Maar ik alleen maar omdat ik daar nog nooit geweest ben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
KOM JE AANDACHT TE KORT?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen lot! leuk dat je er ook weer bent vandaagkoffie? heb je al gestemt?
Gestemd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
De stilte is ook een antwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme, er loopt een duidelijk pad door de straat heen waar je tig fietsers ziet fietsen. Hoe moeilijk is het dan om even uit te kijken waar je loopt.
/triggered
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!
Nooit geweten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna overal volgens mij juist. Hier in de omringende wijken in ieder geval overal
Hoezo, draait de wereld om haar?quote:
Dan rijd je lekker omquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.
Krijg je met al die e-bikesquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Bij ons is hij een jaar of twee terug afgelopen. We betaalden 4 tientjes per jaar, nu 800 euroquote:
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
NOG 32 RONDESquote:
15 km/uur racen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Ja, maar mensen regelen dat echt onderling wel in kumbayaquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.
Maar niemand snapt het. Je hebt nu fietsers die precies op die smalle grijze strook gaan fietsen. En de voetgangers? Die worden overal van hun sokken gereden en ik ben eens uitgescholden omdat ik op de grijze strook liep en iemand vond dat hij daar moest fietsen en niet op de rode stroken, want ik weet niet waarom.
Te debiel.
Daarom wilde ik daar niet wonen. op zaterdag kom je er niet doorheen met de auto en lopen mensen alleen maar te zeiken dat je daar niet mag rijden.
Schattig, die liefdesperikelenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij maar stampen, zure kut die je daar bent.
Ten opzichte van winkelend publiek wel jaquote:
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoorquote:
Onnodig dit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ga jij maar stampen, zure kut die je daar bent.
Die gaan maar lekker winkelen bij Zalando.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ten opzichte van winkelend publiek wel ja
Als je dat hier doet en je bent CL dan word je verzocht om af te stappen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef Samzz het volgende:
Als je in Enschede fietst in t voetgangersgebied heb je een bekeuring.
Maar je wordt niet ingehaald als je er niet in de lengte overheen loopt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als voetganger ingehaald worden met 15 kmh is best kut hoor.
Ik kan maar niet uit over de domheid van dit soort mensen... Natuurlijk wordt het dan niet makkelijker voor starters. Juist moeilijker, omdat ze de grond moeten erbij kopen en die is tantoe duur.... Manmanmanquote:"Wij zijn vooral voor een afschaffing, als het ertoe bijdraagt dat starters bijvoorbeeld makkelijker hun eerste woning kunnen kopen. "
quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat hier doet en je bent CL dan word je verzocht om af te stappen.
Als je dat hier doet en je bent iemand anders, dan rij je CL van de sokken als ze de deur uitgaat en race je gewoon door het centrum.
wij hebben een groot (mooi volgens de gemeente) plein. Want daarom ging niemand hier winkelen want we hadden geen plein. Op dat plein is overigens zo goed als niks van terrasjes of zo. Gewoon een stenen vlakquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.
Maar niemand snapt het. Je hebt nu fietsers die precies op die smalle grijze strook gaan fietsen. En de voetgangers? Die worden overal van hun sokken gereden en ik ben eens uitgescholden omdat ik op de grijze strook liep en iemand vond dat hij daar moest fietsen en niet op de rode stroken, want ik weet niet waarom.
Te debiel.
Daarom wilde ik daar niet wonen. op zaterdag kom je er niet doorheen met de auto en lopen mensen alleen maar te zeiken dat je daar niet mag rijden.
Nee. Gewoon nee.quote:Gratis openbaar vervoer subsidiėren voor 65-plussers
Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Godver, stel je voor dat je een beetje om je heen kijkt als je buiten loopt. En gewoon oplet. Poe poe. Nou nou.
Ja geen idee. Ik reageer op wat Vinnie zegt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar je wordt niet ingehaald als je er niet in de lengte overheen loopt.
Mijn hypotheek is ook een terugkerende vaste last. Afschaffen dan maarquote:"Het is een terugkerende vaste last. Wat ons betreft valt het afschaffen van de erfpacht onder lastenverlichting."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |