Tenzij ze onder 1 hoedje spelen en Trump even het baasje mag uithangen.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het twitter bericht richting de Russen? Hoe haal je het in je hoofd om als president zulke taal uit te slaan.
Hier wilde je het niet over hebben, dus laten we dat ook niet doen.quote:Daarbij weet de VN niet of er geen gifgasaanval is geweest, Amerika weet zeker van wel, Nederland kruipt weer in de kont van de Amerikanen en Rusland wordt niet geloofd als ze aangeven dat er geen aanval is geweest.
Goh, hoe zou dat toch komen dat de Russen niet worden geloofd?
Deze hele heisa over chemische wapens in Syrië is niets minder dan Westerse propaganda.quote:History lesson: When the United States looked the other way on chemical weapons
https://www.washingtonpos(...)m_term=.db02bf2e707c
twitter:BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58#BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.quote:
Persoonlijk denk ik dat ze wel in staat zullen zijn een aantal raketten uit de lucht te schieten (niet allemaal vermoed ik maar enfin) maar daar blijft het bij.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?quote:Op woensdag 11 april 2018 15:40 schreef Rangono het volgende:
[..]
Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.
Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
Goed geheugen.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.
Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'
Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?quote:Op woensdag 11 april 2018 15:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Goed geheugen.![]()
Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart.
Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.quote:Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.
Zou nogal dom zijn om daar te blijven zitten met je legertje, wetende dat er raketten aankomen.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:39 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58#BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
De Fransen doen waarschijnlijk mee, UK misschien ook.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:33 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
Rustig maar hoor, ik zie ook liever dat er geen raketten afgeschoten worden.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:44 schreef Rangono het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?
Al dat vingerwijzen blijkt juist klinkklare onzin te zijn waar ook onze "MSM" niet over bericht of meer over bericht, vingerwijzen is 9 van de 10x in het nieuws, het tegendeel komt misschien 1x langs en nooit meer.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Goed geheugen.![]()
Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart. Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.
Nu stel, al die onzin over de Russen de laatste maanden kloppen gewoon voor geen meter, dan komt deze situatie erbij, wanneer zijn de Russen het zat?
Jij wou weten wat het verschil was, bij deze geef ik je het verschil. Ben je alsnog aan het mierenneuken.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.
[..]
Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.
Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jij wou weten wat het verschil was, bij deze geef ik je het verschil. Ben je alsnog aan het mierenneuken.
Past bij de man, zijn beleid is er niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
Dat zeggen ze niet, ze zeggen 'we kunnen het niet zeggen, want we kunnen er niet bij'quote:Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gifgas aanval, VN zegt waarschijnlijk geen gifgas geweest, daar komt het op neer.
quote:Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef Cherni het volgende:
[..]
Een oorlog met Rusland is catastrofaal. Al zouden de Russen verliezen. De Chaos die dan ontstaat in de EU zal verbleken met een IS. Er zullen dan talloze rebellen groeperingen ontstaan die nog altijd Poetin willen steunen dicht bij onze grenzen. Dat kan niet goed aflopen. En dan gaat het om een oorlog conventioneel met alleen Rusland. Heb je al IS en een enorm vluchtelingen probleem krijg je er dat nog gratis bij.
Zowel Iran als China zullen die chaos financieren. Als Irak al voor enorme problemen zorgt hoef je niet te vragen als een Rusland in chaos beland.
Enfin geen prettig idee.
quote:Op woensdag 11 april 2018 14:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja als die Russen er niet zaten was hij al vol op het orgel gegaan. Dan zou een grondaanval al hebben plaats gevonden.
quote:Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
WTF
Is er dan niemand die hem uitlegt dat de gifgasaanval een hoax is?
quote:Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik acht ook druk van de Israelische lobby of de olie-Arabieren mogelijk.
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Alleen ben ik nu niet blij met die grote bek, maar ik zal ook als eerste toegeven dat ik fout zat mits Poetin en de Russen inbinden.quote:Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:00:23Much of the bad blood with Russia is caused by the Fake & Corrupt Russia Investigation, headed up by the all Democrat loyalists, or people that worked for Obama. Mueller is most conflicted of all (except Rosenstein who signed FISA & Comey letter). No Collusion, so they go crazy! reageer retweet
De vliegtuigen bevoorraden die daarna gaan rondvliegen als de situatie echt uit de klauwen escaleert?quote:Op woensdag 11 april 2018 15:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat moet je met tankvliegtuigen als je raketjes wil afschieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |