Bazenspel was datquote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef Elvi het volgende:
Ik ga theme hospital eens proberen uit te spelen
Hatoful Boyfriend is meer een parodie op Japanse visual novel dating sims.quote:Op maandag 2 april 2018 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?
Ik heb ergens een diskette voor de Atari.quote:Op maandag 2 april 2018 16:22 schreef Lotusss het volgende:
Doet me ineens denken aan die Leisure Suit Larry spellen
Mogguh brighteyes...quote:
quote:
Haha. Ja. Een act op Fok. Wie heeft het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Weissmania het volgende:
Barb drink je echt zoveel of is het onderdeel van je act hier op Fok?
Ik ben eigenlijk een man hihiquote:Op maandag 2 april 2018 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Ja. Een act op Fok. Wie heeft het niet.
Zo ben ik irl natuurlijk 120% alfa.
Net zoals jij helemaal geen moeite hebt met chicks hosselen en Zwabber een relatie heeft met Elviquote:Op maandag 2 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Fok is toch een realistische weergave van de werkelijkheid?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 2 april 2018 16:44 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Net zoals jij helemaal geen moeite hebt met chicks hosselen en Zwabber een relatie heeft met Elvi
Alles wat anderen over je zeggen op fok is waarheid, rest is bullshitquote:Op maandag 2 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Fok is toch een realistische weergave van de werkelijkheid?
Volgens die regel woon ik in een zorginstellingquote:Op maandag 2 april 2018 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles wat anderen over je zeggen op fok is waarheid, rest is bullshit
Dat dacht ik echtquote:Op maandag 2 april 2018 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die regel woon ik in een zorginstelling
quote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Weissmania het volgende:
Barb drink je echt zoveel of is het onderdeel van je act hier op Fok?
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies manquote:Op maandag 2 april 2018 16:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, lul![]()
Anders maak ik me best wel zorgen om je namelijk
quote:Op maandag 2 april 2018 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
Niet weten dat dit de alcoholisten SC is.
Wat is veel...?quote:
Genoeg leuks te zien danquote:Op maandag 2 april 2018 16:47 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, dat was de Amsterdams motor show. Een mooie collectie aan auto's bij elkaar. Ze hadden een 2cv Redbull gegeven. Poisonducky[ afbeelding ]
Die stond bij de Fast & the Furious auto's. Ferrari's in het rood, geel en zwart. Lamborghini in het geel, wit. Een complete hal met de Porsche van de Rijkspolitie uitgestald, paar Bentley, Corvette, T1's van VW. En ook de Red Bull wagen waarin Max in Barcelona zijn eerste GP won.
Zowel Pisa als Feduzzi waren gesloten. Dus nu zonder Italiaans ijs naar huis
Ik had je iets hoger zitten dan CotS en Loka, vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies man
En ik zou het zonde vinden om m'n graf in te gaan in betere gezondheid dan toen ik uit een baarmoeder rolde.
Een net zo subjectieve hoeveelheid als niet veel.quote:
je hebt me nog nooit gezien dus weet jij veelquote:
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit hele topic zit vol met sociaal (enigszins) functionerende junkies man
En ik zou het zonde vinden om m'n graf in te gaan in betere gezondheid dan toen ik uit een baarmoeder rolde.
Oh, nou heb je het gezellig daar?quote:Op maandag 2 april 2018 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die regel woon ik in een zorginstelling
Juist.quote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een net zo subjectieve hoeveelheid als niet veel.
Ik word niet zo snel boos, wees niet bangquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik had je iets hoger zitten dan CotS en Loka, vandaar dat ik het vroeg
niet gelijk boos worden
oh ik dacht aan een oudere mensen instelling maar je zit bij de mongooltjes?quote:Op maandag 2 april 2018 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja best leuk, mijn aanmelding voor jostiband is bijna verwerkt hoop ik.
Ben ik nu ook al bejaard?quote:Op maandag 2 april 2018 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht aan een oudere mensen instelling maar je zit bij de mongooltjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |