Nee. Ik ga een uniek exemplaar niet wegdoen omdat de motor niet lekker meer is. Een burgerbak heb ik toch al voor erbijquote:
Daarom. Ik ken je wel een heul klein beetjequote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank in elk geval voor deze erkenning van mijn grote pener. Een Fiat 500 is dé auto om te laten zien dat je niks hoeft te compenseren.
Altijd slimquote:Op maandag 2 april 2018 17:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aardbeien begonnen er minder goed uit te zien, perfecte oplossing
Vodka natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd slim
Wat mij je er nog meer bij?
Hipster jijquote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Ik ga een uniek exemplaar niet wegdoen omdat de motor niet lekker meer is. Een burgerbak heb ik toch al voor erbij
Daar was ik al vanuit gegaan jaquote:
Nee nee, jij hoort alleen in een gullwing of oude bmw cabrio te rijden.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou nog steeds wel zo'n oude Mini willenMaar auto hier is ook zinloos
En dan mr Bean uithangen zeker?quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou nog steeds wel zo'n oude Mini willenMaar auto hier is ook zinloos
Kan mijn FOK!pener nergens kwijt in zo'n miniwagentje.quote:Op maandag 2 april 2018 17:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie Air al opgepropt in zo'n Fiat zitten
Ga ik geen nee tegen zeggenquote:Op maandag 2 april 2018 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee nee, jij hoort alleen in een gullwing of oude bmw cabrio te rijden.
Ga ik ook geen nee tegen zeggenquote:
Gewoon via sunroof over het portier hangen. Krijgt 'ie ook eens wat frisse lucht.quote:Op maandag 2 april 2018 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan mijn FOK!pener nergens kwijt in zo'n miniwagentje.
Zeg je nu dat missmsx muf is?quote:Op maandag 2 april 2018 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon via sunroof over het portier hangen. Krijgt 'ie ook eens wat frisse lucht.
En tot die tijd rij je maar mee in mijn bakquote:Op maandag 2 april 2018 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga ik geen nee tegen zeggen
[..]
Ga ik ook geen nee tegen zeggen
Hoe durf je die suggestie naar boven te brengen!quote:
Nee.quote:
Deal!quote:Op maandag 2 april 2018 17:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En tot die tijd rij je maar mee in mijn bak
Yolo tochquote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe durf je die suggestie naar boven te brengen!
Vanille ijs, melk en aardbeien, en beetje peper.quote:Op maandag 2 april 2018 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd slim
Wat mij je er nog meer bij?
quote:Op maandag 2 april 2018 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanille ijs, melk en aardbeien, en beetje peper.
V for Vienettaquote:Op maandag 2 april 2018 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Net eventjes V for Vendetta weer gekeken. Mijn moeder wilde hem zien.
pics van je moeder?quote:Op maandag 2 april 2018 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is een heel mooie filmquote:Op maandag 2 april 2018 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
Uhm ik ken je verder niet maar alles ok voor de rest?quote:Op maandag 2 april 2018 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... weer thuis *slik*
Al zijn zooi in een tas gegooid. Foto's van de muur in een envelop in een la gepropt en keihard I'll Survive opgezet.
(en een beetje huilen)
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Uhm ik ken je verder niet maar alles ok voor de rest?
quote:Op maandag 2 april 2018 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGewoon een ordinair, recent gebroken hartje
quote:Op maandag 2 april 2018 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaGewoon een ordinair, recent gebroken hartje
Kan het wel gebruiken ja, dank je.quote:Op maandag 2 april 2018 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie beiden een kusje van mij
Heb je ook een gebroken hartje?quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:38 schreef xBubbles het volgende:
CotS, wat lees ik nou in je topic? Jeetje
quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch? Dat is toch met die gast met dat masker en die opstand aan het einde?
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?quote:Op maandag 2 april 2018 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je ook een gebroken hartje?
Vooruit,
Die heb ik stiekem best vaak gezien... zo'n mooie filmquote:
Dan verdien je een enorm dikke knuffel!quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?
Even vluchtig je topic gelezen, nare situatie...quote:Op maandag 2 april 2018 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jep... we pasten gewoon niet meer
In dat geval een dikke knuffel extra!quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem best vaak gezien... zo'n mooie film
[..]
Dan verdien je een enorm dikke knuffel!
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval een dikke knuffel extra!
quote:
Ik heb besloten niet meer te janken vandaag. Mika keihard opstaan, lekker knutselwerkje, en mijn moeder blijkt een lekker hapjespakketje in mijn tas gedaan te hebben met een kaartje en hapjes voor vanavond, om het "vrijgezel te vieren"quote:
Doe er een goed glas wijn bijquote:Op maandag 2 april 2018 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te janken vandaag. Mika keihard opstaan, lekker knutselwerkje, en mijn moeder blijkt een lekker hapjespakketje in mijn tas gedaan te hebben met een kaartje en hapjes voor vanavond, om het "vrijgezel te vieren"
You goddamn double dipper!quote:
Ben je jarig?quote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Helaas niet in huis. Alleen ik heb tweeënhalf jaar niet gedronken omdat mijn ex een alcoholprobleem had, dus morgen koop ik een fles Baileys en ga ik even los heb ik beslotenquote:
Sssstquote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]lijkt me voor haar heel onverstandig
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koningquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Ik wil zeggen: helaas wel.quote:
Geeft niet, graag zou ik nu stomdronken willen wordenquote:
Het Orakel van Pasenquote:Op maandag 2 april 2018 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koning
Aldus een wijzer man dan ik ben
Met je verjaardag alleen zittenquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Edit voor de goede orde: die afwijzing was wel terecht overigens.
Gatver wat naarquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Edit voor de goede orde: die afwijzing was wel terecht overigens.
I'm just a peasant.quote:Op maandag 2 april 2018 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koning
Aldus een wijzer man dan ik ben
Dank je.quote:Op maandag 2 april 2018 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat naar![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag, ook al is dat misschien zuur om nu te zeggen, ik bedoel het lief.
Ik imiteer slechts wat ik als voorbeeld hebquote:
Mijn 29e en 30e verjaardag waren ook erg kut. Ga lekker zuipen vandaag en morgen weer een dag dat de zon opkomtquote:
We are all kings, just as long as you try and refuse to give up...quote:
Elvi had het over een Theme Hospital walkthrough op YouTube...quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik ben momenteel allerlei Sister Act-liedjes aan het kijken op YouTube
quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Elvi had het over een Theme Hospital walkthrough op YouTube...
Raad eens wat ik al een paar uur aan het kijken ben
Linkje?quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whoopi goldberg vliegt over het scherm?quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... ik ben momenteel allerlei Sister Act-liedjes aan het kijken op YouTube
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter zelf gaan spelen.
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken vs daadwerkelijk dingen maken.quote:Op maandag 2 april 2018 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter zelf gaan spelen.
Wasda?quote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ideaal voor het slapen gaanquote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.
Jep en ik word er helemaal vrolijk vanquote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Whoopi goldberg vliegt over het scherm?
quote:
quote:
Maak ik mij stiekem soms ook schuldig aan.quote:Op maandag 2 april 2018 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf gamen is zooooo 2000's. Tegenwoordig kijk je naar hoe anderen gamen.
Herkenbaarquote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken dan daadwerkelijk dingen maken.
De belangrijkste vraag is: ga je wel wat doen met de informatie die je hebt gekregen?quote:Op maandag 2 april 2018 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hier een opbouwend schuldgevoel over de hoeveelheid uren die ik de afgelopen weken heb besteed aan filmpjes kijken over dingen maken vs daadwerkelijk dingen maken.
Doe het nooit tenzij walktrough nodig.quote:
Een video op YouTube vind ik overigens wel iets anders dan een stream. Dan kun je tenminste nog wat interactie hebben.quote:Op maandag 2 april 2018 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe het nooit tenzij walktrough nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |