Gatver wat naarquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Edit voor de goede orde: die afwijzing was wel terecht overigens.
I'm just a peasant.quote:Op maandag 2 april 2018 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koning
Aldus een wijzer man dan ik ben
Dank je.quote:Op maandag 2 april 2018 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat naar![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag, ook al is dat misschien zuur om nu te zeggen, ik bedoel het lief.
Ik imiteer slechts wat ik als voorbeeld hebquote:
Mijn 29e en 30e verjaardag waren ook erg kut. Ga lekker zuipen vandaag en morgen weer een dag dat de zon opkomtquote:
We are all kings, just as long as you try and refuse to give up...quote:
Elvi had het over een Theme Hospital walkthrough op YouTube...quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik ben momenteel allerlei Sister Act-liedjes aan het kijken op YouTube
quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Elvi had het over een Theme Hospital walkthrough op YouTube...
Raad eens wat ik al een paar uur aan het kijken ben
Linkje?quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whoopi goldberg vliegt over het scherm?quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik ben momenteel allerlei Sister Act-liedjes aan het kijken op YouTube
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter zelf gaan spelen.
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken vs daadwerkelijk dingen maken.quote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter zelf gaan spelen.
Wasda?quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ideaal voor het slapen gaanquote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.
Jep en ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Whoopi goldberg vliegt over het scherm?
quote:
quote:
Maak ik mij stiekem soms ook schuldig aan.quote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.
Herkenbaarquote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken dan daadwerkelijk dingen maken.
De belangrijkste vraag is: ga je wel wat doen met de informatie die je hebt gekregen?quote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken vs daadwerkelijk dingen maken.
Doe het nooit tenzij walktrough nodig.quote:
Een video op YouTube vind ik overigens wel iets anders dan een stream. Dan kun je tenminste nog wat interactie hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe het nooit tenzij walktrough nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |