Arrested development.quote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
Zolang op Fok zitten voelt als mentale detentie.
Mist een ethanolgroep verbonden is ben ik game.quote:Op maandag 2 april 2018 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op koolwaterstoffen.
Dat is zo op te lossen hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
Zolang op Fok zitten voelt als mentale detentie.
*geeft fles Stoli*quote:Op maandag 2 april 2018 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mist een ethanolgroep verbonden is ben ik game.
Keilbouten in plafond jonguh!!!quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgavequote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kijken naar versterker en speakers viel enorm tegen.
Sta ook al een kwartier te kijken in de parkeergarage. Zit geen beweging in.
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgave
Zekers welquote:
Hoeveel zijn een paar hoedenplank woofers tegenwoordig?quote:Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.
Woef woef.quote:Op maandag 2 april 2018 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel zijn een paar hoedenplank woofers tegenwoordig?
quote:
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.quote:
Kun je wel een paar dikkertjes aan ophangen inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.
Ik ben licht paranoide betreft vallende dingen.
Ik heb er eentje opgeblazen, moet een nieuwe hebben. Maar de laatste keer dat ik naar autospeakers heb gekeken was in 2001quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef Faxie het volgende:
Speakers in je hoedenplank![]()
Je gaat bij een concert zeker ook met je rug naar de artiest staan
Tja, tis natuurlijk net zoiets als "hoeveel is een auto?"quote:
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.
Ik ben licht paranoide betreft vallende dingen.
Jij hebt geen quadrofonische platenspeler onder de passagiersstoel?quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef Faxie het volgende:
Speakers in je hoedenplank![]()
Je gaat bij een concert zeker ook met je rug naar de artiest staan
Een legertje dikkerds,quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.
Te mainstream, zwab.quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt geen quadrofonische platenspeler onder de passagiersstoel?
Ja, ik zou het zelf willen doen maar dan moet de achterbank eruit en dan de hoedenplank ipv ff een schroefje links en rechts...quote:Op maandag 2 april 2018 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje opgeblazen, moet een nieuwe hebben. Maar de laatste keer dat ik naar autospeakers heb gekeken was in 2001
En dan zo'n portaledge ophangen. Kamperen op je plafond.quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan zo'n portaledge ophangen. Kamperen op je plafond.
Ik mag jou wel.quote:
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That's right, vroeger kwam ik wel eens buiten.
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?quote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.
Uhuh. Beetje uitzicht kiezen, moet tof zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.
Yup.quote:Op maandag 2 april 2018 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?
quote:Op maandag 2 april 2018 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?
Ik had voorgenomen naar een bepaalde speaker te gaan kijken; maar de afwerking van de speaker viel al enorm tegen. Het geluid was niet bijzonder dus ik moet maar verder gaan kijken.quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgave
quote:
Gaaf, ik hou wel van hoogtes. Heb in de US op een doorzichtige glazen vloer gelegen op een paar 100 meter hoog, zo tof!quote:
Wodka en suspension seksquote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Trouwens, veel typen sterke drank hebben nauwelijks koolhydraten... dus een paar shotjes wodka mag ik wel (per dag) hue hue hue...
Demand food asap!quote:
Easter makes the best matchesquote:
Idd jammer dan.quote:Op maandag 2 april 2018 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had voorgenomen naar een bepaalde speaker te gaan kijken; maar de afwerking van de speaker viel al enorm tegen. Het geluid was niet bijzonder dus ik moet maar verder gaan kijken.
De verkopers hadden het vooral erg druk en tijd om uitgebreid te luisteren was er niet echt. Dan houdt het al snel op.
Ik ga maar een afspraak maken bij een andere zaak waar ik eerder gekocht heb. Daar kun je gerust een hele middag luisteren en sluiten ze netjes de versterker/speaker aan die je wil horen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tuin is af![]()
![]()
![]()
Nog n kippenren maken en visjes en kipjes halen en dan is t helemaal klaar
jaquote:
Kikkers maken zoveel herriequote:Op maandag 2 april 2018 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja![]()
Ik wilde eigenlijk cochin krielkipjes, maar dat wil Ado liever niet, dus ff verder zoeken.
Ik hoop ook zó dat we weer kikkers krijgen![]()
quote:Op maandag 2 april 2018 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben een uitknop. Gewoon met de vlakke hand er plat op slaan.
quote:Op maandag 2 april 2018 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
En volgend jaar hoogstwaarschijnlijk eenGroen dak
klinkt idd nuttig. Ik mis aloyquote:Op maandag 2 april 2018 15:46 schreef Q. het volgende:
Zo. Far Cry 5 uitgespeeld. Dat was een nuttig paasweekend.
wat moet je daarin doen?quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Undertale en Hatoful Boyfriend 2 uitgespeeld
Er is een Hatoful Boyfriend 2?quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Undertale en Hatoful Boyfriend 2 uitgespeeld
Gaat om modelbouw hierquote:Op maandag 2 april 2018 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat leek me logischer, maar printen was t eerste waar ik aan dacht
Haotful Boyfriend is het vervolg op een duiven dating simulator. Geweldig spel, het eerste deel.quote:
dat eerste nam ik aan jaquote:Op maandag 2 april 2018 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat om modelbouw hier![]()
Printen is te hardcore voor me
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?quote:Op maandag 2 april 2018 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haotful Boyfriend is het vervolg op een duiven dating simulator. Geweldig spel, het eerste deel.
Deel 2 is meer hallucinerende afleveringen volgen van duiven onder invloed van LSD. Weinig keuzes.
Undertale is een 8-Bit RPG met een nogal apart gevoel voor humor. Je bent een meisje dat in een opening in een berg is gevallen en nu in het land van monsters is. Je moet je weg terug vinden naar de mensenwereld.
Er zaten 180 decals bij, dus printen lijkt me ook niet zo noodzakelijkquote:
De eerste of de tweede?quote:Op maandag 2 april 2018 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?
Bazenspel was datquote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef Elvi het volgende:
Ik ga theme hospital eens proberen uit te spelen
Hatoful Boyfriend is meer een parodie op Japanse visual novel dating sims.quote:Op maandag 2 april 2018 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?
Ik heb ergens een diskette voor de Atari.quote:Op maandag 2 april 2018 16:22 schreef Lotusss het volgende:
Doet me ineens denken aan die Leisure Suit Larry spellen
Mogguh brighteyes...quote:
quote:
Haha. Ja. Een act op Fok. Wie heeft het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Weissmania het volgende:
Barb drink je echt zoveel of is het onderdeel van je act hier op Fok?
Ik ben eigenlijk een man hihiquote:Op maandag 2 april 2018 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Ja. Een act op Fok. Wie heeft het niet.
Zo ben ik irl natuurlijk 120% alfa.
Net zoals jij helemaal geen moeite hebt met chicks hosselen en Zwabber een relatie heeft met Elviquote:Op maandag 2 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Fok is toch een realistische weergave van de werkelijkheid?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 2 april 2018 16:44 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Net zoals jij helemaal geen moeite hebt met chicks hosselen en Zwabber een relatie heeft met Elvi
Alles wat anderen over je zeggen op fok is waarheid, rest is bullshitquote:Op maandag 2 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Fok is toch een realistische weergave van de werkelijkheid?
Volgens die regel woon ik in een zorginstellingquote:Op maandag 2 april 2018 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles wat anderen over je zeggen op fok is waarheid, rest is bullshit
Dat dacht ik echtquote:Op maandag 2 april 2018 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die regel woon ik in een zorginstelling
quote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Weissmania het volgende:
Barb drink je echt zoveel of is het onderdeel van je act hier op Fok?
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies manquote:Op maandag 2 april 2018 16:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, lul![]()
Anders maak ik me best wel zorgen om je namelijk
quote:Op maandag 2 april 2018 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Niet weten dat dit de alcoholisten SC is.
Wat is veel...?quote:
Genoeg leuks te zien danquote:Op maandag 2 april 2018 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, dat was de Amsterdams motor show. Een mooie collectie aan auto's bij elkaar. Ze hadden een 2cv Redbull gegeven. Poisonducky[ afbeelding ]
Die stond bij de Fast & the Furious auto's. Ferrari's in het rood, geel en zwart. Lamborghini in het geel, wit. Een complete hal met de Porsche van de Rijkspolitie uitgestald, paar Bentley, Corvette, T1's van VW. En ook de Red Bull wagen waarin Max in Barcelona zijn eerste GP won.
Zowel Pisa als Feduzzi waren gesloten. Dus nu zonder Italiaans ijs naar huis
Ik had je iets hoger zitten dan CotS en Loka, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies man
En ik zou het zonde vinden om m'n graf in te gaan in betere gezondheid dan toen ik uit een baarmoeder rolde.
Een net zo subjectieve hoeveelheid als niet veel.quote:
je hebt me nog nooit gezien dus weet jij veelquote:
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies man
En ik zou het zonde vinden om m'n graf in te gaan in betere gezondheid dan toen ik uit een baarmoeder rolde.
Oh, nou heb je het gezellig daar?quote:Op maandag 2 april 2018 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die regel woon ik in een zorginstelling
Juist.quote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een net zo subjectieve hoeveelheid als niet veel.
Ik word niet zo snel boos, wees niet bangquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik had je iets hoger zitten dan CotS en Loka, vandaar dat ik het vroeg
niet gelijk boos worden
oh ik dacht aan een oudere mensen instelling maar je zit bij de mongooltjes?quote:Op maandag 2 april 2018 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja best leuk, mijn aanmelding voor jostiband is bijna verwerkt hoop ik.
Ben ik nu ook al bejaard?quote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht aan een oudere mensen instelling maar je zit bij de mongooltjes?
Bij mij ook, wat toevalligquote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist.
Ergens dit jaar moet ik toch een keer naar Malta komen. Staat al vrij lang op mijn lijst vakantielanden...
Altijd welkomquote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist.
Ergens dit jaar moet ik toch een keer naar Malta komen. Staat al vrij lang op mijn lijst vakantielanden...
Kunnen we samen!quote:
Jij bent ook altijd welkomquote:
Wordt eens tijd danquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt me nog nooit gezien dus weet jij veel
[..]
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?
Oh ja dat was geheim, shit.quote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.quote:
Zeker. Jij was toch into de T1's? De een kostte ¤120000quote:
En kekke oma dingen doen, rustigg levenquote:
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavondquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja dat was geheim, shit.
[ afbeelding ]
Ik nu tijdelijk even niet. Maaruh... ik kan veel hebben. Engelse lever én goed getraind....quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Met z'n drieen zuipenquote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik nu tijdelijk even niet. Maaruh... ik kan veel hebben. Engelse lever én goed getraind....
Jaaah! Op een warm terras in Maltaquote:
De mixogologist van Thirsty Barber heeft afgelopen maand een aantal internationale prijzen gewonnen.quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dan weet je dat ik een man ben, sorry
quote:
Jij bent vrijgezel, toch?quote:Op maandag 2 april 2018 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mixogologist van Thirsty Barber heeft afgelopen maand een aantal internationale prijzen gewonnen.
Nee dat was DJRex volgens mijquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker. Jij was toch into de T1's? De een kostte ¤120000en was in two tone uitgevoerd (rood/wit) en geïmporteerd uit Californië. De ander was mintgroen en kwam uit Duitsland, kostte 'maar' ¤60000. En dan had je nog een beige T1 voor ¤18500 maar die had zo blijkt genoeg opknapwerk. Niet strak in de lak maar genoeg open plekken, lang niet zo mooi als de anderen.
Verderop zag ik een DB6 voor ¤595000 staanVergeleken daarbij waren de Ferrari's La Ferrari nog een koopje
Euh...neequote:
Verdorie.quote:
Madagascar toch? Staat me ook iets bij dat ze hun eigen spinoff hadden gekregen.quote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En kekke oma dingen doen, rustigg leven
[..]
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavond
Sorryquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavond
quote:
Ah oké. Of ik link het aan jou want ideale hipsterbak voor surfers/kitesurfersquote:Op maandag 2 april 2018 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat was DJRex volgens mij![]()
Dure shit wel ja. Verzamelwaarde enzo.
About three fiddy.quote:Op maandag 2 april 2018 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
Wil niet weten wat je als verzekeraar dan voor premies vraagt
Ja wel een surfbakquote:Op maandag 2 april 2018 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Of ik link het aan jou want ideale hipsterbak voor surfers/kitesurfers![]()
Zeker. Daar stonden in drie hallen heel wat dure shizzl uitgestald. Wil niet weten wat je als verzekeraar dan voor premies vraagt
What's in a name, right?quote:Op maandag 2 april 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan geven we lot shit voor tochtigheid.
oh, shitquote:Op maandag 2 april 2018 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Madagascar toch? Staat me ook iets bij dat ze hun eigen spinoff hadden gekregen.
Voornamelijk jou nu, snoezepoesjehoningbeertjequote:Op maandag 2 april 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan geven we lot shit voor tochtigheid.
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakantiesquote:Op maandag 2 april 2018 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel een surfbak![]()
niet zo heel praktisch volgens mij. Kan je beter een Vito nemen ofzo
Fax durft niet te kiten op Maltaquote:Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakanties
Doe m'n bestquote:Op maandag 2 april 2018 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om joumaar leuk bedacht
quote:Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakanties
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kitenquote:
Precies. Lelijker maar wel zo modern en comfortabel. En niet geheel onbelangrijk betaalbaar ivm de voorgangerquote:
Ja echt hequote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kiten.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kiten.
Ow. Das wel kutquote:Op maandag 2 april 2018 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb toch geen geld meer voor vakantie dit jaar
Gewoon meer organen verkopen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb toch geen geld meer voor vakantie dit jaar
Idd, kinderen zijn handig soms!quote:
Ook ideaal voor scroppino's....quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Milkshake gemaaktDie blender is echt wel mijn nieuwste favoriete speeltje
Nieuwe motor?quote:Op maandag 2 april 2018 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwe motor hakt erin.
Maar misschien aan het eind van het jaar, wie weet.
En watermelon man.quote:
Pas wel op met wat je er insteekt!quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Damn...dat zijn dure grapjes ja...quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nieuwe motor in m'n auto gegaan. De oude was op.
quote:
Nieuwe auto kopen niet handiger?quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nieuwe motor in m'n auto gegaan. De oude was op.
Oeh, zelf gemaakte milkshakequote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een patser is het toch ook hequote:Op maandag 2 april 2018 17:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie in een Bentley woont
Ik vind jou wel iemand die een oude Fiat 500 heeft eigenlijkquote:
Aardbeien begonnen er minder goed uit te zien, perfecte oplossingquote:
Ik woon in een stad, daar heb je niks aan een auto. Als ik er één nodig heb, dan huur of leen ik er gewoon één.quote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind jou wel iemand die een oude Fiat 500 heeft eigenlijk
Dat weet ik. Maar toch hequote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in een stad, daar heb je niks aan een auto. Als ik er één nodig heb, dan huur of leen ik er gewoon één.
Dank in elk geval voor deze erkenning van mijn grote pener. Een Fiat 500 is dé auto om te laten zien dat je niks hoeft te compenseren.quote:
Nee. Ik ga een uniek exemplaar niet wegdoen omdat de motor niet lekker meer is. Een burgerbak heb ik toch al voor erbijquote:
Daarom. Ik ken je wel een heul klein beetjequote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank in elk geval voor deze erkenning van mijn grote pener. Een Fiat 500 is dé auto om te laten zien dat je niks hoeft te compenseren.
Altijd slimquote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aardbeien begonnen er minder goed uit te zien, perfecte oplossing
Vodka natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd slim
Wat mij je er nog meer bij?
Hipster jijquote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Ik ga een uniek exemplaar niet wegdoen omdat de motor niet lekker meer is. Een burgerbak heb ik toch al voor erbij
Daar was ik al vanuit gegaan jaquote:
Nee nee, jij hoort alleen in een gullwing of oude bmw cabrio te rijden.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou nog steeds wel zo'n oude Mini willenMaar auto hier is ook zinloos
En dan mr Bean uithangen zeker?quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou nog steeds wel zo'n oude Mini willenMaar auto hier is ook zinloos
Kan mijn FOK!pener nergens kwijt in zo'n miniwagentje.quote:Op maandag 2 april 2018 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie Air al opgepropt in zo'n Fiat zitten
Ga ik geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 2 april 2018 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee, jij hoort alleen in een gullwing of oude bmw cabrio te rijden.
Ga ik ook geen nee tegen zeggenquote:
Gewoon via sunroof over het portier hangen. Krijgt 'ie ook eens wat frisse lucht.quote:Op maandag 2 april 2018 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan mijn FOK!pener nergens kwijt in zo'n miniwagentje.
Zeg je nu dat missmsx muf is?quote:Op maandag 2 april 2018 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon via sunroof over het portier hangen. Krijgt 'ie ook eens wat frisse lucht.
En tot die tijd rij je maar mee in mijn bakquote:Op maandag 2 april 2018 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga ik geen nee tegen zeggen
[..]
Ga ik ook geen nee tegen zeggen
Hoe durf je die suggestie naar boven te brengen!quote:
Nee.quote:
Deal!quote:Op maandag 2 april 2018 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En tot die tijd rij je maar mee in mijn bak
Yolo tochquote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe durf je die suggestie naar boven te brengen!
Vanille ijs, melk en aardbeien, en beetje peper.quote:Op maandag 2 april 2018 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd slim
Wat mij je er nog meer bij?
quote:Op maandag 2 april 2018 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanille ijs, melk en aardbeien, en beetje peper.
V for Vienettaquote:Op maandag 2 april 2018 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Net eventjes V for Vendetta weer gekeken. Mijn moeder wilde hem zien.
pics van je moeder?quote:Op maandag 2 april 2018 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is een heel mooie filmquote:Op maandag 2 april 2018 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Uhm ik ken je verder niet maar alles ok voor de rest?quote:Op maandag 2 april 2018 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... weer thuis *slik*
Al zijn zooi in een tas gegooid. Foto's van de muur in een envelop in een la gepropt en keihard I'll Survive opgezet.
(en een beetje huilen)
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uhm ik ken je verder niet maar alles ok voor de rest?
quote:Op maandag 2 april 2018 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGewoon een ordinair, recent gebroken hartje
quote:Op maandag 2 april 2018 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGewoon een ordinair, recent gebroken hartje
Kan het wel gebruiken ja, dank je.quote:Op maandag 2 april 2018 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie beiden een kusje van mij
Heb je ook een gebroken hartje?quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:38 schreef xBubbles het volgende:
CotS, wat lees ik nou in je topic? Jeetje
quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is toch met die gast met dat masker en die opstand aan het einde?
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?quote:Op maandag 2 april 2018 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je ook een gebroken hartje?
Vooruit,
Die heb ik stiekem best vaak gezien... zo'n mooie filmquote:
Dan verdien je een enorm dikke knuffel!quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?
Even vluchtig je topic gelezen, nare situatie...quote:Op maandag 2 april 2018 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jep... we pasten gewoon niet meer
In dat geval een dikke knuffel extra!quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem best vaak gezien... zo'n mooie film
[..]
Dan verdien je een enorm dikke knuffel!
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval een dikke knuffel extra!
quote:
Ik heb besloten niet meer te janken vandaag. Mika keihard opstaan, lekker knutselwerkje, en mijn moeder blijkt een lekker hapjespakketje in mijn tas gedaan te hebben met een kaartje en hapjes voor vanavond, om het "vrijgezel te vieren"quote:
Doe er een goed glas wijn bijquote:Op maandag 2 april 2018 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te janken vandaag. Mika keihard opstaan, lekker knutselwerkje, en mijn moeder blijkt een lekker hapjespakketje in mijn tas gedaan te hebben met een kaartje en hapjes voor vanavond, om het "vrijgezel te vieren"
You goddamn double dipper!quote:
Ben je jarig?quote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Helaas niet in huis. Alleen ik heb tweeënhalf jaar niet gedronken omdat mijn ex een alcoholprobleem had, dus morgen koop ik een fles Baileys en ga ik even los heb ik beslotenquote:
Sssstquote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]lijkt me voor haar heel onverstandig
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koningquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Ik wil zeggen: helaas wel.quote:
Geeft niet, graag zou ik nu stomdronken willen wordenquote:
Het Orakel van Pasenquote:Op maandag 2 april 2018 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koning
Aldus een wijzer man dan ik ben
Met je verjaardag alleen zittenquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Edit voor de goede orde: die afwijzing was wel terecht overigens.
Gatver wat naarquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Edit voor de goede orde: die afwijzing was wel terecht overigens.
I'm just a peasant.quote:Op maandag 2 april 2018 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koning
Aldus een wijzer man dan ik ben
Dank je.quote:Op maandag 2 april 2018 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat naar![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag, ook al is dat misschien zuur om nu te zeggen, ik bedoel het lief.
Ik imiteer slechts wat ik als voorbeeld hebquote:
Mijn 29e en 30e verjaardag waren ook erg kut. Ga lekker zuipen vandaag en morgen weer een dag dat de zon opkomtquote:
We are all kings, just as long as you try and refuse to give up...quote:
Elvi had het over een Theme Hospital walkthrough op YouTube...quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik ben momenteel allerlei Sister Act-liedjes aan het kijken op YouTube
quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Elvi had het over een Theme Hospital walkthrough op YouTube...
Raad eens wat ik al een paar uur aan het kijken ben
Linkje?quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whoopi goldberg vliegt over het scherm?quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik ben momenteel allerlei Sister Act-liedjes aan het kijken op YouTube
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter zelf gaan spelen.
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken vs daadwerkelijk dingen maken.quote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter zelf gaan spelen.
Wasda?quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ideaal voor het slapen gaanquote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.
Jep en ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Whoopi goldberg vliegt over het scherm?
quote:
quote:
Maak ik mij stiekem soms ook schuldig aan.quote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.
Herkenbaarquote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken dan daadwerkelijk dingen maken.
De belangrijkste vraag is: ga je wel wat doen met de informatie die je hebt gekregen?quote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken vs daadwerkelijk dingen maken.
Doe het nooit tenzij walktrough nodig.quote:
Een video op YouTube vind ik overigens wel iets anders dan een stream. Dan kun je tenminste nog wat interactie hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe het nooit tenzij walktrough nodig.
quote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep en ik word er helemaal vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |