Die heb ik stiekem best vaak gezien... zo'n mooie filmquote:
Dan verdien je een enorm dikke knuffel!quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?
Even vluchtig je topic gelezen, nare situatie...quote:Op maandag 2 april 2018 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jep... we pasten gewoon niet meer
In dat geval een dikke knuffel extra!quote:Op maandag 2 april 2018 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het beste woord wat ik er voor kan verzinnen is een zenuwinzinking, telt dat ook?
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik stiekem best vaak gezien... zo'n mooie film
[..]
Dan verdien je een enorm dikke knuffel!
quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval een dikke knuffel extra!
quote:
Ik heb besloten niet meer te janken vandaag. Mika keihard opstaan, lekker knutselwerkje, en mijn moeder blijkt een lekker hapjespakketje in mijn tas gedaan te hebben met een kaartje en hapjes voor vanavond, om het "vrijgezel te vieren"quote:
Doe er een goed glas wijn bijquote:Op maandag 2 april 2018 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te janken vandaag. Mika keihard opstaan, lekker knutselwerkje, en mijn moeder blijkt een lekker hapjespakketje in mijn tas gedaan te hebben met een kaartje en hapjes voor vanavond, om het "vrijgezel te vieren"
You goddamn double dipper!quote:
Ben je jarig?quote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Helaas niet in huis. Alleen ik heb tweeënhalf jaar niet gedronken omdat mijn ex een alcoholprobleem had, dus morgen koop ik een fles Baileys en ga ik even los heb ik beslotenquote:
Sssstquote:Op maandag 2 april 2018 19:58 schreef madam-april het volgende:
[..]lijkt me voor haar heel onverstandig
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koningquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Het is ook niet zo heel gek als je leven al een puinhoop is door de nodige psychische uitdagingen + eenzaamheid en je op je 30ste verjaardag zielig en alleen thuis zit terwijl je ook nog een semi-afwijzing (niet liefde gerelateerd overigens) te verwerken krijgt.
Ik wil zeggen: helaas wel.quote:
Geeft niet, graag zou ik nu stomdronken willen wordenquote:
Het Orakel van Pasenquote:Op maandag 2 april 2018 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat dat je niet gek maken. De persoon die zichzelf regeert en de baas is over zijn/haar passies, angsten en wensen is meer dan een koning
Aldus een wijzer man dan ik ben
Met je verjaardag alleen zittenquote:Op maandag 2 april 2018 19:57 schreef aeque het volgende:
Edit voor de goede orde: die afwijzing was wel terecht overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |