Arrested development.quote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
Zolang op Fok zitten voelt als mentale detentie.
Mist een ethanolgroep verbonden is ben ik game.quote:Op maandag 2 april 2018 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op koolwaterstoffen.
Dat is zo op te lossen hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
Zolang op Fok zitten voelt als mentale detentie.
*geeft fles Stoli*quote:Op maandag 2 april 2018 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mist een ethanolgroep verbonden is ben ik game.
Keilbouten in plafond jonguh!!!quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgavequote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kijken naar versterker en speakers viel enorm tegen.
Sta ook al een kwartier te kijken in de parkeergarage. Zit geen beweging in.
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgave
Zekers welquote:
Hoeveel zijn een paar hoedenplank woofers tegenwoordig?quote:Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.
Woef woef.quote:Op maandag 2 april 2018 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel zijn een paar hoedenplank woofers tegenwoordig?
quote:
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.quote:
Kun je wel een paar dikkertjes aan ophangen inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.
Ik ben licht paranoide betreft vallende dingen.
Ik heb er eentje opgeblazen, moet een nieuwe hebben. Maar de laatste keer dat ik naar autospeakers heb gekeken was in 2001quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef Faxie het volgende:
Speakers in je hoedenplank![]()
Je gaat bij een concert zeker ook met je rug naar de artiest staan
Tja, tis natuurlijk net zoiets als "hoeveel is een auto?"quote:
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.
Ik ben licht paranoide betreft vallende dingen.
Jij hebt geen quadrofonische platenspeler onder de passagiersstoel?quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef Faxie het volgende:
Speakers in je hoedenplank![]()
Je gaat bij een concert zeker ook met je rug naar de artiest staan
Een legertje dikkerds,quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.
Te mainstream, zwab.quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt geen quadrofonische platenspeler onder de passagiersstoel?
Ja, ik zou het zelf willen doen maar dan moet de achterbank eruit en dan de hoedenplank ipv ff een schroefje links en rechts...quote:Op maandag 2 april 2018 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje opgeblazen, moet een nieuwe hebben. Maar de laatste keer dat ik naar autospeakers heb gekeken was in 2001
En dan zo'n portaledge ophangen. Kamperen op je plafond.quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan zo'n portaledge ophangen. Kamperen op je plafond.
Ik mag jou wel.quote:
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That's right, vroeger kwam ik wel eens buiten.
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?quote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.
Uhuh. Beetje uitzicht kiezen, moet tof zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.
Yup.quote:Op maandag 2 april 2018 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?
quote:Op maandag 2 april 2018 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?
Ik had voorgenomen naar een bepaalde speaker te gaan kijken; maar de afwerking van de speaker viel al enorm tegen. Het geluid was niet bijzonder dus ik moet maar verder gaan kijken.quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgave
quote:
Gaaf, ik hou wel van hoogtes. Heb in de US op een doorzichtige glazen vloer gelegen op een paar 100 meter hoog, zo tof!quote:
Wodka en suspension seksquote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Trouwens, veel typen sterke drank hebben nauwelijks koolhydraten... dus een paar shotjes wodka mag ik wel (per dag) hue hue hue...
Demand food asap!quote:
Easter makes the best matchesquote:
Idd jammer dan.quote:Op maandag 2 april 2018 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had voorgenomen naar een bepaalde speaker te gaan kijken; maar de afwerking van de speaker viel al enorm tegen. Het geluid was niet bijzonder dus ik moet maar verder gaan kijken.
De verkopers hadden het vooral erg druk en tijd om uitgebreid te luisteren was er niet echt. Dan houdt het al snel op.
Ik ga maar een afspraak maken bij een andere zaak waar ik eerder gekocht heb. Daar kun je gerust een hele middag luisteren en sluiten ze netjes de versterker/speaker aan die je wil horen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tuin is af![]()
![]()
![]()
Nog n kippenren maken en visjes en kipjes halen en dan is t helemaal klaar
jaquote:
Kikkers maken zoveel herriequote:Op maandag 2 april 2018 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja![]()
Ik wilde eigenlijk cochin krielkipjes, maar dat wil Ado liever niet, dus ff verder zoeken.
Ik hoop ook zó dat we weer kikkers krijgen![]()
quote:Op maandag 2 april 2018 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hebben een uitknop. Gewoon met de vlakke hand er plat op slaan.
quote:Op maandag 2 april 2018 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
En volgend jaar hoogstwaarschijnlijk eenGroen dak
klinkt idd nuttig. Ik mis aloyquote:Op maandag 2 april 2018 15:46 schreef Q. het volgende:
Zo. Far Cry 5 uitgespeeld. Dat was een nuttig paasweekend.
wat moet je daarin doen?quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Undertale en Hatoful Boyfriend 2 uitgespeeld
Er is een Hatoful Boyfriend 2?quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Undertale en Hatoful Boyfriend 2 uitgespeeld
Gaat om modelbouw hierquote:Op maandag 2 april 2018 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat leek me logischer, maar printen was t eerste waar ik aan dacht
Haotful Boyfriend is het vervolg op een duiven dating simulator. Geweldig spel, het eerste deel.quote:
dat eerste nam ik aan jaquote:Op maandag 2 april 2018 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat om modelbouw hier![]()
Printen is te hardcore voor me
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?quote:Op maandag 2 april 2018 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haotful Boyfriend is het vervolg op een duiven dating simulator. Geweldig spel, het eerste deel.
Deel 2 is meer hallucinerende afleveringen volgen van duiven onder invloed van LSD. Weinig keuzes.
Undertale is een 8-Bit RPG met een nogal apart gevoel voor humor. Je bent een meisje dat in een opening in een berg is gevallen en nu in het land van monsters is. Je moet je weg terug vinden naar de mensenwereld.
Er zaten 180 decals bij, dus printen lijkt me ook niet zo noodzakelijkquote:
De eerste of de tweede?quote:Op maandag 2 april 2018 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?
Bazenspel was datquote:Op maandag 2 april 2018 16:09 schreef Elvi het volgende:
Ik ga theme hospital eens proberen uit te spelen
Hatoful Boyfriend is meer een parodie op Japanse visual novel dating sims.quote:Op maandag 2 april 2018 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt wazig! Wazig is best leuk, maar moet je meer gamen om het leuk te vinden?
Ik heb ergens een diskette voor de Atari.quote:Op maandag 2 april 2018 16:22 schreef Lotusss het volgende:
Doet me ineens denken aan die Leisure Suit Larry spellen
Mogguh brighteyes...quote:
quote:
Haha. Ja. Een act op Fok. Wie heeft het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 16:39 schreef Weissmania het volgende:
Barb drink je echt zoveel of is het onderdeel van je act hier op Fok?
Ik ben eigenlijk een man hihiquote:Op maandag 2 april 2018 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha. Ja. Een act op Fok. Wie heeft het niet.
Zo ben ik irl natuurlijk 120% alfa.
Net zoals jij helemaal geen moeite hebt met chicks hosselen en Zwabber een relatie heeft met Elviquote:Op maandag 2 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Fok is toch een realistische weergave van de werkelijkheid?
Ik bedoel maarquote:Op maandag 2 april 2018 16:44 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Net zoals jij helemaal geen moeite hebt met chicks hosselen en Zwabber een relatie heeft met Elvi
Alles wat anderen over je zeggen op fok is waarheid, rest is bullshitquote:Op maandag 2 april 2018 16:43 schreef Faxie het volgende:
Fok is toch een realistische weergave van de werkelijkheid?
Volgens die regel woon ik in een zorginstellingquote:Op maandag 2 april 2018 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alles wat anderen over je zeggen op fok is waarheid, rest is bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |