Wil je mijn eerste reactie wat leidde tot de gefrustreerde post van jarvis "ik laat je op je bek gaan" eens lezen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
En je hebt nog vooroordelen ook - het wordt er niet beter op. De frustratie druipt er vanaf![]()
Geen behoefte aan gezien het niveau van je reacties. duidelijk?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil je mijn eerste reactie wat leidde tot de gefrustreerde post van jarvis "ik laat je op je bek gaan" eens lezen?
Gezellig een circle jerk van inhoudelijk beperkten die niet tegen kritiek kunnen en dan maar pogen "je op je bek te laten gaan" en dan ben ik gefrustreerd, de ironiequote:Op donderdag 18 januari 2018 15:12 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zo'n hysterische kleuter die zichzelf schromelijk overschat en zijn zin niet krijgt, ken je die?
Goed zo jongen, blijf vooral weg van de inhoudquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:14 schreef matspontius het volgende:
[..]
Geen behoefte aan gezien het niveau van je reacties. duidelijk?
Keek je toevallig net in de spiegel?quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezellig een circle jerk van inhoudelijk beperkten die niet tegen kritiek kunnen en dan maar pogen "je op je bek te laten gaan" en dan ben ik gefrustreerd, de ironie
Dit niveau van reageren dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Goed zo jongen, blijf vooral weg van de inhoud
Heb je nog wat inhoudelijks toe te voegen, behalve het verdedigen van blijkbaar je vriendjes heb ik je nog helemaal niks zien toevoegen in dit topicquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En het dan hebben over projectiegvd je bent wel een typje hoor
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb je nog wat inhoudelijks toe te voegen, behalve het verdedigen van blijkbaar je vriendjes heb ik je nog helemaal niks zien toevoegen in dit topic
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezellig een circle jerk van inhoudelijk beperkten die niet tegen kritiek kunnen en dan maar pogen "je op je bek te laten gaan" en dan ben ik gefrustreerd, de ironie
Wil niemand je posts en onzin meer lezen? awwwww ventje tochquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil je mijn eerste reactie wat leidde tot de gefrustreerde post van jarvis "ik laat je op je bek gaan" eens lezen?
Ah gossie zeg maar wat vind jij nu van de afvlakkende banengroei onder Trump in vergelijking met zijn voorganger want dat was de reden voor jarvis om "mij op mijn bek te laten gaan", inhoudelijk wil hij daar niet op reageren maar wellicht jij wel?quote:
Als het nou alleen in dit topic was maar dat kinderlijke gedrag zie je ook in andere topics terug - een trend dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mensen, negeer Chewie gewoon, gisteren gaf hij ook meermaals domme opmerkingen met een hoop gescheld, als je het negeert en je leest het achteraf terug is er maar één iemand zielig en treurig omdat hij werkelijk 0 reacties krijgt. Dat werkt het beste bij zulke personen, en kan de rest gewoon normaal een discussie voeren hier.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mensen, negeer Chewie gewoon, gisteren gaf hij ook meermaals domme opmerkingen met een hoop gescheld, als je het negeert en je leest het achteraf terug is er maar één iemand zielig en treurig omdat hij werkelijk 0 reacties krijgt. Dat werkt het beste bij zulke personen, en kan de rest gewoon normaal een discussie voeren hier.
Zegt het sneeuwvlokje (toch leuk dat dit jullie zo triggert) die weigerde inhoudelijk in te gaan op mijn post en dan maar gelijk begint te scheldenquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Klopt, maar gisteren heeft hij mij meermaals proberen uit de tent te lokken in een topic wat hem weer niet beviel, eerst dacht ik om het te melden bij de mods, maar toen ik het liet staan en terug las was het gewoon zielig en lachwekkend omdat er 0,0 reacties op kwamen. En dat werkt het beste, ook dit nu werkt niet, mods kunnen een topic dichtgooien, en daar azen personen zoals Chewie op zodra het onderwerp niet aanstaat. Ik weet niet wat het met hem is, heb hem al meermaals gewaarschuwd al moet ik zeggen dat ik ook wel eens nette en goede inhoudelijke gesprekken met hem heb gehad. Hoop dat we die Chewie snel weer te zien krijgen, en voor de rest lijkt het mij persoonlijk beter om hem te negeren totdat hij leert eens met enig wederzijds respect te discussiëren. Wat opmerkingen maakt niet uit, maar hij gaat keer op keer een grens over.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:19 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als het nou alleen in dit topic was maar dat kinderlijke gedrag zie je ook in andere topics terug - een trend dus
Goh doe eens normaal joh, jij bent degene die weer in dit topic reageert als een getriggerde sjw'er op een inhoudelijk post van mij.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Klopt, maar gisteren heeft hij mij meermaals proberen uit de tent te lokken, eerst dacht ik om het te melden bij de mods, maar toen ik het liet staan en terug las was het gewoon zielig en lachwekkend omdat er 0,0 reacties op kwamen. En dat werkt het beste, ook dit nu werkt niet, mods kunnen een topic dichtgooien, en daar azen personen zoals Chewie op zodra het onderwerk niet aanstaat. Ik weet niet wat het met hem is, heb hem al meermaals gewaarschuwd al moet ik zeggen dat ik ook wel eens nette en goede inhoudelijke gesprekken met hem heb gehad. Hoop dat we die Chewie snel weer te zien krijgen, en voor de rest lijkt het mij persoonlijk beter om hem te negeren totdat hij leert eens met enig wederzijds respect te discussiëren. Wat opmerkingen maakt niet uit, maar hij gaat keer op keer een grens over.
Volgens mij is er inderdaad nergens vermeld dat hij binnen een jaar die ambassade zou realiseren, maar het idee wordt nu gecreëerd alsof hij zijn beslissing wil terugtrekken.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nergens gelezen dat er iets pertinent teruggetrokken is. Alleen dat hij niet binnen een jaar de boel wil verplaatsen. Staat er wel ergens een planning van verplaatsen?
Overigens ben ik erg benieuwd naar als Trump dezelfde ambtsperiode heeft gehad als Obama heeft gekregen wat dan de verschillen een beetje zijn met de bijdragen van hen. Dat is nu nog lastig te vergelijken met dat grote verschil van regeerperiode.
ja, die conclusie snapte ik ook al niet gelijk.. .misschien weer een soort wishfull thinking van de anti Trump lobby ofzo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij is er inderdaad nergens vermeld dat hij binnen een jaar die ambassade zou realiseren, maar het idee wordt nu gecreëerd alsof hij zijn beslissing wil terugtrekken.
Hij heeft een beslissing genomen, een beslissing welke er al jaren lag en hij de eerste was die het lef had om te realiseren. Natuurlijk gaan ze hem nu pakken op randzaken, we zijn niet anders gewend.
Ik kan indenken dat je niet zomaar even een ambassade bouwt in Israël, vooral nu niet met de onrust, misschien ook beter om het even te laten zakken, en ondertussen te zoeken naar een perfecte locatie. Ze kunnen helaas niet van de één op de andere dag een verhuiswagen laten komen en de boel omgooien, daar komt veel planning en beveiliging bij kijken, vooral in die buurt waar Amerikanen loslopend wild zijn in de ogen van de radicale Palestijnen.
Trump moeten we gewoon eens de tijd nemen, ja ik ben ook niet altijd fan van die man, maar probeer neutraal te kijken en zo slecht is het echt allemaal niet, althans niet zo slecht als dat enkelen hier en in de media dagelijks schetsen.
quote:
lolquote:
Dat idee wordt alleen maar gewekt door de TS van dit topic en binnen een jaar was volgens het artikel in de OP het idee van Netanyahuquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Volgens mij is er inderdaad nergens vermeld dat hij binnen een jaar die ambassade zou realiseren, maar het idee wordt nu gecreëerd alsof hij zijn beslissing wil terugtrekken.
Ja man, echt een Stable Geniusquote:Op donderdag 18 januari 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Provocerende onzin topictitel, Trump trekt niets terug.
[..]
Die man is gewoon geniaal bezig
quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ja man, echt een Stable Genius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trump weet wat 'm te doen staat nu.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:07 schreef FlatEarther het volgende:
[..]
Bush gaf aan dat het niet handig is om van president te wisselen midden in een oorlog en daar trapten mensen in.
Nee, jij hebt een positieve inbrengquote:Op donderdag 18 januari 2018 15:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah wat een kneuzentopics worden dit toch altijd met blinde trumplovers.
Hoezo ?quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is wat ze je wijs proberen te maken
Binnen een jaar kun je geen nieuw ambassadegebouw uit de grond stampen.quote:De Israëlische premier Benjamin Netanyahu zei echter te verwachten dat de controversiële verhuizing binnen het jaar gerealiseerd zal zijn.
"Binnen een jaar? Dat zou dan op tijdelijke basis zijn", reageerde Trump op de woorden van Netanyahu. "Dat is echter niet ons streven."
Trump is bad m'kay!quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Trump wint de herverkiezing op zijn sloffen.
De ware zienswijze van onze wereld reikt echt wel iets verder dan Nieuwsuur, Jinek en DWDD.
Tenzij de democraten oprah zo ver weten te krijgen.quote:De Democratische partij is een tandeloze partij geworden. Zonder leider, zonder visie, zonder programma.
Het is Trump die America weer great aan het maken is. Zelfs een bedrijf als Apple (Obama's oude vriendje) gaat intussen onder Trump overstag.
Ja, Oprah for president. Dat is nog eens een goede keuzequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Trump is bad m'kay!
Zo'n beetje het enige wat ze blaten. Net als nos.
[..]
Tenzij de democraten oprah zo ver weten te krijgen.
Sanders is te oud
Nou. Die heeft zonder rijke papa wel een miljardenimperium gebouwd. Trumpfans waarderen dat.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, Oprah for president. Dat is nog eens een goede keuze![]()
Je slaat Texas over, vast niet bewust zekerquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:59 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat kan je niet met zekerheid zeggen. Clinton en Trump speelde volgens de regels van het kiesdistricten stelsel. Trump heeft het dus niet eens geprobeerd in California en New York, waar relatief veel mensen wonen. Clinton heeft daar wel rallies en fundraising events gehouden. Als er geen kiesdistrictenstelsel was zou Trump natuurlijk wel in New York en California campagne gevoerd hebben. Verder kan het kiesdistrictenstelsel ook gedrag van kiezers beinvloeden. Waarom zou je als Trump supporter in California stemmen als Trump daar toch geen kans maakt? De staten waar Trump kansloos was (California, New York) hebben een veel grotere populatie dan de staten waar Clinton kansloos was (West Virginia, Wyoming etc).
Daalde..quote:Op donderdag 18 januari 2018 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou loopt te drammen hoor maar het ging om dat de werkeloosheid goed daalde onder Trump, daar had ik het ook over hoor, ik dacht JARVIS ook....
Texas was geen gelopen race, daar werd dus ook door Clinton campagne gevoerd. Je bent duidelijk niet goed op de hoogtequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je slaat Texas over, vast niet bewust zeker
Even los van het gezeur over de media, wat heeft Trump eigenlijk dan zo geniaal gedaan? Puur kijkend naar zijn beleid.quote:Op donderdag 18 januari 2018 13:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die man is gewoon geniaal bezig
Met Sanders hadden de Democraten mogelijkerwijs de verkiezingen kunnen winnen. Maar men koos voor de corrupte en zo gehate Clinton.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Tenzij de democraten oprah zo ver weten te krijgen.
Sanders is te oud
In het voordeel van Obama en links is het niet te vroeg om er iets van te zeggen en is Obama veeeeel beter maar in het voordeel van Trump zit Trump er nog niet lang genoeg en kan je nog zeker niet stellen dat hij het goed doet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daalde..
Hij is nog maar net aan de macht, dus te vroeg om te oordelen of hij daar echt zo'n invloed op heeft gehad of dat meer andere factoren meespeelden, waaronder het beleid van Obama.
Tsja.. fake news media.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:03 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Is dit jouw manier van discussieren?
Hier, van de CNN, October 18, 2016: Clinton, Trump neck-and-neck in new Texas poll.
Hier, van de Guardian, October 22, 2016: Houston, we've got a problem: Trump could cost Republicans Texas, polls find
Of mensen gaven niet toe voor Trump te stemmenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Tsja.. fake news media.
Echte resultaat:
[ afbeelding ]
Obama is niet links, maar inderdaad: welk effect Trump zijn regering op de VS en de wereld zal hebben kunnen we pas over een paar jaar goed inschatten.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het voordeel van Obama en links is het niet te vroeg om er iets van te zeggen en is Obama veeeeel beter maar in het voordeel van Trump zit Trump er nog niet lang genoeg en kan je nog zeker niet stellen dat hij het goed doet.
Ja en die heeft dr Oz ontdekt, die zo rijk is geworden door pitjes te promoten waar allllll je vet van wegsmelt!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou. Die heeft zonder rijke papa wel een miljardenimperium gebouwd. Trumpfans waarderen dat.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:16 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Ja en die heeft dr Oz ontdekt, die zo rijk is geworden door pitjes te promoten waar allllll je vet van wegsmelt!
Dr Oz en Phil kunnen de ministers worden in haar kabinet.
Dat dacht ikquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld maar dat doet er ook niet toe. Eens met dat men pas er wat van kan zeggen als ook Trump langer daar zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Obama is niet links, maar inderdaad: welk effect Trump zijn regering op de VS en de wereld zal hebben kunnen we pas over een paar jaar goed inschatten.
Ten eerste maakt dat plaatje geen ruk uit. Dit is Nevada waar Clinton wonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Tsja.. fake news media.
Echte resultaat:
[ afbeelding ]
Won dankzij de yankees in Reno en Vegas. De rest van de staat laat duidelijk zien wat de voorkeur is. Het zelfde geldt voor Houston, Dallas, San Antonio en de grens mexicanen in Texas... niet representatief voor de staat.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ten eerste maakt dat plaatje geen ruk uit. Dit is Nevada waar Clinton won
[ afbeelding ]
Ten tweede is dat compleet irrelevant voor het punt dat ik maakte: namelijk dat omdat Trump kansloos was in California en New York en daar niet campaignde je niet kan stellen dat zonder kiesdistrictenstelsel California en New York hetzelfde waren gelopen. Immers, zonder kiesdistrictenstelsel zou Trump wel moeite hebben gedaan in California en New York en zouden Trump stemmers in California en New York weten dat hun stemmen wel belangrijk zijn. Dat is niet relevant voor Texas aangezien ten minste volgens de media Texas wel degelijk in play was en Clinton dus wel campagne heeft gevoerd in Texas.
Wat probeer je nu te zeggen? Dat de voorkeur voor Texas republikeins was en de Clinton stemmers geen echte Texans zijn? Dat is compleet irrelevant voor mijn argument.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:04 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Won dankzij de yankees in Reno en Vegas. De rest van de staat laat duidelijk zien wat de voorkeur is. Het zelfde geldt voor Houston, Dallas, San Antonio en de grens mexicanen in Texas... niet representatief voor de staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |