Is wel smerig ja.quote:
Krijg je na een paar generaties inteelt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het dan alsnog oneens zijn met de stelling
Te dom om te poepen
ze hebben toch geen chocoladequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan we niet tegelijk eten halen, want dan pak je net het laatste schepje van het lekkere
D'awwwquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ze hebben toch geen chocolade![]()
Vooralsnog zit veel eten er niet echt in, dus geen zorgen
quote:"De VVD wil een tropenrooster voor terrassen. Als het boven de 25 graden is, mogen terrassen twee uur langer open blijven."
Imams moeten sowieso een gebiedsverbod krijgen, ter grootte van Nederland.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het dan alsnog oneens zijn met de stelling
Te dom om te poepen
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:25 schreef Weissmania het volgende:
Mijn keuze is te beïnvloeden door dames die mij boobpics per DM sturen, aanmelden kan tot 9 uur vanavond
Bij mij kwam de VVD ook bijzonder hoog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik blijf toch wel en zwak houden voor de VVD Den Haag:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheidquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij kwam de VVD ook bijzonder hoog.Maar met zulke shit ben ik ook wel fan ja.
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goedquote:Er moeten meer sociale huurwoningen komen in wijken met veel koopwoningen.
Moet geen paupervolk in de buurt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goed
Lekker bezig.quote:Duizenden klanten van ING zijn woensdag geconfronteerd met dubbele afschrijvingen. Het gaat om drie miljoen transacties, bevestigt ING.
Veel rode neuzen inderdaad. En tandartsen en advocaten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheid
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijstquote:Den Haag moet fietsen in de Grote Marktstraat verbieden.
Altijd van die loze kreten zijn dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goed
Klinkt gezellig, VVD stemmen dan maar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden altijd zo'n uitspraak: Er is maar 1 partij van de arbeid, en dat is de VVD. Ik zie gewoon voor me hoe ze onder het genot van een dikke sigaar en een borrel dat verkiezingsprogramma in elkaar zitten te draaien terwijl ze bulderend zitten te lachen om hun eigen gevatheid
Rollbackquote:
nee, ze moeten gewoon schrikdraad spannen langs het voetgangersdeel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |