Ik heb er eentje opgeblazen, moet een nieuwe hebben. Maar de laatste keer dat ik naar autospeakers heb gekeken was in 2001quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef Faxie het volgende:
Speakers in je hoedenplank![]()
Je gaat bij een concert zeker ook met je rug naar de artiest staan
Tja, tis natuurlijk net zoiets als "hoeveel is een auto?"quote:
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er mijn pc toen mee aan de muur gehangen. In een ideale muur max 1300 kilo per bout meen ik me te herinneren.
Ik ben licht paranoide betreft vallende dingen.
Jij hebt geen quadrofonische platenspeler onder de passagiersstoel?quote:Op maandag 2 april 2018 14:44 schreef Faxie het volgende:
Speakers in je hoedenplank![]()
Je gaat bij een concert zeker ook met je rug naar de artiest staan
Een legertje dikkerds,quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.
Te mainstream, zwab.quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt geen quadrofonische platenspeler onder de passagiersstoel?
Ja, ik zou het zelf willen doen maar dan moet de achterbank eruit en dan de hoedenplank ipv ff een schroefje links en rechts...quote:Op maandag 2 april 2018 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er eentje opgeblazen, moet een nieuwe hebben. Maar de laatste keer dat ik naar autospeakers heb gekeken was in 2001
En dan zo'n portaledge ophangen. Kamperen op je plafond.quote:Op maandag 2 april 2018 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon petzl expansiebouten in je muur draaien. 25kN per stuk.
quote:Op maandag 2 april 2018 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan zo'n portaledge ophangen. Kamperen op je plafond.
Ik mag jou wel.quote:
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.quote:Op maandag 2 april 2018 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That's right, vroeger kwam ik wel eens buiten.
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?quote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.
Uhuh. Beetje uitzicht kiezen, moet tof zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wil ooit nog wel eens op zo'n ding slapen.
Yup.quote:Op maandag 2 april 2018 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?
quote:Op maandag 2 april 2018 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat zon ding wat van een klif/bergwand hangt?
Ik had voorgenomen naar een bepaalde speaker te gaan kijken; maar de afwerking van de speaker viel al enorm tegen. Het geluid was niet bijzonder dus ik moet maar verder gaan kijken.quote:Op maandag 2 april 2018 14:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral de bullshit van de verkopers filteren is altijd een hele opgave
quote:
Gaaf, ik hou wel van hoogtes. Heb in de US op een doorzichtige glazen vloer gelegen op een paar 100 meter hoog, zo tof!quote:
Wodka en suspension seksquote:Op maandag 2 april 2018 14:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Trouwens, veel typen sterke drank hebben nauwelijks koolhydraten... dus een paar shotjes wodka mag ik wel (per dag) hue hue hue...
Demand food asap!quote:
Easter makes the best matchesquote:
Idd jammer dan.quote:Op maandag 2 april 2018 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had voorgenomen naar een bepaalde speaker te gaan kijken; maar de afwerking van de speaker viel al enorm tegen. Het geluid was niet bijzonder dus ik moet maar verder gaan kijken.
De verkopers hadden het vooral erg druk en tijd om uitgebreid te luisteren was er niet echt. Dan houdt het al snel op.
Ik ga maar een afspraak maken bij een andere zaak waar ik eerder gekocht heb. Daar kun je gerust een hele middag luisteren en sluiten ze netjes de versterker/speaker aan die je wil horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |