Koffie geknoeid?quote:
Die hebben geen kans meer op contact, het is niet dat je even op vrijdag avond een paar uurtjes gezellig tussen de mensen komt te zitten. Iemand die eenzaam in huis zit, kan iets aan zijn/haar situatie doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar waarom dan precies van mensen in de gevangenis?
Dat geloof ik, ik denk dat het voor de ontvanger ook even een stukje ontspanning geeft, even weg van de situatie waar diegene in zit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond schrijven met soldaten erg leuk. Zelfs nog een tijdje via FB contact met eentje toen hij terug was van uitzending.
Tenzij je met mij schrijft. Daar krijg je heel veel spanning van. Allemaal stressquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik, ik denk dat het voor de ontvanger ook even een stukje ontspanning geeft, even weg van de situatie waar diegene in zit.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tenzij je met mij schrijft. Daar krijg je heel veel spanning van. Allemaal stress
Dezelfde hobby's is altijd een mooi vertrekpunt om zo'n schrijfrelatie op te bouwen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:41 schreef rival het volgende:
Ben te druk aan het schrijven met Peter die 5 kleine meisjes heeft verkracht en vermoord
Wekelijks. Leuke hobby. Handgeschreven en shit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ontvang of verstuur nooit meer brieven. Jammer eigenlijk wel
Ik vond die van scary van gisteravond leukerquote:
Heb na drie regels al krampquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wekelijks. Leuke hobby. Handgeschreven en shit.
Ok.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond die van scary van gisteravond leuker
Ik ben nog even lekker aan het uitstellenquote:
Uiteraard. Al maakt het natuurlijk niets uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |