Arrested development.quote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
Zolang op Fok zitten voelt als mentale detentie.
Mist een ethanolgroep verbonden is ben ik game.quote:Op maandag 2 april 2018 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op koolwaterstoffen.
Dat is zo op te lossen hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 14:29 schreef Harmankardon het volgende:
Zolang op Fok zitten voelt als mentale detentie.
*geeft fles Stoli*quote:Op maandag 2 april 2018 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mist een ethanolgroep verbonden is ben ik game.
Keilbouten in plafond jonguh!!!quote:Op maandag 2 april 2018 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aan het plafond of op het bed? Ingewikkeld. Huehuehue, snappen jullie? INGEWIKKELD.
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgavequote:Op maandag 2 april 2018 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kijken naar versterker en speakers viel enorm tegen.
Sta ook al een kwartier te kijken in de parkeergarage. Zit geen beweging in.
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgave
Zekers welquote:
Hoeveel zijn een paar hoedenplank woofers tegenwoordig?quote:Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.
Dat sowiesoquote:Op maandag 2 april 2018 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het beste is natuurlijk gewoon luisteren. Als je niet kan luisteren ook gewoon niet kopen.
Woef woef.quote:Op maandag 2 april 2018 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeveel zijn een paar hoedenplank woofers tegenwoordig?
quote:
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.quote:
Kun je wel een paar dikkertjes aan ophangen inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.
Ik ben licht paranoide betreft vallende dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |