abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2018 @ 15:18:27 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178449154
En daar gaan we weer...

Sinds de 2de wereldoorlog hebben 'we' blijkbaar besloten dat we geen oorlog meer op eigen grond willen. Helaas betekent dat dat we het op andermans grond uitvechten ipv gewoon zijn opgehouden met domme oorlogjes uitvechten.

Sinds die tijd roepen we hoe veilig, heerlijk en goed het hier wel niet is. Maar kijken we weg van wat we ergens anders veroorzaken en gillen dat de ellende daar komt omdat die mensen gewoon 'barbaren' zijn.
Maar he, wij zijn zo 'beschaafd', wij voeren geen oorlog meer tegen elkaar. Dat dat, zoals gezegd, enkel niet op eigen grond is vergeten we maar snel...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178449188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En daar gaan we weer...

Sinds de 2de wereldoorlog hebben 'we' blijkbaar besloten dat we geen oorlog meer op eigen grond willen. Helaas betekent dat dat we het op andermans grond uitvechten ipv gewoon zijn opgehouden met domme oorlogjes uitvechten.

Sinds die tijd roepen we hoe veilig, heerlijk en goed het hier wel niet is. Maar kijken we weg van wat we ergens anders veroorzaken en gillen dat de ellende daar komt omdat die mensen gewoon 'barbaren' zijn.
Maar he, wij zijn zo 'beschaafd', wij voeren geen oorlog meer tegen elkaar. Dat dat, zoals gezegd, enkel niet op eigen grond is vergeten we maar snel...
Volgens mij vergeten we dat niet hoor. :D.
I´m back.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:21:10 #33
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178449191
hdevreij twitterde op woensdag 11-04-2018 om 14:36:35 Shaping the battlefield... Five US Air Force KC-135 Stratotankers (refueling aircraft) currently flying from the UK, now over France in the direction of the Mediterranean. Two KDC-10's reportedly in the Western Mediterranean, flying East towards Syria https://t.co/NlwgdxgBrI reageer retweet
Het wordt vanavond dus.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 11 april 2018 @ 15:21:56 #34
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_178449197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:21 schreef DustPuppy het volgende:
hdevreij twitterde op woensdag 11-04-2018 om 14:36:35 Shaping the battlefield... Five US Air Force KC-135 Stratotankers (refueling aircraft) currently flying from the UK, now over France in the direction of the Mediterranean. Two KDC-10's reportedly in the Western Mediterranean, flying East towards Syria https://t.co/NlwgdxgBrI reageer retweet
Het wordt vanavond dus.
Hey we krijgen weer echte televisie,
pi_178449215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat valt er te begrijpen?
Niet zo gek veel zoals ik al zei, maar ik doe mijn best.

quote:
Normaal is al het nieuws over Rusland waar, althans het negatieve nieuws.
Tot zover volg ik het nog.

quote:
Keer op keer dat iemand wat anders beweerde was die persoon een Poetin fanboy
Vaak is dat inderdaad het geval

quote:
nu is er ook al menige discussie geweest over deze gifgasaanval wat niet te bewijzen is.
Is niet te bewijzen dat er een aanval met gifgas was, of is niet te bewijzen dat er menig discussie over is geweest?

quote:
Maar zodra Trump dus voor de aanval kiest, en er dus gevolgen zitten aan het eindeloze demoniseren van de Russen
Wat hebben de Russen met de aanval te maken? Die heeft Assad uitgevoerd. Trump wil dat vergelden. De Russen willen dat niet en dreigen zijn raketten kapot te schieten. Trump zegt dat hij het alsnog gaat doen.

Ik zie kortgezegd even niet hoe het demoniseren van Russen leidt tot het reageren op een gifgasaanval van Assad. Of is het zo dat, zonder demonisatie, Trump niet had gereageerd op een gifgasaanval?

quote:
beginnen enkelen peentjes te zweten en dan opeens zijn er twijfels over die gifgas aanval.
Laat eens een citaat zien van iemand die én Rusland demoniseert én twijfelt over de gifgasaanval.

quote:
Als je dat enkele dagen eerder opperde werd je nog voor van alles uitgemaakt.
Ik kan wel een paar termen bedenken die er bij passen inderdaad. Eindigt op NW-gekkie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:21 schreef DustPuppy het volgende:
Het wordt vanavond dus.
KDC-10's zijn transportvliegtuigen?
I´m back.
pi_178449232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yes.
pi_178449243
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Yes.
Geen bommenwerpers dus.
I´m back.
pi_178449254
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet zo gek veel zoals ik al zei, maar ik doe mijn best.

[..]

Tot zover volg ik het nog.

[..]

Vaak is dat inderdaad het geval

[..]

Is niet te bewijzen dat er een aanval met gifgas was, of is niet te bewijzen dat er menig discussie over is geweest?

[..]

Wat hebben de Russen met de aanval te maken? Die heeft Assad uitgevoerd. Trump wil dat vergelden. De Russen willen dat niet en dreigen zijn raketten kapot te schieten. Trump zegt dat hij het alsnog gaat doen.

Ik zie kortgezegd even niet hoe het demoniseren van Russen leidt tot het reageren op een gifgasaanval van Assad. Of is het zo dat, zonder demonisatie, Trump niet had gereageerd op een gifgasaanval?

[..]

Laat eens een citaat zien van iemand die én Rusland demoniseert én twijfelt over de gifgasaanval.

[..]

Ik kan wel een paar termen bedenken die er bij passen inderdaad. Eindigt op NW-gekkie.
Ik heb geen zin in weer een discussie met jou wat neerkomt op vooral mierenneuken vanuit jouw kant. Wat ik ook aandraag jij zal nooit toegeven, en andersom gebeurd dat ook niet, laten we ons die uren besparen en elkaar vooral verder negeren in dit topic. Fijne dag.
pi_178449266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in weer een discussie met jou wat neerkomt op vooral mierenneuken vanuit jouw kant. Wat ik ook aandraag jij zal nooit toegeven, en andersom gebeurd dat ook niet, laten we ons die uren besparen en elkaar vooral verder negeren in dit topic. Fijne dag.
Ik ben vooral benieuwd naar het stuk over hoe het demoniseren van Rusland leidt tot het gedrag van Trump, de rest mag je negeren.
pi_178449275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bommenwerpers dus.
Dat zijn inderdaad geen bommenwerpers.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:26:35 #42
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_178449279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kunnen ook als tankvliegtuigen worden ingezet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_178449288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is helemaal niet relevant of dit een hoax is. Het gaat erom of ze Assad de overwinning toestaan of niet. En of ze willen dat Rusland invloed behoud in Syrië.
Dit. Meer is het niet.
pi_178449313
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd naar het stuk over hoe het demoniseren van Rusland leidt tot het gedrag van Trump, de rest mag je negeren.
Het twitter bericht richting de Russen? Hoe haal je het in je hoofd om als president zulke taal uit te slaan. Daarbij weet de VN niet of er geen gifgasaanval is geweest, Amerika weet zeker van wel, Nederland kruipt weer in de kont van de Amerikanen en Rusland wordt niet geloofd als ze aangeven dat er geen aanval is geweest.

Goh, hoe zou dat toch komen dat de Russen niet worden geloofd?

Maar misschien heeft Assad wel die chemische wapens vanuit Irak gehaald, daarom konden de Amerikanen ze niet vinden.
pi_178449314
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad geen bommenwerpers.
Dus? Zegt geen reet toch? Ze gaan ook niet bommen gooien maar smart raketjes afvuren wrs, als ze het al gaan doen.
I´m back.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:29:12 #46
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_178449326
Ik ben het in dit geval echt vierkant oneens met President Trump, net zoals de vorige keer. Assad is een noodzakelijk kwaad. Laat de Russen hun gang gaan, laat die man zijn land herveroveren en laat dat kutland verder met rust. Dit is potentieel weer een mierenhoop waar een nieuwe IS uit kan kruipen. |:(

Hopelijk is het gewoon weer een straf potje blufpoker, net als met NK en China. Hopelijk.
pi_178449347
Possible air strikes on #Syria within 72 hours’: EU air traffic control issues an alert

https://www.rt.com/news/423757-syria-strike-alert-eurocontrol/

Word een spannend weekend
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178449379
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik ben het in dit geval echt vierkant oneens met President Trump, net zoals de vorige keer. Assad is een noodzakelijk kwaad. Laat de Russen hun gang gaan, laat die man zijn land herveroveren en laat dat kutland verder met rust. Dit is potentieel weer een mierenhoop waar een nieuwe IS uit kan kruipen. |:(

Hopelijk is het gewoon weer een straf potje blufpoker, net als met NK en China. Hopelijk.
Dat laatste hoop ik ook, dat heeft wel geholpen bij NK, maar vraag mij af of het werkt tegen de Russen. Hopelijk loopt het met een sisser af.
pi_178449395
quote:
11s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:30 schreef Ali_boo het volgende:
Possible air strikes on #Syria within 72 hours’: EU air traffic control issues an alert

https://www.rt.com/news/423757-syria-strike-alert-eurocontrol/

Word een spannend weekend
Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:34:48 #50
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178449426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:33 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 11 april 2018 @ 15:36:41 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178449460
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Tenzij ze onder 1 hoedje spelen en Trump even het baasje mag uithangen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178449468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het twitter bericht richting de Russen? Hoe haal je het in je hoofd om als president zulke taal uit te slaan.
Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.

Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury en zijn grote rode knop, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'

quote:
Daarbij weet de VN niet of er geen gifgasaanval is geweest, Amerika weet zeker van wel, Nederland kruipt weer in de kont van de Amerikanen en Rusland wordt niet geloofd als ze aangeven dat er geen aanval is geweest.

Goh, hoe zou dat toch komen dat de Russen niet worden geloofd?
Hier wilde je het niet over hebben, dus laten we dat ook niet doen.
pi_178449502
Chemische wapens zijn alleen een probleem als het Westen er belang bij heeft dat het een probleem is:
quote:
History lesson: When the United States looked the other way on chemical weapons
https://www.washingtonpos(...)m_term=.db02bf2e707c
Deze hele heisa over chemische wapens in Syrië is niets minder dan Westerse propaganda.
pi_178449517
BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58 #BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178449540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bommenwerpers dus.
Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.

Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
pi_178449566
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat ze wel in staat zullen zijn een aantal raketten uit de lucht te schieten (niet allemaal vermoed ik maar enfin) maar daar blijft het bij.

No way dat rusland de schepen gaat aanvallen waarvan de raketten werden verschoten. (tenminste ik ga van cruise missiles uit, maar ik lees nogal tegenstrijdige berichten, kan ook via vliegtuigen gebeuren)

Allebei spelen ze een soort blufpoker.
Trump als maffiabaas die iedereen probeert opzij te brullen, want hij denkt dat degene met de grootste bek het wint, zo heeft hij dat geleerd op het schoolplein vroeger no doubt.

Rusland is wat dat betreft een stuk gevaarlijker in mijn mening, ze blijven koelbloedig maar wel met een bepaalde intentie of bereid tot een bepaalde intentie / actie.
pi_178449569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:40 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.

Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
pi_178449598
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.

Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'
Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart. Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.

Nu stel, al die onzin over de Russen de laatste maanden kloppen gewoon voor geen meter, dan komt deze situatie erbij, wanneer zijn de Russen het zat?
pi_178449631
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?
pi_178449648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart.
Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.

quote:
Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.
Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')