abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2018 @ 15:36:41 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178449460
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Tenzij ze onder 1 hoedje spelen en Trump even het baasje mag uithangen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178449468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het twitter bericht richting de Russen? Hoe haal je het in je hoofd om als president zulke taal uit te slaan.
Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.

Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury en zijn grote rode knop, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'

quote:
Daarbij weet de VN niet of er geen gifgasaanval is geweest, Amerika weet zeker van wel, Nederland kruipt weer in de kont van de Amerikanen en Rusland wordt niet geloofd als ze aangeven dat er geen aanval is geweest.

Goh, hoe zou dat toch komen dat de Russen niet worden geloofd?
Hier wilde je het niet over hebben, dus laten we dat ook niet doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_178449502
Chemische wapens zijn alleen een probleem als het Westen er belang bij heeft dat het een probleem is:
quote:
History lesson: When the United States looked the other way on chemical weapons
https://www.washingtonpos(...)m_term=.db02bf2e707c
Deze hele heisa over chemische wapens in Syrië is niets minder dan Westerse propaganda.
pi_178449517
BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58 #BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178449540
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen bommenwerpers dus.
Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.

Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
pi_178449566
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:34 schreef _--_ het volgende:

[..]

Alleen dit keer gaat Rusland zelfs met alleen rakketen een terugaanval verrichten.
Persoonlijk denk ik dat ze wel in staat zullen zijn een aantal raketten uit de lucht te schieten (niet allemaal vermoed ik maar enfin) maar daar blijft het bij.

No way dat rusland de schepen gaat aanvallen waarvan de raketten werden verschoten. (tenminste ik ga van cruise missiles uit, maar ik lees nogal tegenstrijdige berichten, kan ook via vliegtuigen gebeuren)

Allebei spelen ze een soort blufpoker.
Trump als maffiabaas die iedereen probeert opzij te brullen, want hij denkt dat degene met de grootste bek het wint, zo heeft hij dat geleerd op het schoolplein vroeger no doubt.

Rusland is wat dat betreft een stuk gevaarlijker in mijn mening, ze blijven koelbloedig maar wel met een bepaalde intentie of bereid tot een bepaalde intentie / actie.
pi_178449569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:40 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik zie de sippe gezichtjes van bepaalde fokkers helemaal voor mij. Al die hoop op zware escalatie, blijken het om transportvliegtuigen te gaan.

Muahahaha !! Muhhhh WO3 !
Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
pi_178449598
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar is een makkelijke verklaring voor, eentje die je zelf ook al eens eerder hebt aangedragen. Hij volgt immers de zogenaamde madman-strategie, dus doen alsof je heel irrationeel en gevaarlijk bent om andere tegenstanders te intimideren. Destijds kwam jij met Elsevier om duidelijk te maken dat dit een doordachte strategie was.

Nu doet hij precies hetzelfde bij de Russen als hij bij Noord-Korea doet, met zijn fire & fury, maar dan is het opeens weer de schuld van demonisatie. Ik zou niet weten waarom. Dit is gewoon zijn manier van buitenlandse politiek. 'Speak very loudly, and carry a big stick'
Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart. Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.

Nu stel, al die onzin over de Russen de laatste maanden kloppen gewoon voor geen meter, dan komt deze situatie erbij, wanneer zijn de Russen het zat?
pi_178449631
quote:
5s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar je weet dat ze raketten al een tijdje niet meer uit bommenwerpers hoeven te gooien toch?
Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?
pi_178449648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart.
Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.

quote:
Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.
Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.
pi_178449651
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:39 schreef Ali_boo het volgende:
BarzanSadiq twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:21:58 #BREAKING#Syrian army abandon their positions in main airport and military bases. reageer retweet
Zou nogal dom zijn om daar te blijven zitten met je legertje, wetende dat er raketten aankomen.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:45:52 #62
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_178449655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:33 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Ongeveer net zo spannend als de vorige keer dat Trump Assad bombardeerde. Gaan een paar dozijn kruisraketten afgeschoten worden op een paar militaire doelen voor minimale schade en iedereen gaat daarna gewoon vrolijk verder met waar ze mee bezig waren.
De Fransen doen waarschijnlijk mee, UK misschien ook.
are we infinite or am I alone
pi_178449670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:44 schreef Rangono het volgende:

[..]

Niet om het een of het ander, maar je weet dat men in deze globalistische wereld veel te afhankelijk van elkaar zijn om het uit te laten lopen om grote confrontraties ?
Rustig maar hoor, ik zie ook liever dat er geen raketten afgeschoten worden.

Ik wil alleen even aangeven dat het feit dat er transportvliegtuigen heen gaan niet direct betekent dat er géén raketten afgeschoten gaan worden.
pi_178449682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Goed geheugen. ^O^

Maar deze strategie is niet leuk tegen gelijkwaardige landen, landen zoals NK vegen ze met één druk op de knop van de kaart. Rusland is van een ander kaliber, en daarbij niet te vergeten is het onze buur. De gevolgen zullen ook hier te merken zijn. Ook vergeet je één heel belangrijk detail, de zaken over NK kloppen grotendeels, dat krijgen we allemaal mee hoe dat land zich manifesteert. De zaken mbt. Rusland komen alleen uit de mond van onze politici en media en is veel twijfel wat nu wel en niet waar is. Er zijn geen bewijzen niets, maar wijzen naar de Russen als het gaat om aanslagen, verkiezingen of wegkijken bij gifgasaanvallen is geen probleem.

Nu stel, al die onzin over de Russen de laatste maanden kloppen gewoon voor geen meter, dan komt deze situatie erbij, wanneer zijn de Russen het zat?
Al dat vingerwijzen blijkt juist klinkklare onzin te zijn waar ook onze "MSM" niet over bericht of meer over bericht, vingerwijzen is 9 van de 10x in het nieuws, het tegendeel komt misschien 1x langs en nooit meer.

Zoals het skripal verhaal wat uit elkaar gevallen is, hoor je niets meer over op persoonlijke berichten na van die Julia.
Verkiezingen, hello cambridge analytics. :')
Gifgas aanval, VN zegt waarschijnlijk geen gifgas geweest, daar komt het op neer.

In het licht van dat alles, klopt de afgelopen 2 jaar niet.
MH17 mag je ook deels in twijfel trekken wat mij betreft, Russische wapens jawel maar in opdracht van of schuld van Rusland? Waanzin.

Dan zou praktisch elke wereldleider voor de rechter in Den Haag moeten verschijnen voor alle vuile deals die wij maken qua wapens/munitie en trainingen aan tig groeperingen wereldwijd.
  woensdag 11 april 2018 @ 15:47:25 #65
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178449684

Ik geef het nog 3 uur. :)
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178449687
quote:
2s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daarom is het ook een mad man, he. Tegen Noord-Korea is het niet zo gek, maar je moet wel gek zijn om een oorlog met Rusland te ontketenen.

[..]

Ik dacht dat we het niet gingen hebben over wat wel en niet waar was over de gifgasaanval, maar gewoon over Trump.
Jij wou weten wat het verschil was, bij deze geef ik je het verschil. Ben je alsnog aan het mierenneuken. :6
pi_178449710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Jij wou weten wat het verschil was, bij deze geef ik je het verschil. Ben je alsnog aan het mierenneuken. :6
Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
pi_178449722
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar zeggen dat de grote bek van Trump helemaal past bij zijn buitenlandbeleid tot nu toe, fake news of geen fake news.
Past bij de man, zijn beleid is er niet of nauwelijks.
pi_178449743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gifgas aanval, VN zegt waarschijnlijk geen gifgas geweest, daar komt het op neer.
Dat zeggen ze niet, ze zeggen 'we kunnen het niet zeggen, want we kunnen er niet bij'
pi_178449855
Ik zal wel wat bagger over me heen krijgen, maar er moet me wel iets van het hart. Er worden hier praatjes rondgestrooid alsof men dagelijks met de secret services van alle grote mogendheden om tafel zit. Dat vind ik zo kansloos.... Man, man, man....

Een bloemlezing:

quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef Cherni het volgende:

[..]

Een oorlog met Rusland is catastrofaal. Al zouden de Russen verliezen. De Chaos die dan ontstaat in de EU zal verbleken met een IS. Er zullen dan talloze rebellen groeperingen ontstaan die nog altijd Poetin willen steunen dicht bij onze grenzen. Dat kan niet goed aflopen. En dan gaat het om een oorlog conventioneel met alleen Rusland. Heb je al IS en een enorm vluchtelingen probleem krijg je er dat nog gratis bij.

Zowel Iran als China zullen die chaos financieren. Als Irak al voor enorme problemen zorgt hoef je niet te vragen als een Rusland in chaos beland.

Enfin geen prettig idee.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:42 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja als die Russen er niet zaten was hij al vol op het orgel gegaan. Dan zou een grondaanval al hebben plaats gevonden.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

WTF

Is er dan niemand die hem uitlegt dat de gifgasaanval een hoax is?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:56 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik acht ook druk van de Israelische lobby of de olie-Arabieren mogelijk.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_178449859
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:47 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef het nog 3 uur. :)
Wat moet je met tankvliegtuigen als je raketjes wil afschieten?
zie email 27 oktober
  woensdag 11 april 2018 @ 15:58:03 #72
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_178449871
De Fransen zijn in eigen land al aan het oefenen, hebben een dummy bom op een fabriek laten vallen, twee gewonden, ruim 150 arbeiders geëvacueerd, krijgen nu ondersteuning van een groep psychologen..

http://www.leparisien.fr/(...)-04-2018-7657320.php
are we infinite or am I alone
pi_178449886
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Alleen ben ik nu niet blij met die grote bek, maar ik zal ook als eerste toegeven dat ik fout zat mits Poetin en de Russen inbinden.
pi_178449887
Volgend tweetje:

realDonaldTrump twitterde op woensdag 11-04-2018 om 15:00:23 Much of the bad blood with Russia is caused by the Fake & Corrupt Russia Investigation, headed up by the all Democrat loyalists, or people that worked for Obama. Mueller is most conflicted of all (except Rosenstein who signed FISA & Comey letter). No Collusion, so they go crazy! reageer retweet
I´m back.
pi_178449901
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 15:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat moet je met tankvliegtuigen als je raketjes wil afschieten?
De vliegtuigen bevoorraden die daarna gaan rondvliegen als de situatie echt uit de klauwen escaleert?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')