Vraag maar aan CL hoe goed dat in Terwijde werkt. De goedheid van de kopers van dure huizen straalt af op de minder bedeelde huurders.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt al 50 jaar heel goed
Terecht. Fietsersquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijst
Nou, gewoon bouwen. Dat is het probleem niet. Er is alleen geen hond die, zodra hij het geld ervoor heeft, tussen de paupers wil blijven wonenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd van die loze kreten zijn dat.
Hoe wil je dat doen dan
Maar die 10 mensen dan die daar elke dag in zatenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef gcjoel het volgende:
Hier willen ze de verbinding over water met Amsterdam herstellen![]()
Die vaart niet voor niks niet meer
Krijg je met die exorbitante beloningen daar, werkt kwaliteit niet in de hand.quote:
Ik ga wel lid worden voor dit soort leuke dingen, maar mijn stem krijgen ze lekker nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, VVD stemmen dan maar.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
nee, ze moeten gewoon schrikdraad spannen langs het voetgangersdeel.
Niet midden in t winkelcentrum of zo. Irritant.quote:
Nou ja, het is natuurlijk in eerste instantie een voetgangersgebied, dus het zijn de fietsers die uit moeten kijkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt, hoeveel mensen blindelings over dat fietspad lopen.
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gewoon bouwen. Dat is het probleem niet. Er is alleen geen hond die, zodra hij het geld ervoor heeft, tussen de paupers wil blijven wonen
Behalve allochtonen die lekker bij de familie willen blijven. Maar of dat dan de segregatie in de stad oplost...
Kan niet, die mensen hebben geen leven.quote:
Dit soort uitspraken:quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt, hoeveel mensen blindelings over dat fietspad lopen.
Muurtje om de wijkquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!
Gewoon verkoopbelasting zo hoog maken dat ze niet weg kunnen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij zou een slechte linkser zijn.... We gaan natuurlijk die rijke tata's dwíngen om er te blijven wonen!
Shared space.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken:
"De Grote Markstraat moet veel veiliger worden en krijgt een duidelijke afscheiding voor het fietsverkeer."
Zo was het altijd, maar toen bedachten ze 'shared space' waar iedereen kumbaya zou samenverkeren![]()
Symboolpolitiekquote:Om de dienstverlening te verbeteren moet de gemeente meer ambtenaren aannemen.
Ja. En het erge is dat iederen ziet dat het daar faalt, maar dat ze vervolgens in de plannen voor om de hoek... jaja... shared space hebben opgenomenquote:
Gewoon messen aan je wielen vastmaken zodat je de poten van dat vette Primarktuig kapot kan maken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Als je in het centrum mag fietsen wordt er gefietst. Dus dan moeten allemaal dat Primark vee met hun te dikke reet ook opletten als er gefietst wordt.
Jij zou een prima linkser zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon verkoopbelasting zo hoog maken dat ze niet weg kunnen.
Recht van de sterkste!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. En het erge is dat iederen ziet dat het daar faalt, maar dat ze vervolgens in de plannen voor om de hoek... jaja... shared space hebben opgenomen
Het is voetgangersgebied waar fietsers gedoogd worden. Maar ze hebben dus feitelijk geen rechtenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
Als je in het centrum mag fietsen wordt er gefietst. Dus dan moeten allemaal dat Primark vee met hun te dikke reet ook opletten als er gefietst wordt.
Dat stadium is al lang voorbij. En vergrijzing is a bitchquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ontsla eerst de helft van dat nutteloze volk en neem daarna competent personeel aan.
Met hun loslopend kroost dat al krijsend van hun sugarhigh op en neer rolt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon messen aan je wielen vastmaken zodat je de poten van dat vette Primarktuig kapot kan maken.
Waarom haat jij mij zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon messen aan je wielen vastmaken zodat je de poten van dat vette Primarktuig kapot kan maken.
Sinds wanneer werk jij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:40 schreef Weissmania het volgende:
aaaarrggghhhhh
werk
de dingen die gedaan worden om de klant maar tevreden te houden
De inrichting is vast goedkoper dan wanneer het gescheiden is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. En het erge is dat iederen ziet dat het daar faalt, maar dat ze vervolgens in de plannen voor om de hoek... jaja... shared space hebben opgenomen
Werk jij? Wat ontzettend avant garde voor iemand van jouw afkomst.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:40 schreef Weissmania het volgende:
aaaarrggghhhhh
werk
de dingen die gedaan worden om de klant maar tevreden te houden
Ze hebben het nu al twee keer in twee jaar tijd heringericht... lekker goedkoop...quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
De inrichting is vast goedkoper dan wanneer het gescheiden is.
Dus positieve uitkomst.
Iedereen zijn postzegel kopen. Iedereen faillietquote:Den Haag moet de huur voor gemeentegrond (erfpacht) afschaffen.
Die twee keer per jaar dat jij in bewoond gebied kom kun je ook wel even oppassen waar je loopt.quote:
godverquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werk jij? Wat ontzettend avant garde voor iemand van jouw afkomst.
True.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die twee keer per jaar dat jij in bewoond gebied kom kun je ook wel even oppassen waar je loopt.
Je moet wel recht voor de Blokker kunnen parkeren, anders gaan ze failliet. DAN KOMT ER NIEMAND MEER!!!!!1111!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
De winkelstraten in Sluis zijn voor auto's toegankelijk. Dat is wel echt hatelijk.
We gaan toch allemaal al failliet!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen zijn postzegel kopen. Iedereen failliet
Het is ingevoerd voor ouwe rijke Belgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel recht voor de Blokker kunnen parkeren, anders gaan ze failliet. DAN KOMT ER NIEMAND MEER!!!!!1111!!!!
= lui.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ingevoerd voor ouwe rijke Belgen. Denk ik.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen zijn postzegel kopen. Iedereen failliet
Dit is het niveau van de lokale politiek.... even krassen hoor...quote:"In Den Haag kan je niet overal eigenaar worden van de grond waar je huis op staat. Aan deze ongelijkheid willen wij een einde maken. Net als aan de extra kosten om grondeigenaar te worden wanneer de erfpachtverplichting volledig is afgekocht en je de facto al eigenaar bent."
"Ja, maar anders komen de mensen niet..."quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
De winkelstraten in Sluis zijn voor auto's toegankelijk. Dat is wel echt hatelijk.
Bij mij kan je deels gratis en daarna vrij goedkoop parkeren, maar dan nog komt er geen hond meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet wel recht voor de Blokker kunnen parkeren, anders gaan ze failliet. DAN KOMT ER NIEMAND MEER!!!!!1111!!!!
de mensequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja, maar anders komen de mensen niet..."
Stond op Feesboek!!!!quote:
Het moet nog gratischer worden!!!!111!!!!! Het ligt echt niet aan de onaantrekkelijkheid van het winkelgebied!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij kan je deels gratis en daarna vrij goedkoop parkeren, maar dan nog komt er geen hond meer.
Zelfs ik vind dat irritant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit staat toch wel met stip op nummer 1 van mijn prioriteitenlijst
DAN GAAT ALLES EN IEDEREEN FAILLIET ALS JE NIET MIDDEN OP DE GROTE MARKT KAN PARKEREN, JE SNAPT ER OOK NIETS VAN!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Ja, maar anders komen de mensen niet..."
Die kansloze middenstanders moeten hun kop eens uit hun reet halen en een bedrijfsvoering zoeken die wel werkt in 2018quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het moet nog gratischer worden!!!!111!!!!! Het ligt echt niet aan de onaantrekkelijkheid van het winkelgebied!
#thuiswerkenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan.
voor jou wel want jij moet vanavond speciaal knuffelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het al tijd om naar huis te gaan.
De Kijkshop is ook al weg hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kansloze middenstanders moeten hun kop eens uit hun reet halen en een bedrijfsvoering zoeken die wel werkt in 2018
Technisch gezien was ik een ergere pauperhuurder, aangezien ik er zowat gratis zat als anti-kraak.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Vraag maar aan CL hoe goed dat in Terwijde werkt. De goedheid van de kopers van dure huizen straalt af op de minder bedeelde huurders.
Insta bonerkiller als iemand dat zo noemt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
voor jou wel want jij moet vanavond speciaal knuffelen
Bij mij ook ja, en er staan echt heel veel andere panden leeg op het moment. Begint echt armoedig te worden.quote:
#pauperlifequote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien was ik een ergere pauperhuurder, aangezien ik er zowat gratis zat als anti-kraak.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Insta bonerkiller als iemand dat zo noemt.
JA MAAR IN 1950 MOCHT JE NOG GEWOON OP HET PLEIN PARKEREN EN NU NIET MEER EN KIJK EENS HOE UITGESTORVEN HET NU IN DE STAD IS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kansloze middenstanders moeten hun kop eens uit hun reet halen en een bedrijfsvoering zoeken die wel werkt in 2018
Hey hey HEYquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, is hier opquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, en er staan echt heel veel andere panden leeg op het moment. Begint echt armoedig te worden.
Ik geef het op. Die (lokale) politici zijn echt te dom om te poepen...quote:"Afschaffen. Bij het kopen van een huis dat gebouwd is op grond, hoort de grond onderdeel te zijn van een koopwoning en mag geen er huur gevraagd worden voor grond waar een koopwoning op staat. "
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef het op. Die (lokale) politici zijn echt te dom om te poepen...
dan leven ze iig niet lang meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
LOOP DAN NIET OP HET FIETSPAD.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je er voortdurend van je sokken wordt gefietst.
Godverdomme de Hema en de Action op zaterdagquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
JA MAAR IN 1950 MOCHT JE NOG GEWOON OP HET PLEIN PARKEREN EN NU NIET MEER EN KIJK EENS HOE UITGESTORVEN HET NU IN DE STAD IS!!!!!!!!!
Oh, wacht... tantoe druk altijd...
Ja echt toch? Als je te dom bent om zinnige uitspraken over dergelijke onderwerpen te doen, houd dan gewoon je mond en ga terug naar de speeltuin...quote:
Mijn straat is ook leegquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, is hier opKanaleneiland
ook al. Ze hebben nu een hele gang in het winkelcentrum als ook de hele bovenverdieping afgesloten zodat ze de overgebleven winkels op betere plekken kunnen zetten.
HARDERquote:
Goed verhaal. Lekker kortquote:"Erfpacht is niet meer van deze tijd. "
Vroeger kon je zo lekker makkelijk parkeren overal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
JA MAAR IN 1950 MOCHT JE NOG GEWOON OP HET PLEIN PARKEREN EN NU NIET MEER EN KIJK EENS HOE UITGESTORVEN HET NU IN DE STAD IS!!!!!!!!!
Oh, wacht... tantoe druk altijd...
Zoveel wordt er in DH niet gewerkt met erfpacht toch? Ik zie het niet heel vaak voorbijkomen althans.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebiedquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Werk jij? Wat ontzettend avant garde voor iemand van jouw afkomst.
quote:
Ja hoor, bijna overal volgens mij juist. Hier in de omringende wijken in ieder geval overalquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zoveel wordt er in DH niet gewerkt met erfpacht toch? Ik zie het niet heel vaak voorbijkomen althans.
Godverdomme, er loopt een duidelijk pad door de straat heen waar je tig fietsers ziet fietsen. Hoe moeilijk is het dan om even uit te kijken waar je loopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |