Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakantiesquote:Op maandag 2 april 2018 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel een surfbak![]()
niet zo heel praktisch volgens mij. Kan je beter een Vito nemen ofzo
Fax durft niet te kiten op Maltaquote:Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakanties
Doe m'n bestquote:Op maandag 2 april 2018 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om joumaar leuk bedacht
quote:Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakanties
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kitenquote:
Precies. Lelijker maar wel zo modern en comfortabel. En niet geheel onbelangrijk betaalbaar ivm de voorgangerquote:
Ja echt hequote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kiten.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kiten.
Ow. Das wel kutquote:Op maandag 2 april 2018 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb toch geen geld meer voor vakantie dit jaar
Gewoon meer organen verkopen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb toch geen geld meer voor vakantie dit jaar
Idd, kinderen zijn handig soms!quote:
Ook ideaal voor scroppino's....quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Milkshake gemaaktDie blender is echt wel mijn nieuwste favoriete speeltje
Nieuwe motor?quote:Op maandag 2 april 2018 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwe motor hakt erin.
Maar misschien aan het eind van het jaar, wie weet.
En watermelon man.quote:
Pas wel op met wat je er insteekt!quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Damn...dat zijn dure grapjes ja...quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nieuwe motor in m'n auto gegaan. De oude was op.
quote:
Nieuwe auto kopen niet handiger?quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nieuwe motor in m'n auto gegaan. De oude was op.
Oeh, zelf gemaakte milkshakequote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een patser is het toch ook hequote:Op maandag 2 april 2018 17:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie in een Bentley woont
Ik vind jou wel iemand die een oude Fiat 500 heeft eigenlijkquote:
Aardbeien begonnen er minder goed uit te zien, perfecte oplossingquote:
Ik woon in een stad, daar heb je niks aan een auto. Als ik er één nodig heb, dan huur of leen ik er gewoon één.quote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind jou wel iemand die een oude Fiat 500 heeft eigenlijk
Dat weet ik. Maar toch hequote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in een stad, daar heb je niks aan een auto. Als ik er één nodig heb, dan huur of leen ik er gewoon één.
Dank in elk geval voor deze erkenning van mijn grote pener. Een Fiat 500 is dé auto om te laten zien dat je niks hoeft te compenseren.quote:
Nee. Ik ga een uniek exemplaar niet wegdoen omdat de motor niet lekker meer is. Een burgerbak heb ik toch al voor erbijquote:
Daarom. Ik ken je wel een heul klein beetjequote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank in elk geval voor deze erkenning van mijn grote pener. Een Fiat 500 is dé auto om te laten zien dat je niks hoeft te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |