SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
TR gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
Statistisch gezien, op een globaal niveau, zou je ook je smoel moeten houden tegen mannen en gewoon moeten doen wat die je vertellen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Statistische gezien moet ik Ja stemmen, dus dat ga ik dan maar doen
Ik heb alle banners uitgezet, dat maakt FOK! wat werkplek-vriendelijker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh de zomerbanners zijn ook weer terug, die witte bikini's.
Ik doe alleen aan anaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Statistisch gezien, op een globaal niveau, zou je ook je smoel moeten houden tegen mannen en gewoon moeten doen wat die je vertellen.
Nee hoor heb de kaart voor het referendum weggegooid.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
Durf een beetje te leven joh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alle banners uitgezet, dat maakt FOK! wat werkplek-vriendelijker.
Babyboomers.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal van die moraalridders die dan tegen referenda zijn end aarom niet gaan stemmen en er voor gaan zorgen dat die 50+ers hun Ja-stem erdoor gaan weten te douwen
Ik heb mijn eigen css. Maakt alles een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alle banners uitgezet, dat maakt FOK! wat werkplek-vriendelijker.
Behalve mijquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen css. Maakt alles een stuk vriendelijker.
Faxie, ik heb een lead voor je.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm heb eigenlijk wel zin in zacht gekookte eitje
Als de baas naast me zit gebruik ik mn super-safe-modus in Firefox die doet alsof ie Opera Mini is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen css. Maakt alles een stuk vriendelijker.
*stil*quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken.
Ja hoi, je baas hier. Alsof ik dat niet door heb.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:10 schreef Q. het volgende:
Als de baas naast me zit gebruik ik mn super-safe-modus in Firefox die doet alsof ie Opera Mini is.
Dit simpel noemen.quote:
Ik stem sowieso al een strikt lokale partijquote:
Christine?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit simpel noemen.Gewoon de kieslijst met foto's bekijken en stemmen op het lekkerste wijf.
Ik weet het hier niet, de lokale partij is niet meer wat het ooit was nadat de voorman ermee stoptequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik stem sowieso al een strikt lokale partij
Eén van de kanshebbers.quote:
Ben wel blij dat ik in een grote stad woon. Keus genoegquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet het hier niet, de lokale partij is niet meer wat het ooit was nadat de voorman ermee stopte
Doet me denken aan dezen column van James Worthyquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit simpel noemen.Gewoon de kieslijst met foto's bekijken en stemmen op het lekkerste wijf.
Dan doe ik wel meequote:
Partij de mos!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik in een grote stad woon. Keus genoeg
Hebben wel keus, maar hier zijn ze allemaal een beetje van de pot gerukt en hebben last van hersenschetenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik in een grote stad woon. Keus genoeg
Eens - Geen van beide - Oneensquote:De gemeente mag op geen enkele manier opnieuw geld steken in voetbalclub ADO Den Haag.
Ik stem niet op burenquote:
Dat is overal zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hebben wel keus, maar hier zijn ze allemaal een beetje van de pot gerukt en hebben last van hersenscheten
Waarschijnlijk tijdens het bellen een keertje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:17 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie allerlei tekeningen op het kladblok naast mijn pc waarvan ik me afvraag wanneer ik ze getekend heb![]()
Creepy as fuck dit
Die psycho van eergister (?) is vannacht weer je huis in geslopen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:17 schreef Weissmania het volgende:
Ik zie allerlei tekeningen op het kladblok naast mijn pc waarvan ik me afvraag wanneer ik ze getekend heb![]()
Creepy as fuck dit
Op 1 van de posters bij mij in het dorp zie je voornamelijk een bos hout voor de deur liggen ipv een gezichtquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Er moet een gebiedsverbod komen voor imams die haat zaaien.
Vieze plek op d'r kuit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen die dame links nog op de kieslijst stond...
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:17 schreef CherryLips het volgende:
O.
Ik had iets heel tofs gezien bij een webshop en deze week geen verzendkosten. Eerst even opdracht afmaken, dacht ik.
Uitverkocht.
Hoeren.
Oneens:quote:
Gemiddeld. Bij condooms te klein. Bij broeken te groot.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Welke maat houden ze aan als het maar 1 maat is?
De reactie die je wist die zou komen.quote:
Niet aan denken vanavond.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:25 schreef Dqod het volgende:
Ik ga wel gewoon aan m'n vanillekwark likken.
Altijd te kleinquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Welke maat houden ze aan als het maar 1 maat is?
Ik las Bond voor Studenten Acnequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oneens:
• Islam Democraten
• Partij van de Eenheid
• NIDA
• Bond voor Studenten Actie
Typisch.
kUT VOOR JEquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik hou je in de gaten, je bent mijn voorbeeld
Fotoquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze hebben bij Wish nu leuke trui met cavia erop
En het dan alsnog oneens zijn met de stellingquote:NIDA:
"Haatzaaien is per definitie grondwettelijk verboden. Als er een gebiedsverbod wordt ingesteld, dan moet dat consequent gebeuren en niet alleen richting imams."
quote:De horeca in Den Haag moet langer open kunnen blijven.
Holy shit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het dan alsnog oneens zijn met de stelling
Te dom om te poepen
Wacht even hoor, wat lees ik nuquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te dom om te poepen
Dan gaan we niet tegelijk eten halen, want dan pak je net het laatste schepje van het lekkerequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geeft niet, zaterdag zijn we twinsies
Is wel smerig ja.quote:
Krijg je na een paar generaties inteelt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te dom om te poepen
ze hebben toch geen chocoladequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan we niet tegelijk eten halen, want dan pak je net het laatste schepje van het lekkere
D'awwwquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ze hebben toch geen chocolade![]()
Vooralsnog zit veel eten er niet echt in, dus geen zorgen
quote:"De VVD wil een tropenrooster voor terrassen. Als het boven de 25 graden is, mogen terrassen twee uur langer open blijven."
Imams moeten sowieso een gebiedsverbod krijgen, ter grootte van Nederland.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te dom om te poepen
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:25 schreef Weissmania het volgende:
Mijn keuze is te beïnvloeden door dames die mij boobpics per DM sturen, aanmelden kan tot 9 uur vanavond
Bij mij kwam de VVD ook bijzonder hoog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik blijf toch wel en zwak houden voor de VVD Den Haag:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheidquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij kwam de VVD ook bijzonder hoog.Maar met zulke shit ben ik ook wel fan ja.
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goedquote:Er moeten meer sociale huurwoningen komen in wijken met veel koopwoningen.
Moet geen paupervolk in de buurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goed
Lekker bezig.quote:Duizenden klanten van ING zijn woensdag geconfronteerd met dubbele afschrijvingen. Het gaat om drie miljoen transacties, bevestigt ING.
Veel rode neuzen inderdaad. En tandartsen en advocaten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheid
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijstquote:Den Haag moet fietsen in de Grote Marktstraat verbieden.
Altijd van die loze kreten zijn dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, VVD stemmen dan maar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheid
Rollbackquote:
nee, ze moeten gewoon schrikdraad spannen langs het voetgangersdeel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijst
Vraag maar aan CL hoe goed dat in Terwijde werkt. De goedheid van de kopers van dure huizen straalt af op de minder bedeelde huurders.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terecht. Fietsersquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gewoon bouwen. Dat is het probleem niet. Er is alleen geen hond die, zodra hij het geld ervoor heeft, tussen de paupers wil blijven wonenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd van die loze kreten zijn dat.
Hoe wil je dat doen dan
Maar die 10 mensen dan die daar elke dag in zatenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef gcjoel het volgende:
Hier willen ze de verbinding over water met Amsterdam herstellen![]()
Die vaart niet voor niks niet meer
Krijg je met die exorbitante beloningen daar, werkt kwaliteit niet in de hand.quote:
Ik ga wel lid worden voor dit soort leuke dingen, maar mijn stem krijgen ze lekker nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, VVD stemmen dan maar.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
nee, ze moeten gewoon schrikdraad spannen langs het voetgangersdeel.
Niet midden in t winkelcentrum of zo. Irritant.quote:
Nou ja, het is natuurlijk in eerste instantie een voetgangersgebied, dus het zijn de fietsers die uit moeten kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt, hoeveel mensen blindelings over dat fietspad lopen.
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gewoon bouwen. Dat is het probleem niet. Er is alleen geen hond die, zodra hij het geld ervoor heeft, tussen de paupers wil blijven wonen
Behalve allochtonen die lekker bij de familie willen blijven. Maar of dat dan de segregatie in de stad oplost...
Kan niet, die mensen hebben geen leven.quote:
Dit soort uitspraken:quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt, hoeveel mensen blindelings over dat fietspad lopen.
Muurtje om de wijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!
Gewoon verkoopbelasting zo hoog maken dat ze niet weg kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!
Shared space.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken:
"De Grote Markstraat moet veel veiliger worden en krijgt een duidelijke afscheiding voor het fietsverkeer."
Zo was het altijd, maar toen bedachten ze 'shared space' waar iedereen kumbaya zou samenverkeren![]()
Symboolpolitiekquote:Om de dienstverlening te verbeteren moet de gemeente meer ambtenaren aannemen.
Ja. En het erge is dat iederen ziet dat het daar faalt, maar dat ze vervolgens in de plannen voor om de hoek... jaja... shared space hebben opgenomenquote:
Gewoon messen aan je wielen vastmaken zodat je de poten van dat vette Primarktuig kapot kan maken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Als je in het centrum mag fietsen wordt er gefietst. Dus dan moeten allemaal dat Primark vee met hun te dikke reet ook opletten als er gefietst wordt.
Jij zou een prima linkser zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon verkoopbelasting zo hoog maken dat ze niet weg kunnen.
Recht van de sterkste!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. En het erge is dat iederen ziet dat het daar faalt, maar dat ze vervolgens in de plannen voor om de hoek... jaja... shared space hebben opgenomen
Het is voetgangersgebied waar fietsers gedoogd worden. Maar ze hebben dus feitelijk geen rechtenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Als je in het centrum mag fietsen wordt er gefietst. Dus dan moeten allemaal dat Primark vee met hun te dikke reet ook opletten als er gefietst wordt.
Dat stadium is al lang voorbij. En vergrijzing is a bitchquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ontsla eerst de helft van dat nutteloze volk en neem daarna competent personeel aan.
Met hun loslopend kroost dat al krijsend van hun sugarhigh op en neer rolt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon messen aan je wielen vastmaken zodat je de poten van dat vette Primarktuig kapot kan maken.
Waarom haat jij mij zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon messen aan je wielen vastmaken zodat je de poten van dat vette Primarktuig kapot kan maken.
Sinds wanneer werk jij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:40 schreef Weissmania het volgende:
aaaarrggghhhhh
werk
de dingen die gedaan worden om de klant maar tevreden te houden
De inrichting is vast goedkoper dan wanneer het gescheiden is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. En het erge is dat iederen ziet dat het daar faalt, maar dat ze vervolgens in de plannen voor om de hoek... jaja... shared space hebben opgenomen
Werk jij? Wat ontzettend avant garde voor iemand van jouw afkomst.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:40 schreef Weissmania het volgende:
aaaarrggghhhhh
werk
de dingen die gedaan worden om de klant maar tevreden te houden
Ze hebben het nu al twee keer in twee jaar tijd heringericht... lekker goedkoop...quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
De inrichting is vast goedkoper dan wanneer het gescheiden is.
Dus positieve uitkomst.
Iedereen zijn postzegel kopen. Iedereen faillietquote:Den Haag moet de huur voor gemeentegrond (erfpacht) afschaffen.
Die twee keer per jaar dat jij in bewoond gebied kom kun je ook wel even oppassen waar je loopt.quote:
godverquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werk jij? Wat ontzettend avant garde voor iemand van jouw afkomst.
True.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die twee keer per jaar dat jij in bewoond gebied kom kun je ook wel even oppassen waar je loopt.
Je moet wel recht voor de Blokker kunnen parkeren, anders gaan ze failliet. DAN KOMT ER NIEMAND MEER!!!!!1111!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
De winkelstraten in Sluis zijn voor auto's toegankelijk. Dat is wel echt hatelijk.
We gaan toch allemaal al failliet!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen zijn postzegel kopen. Iedereen failliet
Het is ingevoerd voor ouwe rijke Belgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel recht voor de Blokker kunnen parkeren, anders gaan ze failliet. DAN KOMT ER NIEMAND MEER!!!!!1111!!!!
= lui.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ingevoerd voor ouwe rijke Belgen. Denk ik.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen zijn postzegel kopen. Iedereen failliet
Dit is het niveau van de lokale politiek.... even krassen hoor...quote:"In Den Haag kan je niet overal eigenaar worden van de grond waar je huis op staat. Aan deze ongelijkheid willen wij een einde maken. Net als aan de extra kosten om grondeigenaar te worden wanneer de erfpachtverplichting volledig is afgekocht en je de facto al eigenaar bent."
"Ja, maar anders komen de mensen niet..."quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
De winkelstraten in Sluis zijn voor auto's toegankelijk. Dat is wel echt hatelijk.
Bij mij kan je deels gratis en daarna vrij goedkoop parkeren, maar dan nog komt er geen hond meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel recht voor de Blokker kunnen parkeren, anders gaan ze failliet. DAN KOMT ER NIEMAND MEER!!!!!1111!!!!
de mensequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja, maar anders komen de mensen niet..."
Stond op Feesboek!!!!quote:
Het moet nog gratischer worden!!!!111!!!!! Het ligt echt niet aan de onaantrekkelijkheid van het winkelgebied!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij kan je deels gratis en daarna vrij goedkoop parkeren, maar dan nog komt er geen hond meer.
Zelfs ik vind dat irritant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
DAN GAAT ALLES EN IEDEREEN FAILLIET ALS JE NIET MIDDEN OP DE GROTE MARKT KAN PARKEREN, JE SNAPT ER OOK NIETS VAN!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja, maar anders komen de mensen niet..."
Die kansloze middenstanders moeten hun kop eens uit hun reet halen en een bedrijfsvoering zoeken die wel werkt in 2018quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet nog gratischer worden!!!!111!!!!! Het ligt echt niet aan de onaantrekkelijkheid van het winkelgebied!
#thuiswerkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan.
voor jou wel want jij moet vanavond speciaal knuffelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan.
De Kijkshop is ook al weg hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kansloze middenstanders moeten hun kop eens uit hun reet halen en een bedrijfsvoering zoeken die wel werkt in 2018
Technisch gezien was ik een ergere pauperhuurder, aangezien ik er zowat gratis zat als anti-kraak.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Vraag maar aan CL hoe goed dat in Terwijde werkt. De goedheid van de kopers van dure huizen straalt af op de minder bedeelde huurders.
Insta bonerkiller als iemand dat zo noemt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
voor jou wel want jij moet vanavond speciaal knuffelen
Bij mij ook ja, en er staan echt heel veel andere panden leeg op het moment. Begint echt armoedig te worden.quote:
#pauperlifequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien was ik een ergere pauperhuurder, aangezien ik er zowat gratis zat als anti-kraak.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Insta bonerkiller als iemand dat zo noemt.
JA MAAR IN 1950 MOCHT JE NOG GEWOON OP HET PLEIN PARKEREN EN NU NIET MEER EN KIJK EENS HOE UITGESTORVEN HET NU IN DE STAD IS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kansloze middenstanders moeten hun kop eens uit hun reet halen en een bedrijfsvoering zoeken die wel werkt in 2018
Hey hey HEYquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, is hier opquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, en er staan echt heel veel andere panden leeg op het moment. Begint echt armoedig te worden.
Ik geef het op. Die (lokale) politici zijn echt te dom om te poepen...quote:"Afschaffen. Bij het kopen van een huis dat gebouwd is op grond, hoort de grond onderdeel te zijn van een koopwoning en mag geen er huur gevraagd worden voor grond waar een koopwoning op staat. "
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef het op. Die (lokale) politici zijn echt te dom om te poepen...
dan leven ze iig niet lang meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOOP DAN NIET OP HET FIETSPAD.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je er voortdurend van je sokken wordt gefietst.
Godverdomme de Hema en de Action op zaterdagquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
JA MAAR IN 1950 MOCHT JE NOG GEWOON OP HET PLEIN PARKEREN EN NU NIET MEER EN KIJK EENS HOE UITGESTORVEN HET NU IN DE STAD IS!!!!!!!!!
Oh, wacht... tantoe druk altijd...
Ja echt toch? Als je te dom bent om zinnige uitspraken over dergelijke onderwerpen te doen, houd dan gewoon je mond en ga terug naar de speeltuin...quote:
Mijn straat is ook leegquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, is hier opKanaleneiland
ook al. Ze hebben nu een hele gang in het winkelcentrum als ook de hele bovenverdieping afgesloten zodat ze de overgebleven winkels op betere plekken kunnen zetten.
HARDERquote:
Goed verhaal. Lekker kortquote:"Erfpacht is niet meer van deze tijd. "
Vroeger kon je zo lekker makkelijk parkeren overal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
JA MAAR IN 1950 MOCHT JE NOG GEWOON OP HET PLEIN PARKEREN EN NU NIET MEER EN KIJK EENS HOE UITGESTORVEN HET NU IN DE STAD IS!!!!!!!!!
Oh, wacht... tantoe druk altijd...
Zoveel wordt er in DH niet gewerkt met erfpacht toch? Ik zie het niet heel vaak voorbijkomen althans.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebiedquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Werk jij? Wat ontzettend avant garde voor iemand van jouw afkomst.
quote:
Ja hoor, bijna overal volgens mij juist. Hier in de omringende wijken in ieder geval overalquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zoveel wordt er in DH niet gewerkt met erfpacht toch? Ik zie het niet heel vaak voorbijkomen althans.
Godverdomme, er loopt een duidelijk pad door de straat heen waar je tig fietsers ziet fietsen. Hoe moeilijk is het dan om even uit te kijken waar je loopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
Maar ik alleen maar omdat ik daar nog nooit geweest ben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
KOM JE AANDACHT TE KORT?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen lot! leuk dat je er ook weer bent vandaagkoffie? heb je al gestemt?
Gestemd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
De stilte is ook een antwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme, er loopt een duidelijk pad door de straat heen waar je tig fietsers ziet fietsen. Hoe moeilijk is het dan om even uit te kijken waar je loopt.
/triggered
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!
Nooit geweten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna overal volgens mij juist. Hier in de omringende wijken in ieder geval overal
Hoezo, draait de wereld om haar?quote:
Dan rijd je lekker omquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.
Krijg je met al die e-bikesquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Bij ons is hij een jaar of twee terug afgelopen. We betaalden 4 tientjes per jaar, nu 800 euroquote:
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
NOG 32 RONDESquote:
15 km/uur racen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Ja, maar mensen regelen dat echt onderling wel in kumbayaquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.
Maar niemand snapt het. Je hebt nu fietsers die precies op die smalle grijze strook gaan fietsen. En de voetgangers? Die worden overal van hun sokken gereden en ik ben eens uitgescholden omdat ik op de grijze strook liep en iemand vond dat hij daar moest fietsen en niet op de rode stroken, want ik weet niet waarom.
Te debiel.
Daarom wilde ik daar niet wonen. op zaterdag kom je er niet doorheen met de auto en lopen mensen alleen maar te zeiken dat je daar niet mag rijden.
Schattig, die liefdesperikelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij maar stampen, zure kut die je daar bent.
Ten opzichte van winkelend publiek wel jaquote:
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoorquote:
Onnodig dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij maar stampen, zure kut die je daar bent.
Die gaan maar lekker winkelen bij Zalando.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ten opzichte van winkelend publiek wel ja
Als je dat hier doet en je bent CL dan word je verzocht om af te stappen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef Samzz het volgende:
Als je in Enschede fietst in t voetgangersgebied heb je een bekeuring.
Maar je wordt niet ingehaald als je er niet in de lengte overheen loopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoor.
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanmanquote:"Wij zijn vooral voor een afschaffing, als het ertoe bijdraagt dat starters bijvoorbeeld makkelijker hun eerste woning kunnen kopen. "
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat hier doet en je bent CL dan word je verzocht om af te stappen.
Als je dat hier doet en je bent iemand anders, dan rij je CL van de sokken als ze de deur uitgaat en race je gewoon door het centrum.
wij hebben een groot (mooi volgens de gemeente) plein. Want daarom ging niemand hier winkelen want we hadden geen plein. Op dat plein is overigens zo goed als niks van terrasjes of zo. Gewoon een stenen vlakquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.
Maar niemand snapt het. Je hebt nu fietsers die precies op die smalle grijze strook gaan fietsen. En de voetgangers? Die worden overal van hun sokken gereden en ik ben eens uitgescholden omdat ik op de grijze strook liep en iemand vond dat hij daar moest fietsen en niet op de rode stroken, want ik weet niet waarom.
Te debiel.
Daarom wilde ik daar niet wonen. op zaterdag kom je er niet doorheen met de auto en lopen mensen alleen maar te zeiken dat je daar niet mag rijden.
Nee. Gewoon nee.quote:Gratis openbaar vervoer subsidiëren voor 65-plussers
Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, stel je voor dat je een beetje om je heen kijkt als je buiten loopt. En gewoon oplet. Poe poe. Nou nou.
Ja geen idee. Ik reageer op wat Vinnie zegt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar je wordt niet ingehaald als je er niet in de lengte overheen loopt.
Mijn hypotheek is ook een terugkerende vaste last. Afschaffen dan maarquote:"Het is een terugkerende vaste last. Wat ons betreft valt het afschaffen van de erfpacht onder lastenverlichting."
Starters hebben gewoon de boot gemist, Darwin enzulks. Kan ik ook niks aan veranderen. Volgend leven beter.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanman
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ten opzichte van winkelend publiek wel ja
Als ze vlak langs je heen fietsen wel ja. Oplossing: rekening met elkaar houdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoor.
Precies, gewoon betalen zoals iedereen.quote:
bed verschoond /verschoont/verschoondtquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er wel klaar voor? Huis opgeruimd? geschoren? enz.
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is ook een terugkerende vaste last. Afschaffen dan maar
Ik ga altijd midden op straat lopen als er een auto aankomt. Auto's in winkelgebiedquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als ze vlak langs je heen fietsen wel ja. Oplossing: rekening met elkaar houden
BRRRRR WAT IS DAT?!!!
Tuurlijk niet, gewoon op je smartphone kijkend over straat lopen en omver gefietst wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, stel je voor dat je een beetje om je heen kijkt als je buiten loopt. En gewoon oplet. Poe poe. Nou nou.
Nee dat doe je erna pas. Anders lig je in de rotzooiquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bed verschoond /verschoont/verschoondt
Oh dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of misschien in ruil voor hun rijbewijs
En dan zit het OV zo vol met non-stop gratis reizende lijken die toch niets beters te doen hebben en mogen de hardwerkende mensen staan want ja die zielige oude mensen moeten toch wel kunnen zitten.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er wel klaar voor? Huis opgeruimd? geschoren? enz.
En dan anderen de schuld geven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon op je smartphone kijkend over straat lopen en omver gefietst worden
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat doe je erna pas. Anders lig je in de rotzooi
Ze moeten van hun opperbaas ook een deel van hun inkomen afstaan aan liefdadigheid maar ik vraag me ook af hoeveel zich daar aan houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.
Blijven ze wel weg uit het zwembad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zit het OV zo vol met non-stop gratis reizende lijken die toch niets beters te doen hebben en mogen de hardwerkende mensen staan want ja die zielige oude mensen moeten toch wel kunnen zitten.
Hier op de Oudegracht ook, als er een auto achter mij rijdt ga ik altijd midden op de weg fietsen en extra langzaam.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga altijd midden op straat lopen als er een auto aankomt. Auto's in winkelgebied.
Mjah, de situatie waar het hier om gaat is gewoon stom. Het is een (inmiddels) iets verlaagd "fietspad" dat dwars door de main winkelstraat van Den Haag centrum loopt. Stel je even een gemiddelde zaterdag of koopzondag voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als ze vlak langs je heen fietsen wel ja. Oplossing: rekening met elkaar houden
BRRRRR WAT IS DAT?!!!
De grond is gratiesj. Duuuhquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanman
Feesboek oogaidsquote:Binnenkort!
2-daagse CURSUS VOOR MANNEN Alleen toegankelijk voor mannen! Let op vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal deze cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:
Dag 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER oefenen met verschillende soorten wasmand (visualiteitstraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS UW VROUW FILE PARKEERT?
Rij simulator
DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: hulplijn en diverse praatgroepen.
HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum.
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: koelkast of prullenbak? Groepsdiscussie en rollenspel.
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR DE VROUW IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID Powerpoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/AFWASMACHINE? Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN MOEDER EN PARTNER Praktijkles en rollenspel
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechniek
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE ALS MAN TOCH NOOIT GELIJK HEBT persoonlijke begeleiding mogelijk
Stuur dit zo snel mogelijk door des te meer mannen kunnen deelnemen.
In winkelgebied wonen en ontheffing hebben en dan steeds aangesproken worden door bemoeizuchtig kutvolk omdat je er tien seconden stilstaat om te lossenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga altijd midden op straat lopen als er een auto aankomt. Auto's in winkelgebied.
Liefdadigheid is een rekbaar begrip.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten van hun opperbaas ook een deel van hun inkomen afstaan aan liefdadigheid maar ik vraag me ook af hoeveel zich daar aan houden.
Het is geen rente, het is huurquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.
Precies. En flikker op met je fiets uit voetgangersgrbied.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op de Oudegracht ook, als er een auto achter mij rijdt ga ik altijd midden op de weg fietsen en extra langzaam.
Flikker op met je auto uit de binnenstad.
Watquote:
Nee, jullie zullen mee lijdenquote:
Tip: maak daar gewoon "schoon bed" van.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bed verschoond /verschoont/verschoondt
echt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mannen zijn net kinderen die moet je opvoeden
goede tipquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Tip: maak daar gewoon "schoon bed" van.
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraatquote:Den Haag moet zich als gemeente aanmelden voor de landelijke proef met het telen van wiet.
Huisvrouwen humorquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie zullen mee lijden.
Echt, is er iemand die nou echt denkt dat dit grappig is?.
Ja ik snap het probleem wel. Je ziet wel vaker van die voet/fietspaden die dan dezelfde stenen zijn en alleen onderscheiden zijn door een grijze band oid. Ja dat verschil zie je bijna niet als het op hetzelfde niveau ligtquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, de situatie waar het hier om gaat is gewoon stom. Het is een (inmiddels) iets verlaagd "fietspad" dat dwars door de main winkelstraat van Den Haag centrum loopt. Stel je even een gemiddelde zaterdag of koopzondag voor
Had ik vandaag al gezegd hoe geweldig ik Mark Rutte vind?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef Harmankardon het volgende:
Maar het goede nieuws is dat jullie allemaal door de sleepnet straks in de categorie ''vies asociaal'' vallen. Ik denk dat de belastingaanslag vanzelf volgt.
Hee, die hadden we hier ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef MissMSX het volgende:
Goed, volgende stelling dan maar
[..]
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraat
Hadden we Hyves nog maar als reservaatquote:
eens wel. Gewoon met de hele gemeente lekker telen! Iedereen een gratis plantjequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef MissMSX het volgende:
Goed, volgende stelling dan maar
[..]
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraat
Mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In winkelgebied wonen en ontheffing hebben en dan steeds aangesproken worden door bemoeizuchtig kutvolk omdat je er tien seconden stilstaat om te lossen
en kim dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoe geweldig ik Mark Rutte vind?
En Trump. En Putin. En Xi.
Ja toen was alles beterquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hadden we Hyves nog maar als reservaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |