Liefdadigheid is een rekbaar begrip.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten van hun opperbaas ook een deel van hun inkomen afstaan aan liefdadigheid maar ik vraag me ook af hoeveel zich daar aan houden.
Het is geen rente, het is huurquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.
Precies. En flikker op met je fiets uit voetgangersgrbied.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op de Oudegracht ook, als er een auto achter mij rijdt ga ik altijd midden op de weg fietsen en extra langzaam.
Flikker op met je auto uit de binnenstad.
Watquote:
Nee, jullie zullen mee lijdenquote:
Tip: maak daar gewoon "schoon bed" van.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bed verschoond /verschoont/verschoondt
echt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mannen zijn net kinderen die moet je opvoeden
goede tipquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Tip: maak daar gewoon "schoon bed" van.
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraatquote:Den Haag moet zich als gemeente aanmelden voor de landelijke proef met het telen van wiet.
Huisvrouwen humorquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie zullen mee lijden.
Echt, is er iemand die nou echt denkt dat dit grappig is?.
Ja ik snap het probleem wel. Je ziet wel vaker van die voet/fietspaden die dan dezelfde stenen zijn en alleen onderscheiden zijn door een grijze band oid. Ja dat verschil zie je bijna niet als het op hetzelfde niveau ligtquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, de situatie waar het hier om gaat is gewoon stom. Het is een (inmiddels) iets verlaagd "fietspad" dat dwars door de main winkelstraat van Den Haag centrum loopt. Stel je even een gemiddelde zaterdag of koopzondag voor
Had ik vandaag al gezegd hoe geweldig ik Mark Rutte vind?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef Harmankardon het volgende:
Maar het goede nieuws is dat jullie allemaal door de sleepnet straks in de categorie ''vies asociaal'' vallen. Ik denk dat de belastingaanslag vanzelf volgt.
Hee, die hadden we hier ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef MissMSX het volgende:
Goed, volgende stelling dan maar
[..]
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraat
Hadden we Hyves nog maar als reservaatquote:
eens wel. Gewoon met de hele gemeente lekker telen! Iedereen een gratis plantjequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef MissMSX het volgende:
Goed, volgende stelling dan maar
[..]
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraat
Mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In winkelgebied wonen en ontheffing hebben en dan steeds aangesproken worden door bemoeizuchtig kutvolk omdat je er tien seconden stilstaat om te lossen
en kim dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoe geweldig ik Mark Rutte vind?
En Trump. En Putin. En Xi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |