]
Beetje gênant dit.
Ow nee wacht, ik zal wel weer ergens een komma of punt te min hebben gezet en gaan we nu weer 4 pagina's discussie krijgen over een vormfout van mij ipv. inhoudelijk op de reactie te reageren.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan die framende boefjes bij de NPO het, omdat het Trump is, mad-man gedrag noemen als het gewoon een normale term is?
Ah gossie weer zo'n speciaal sneeuwvlokje die niet kan lezen, kusje er op?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie post![]()
Chewieecht hele slechte troll.
..]
Alles om maar te blijven kunnen haten op Trumpin jouw post zegt 'denk ik gewoon...' genoeg.
sneeuwvlokje dit sneeuwvlokje dat... echt ga weg joh, kleuterquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah gossie weer zo'n speciaal sneeuwvlokje die niet kan lezen, kusje er op?
Maar jij hebt ook gemist dat de banengroei onder Obama hoger was dan onder Trump of is dat inhoudelijk te moeilijk voor het knulletje?quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sneeuwvlokje dit sneeuwvlokje dat... echt ga weg joh, kleuter
Nee, ze linken het niet omdat hij niet goed ligt, ze linken het omdat hij zelf aangeeft heel onvoorspelbaar te willen zijn, wat dus het kernelement is van die strategie. Daarnaast zijn ze ook zeker niet de enige die dit in hem herkennen:quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]zo voorspelbaar dit weer.
Mad man strategie is voor mij een term die nieuw was totdat ik dat artikel las, dat ga ik niet ontkennen. Daarbij is het typisch om die tactiek wel te linken aan iemand zoals Trump bij de NPO omdat die nu eenmaal niet goed ligt. Ze spreken niet over een geniale strategie, maar mad-men gedrag, dat heeft toch een iets wat andere lading.
Dat mag, maar met de politieke strategie heeft dat echt helemaal niks van doen.quote:Persoonlijk vind ik jaarlijks honderden miljoenen overmaken aan landen of groeperingen zoals de Palestijnen terwijl die daarmee alleen maar hun terroristen van wapens voorzien zwaar gestoord, en toch wordt Obama om zoiets geroemd en noemen ze de tactiek van Trump door die radicalen eens flink aan te pakken en te korten op hun gratis uitkering "mad-men" gedrag.
Goed verhaal, wel.quote:EN dat bedoelde ik met mijn opmerking "want het is immers Trump en noemen ze het mad-man gedrag."
Dat kan je niet met zekerheid zeggen. Clinton en Trump speelde volgens de regels van het kiesdistricten stelsel. Trump heeft het dus niet eens geprobeerd in California en New York, waar relatief veel mensen wonen. Clinton heeft daar wel rallies en fundraising events gehouden. Als er geen kiesdistrictenstelsel was zou Trump natuurlijk wel in New York en California campagne gevoerd hebben. Verder kan het kiesdistrictenstelsel ook gedrag van kiezers beinvloeden. Waarom zou je als Trump supporter in California stemmen als Trump daar toch geen kans maakt? De staten waar Trump kansloos was (California, New York) hebben een veel grotere populatie dan de staten waar Clinton kansloos was (West Virginia, Wyoming etc).quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:45 schreef FlatEarther het volgende:
Als ze daar geen achterlijk kiessysteem hadden was hij het ook niet geworden.
Vind je het niveau waarop je reageert niet een tikkeltje kinderachtig? Je lijkt wel een kleuter die zijn zin niet krijgt. Is me ook al opgevallen bij andere topics. Reageer gewoon inhoudelijk en zakelijk en laat die onzinnige toevoegingen achterwege. Dat doet je betoog absoluut geen goedquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah gossie weer zo'n speciaal sneeuwvlokje die niet kan lezen, kusje er op?
Ik weet niet wat je nou loopt te drammen hoor maar het ging om dat de werkeloosheid goed daalde onder Trump, daar had ik het ook over hoor, ik dacht JARVIS ook....quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook gemist dat de banengroei onder Obama hoger was dan onder Trump of is dat inhoudelijk te moeilijk voor het knulletje?
Dat is een opvatting wat ook zou kunnen, daar zou je gelijk in kunnen hebben. Maar je kan mij niet kwalijk nemen dat ik soms wat negatiever kijk naar de NPO als het aankomt over de berichtgeving van Trump. In mijn ogen is het erg eenzijdig en negatief. Maar je hebt een punt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, ze linken het niet omdat hij niet goed ligt, ze linken het omdat hij zelf aangeeft heel onvoorspelbaar te willen zijn, wat dus het kernelement is van die strategie. Daarnaast zijn ze ook zeker niet de enige die dit in hem herkennen:
https://www.nytimes.com/2(...)madman-strategy.html
https://www.bloomberg.com(...)eory-is-simply-crazy
https://www.theatlantic.c(...)-north-korea/542055/
https://www.wired.com/sto(...)rea-nuclear-weapons/
https://www.washingtonpos(...)m_term=.c25f50dd1601
http://edition.cnn.com/20(...)an-theory/index.html
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
http://foreignpolicy.com/(...)lity-its-just-crazy/
https://www.salon.com/201(...)ct-with-north-korea/
https://www.newyorker.com(...)heory-of-north-korea
Dus nee, dit wordt er niet met de haren bijgesleept omdat de NPO een hekel heeft aan Donald.
Volgens enkelen is dit juist één van de strategieën die hij hanteert. Het blijven natuurlijk maar aannames, kan ook zijn dat hij gewoon echt gek in de kop is en we hopen dat hij gewoon strategisch geniaal is.quote:Dat mag, maar met de politieke strategie heeft dat echt helemaal niks van doen.
Indien geen sarcasme, dankquote:Goed verhaal, wel.
Lees even terug wil je?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:01 schreef matspontius het volgende:
[..]
Vind je het niveau waarop je reageert niet een tikkeltje kinderachtig? Je lijkt wel een kleuter die zijn zin niet krijgt. Is me ook al opgevallen bij andere topics. Reageer gewoon inhoudelijk en zakelijk en laat die onzinnige toevoegingen achterwege. Dat doet je betoog absoluut geen goed
Ben je toevallig nu wel in staat om de frustratie in mijn reacties aan te tonen, dit als een klein kind blijven roepen maakt het nog niet waar en het volgende deel van je reactie toont wel heel veel frustratie aan. Wellicht een goeie tip om je eigen emoties niet te projecteren op een ander?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou loopt te drammen hoor maar het ging om dat de werkeloosheid goed daalde onder Trump, daar had ik het ook over hoor, ik dacht JARVIS ook....
Dus je kan met al je smileys en denigrerende opmerkingen helemaal uitpakken om mij of iemand anders hier 'op zijn bek te laten gaan' maar sorry voor mij werkt dat niet echt.
Ook de manier waarop je praat, net een gefrustreerd persoon die zijn zin maar niet krijgt en dat iedereen die niet denkt als hem of haar bijna gestalkt moet worden om diegene te forceren wel zo te laten denken.
[ afbeelding ]
quote:Eng mannetje ben je, serieus.
Zo, en nu weer terug naar je drakenlego en pakje met sap
En je hebt nog vooroordelen ook - het wordt er niet beter op. De frustratie druipt er vanafquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lees even terug wil je?
Wat is er niet inhoudelijk aan de opmerking dat de banengroei onder Obama hoger was dan onder Trump, het is overigens jarvis die mijn reactie daarover als onzin afdoet maar daaruit blijkt alleen maar dat hij mijn reactie niet gelezen heeft of niet wil begrijpen en daarom maar aan komt zetten met "ik zal je even lekker op je bek laten gaan" waarin hij uiteraard in faalt.
Dus je opmerking over gebrek aan inhoud kan de prullenbak in, dan blijft over kinderachtig maar kijk daarvoor even op wie ik reageer en probeer daar eens de inhoud te ontdekken en/of de volwassenheid.
Iets zegt me dat je graag inhoud wil ontdekken bij jarvis en de grootste idioot (laten we mensen maar eens gaan benoemen voor wat ze zijn, is een stuk duidelijker) 2nutz die al helemaal niks inhoudelijks te melden heeft in dit top omdat je denkt dat je aan dezelfde politieke kant staat.
Klopt natuurlijk ook niet, onder Trump is de werkloosheid met ongeveer 38% gedaald.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:07 schreef Chewie het volgende:
Wat is er niet inhoudelijk aan de opmerking dat de banengroei onder Obama hoger was dan onder Trump
Van 42% werkloosheid naar de 4.1% die het nu is. Trumpgodquote:"The number isn't reflective," he said. "I've seen numbers of 24 percent -- I actually saw a number of 42 percent unemployment. Forty-two percent." He continued, "5.3 percent unemployment -- that is the biggest joke there is in this country. … The unemployment rate is probably 20 percent, but I will tell you, you have some great economists that will tell you it's a 30, 32. And the highest I've heard so far is 42 percent."
En het dan hebben over projectiequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je toevallig nu wel in staat om de frustratie in mijn reacties aan te tonen, dit als een klein kind blijven roepen maakt het nog niet waar en het volgende deel van je reactie toont wel heel veel frustratie aan. Wellicht een goeie tip om je eigen emoties niet te projecteren op een ander?
[..]de frustratie druipt er van af, komt dat omdat je inhoudelijk niet mee kan komen?
Zo'n hysterische kleuter die zichzelf schromelijk overschat en zijn zin niet krijgt, ken je die?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het dan hebben over projectiegvd je bent wel een typje hoor
![]()
Je kan er weinig anders van maken.....Verschrikkelijk, ja. Mijn neefje van 4 is serieus volwassener.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zo'n hysterische kleuter die zichzelf schromelijk overschat en zijn zin niet krijgt, ken je die?
Wil je mijn eerste reactie wat leidde tot de gefrustreerde post van jarvis "ik laat je op je bek gaan" eens lezen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
En je hebt nog vooroordelen ook - het wordt er niet beter op. De frustratie druipt er vanaf![]()
Geen behoefte aan gezien het niveau van je reacties. duidelijk?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil je mijn eerste reactie wat leidde tot de gefrustreerde post van jarvis "ik laat je op je bek gaan" eens lezen?
Gezellig een circle jerk van inhoudelijk beperkten die niet tegen kritiek kunnen en dan maar pogen "je op je bek te laten gaan" en dan ben ik gefrustreerd, de ironiequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zo'n hysterische kleuter die zichzelf schromelijk overschat en zijn zin niet krijgt, ken je die?
Goed zo jongen, blijf vooral weg van de inhoudquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:14 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geen behoefte aan gezien het niveau van je reacties. duidelijk?
Keek je toevallig net in de spiegel?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezellig een circle jerk van inhoudelijk beperkten die niet tegen kritiek kunnen en dan maar pogen "je op je bek te laten gaan" en dan ben ik gefrustreerd, de ironie
Dit niveau van reageren dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goed zo jongen, blijf vooral weg van de inhoud
Heb je nog wat inhoudelijks toe te voegen, behalve het verdedigen van blijkbaar je vriendjes heb ik je nog helemaal niks zien toevoegen in dit topicquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het dan hebben over projectiegvd je bent wel een typje hoor
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks toe te voegen, behalve het verdedigen van blijkbaar je vriendjes heb ik je nog helemaal niks zien toevoegen in dit topic
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezellig een circle jerk van inhoudelijk beperkten die niet tegen kritiek kunnen en dan maar pogen "je op je bek te laten gaan" en dan ben ik gefrustreerd, de ironie
Wil niemand je posts en onzin meer lezen? awwwww ventje tochquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil je mijn eerste reactie wat leidde tot de gefrustreerde post van jarvis "ik laat je op je bek gaan" eens lezen?
Ah gossie zeg maar wat vind jij nu van de afvlakkende banengroei onder Trump in vergelijking met zijn voorganger want dat was de reden voor jarvis om "mij op mijn bek te laten gaan", inhoudelijk wil hij daar niet op reageren maar wellicht jij wel?quote:
Als het nou alleen in dit topic was maar dat kinderlijke gedrag zie je ook in andere topics terug - een trend dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mensen, negeer Chewie gewoon, gisteren gaf hij ook meermaals domme opmerkingen met een hoop gescheld, als je het negeert en je leest het achteraf terug is er maar één iemand zielig en treurig omdat hij werkelijk 0 reacties krijgt. Dat werkt het beste bij zulke personen, en kan de rest gewoon normaal een discussie voeren hier.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mensen, negeer Chewie gewoon, gisteren gaf hij ook meermaals domme opmerkingen met een hoop gescheld, als je het negeert en je leest het achteraf terug is er maar één iemand zielig en treurig omdat hij werkelijk 0 reacties krijgt. Dat werkt het beste bij zulke personen, en kan de rest gewoon normaal een discussie voeren hier.
Zegt het sneeuwvlokje (toch leuk dat dit jullie zo triggert) die weigerde inhoudelijk in te gaan op mijn post en dan maar gelijk begint te scheldenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Klopt, maar gisteren heeft hij mij meermaals proberen uit de tent te lokken in een topic wat hem weer niet beviel, eerst dacht ik om het te melden bij de mods, maar toen ik het liet staan en terug las was het gewoon zielig en lachwekkend omdat er 0,0 reacties op kwamen. En dat werkt het beste, ook dit nu werkt niet, mods kunnen een topic dichtgooien, en daar azen personen zoals Chewie op zodra het onderwerp niet aanstaat. Ik weet niet wat het met hem is, heb hem al meermaals gewaarschuwd al moet ik zeggen dat ik ook wel eens nette en goede inhoudelijke gesprekken met hem heb gehad. Hoop dat we die Chewie snel weer te zien krijgen, en voor de rest lijkt het mij persoonlijk beter om hem te negeren totdat hij leert eens met enig wederzijds respect te discussiëren. Wat opmerkingen maakt niet uit, maar hij gaat keer op keer een grens over.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als het nou alleen in dit topic was maar dat kinderlijke gedrag zie je ook in andere topics terug - een trend dus
Goh doe eens normaal joh, jij bent degene die weer in dit topic reageert als een getriggerde sjw'er op een inhoudelijk post van mij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Klopt, maar gisteren heeft hij mij meermaals proberen uit de tent te lokken, eerst dacht ik om het te melden bij de mods, maar toen ik het liet staan en terug las was het gewoon zielig en lachwekkend omdat er 0,0 reacties op kwamen. En dat werkt het beste, ook dit nu werkt niet, mods kunnen een topic dichtgooien, en daar azen personen zoals Chewie op zodra het onderwerk niet aanstaat. Ik weet niet wat het met hem is, heb hem al meermaals gewaarschuwd al moet ik zeggen dat ik ook wel eens nette en goede inhoudelijke gesprekken met hem heb gehad. Hoop dat we die Chewie snel weer te zien krijgen, en voor de rest lijkt het mij persoonlijk beter om hem te negeren totdat hij leert eens met enig wederzijds respect te discussiëren. Wat opmerkingen maakt niet uit, maar hij gaat keer op keer een grens over.
Volgens mij is er inderdaad nergens vermeld dat hij binnen een jaar die ambassade zou realiseren, maar het idee wordt nu gecreëerd alsof hij zijn beslissing wil terugtrekken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nergens gelezen dat er iets pertinent teruggetrokken is. Alleen dat hij niet binnen een jaar de boel wil verplaatsen. Staat er wel ergens een planning van verplaatsen?
Overigens ben ik erg benieuwd naar als Trump dezelfde ambtsperiode heeft gehad als Obama heeft gekregen wat dan de verschillen een beetje zijn met de bijdragen van hen. Dat is nu nog lastig te vergelijken met dat grote verschil van regeerperiode.
ja, die conclusie snapte ik ook al niet gelijk.. .misschien weer een soort wishfull thinking van de anti Trump lobby ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij is er inderdaad nergens vermeld dat hij binnen een jaar die ambassade zou realiseren, maar het idee wordt nu gecreëerd alsof hij zijn beslissing wil terugtrekken.
Hij heeft een beslissing genomen, een beslissing welke er al jaren lag en hij de eerste was die het lef had om te realiseren. Natuurlijk gaan ze hem nu pakken op randzaken, we zijn niet anders gewend.
Ik kan indenken dat je niet zomaar even een ambassade bouwt in Israël, vooral nu niet met de onrust, misschien ook beter om het even te laten zakken, en ondertussen te zoeken naar een perfecte locatie. Ze kunnen helaas niet van de één op de andere dag een verhuiswagen laten komen en de boel omgooien, daar komt veel planning en beveiliging bij kijken, vooral in die buurt waar Amerikanen loslopend wild zijn in de ogen van de radicale Palestijnen.
Trump moeten we gewoon eens de tijd nemen, ja ik ben ook niet altijd fan van die man, maar probeer neutraal te kijken en zo slecht is het echt allemaal niet, althans niet zo slecht als dat enkelen hier en in de media dagelijks schetsen.
quote:
lolquote:
Dat idee wordt alleen maar gewekt door de TS van dit topic en binnen een jaar was volgens het artikel in de OP het idee van Netanyahuquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij is er inderdaad nergens vermeld dat hij binnen een jaar die ambassade zou realiseren, maar het idee wordt nu gecreëerd alsof hij zijn beslissing wil terugtrekken.
Ja man, echt een Stable Geniusquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Provocerende onzin topictitel, Trump trekt niets terug.
[..]
Die man is gewoon geniaal bezig
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja man, echt een Stable Genius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trump weet wat 'm te doen staat nu.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:07 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
Bush gaf aan dat het niet handig is om van president te wisselen midden in een oorlog en daar trapten mensen in.
Nee, jij hebt een positieve inbrengquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah wat een kneuzentopics worden dit toch altijd met blinde trumplovers.
Hoezo ?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is wat ze je wijs proberen te maken
Binnen een jaar kun je geen nieuw ambassadegebouw uit de grond stampen.quote:De Israëlische premier Benjamin Netanyahu zei echter te verwachten dat de controversiële verhuizing binnen het jaar gerealiseerd zal zijn.
"Binnen een jaar? Dat zou dan op tijdelijke basis zijn", reageerde Trump op de woorden van Netanyahu. "Dat is echter niet ons streven."
Trump is bad m'kay!quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump wint de herverkiezing op zijn sloffen.
De ware zienswijze van onze wereld reikt echt wel iets verder dan Nieuwsuur, Jinek en DWDD.
Tenzij de democraten oprah zo ver weten te krijgen.quote:De Democratische partij is een tandeloze partij geworden. Zonder leider, zonder visie, zonder programma.
Ja, Oprah for president. Dat is nog eens een goede keuzequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Trump is bad m'kay!
Zo'n beetje het enige wat ze blaten. Net als nos.
[..]
Tenzij de democraten oprah zo ver weten te krijgen.
Sanders is te oud
Nou. Die heeft zonder rijke papa wel een miljardenimperium gebouwd. Trumpfans waarderen dat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, Oprah for president. Dat is nog eens een goede keuze![]()
Je slaat Texas over, vast niet bewust zekerquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:59 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat kan je niet met zekerheid zeggen. Clinton en Trump speelde volgens de regels van het kiesdistricten stelsel. Trump heeft het dus niet eens geprobeerd in California en New York, waar relatief veel mensen wonen. Clinton heeft daar wel rallies en fundraising events gehouden. Als er geen kiesdistrictenstelsel was zou Trump natuurlijk wel in New York en California campagne gevoerd hebben. Verder kan het kiesdistrictenstelsel ook gedrag van kiezers beinvloeden. Waarom zou je als Trump supporter in California stemmen als Trump daar toch geen kans maakt? De staten waar Trump kansloos was (California, New York) hebben een veel grotere populatie dan de staten waar Clinton kansloos was (West Virginia, Wyoming etc).
Daalde..quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou loopt te drammen hoor maar het ging om dat de werkeloosheid goed daalde onder Trump, daar had ik het ook over hoor, ik dacht JARVIS ook....
Texas was geen gelopen race, daar werd dus ook door Clinton campagne gevoerd. Je bent duidelijk niet goed op de hoogtequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je slaat Texas over, vast niet bewust zeker
Even los van het gezeur over de media, wat heeft Trump eigenlijk dan zo geniaal gedaan? Puur kijkend naar zijn beleid.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die man is gewoon geniaal bezig
Met Sanders hadden de Democraten mogelijkerwijs de verkiezingen kunnen winnen. Maar men koos voor de corrupte en zo gehate Clinton.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Tenzij de democraten oprah zo ver weten te krijgen.
Sanders is te oud
In het voordeel van Obama en links is het niet te vroeg om er iets van te zeggen en is Obama veeeeel beter maar in het voordeel van Trump zit Trump er nog niet lang genoeg en kan je nog zeker niet stellen dat hij het goed doet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daalde..
Hij is nog maar net aan de macht, dus te vroeg om te oordelen of hij daar echt zo'n invloed op heeft gehad of dat meer andere factoren meespeelden, waaronder het beleid van Obama.
Tsja.. fake news media.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:03 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Is dit jouw manier van discussieren?
Hier, van de CNN, October 18, 2016: Clinton, Trump neck-and-neck in new Texas poll.
Hier, van de Guardian, October 22, 2016: Houston, we've got a problem: Trump could cost Republicans Texas, polls find
Of mensen gaven niet toe voor Trump te stemmenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Tsja.. fake news media.
Echte resultaat:
[ afbeelding ]
Obama is niet links, maar inderdaad: welk effect Trump zijn regering op de VS en de wereld zal hebben kunnen we pas over een paar jaar goed inschatten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het voordeel van Obama en links is het niet te vroeg om er iets van te zeggen en is Obama veeeeel beter maar in het voordeel van Trump zit Trump er nog niet lang genoeg en kan je nog zeker niet stellen dat hij het goed doet.
Ja en die heeft dr Oz ontdekt, die zo rijk is geworden door pitjes te promoten waar allllll je vet van wegsmelt!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou. Die heeft zonder rijke papa wel een miljardenimperium gebouwd. Trumpfans waarderen dat.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:16 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja en die heeft dr Oz ontdekt, die zo rijk is geworden door pitjes te promoten waar allllll je vet van wegsmelt!
Dr Oz en Phil kunnen de ministers worden in haar kabinet.
Dat dacht ikquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld maar dat doet er ook niet toe. Eens met dat men pas er wat van kan zeggen als ook Trump langer daar zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Obama is niet links, maar inderdaad: welk effect Trump zijn regering op de VS en de wereld zal hebben kunnen we pas over een paar jaar goed inschatten.
Ten eerste maakt dat plaatje geen ruk uit. Dit is Nevada waar Clinton wonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Tsja.. fake news media.
Echte resultaat:
[ afbeelding ]
Won dankzij de yankees in Reno en Vegas. De rest van de staat laat duidelijk zien wat de voorkeur is. Het zelfde geldt voor Houston, Dallas, San Antonio en de grens mexicanen in Texas... niet representatief voor de staat.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ten eerste maakt dat plaatje geen ruk uit. Dit is Nevada waar Clinton won
[ afbeelding ]
Ten tweede is dat compleet irrelevant voor het punt dat ik maakte: namelijk dat omdat Trump kansloos was in California en New York en daar niet campaignde je niet kan stellen dat zonder kiesdistrictenstelsel California en New York hetzelfde waren gelopen. Immers, zonder kiesdistrictenstelsel zou Trump wel moeite hebben gedaan in California en New York en zouden Trump stemmers in California en New York weten dat hun stemmen wel belangrijk zijn. Dat is niet relevant voor Texas aangezien ten minste volgens de media Texas wel degelijk in play was en Clinton dus wel campagne heeft gevoerd in Texas.
Wat probeer je nu te zeggen? Dat de voorkeur voor Texas republikeins was en de Clinton stemmers geen echte Texans zijn? Dat is compleet irrelevant voor mijn argument.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Won dankzij de yankees in Reno en Vegas. De rest van de staat laat duidelijk zien wat de voorkeur is. Het zelfde geldt voor Houston, Dallas, San Antonio en de grens mexicanen in Texas... niet representatief voor de staat.
Tjah, denk ook niet dat het een goede zet zou zijn. Maar ze is wel mateloos populair en zou zo de verkiezingen kunnen winnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, Oprah for president. Dat is nog eens een goede keuze![]()
En ze weet hoe je schatrijk kunt worden en mateloos geliefd tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, denk ook niet dat het een goede zet zou zijn. Maar ze is wel mateloos populair en zou zo de verkiezingen kunnen winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |