Dat dacht ik echtquote:Op maandag 2 april 2018 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die regel woon ik in een zorginstelling
quote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Weissmania het volgende:
Barb drink je echt zoveel of is het onderdeel van je act hier op Fok?
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies manquote:Op maandag 2 april 2018 16:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, lul![]()
Anders maak ik me best wel zorgen om je namelijk
quote:Op maandag 2 april 2018 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Niet weten dat dit de alcoholisten SC is.
Wat is veel...?quote:
Genoeg leuks te zien danquote:Op maandag 2 april 2018 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, dat was de Amsterdams motor show. Een mooie collectie aan auto's bij elkaar. Ze hadden een 2cv Redbull gegeven. Poisonducky[ afbeelding ]
Die stond bij de Fast & the Furious auto's. Ferrari's in het rood, geel en zwart. Lamborghini in het geel, wit. Een complete hal met de Porsche van de Rijkspolitie uitgestald, paar Bentley, Corvette, T1's van VW. En ook de Red Bull wagen waarin Max in Barcelona zijn eerste GP won.
Zowel Pisa als Feduzzi waren gesloten. Dus nu zonder Italiaans ijs naar huis
Ik had je iets hoger zitten dan CotS en Loka, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies man
En ik zou het zonde vinden om m'n graf in te gaan in betere gezondheid dan toen ik uit een baarmoeder rolde.
Een net zo subjectieve hoeveelheid als niet veel.quote:
je hebt me nog nooit gezien dus weet jij veelquote:
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies man
En ik zou het zonde vinden om m'n graf in te gaan in betere gezondheid dan toen ik uit een baarmoeder rolde.
Oh, nou heb je het gezellig daar?quote:Op maandag 2 april 2018 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die regel woon ik in een zorginstelling
Juist.quote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een net zo subjectieve hoeveelheid als niet veel.
Ik word niet zo snel boos, wees niet bangquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik had je iets hoger zitten dan CotS en Loka, vandaar dat ik het vroeg
niet gelijk boos worden
oh ik dacht aan een oudere mensen instelling maar je zit bij de mongooltjes?quote:Op maandag 2 april 2018 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja best leuk, mijn aanmelding voor jostiband is bijna verwerkt hoop ik.
Ben ik nu ook al bejaard?quote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht aan een oudere mensen instelling maar je zit bij de mongooltjes?
Bij mij ook, wat toevalligquote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist.
Ergens dit jaar moet ik toch een keer naar Malta komen. Staat al vrij lang op mijn lijst vakantielanden...
Altijd welkomquote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Juist.
Ergens dit jaar moet ik toch een keer naar Malta komen. Staat al vrij lang op mijn lijst vakantielanden...
Kunnen we samen!quote:
Jij bent ook altijd welkomquote:
Wordt eens tijd danquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt me nog nooit gezien dus weet jij veel
[..]
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?
Oh ja dat was geheim, shit.quote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.quote:
Zeker. Jij was toch into de T1's? De een kostte ¤120000quote:
En kekke oma dingen doen, rustigg levenquote:
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavondquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja dat was geheim, shit.
[ afbeelding ]
Ik nu tijdelijk even niet. Maaruh... ik kan veel hebben. Engelse lever én goed getraind....quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Met z'n drieen zuipenquote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik nu tijdelijk even niet. Maaruh... ik kan veel hebben. Engelse lever én goed getraind....
Jaaah! Op een warm terras in Maltaquote:
De mixogologist van Thirsty Barber heeft afgelopen maand een aantal internationale prijzen gewonnen.quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dan weet je dat ik een man ben, sorry
quote:
Jij bent vrijgezel, toch?quote:Op maandag 2 april 2018 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mixogologist van Thirsty Barber heeft afgelopen maand een aantal internationale prijzen gewonnen.
Nee dat was DJRex volgens mijquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker. Jij was toch into de T1's? De een kostte ¤120000en was in two tone uitgevoerd (rood/wit) en geïmporteerd uit Californië. De ander was mintgroen en kwam uit Duitsland, kostte 'maar' ¤60000. En dan had je nog een beige T1 voor ¤18500 maar die had zo blijkt genoeg opknapwerk. Niet strak in de lak maar genoeg open plekken, lang niet zo mooi als de anderen.
Verderop zag ik een DB6 voor ¤595000 staanVergeleken daarbij waren de Ferrari's La Ferrari nog een koopje
Euh...neequote:
Verdorie.quote:
Madagascar toch? Staat me ook iets bij dat ze hun eigen spinoff hadden gekregen.quote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En kekke oma dingen doen, rustigg leven
[..]
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavond
Sorryquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavond
quote:
Ah oké. Of ik link het aan jou want ideale hipsterbak voor surfers/kitesurfersquote:Op maandag 2 april 2018 17:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat was DJRex volgens mij![]()
Dure shit wel ja. Verzamelwaarde enzo.
About three fiddy.quote:Op maandag 2 april 2018 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
Wil niet weten wat je als verzekeraar dan voor premies vraagt
Ja wel een surfbakquote:Op maandag 2 april 2018 17:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Of ik link het aan jou want ideale hipsterbak voor surfers/kitesurfers![]()
Zeker. Daar stonden in drie hallen heel wat dure shizzl uitgestald. Wil niet weten wat je als verzekeraar dan voor premies vraagt
What's in a name, right?quote:Op maandag 2 april 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan geven we lot shit voor tochtigheid.
oh, shitquote:Op maandag 2 april 2018 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Madagascar toch? Staat me ook iets bij dat ze hun eigen spinoff hadden gekregen.
Voornamelijk jou nu, snoezepoesjehoningbeertjequote:Op maandag 2 april 2018 17:08 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan geven we lot shit voor tochtigheid.
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakantiesquote:Op maandag 2 april 2018 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel een surfbak![]()
niet zo heel praktisch volgens mij. Kan je beter een Vito nemen ofzo
Fax durft niet te kiten op Maltaquote:Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakanties
Doe m'n bestquote:Op maandag 2 april 2018 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om joumaar leuk bedacht
quote:Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, leuk model wel. Maar voor dat geld haal je wel wat moderners in huis. En hou je nog heel wat geld over voor heel veel surfvakanties
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kitenquote:
Precies. Lelijker maar wel zo modern en comfortabel. En niet geheel onbelangrijk betaalbaar ivm de voorgangerquote:
Ja echt hequote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kiten.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een lafaard, ik durf overal niet te kiten.
Ow. Das wel kutquote:Op maandag 2 april 2018 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb toch geen geld meer voor vakantie dit jaar
Gewoon meer organen verkopen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb toch geen geld meer voor vakantie dit jaar
Idd, kinderen zijn handig soms!quote:
Ook ideaal voor scroppino's....quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Milkshake gemaaktDie blender is echt wel mijn nieuwste favoriete speeltje
Nieuwe motor?quote:Op maandag 2 april 2018 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwe motor hakt erin.
Maar misschien aan het eind van het jaar, wie weet.
En watermelon man.quote:
Pas wel op met wat je er insteekt!quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Damn...dat zijn dure grapjes ja...quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nieuwe motor in m'n auto gegaan. De oude was op.
quote:
Nieuwe auto kopen niet handiger?quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nieuwe motor in m'n auto gegaan. De oude was op.
Oeh, zelf gemaakte milkshakequote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een patser is het toch ook hequote:Op maandag 2 april 2018 17:33 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Niet weten dat Faxie in een Bentley woont
Ik vind jou wel iemand die een oude Fiat 500 heeft eigenlijkquote:
Aardbeien begonnen er minder goed uit te zien, perfecte oplossingquote:
Ik woon in een stad, daar heb je niks aan een auto. Als ik er één nodig heb, dan huur of leen ik er gewoon één.quote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind jou wel iemand die een oude Fiat 500 heeft eigenlijk
Dat weet ik. Maar toch hequote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon in een stad, daar heb je niks aan een auto. Als ik er één nodig heb, dan huur of leen ik er gewoon één.
Dank in elk geval voor deze erkenning van mijn grote pener. Een Fiat 500 is dé auto om te laten zien dat je niks hoeft te compenseren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |