Kunnen we samen!quote:
Jij bent ook altijd welkomquote:
Wordt eens tijd danquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt me nog nooit gezien dus weet jij veel
[..]
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?
Oh ja dat was geheim, shit.quote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhh, nee dan weet je dat ik een man ben?
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.quote:
Zeker. Jij was toch into de T1's? De een kostte ¤120000quote:
En kekke oma dingen doen, rustigg levenquote:
Welke film is dit, ik heb zin in zo'n film vanavondquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja dat was geheim, shit.
[ afbeelding ]
Ik nu tijdelijk even niet. Maaruh... ik kan veel hebben. Engelse lever én goed getraind....quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Met z'n drieen zuipenquote:Op maandag 2 april 2018 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik nu tijdelijk even niet. Maaruh... ik kan veel hebben. Engelse lever én goed getraind....
Jaaah! Op een warm terras in Maltaquote:
De mixogologist van Thirsty Barber heeft afgelopen maand een aantal internationale prijzen gewonnen.quote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik drink vrij veel. Mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dan weet je dat ik een man ben, sorry
quote:
Jij bent vrijgezel, toch?quote:Op maandag 2 april 2018 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mixogologist van Thirsty Barber heeft afgelopen maand een aantal internationale prijzen gewonnen.
Nee dat was DJRex volgens mijquote:Op maandag 2 april 2018 16:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker. Jij was toch into de T1's? De een kostte ¤120000en was in two tone uitgevoerd (rood/wit) en geīmporteerd uit Californië. De ander was mintgroen en kwam uit Duitsland, kostte 'maar' ¤60000. En dan had je nog een beige T1 voor ¤18500 maar die had zo blijkt genoeg opknapwerk. Niet strak in de lak maar genoeg open plekken, lang niet zo mooi als de anderen.
Verderop zag ik een DB6 voor ¤595000 staanVergeleken daarbij waren de Ferrari's La Ferrari nog een koopje
Euh...neequote:
Verdorie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |