Maar ik alleen maar omdat ik daar nog nooit geweest ben.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
KOM JE AANDACHT TE KORT?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen lot! leuk dat je er ook weer bent vandaagkoffie? heb je al gestemt?
Gestemd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
De stilte is ook een antwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef Lot88 het volgende:
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme, er loopt een duidelijk pad door de straat heen waar je tig fietsers ziet fietsen. Hoe moeilijk is het dan om even uit te kijken waar je loopt.
/triggered
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
HOE MOEILIJK IS HET AL FIETSER OM JE TEMPO AAN TE PASSEN AAN DE VOETGANGERS IN HET VOETGANGERSGEBIED?!!!!!
Nooit geweten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna overal volgens mij juist. Hier in de omringende wijken in ieder geval overal
Hoezo, draait de wereld om haar?quote:
Dan rijd je lekker omquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
NOG LANGZAMER FIETSEN DAN VAL IK OM.
Krijg je met al die e-bikesquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:53 schreef MissMSX het volgende:
Ook zo mooi: Fietsers worden gedoogd in het voetgangers gebied. Maximale snelheid voor fietsers: 15 km/uur. Dat is godverdomme racen![]()
Bij ons is hij een jaar of twee terug afgelopen. We betaalden 4 tientjes per jaar, nu 800 euroquote:
Hier loopt ook zo'n raar straatje. Het is een weg, want aan het eind hebben ze een parkeergarage en wat achterdeuren van winkels gemaakt, maar de weg loopt dood uiteindelijk. En het is ook een fietspad. Het heeft twee brede rode stroken: de fietspaden in beide richtingen, zou je denken. Daartussen loopt een smalle grijze strook om aan te geven (denk ik) dat er ook auto's mogen rijden. Ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In een voetgangersgebied
Kijk, dit laat wel precies mooi het probleem zin: Niemand snapt de verkeerssituatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |