Imams moeten sowieso een gebiedsverbod krijgen, ter grootte van Nederland.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het dan alsnog oneens zijn met de stelling
Te dom om te poepen
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:25 schreef Weissmania het volgende:
Mijn keuze is te beïnvloeden door dames die mij boobpics per DM sturen, aanmelden kan tot 9 uur vanavond
Bij mij kwam de VVD ook bijzonder hoog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik blijf toch wel en zwak houden voor de VVD Den Haag:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheidquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij kwam de VVD ook bijzonder hoog.Maar met zulke shit ben ik ook wel fan ja.
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goedquote:Er moeten meer sociale huurwoningen komen in wijken met veel koopwoningen.
Moet geen paupervolk in de buurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goed
Lekker bezig.quote:Duizenden klanten van ING zijn woensdag geconfronteerd met dubbele afschrijvingen. Het gaat om drie miljoen transacties, bevestigt ING.
Veel rode neuzen inderdaad. En tandartsen en advocaten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheid
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijstquote:Den Haag moet fietsen in de Grote Marktstraat verbieden.
Altijd van die loze kreten zijn dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, VVD stemmen dan maar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheid
Rollbackquote:
nee, ze moeten gewoon schrikdraad spannen langs het voetgangersdeel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijst
Vraag maar aan CL hoe goed dat in Terwijde werkt. De goedheid van de kopers van dure huizen straalt af op de minder bedeelde huurders.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terecht. Fietsersquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijst
Nou, gewoon bouwen. Dat is het probleem niet. Er is alleen geen hond die, zodra hij het geld ervoor heeft, tussen de paupers wil blijven wonenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd van die loze kreten zijn dat.
Hoe wil je dat doen dan
Maar die 10 mensen dan die daar elke dag in zatenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef gcjoel het volgende:
Hier willen ze de verbinding over water met Amsterdam herstellen![]()
Die vaart niet voor niks niet meer
Krijg je met die exorbitante beloningen daar, werkt kwaliteit niet in de hand.quote:
Ik ga wel lid worden voor dit soort leuke dingen, maar mijn stem krijgen ze lekker nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, VVD stemmen dan maar.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
nee, ze moeten gewoon schrikdraad spannen langs het voetgangersdeel.
Niet midden in t winkelcentrum of zo. Irritant.quote:
Nou ja, het is natuurlijk in eerste instantie een voetgangersgebied, dus het zijn de fietsers die uit moeten kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt, hoeveel mensen blindelings over dat fietspad lopen.
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gewoon bouwen. Dat is het probleem niet. Er is alleen geen hond die, zodra hij het geld ervoor heeft, tussen de paupers wil blijven wonen
Behalve allochtonen die lekker bij de familie willen blijven. Maar of dat dan de segregatie in de stad oplost...
Kan niet, die mensen hebben geen leven.quote:
Dit soort uitspraken:quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt, hoeveel mensen blindelings over dat fietspad lopen.
Muurtje om de wijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!
Gewoon verkoopbelasting zo hoog maken dat ze niet weg kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!
Shared space.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken:
"De Grote Markstraat moet veel veiliger worden en krijgt een duidelijke afscheiding voor het fietsverkeer."
Zo was het altijd, maar toen bedachten ze 'shared space' waar iedereen kumbaya zou samenverkeren![]()
Symboolpolitiekquote:Om de dienstverlening te verbeteren moet de gemeente meer ambtenaren aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |