Maar ik alleen maar omdat ik daar nog nooit geweest ben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
KOM JE AANDACHT TE KORT?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen lot! leuk dat je er ook weer bent vandaagkoffie? heb je al gestemt?
Gestemd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
De stilte is ook een antwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme, er loopt een duidelijk pad door de straat heen waar je tig fietsers ziet fietsen. Hoe moeilijk is het dan om even uit te kijken waar je loopt.
/triggered
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!
Nooit geweten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna overal volgens mij juist. Hier in de omringende wijken in ieder geval overal
Hoezo, draait de wereld om haar?quote:
Dan rijd je lekker omquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.
Krijg je met al die e-bikesquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Bij ons is hij een jaar of twee terug afgelopen. We betaalden 4 tientjes per jaar, nu 800 euroquote:
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
NOG 32 RONDESquote:
15 km/uur racen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Ja, maar mensen regelen dat echt onderling wel in kumbayaquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.
Maar niemand snapt het. Je hebt nu fietsers die precies op die smalle grijze strook gaan fietsen. En de voetgangers? Die worden overal van hun sokken gereden en ik ben eens uitgescholden omdat ik op de grijze strook liep en iemand vond dat hij daar moest fietsen en niet op de rode stroken, want ik weet niet waarom.
Te debiel.
Daarom wilde ik daar niet wonen. op zaterdag kom je er niet doorheen met de auto en lopen mensen alleen maar te zeiken dat je daar niet mag rijden.
Schattig, die liefdesperikelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij maar stampen, zure kut die je daar bent.
Ten opzichte van winkelend publiek wel jaquote:
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoorquote:
Onnodig dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij maar stampen, zure kut die je daar bent.
Die gaan maar lekker winkelen bij Zalando.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ten opzichte van winkelend publiek wel ja
Als je dat hier doet en je bent CL dan word je verzocht om af te stappen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef Samzz het volgende:
Als je in Enschede fietst in t voetgangersgebied heb je een bekeuring.
Maar je wordt niet ingehaald als je er niet in de lengte overheen loopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoor.
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanmanquote:"Wij zijn vooral voor een afschaffing, als het ertoe bijdraagt dat starters bijvoorbeeld makkelijker hun eerste woning kunnen kopen. "
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat hier doet en je bent CL dan word je verzocht om af te stappen.
Als je dat hier doet en je bent iemand anders, dan rij je CL van de sokken als ze de deur uitgaat en race je gewoon door het centrum.
wij hebben een groot (mooi volgens de gemeente) plein. Want daarom ging niemand hier winkelen want we hadden geen plein. Op dat plein is overigens zo goed als niks van terrasjes of zo. Gewoon een stenen vlakquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.
Maar niemand snapt het. Je hebt nu fietsers die precies op die smalle grijze strook gaan fietsen. En de voetgangers? Die worden overal van hun sokken gereden en ik ben eens uitgescholden omdat ik op de grijze strook liep en iemand vond dat hij daar moest fietsen en niet op de rode stroken, want ik weet niet waarom.
Te debiel.
Daarom wilde ik daar niet wonen. op zaterdag kom je er niet doorheen met de auto en lopen mensen alleen maar te zeiken dat je daar niet mag rijden.
Nee. Gewoon nee.quote:Gratis openbaar vervoer subsidiëren voor 65-plussers
Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, stel je voor dat je een beetje om je heen kijkt als je buiten loopt. En gewoon oplet. Poe poe. Nou nou.
Ja geen idee. Ik reageer op wat Vinnie zegt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar je wordt niet ingehaald als je er niet in de lengte overheen loopt.
Mijn hypotheek is ook een terugkerende vaste last. Afschaffen dan maarquote:"Het is een terugkerende vaste last. Wat ons betreft valt het afschaffen van de erfpacht onder lastenverlichting."
Starters hebben gewoon de boot gemist, Darwin enzulks. Kan ik ook niks aan veranderen. Volgend leven beter.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanman
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ten opzichte van winkelend publiek wel ja
Als ze vlak langs je heen fietsen wel ja. Oplossing: rekening met elkaar houdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoor.
Precies, gewoon betalen zoals iedereen.quote:
bed verschoond /verschoont/verschoondtquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er wel klaar voor? Huis opgeruimd? geschoren? enz.
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is ook een terugkerende vaste last. Afschaffen dan maar
Ik ga altijd midden op straat lopen als er een auto aankomt. Auto's in winkelgebiedquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als ze vlak langs je heen fietsen wel ja. Oplossing: rekening met elkaar houden
BRRRRR WAT IS DAT?!!!
Tuurlijk niet, gewoon op je smartphone kijkend over straat lopen en omver gefietst wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, stel je voor dat je een beetje om je heen kijkt als je buiten loopt. En gewoon oplet. Poe poe. Nou nou.
Nee dat doe je erna pas. Anders lig je in de rotzooiquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bed verschoond /verschoont/verschoondt
Oh dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of misschien in ruil voor hun rijbewijs
En dan zit het OV zo vol met non-stop gratis reizende lijken die toch niets beters te doen hebben en mogen de hardwerkende mensen staan want ja die zielige oude mensen moeten toch wel kunnen zitten.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er wel klaar voor? Huis opgeruimd? geschoren? enz.
En dan anderen de schuld geven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon op je smartphone kijkend over straat lopen en omver gefietst worden
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat doe je erna pas. Anders lig je in de rotzooi
Ze moeten van hun opperbaas ook een deel van hun inkomen afstaan aan liefdadigheid maar ik vraag me ook af hoeveel zich daar aan houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.
Blijven ze wel weg uit het zwembad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan zit het OV zo vol met non-stop gratis reizende lijken die toch niets beters te doen hebben en mogen de hardwerkende mensen staan want ja die zielige oude mensen moeten toch wel kunnen zitten.
Hier op de Oudegracht ook, als er een auto achter mij rijdt ga ik altijd midden op de weg fietsen en extra langzaam.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga altijd midden op straat lopen als er een auto aankomt. Auto's in winkelgebied.
Mjah, de situatie waar het hier om gaat is gewoon stom. Het is een (inmiddels) iets verlaagd "fietspad" dat dwars door de main winkelstraat van Den Haag centrum loopt. Stel je even een gemiddelde zaterdag of koopzondag voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Als ze vlak langs je heen fietsen wel ja. Oplossing: rekening met elkaar houden
BRRRRR WAT IS DAT?!!!
De grond is gratiesj. Duuuhquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanman
Feesboek oogaidsquote:Binnenkort!
2-daagse CURSUS VOOR MANNEN Alleen toegankelijk voor mannen! Let op vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal deze cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:
Dag 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER oefenen met verschillende soorten wasmand (visualiteitstraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS UW VROUW FILE PARKEERT?
Rij simulator
DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: hulplijn en diverse praatgroepen.
HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum.
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: koelkast of prullenbak? Groepsdiscussie en rollenspel.
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR DE VROUW IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID Powerpoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/AFWASMACHINE? Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN MOEDER EN PARTNER Praktijkles en rollenspel
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechniek
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE ALS MAN TOCH NOOIT GELIJK HEBT persoonlijke begeleiding mogelijk
Stuur dit zo snel mogelijk door des te meer mannen kunnen deelnemen.
In winkelgebied wonen en ontheffing hebben en dan steeds aangesproken worden door bemoeizuchtig kutvolk omdat je er tien seconden stilstaat om te lossenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga altijd midden op straat lopen als er een auto aankomt. Auto's in winkelgebied.
Liefdadigheid is een rekbaar begrip.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten van hun opperbaas ook een deel van hun inkomen afstaan aan liefdadigheid maar ik vraag me ook af hoeveel zich daar aan houden.
Het is geen rente, het is huurquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De moslims zijn voor afschaffing want rente mag niet van hun denkbeeldige opperbaas in de lucht.
Precies. En flikker op met je fiets uit voetgangersgrbied.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier op de Oudegracht ook, als er een auto achter mij rijdt ga ik altijd midden op de weg fietsen en extra langzaam.
Flikker op met je auto uit de binnenstad.
Watquote:
Nee, jullie zullen mee lijdenquote:
Tip: maak daar gewoon "schoon bed" van.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bed verschoond /verschoont/verschoondt
echt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mannen zijn net kinderen die moet je opvoeden
goede tipquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Tip: maak daar gewoon "schoon bed" van.
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraatquote:Den Haag moet zich als gemeente aanmelden voor de landelijke proef met het telen van wiet.
Huisvrouwen humorquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jullie zullen mee lijden.
Echt, is er iemand die nou echt denkt dat dit grappig is?.
Ja ik snap het probleem wel. Je ziet wel vaker van die voet/fietspaden die dan dezelfde stenen zijn en alleen onderscheiden zijn door een grijze band oid. Ja dat verschil zie je bijna niet als het op hetzelfde niveau ligtquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, de situatie waar het hier om gaat is gewoon stom. Het is een (inmiddels) iets verlaagd "fietspad" dat dwars door de main winkelstraat van Den Haag centrum loopt. Stel je even een gemiddelde zaterdag of koopzondag voor
Had ik vandaag al gezegd hoe geweldig ik Mark Rutte vind?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef Harmankardon het volgende:
Maar het goede nieuws is dat jullie allemaal door de sleepnet straks in de categorie ''vies asociaal'' vallen. Ik denk dat de belastingaanslag vanzelf volgt.
Hee, die hadden we hier ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef MissMSX het volgende:
Goed, volgende stelling dan maar
[..]
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraat
Hadden we Hyves nog maar als reservaatquote:
eens wel. Gewoon met de hele gemeente lekker telen! Iedereen een gratis plantjequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef MissMSX het volgende:
Goed, volgende stelling dan maar
[..]
Nog belangrijker dan fietsers in de Grote Marktstraat
Mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In winkelgebied wonen en ontheffing hebben en dan steeds aangesproken worden door bemoeizuchtig kutvolk omdat je er tien seconden stilstaat om te lossen
en kim dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoe geweldig ik Mark Rutte vind?
En Trump. En Putin. En Xi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |