SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al sinds 21:30 naar bed aan het gaan.quote:
quote:
quote:
Hoop dat jullie beide nachtmerries krijgen over jullie niet werkende piemels.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal Lot met rust laten en gaan slapen
En *foei* tegen al die gemene jongetjes!
Ik ben altijd lief en ik vind Lot liefquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat jullie beide nachtmerries krijgen over jullie niet werkende piemels.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet haar mooiste jurk aantrekt morgen
[ afbeelding ]
OK ik ga niet eens moeite doen om die in te tikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, moet nu nog clotted cream en lekkere jam hebben
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK ik ga niet eens moeite doen om die in te tikken.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK ik ga niet eens moeite doen om die in te tikken.
Dieperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
DieperTering, S_MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Oh, ik dacht dat die date vandaag wasquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet haar mooiste jurk aantrekt morgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
DieperTeringjantjeopeenscootmobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Moet ik weg of zo?quote:
Hoe denk je dat ik anders obees geworden ben. Niet van de lucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]jij hebt duidelijk nog nooit clottedcream met jam op je scone gehad
ooow dan moet iemand fax wel beschermenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik anders obees geworden ben. Niet van de lucht.
Nee ok tis wel duidelijk nuquote:
ikwil meeeeequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga mijn vakantieplannen wel weer omboeken naar Engeland.
was in januari ook al te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zaterdag zal dat te zien zijn ja... of niet
retour?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 70 euro kan ik nog een ticket op je naam zetten volgens mij
Ik zou met een vriend gaan maar die is dan al in London; en bij KLM mag je niet terugvliegen als je de heenvlucht niet meegemaakt hebt dus heb een ticket over.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik ga barb gewoon eerder zien dan jou
Don't remind me, duurde wat langer voordat we het volle restaurant uit konden, omdat je nog even richting meer de politieagent moest kwijlen.quote:
iik kan via klm goedkoper op en neer mijn nicht is stewardessquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou met een vriend gaan maar die is dan al in London; en bij KLM mag je niet terugvliegen als je de heenvlucht niet meegemaakt hebt dus heb een ticket over.
Ik wil ook weer naar Engelandquote:
Dat kan. Maar dan zit je wel niet naast mij in het vliegtuig met je goedkopere ticket.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
iik kan via klm goedkoper op en neer mijn nicht is stewardess
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:18 schreef STING het volgende:
[..]
Don't remind me, duurde wat langer voordat we het volle restaurant uit konden, omdat je nog even richting meer de politieagent moest kwijlen.
oeh misschienquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar Engelandmisschien eens van de zomer kijken voor Cambridge, Canterbury, Oxford en stratford. Als iemand mee wil
ja of wel, weet nog steeds niet hoe je er uitzietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan zit je wel niet naast mij in het vliegtuig met je goedkopere ticket.
Maak er Somerset/Devon/Cornwall van en ik ga mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar Engelandmisschien eens van de zomer kijken voor Cambridge, Canterbury, Oxford en stratford. Als iemand mee wil
Ook goed, daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak er Somerset/Devon/Cornwall van en ik ga mee.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat wij iets andere missies hebben op vakantie
Gen inspiratie voor memes anders?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom laat je een kind van 6 naar die films kijken.
jij denkt dat ik alleen shop en kwijl?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat wij iets andere missies hebben op vakantie
Da's waar; je gaat er wel achterkomen ooit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja of wel, weet nog steeds niet hoe je er uitziet
Ik had plannen er naartoe te verhuizenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook goed, daar ben ik nog nooit geweest.
doen! Dan hebben we er weer een vakantieadres bijquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had plannen er naartoe te verhuizen
Ik denk niet dat jij graag allemaal universiteitsgebouwen, kerken en musea wilt bezoeken en om tien uur naar bed wilt gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij denkt dat ik alleen shop en kwijl?
Ik ben zo'n oude kerk: saai, zonder opsmuk of versieringen en met dikke stevige steunberen.quote:
Ik ben in Londen in het house of parlement geweest rondleiding van 2 uur, daarna royal court of justice door enzquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij graag allemaal universiteitsgebouwen, kerken en musea wilt bezoeken en om tien uur naar bed wilt gaan.
/oma vertelt
Een gereformeerde/protestantse kerk bedoel jequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n oude kerk: saai, zonder opsmuk of versieringen en met dikke stevige steunberen.
Zou ik prima vinden. Maar dan wel eindigen in de pub. Want pub.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij graag allemaal universiteitsgebouwen, kerken en musea wilt bezoeken en om tien uur naar bed wilt gaan.
/oma vertelt
Het bleef bij plannen en nooit echt doorgezet. Misschien over een paar jaar nog een poging wagen om naar het buitenland te gaan als er iets moois voorbij komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
doen! Dan hebben we er weer een vakantieadres bij
Kan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een gereformeerde/protestantse kerk bedoel je
neef van mij woont in Norwich moet ik al jaren heenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bleef bij plannen en nooit echt doorgezet. Misschien over een paar jaar nog een poging wagen om naar het buitenland te gaan als er iets moois voorbij komt.
Parlement ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben in Londen in het house of parlement geweest rondleiding van 2 uur, daarna royal court of justice door enz
Laten we ze op de locatie die iemand anders gekozen heeft een dagprogramma samenstellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
Zou een beste real time soap zijn, CL en Hosti op vakantie
Mijn neef woonde in Londen maar moest zo nodig verhuizen naar een huis buiten de stad met een tuin enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neef van mij woont in Norwich moet ik al jaren heen
in albert hal? wil ik ook heen liefst naar the phantomquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Parlement ben ik ook geweestik wil in mei naar zo'n operating theatre.
Om te etenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden. Maar dan wel eindigen in de pub. Want pub.
Nee, een oude operatiezaal zoals ze in ziekenhuizen werden gebruikt, met van die tribunes eromheen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
in albert hal? wil ik ook heen liefst naar the phantom
heb toen mijn principe geen vlees geen vis 1x opzij gezet en fish and chips gehad. Maar dat voelde zo foutquote:
Afgelopen keer ook fish and chips gehad, maar het was takkeduur en niet bijzonder ofzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb toen mijn principe geen vlees geen vis 1x opzij gezet en fish and chips gehad. Maar dat voelde zo fout
o vet! Ik wilde ook een ghost tour doen maar zat allemaal al volquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, een oude operatiezaal zoals ze in ziekenhuizen werden gebruikt, met van die tribunes eromheen.
A NetFok! original series, 10/10 would watchquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
Zou een beste real time soap zijn, CL en Hosti op vakantie
Er zijn heel veel bedrijven die ghost tours doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o vet! Ik wilde ook een ghost tour doen maar zat allemaal al vol
ja nouja doe het misschien als ik met vriendin naar londen gaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn heel veel bedrijven die ghost tours doenpaar jaar geleden heb ik een Jack The Ripper-tour gedaan, was ook leuk.
Zou Fok! dan mee willen betalen aan een GoPro ofzo om de ellende vast te leggen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
A NetFok! original series, 10/10 would watch
Ik een Sherlock Holmes tour na de laatste BBC serie, die was ook best goed aangezien ik er normaal niet zoveel aan vind.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn heel veel bedrijven die ghost tours doenpaar jaar geleden heb ik een Jack The Ripper-tour gedaan, was ook leuk.
Ellende? Nou ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou Fok! dan mee willen betalen aan een GoPro ofzo om de ellende vast te leggen?
Vast budget voor jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou Fok! dan mee willen betalen aan een GoPro ofzo om de ellende vast te leggen?
The HostiLips Projectquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je vast een drone die jullie volgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ellende als in dramalama-taferelenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ellende? Nou ja.Lachuh man
Met confessionals en shit.
So passive agressivequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sluit praktisch al mijn e-mails af met "Regards Citizen.Erased".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik ouder was dan jij.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ellende als in dramalama-taferelen
Nee ik ben echt heel saai en snel moe want oud wijf
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:37 schreef Scary_Mary het volgende:
godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
o maar jij bent ook een oud wijf hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ouder was dan jij.
Ik ben gammelerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ouder was dan jij.
Ik ben ook heel slecht in het volgende toneelstuk:quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was met de bus naar Londen ooit, en voor de terugreis moest mijn dalek op een stoel naast iemand anders reizen omdat hij te groot was voor het bagagerek bovenin.
Met de bus maar Engeland en vier liter Lilt mee naar huis nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was met de bus naar Londen ooit, en voor de terugreis moest mijn dalek op een stoel naast iemand anders reizen omdat hij te groot was voor het bagagerek bovenin.
Ik ook van jou, ukkiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o maar jij bent ook een oud wijf hoor.
Geen Amerikanen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook heel slecht in het volgende toneelstuk:
- Hi
- How are you?
- Fine, how are you?
- Not bad
en dan pas beginnen aan je gesprek...
Meestal mensen uit de UK of Frankrijk. Laatste was ik voor een vergadering in Parijs en de die dag lunch duurde langer dan de vergadering, echt super efficient.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen Amerikanen?Hey, how are you = hello
Jij hebt een dalek?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Lunchquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal mensen uit de UK of Frankrijk. Laatste was ik voor een vergadering in Parijs en de die dag lunch duurde langer dan de vergadering, echt super efficient.
Heel irritant vind ik datquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen Amerikanen?Hey, how are you = hello
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:42 schreef Lot88 het volgende:
godverredomme heb ik Net een uur geleden mijn hond staan uitlaten en een beste ronde gemaakt trekt die lul net zijn poot op tegen mijn stoel![]()
Ja, ik ook toen als klein meisje voor het eerst in de vs kwamquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heel irritant vind ik dat
Ik ging daar dan weleens recalcitrant heel serieus op in.
Jawel hoor. Ben niet zo gemeen als je denkt.quote:
Damn. Nooit gedacht. Maar wat is een jaar nou.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja stom; vergeet ook altijd om er een weekend aan te plakken als ik in een leuke stad ben.
ik ben niet zo'n jankert als jij denkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben niet zo gemeen als je denkt.
enquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]![]()
![]()
Kun je niet zo best plannen of heb je een eigenwaardeprobleem ofzo?
nee hij zei o nu sta je op, dan kan je de deur naar de slaapkamer opendoen ik wil slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kijkt je vast heel schuldbewust aan nu.
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:42 schreef Lot88 het volgende:
godverredomme heb ik Net een uur geleden mijn hond staan uitlaten en een beste ronde gemaakt trekt die lul net zijn poot op tegen mijn stoel![]()
Die van mij gaat met zijn voorpoten op de trap staan na z'n laatste wandeling en verwacht dat ik hem dan naar boven draag.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee hij zei o nu sta je op, dan kan je de deur naar de slaapkamer opendoen ik wil slapen.
Nou sen is heeeel dwingend en ik geef er niet aantoe maar soms moet ik echt even op mijn wang bijten (zoals net). Niet laten merken dat het wat doet maar van binnen vreet ik me dan wel op. Dus neutraal keukenrol pakken opdeppen spuitbus dr op en verder niet reagerenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij gaat met zijn voorpoten op de trap staan na z'n laatste wandeling en verwacht dat ik hem dan naar boven draag.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:07 schreef -Phineas- het volgende:
honden zijn net echte kinderenLevenslange kleine kinderen.
Je straft hem niet?!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou sen is heeeel dwingend en ik geef er niet aantoe maar soms moet ik echt even op mijn wang bijten (zoals net). Niet laten merken dat het wat doet maar van binnen vreet ik me dan wel op. Dus neutraal keukenrol pakken opdeppen spuitbus dr op en verder niet reageren
Met die instelling wel ja..quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:07 schreef -Phineas- het volgende:
honden zijn net echte kinderenLevenslange kleine kinderen.
Nee want negatieve aandacht is ook aandacht, hij is een herplaatser dus er was al het nodige aan verkloot voor ik hem kreeg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je straft hem niet?!Het is een hond hè, geen kind!
Wat voor ras is je hond eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]daarom houdt ik het bij 1 hond. Nu zit deze ook gewoon in de pubertijd maar toch
Maar je corrigeert hem ook niet?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee want negatieve aandacht is ook aandacht, hij is een herplaatser dus er was al het nodige aan verkloot voor ik hem kreeg.
kruising jackrussel met een pomeriaan. Inderdaad ben opgegroeid met herders en daar lang niet zo mijn handen aan vol gehadquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Wat voor ras is je hond eigenlijk?
Verschilt (denk ik?) ook vaak per ras met hoe eigenwijs hij/zij is.
Nee want negatieve aandacht (correctie) is net waar hij op uit is. Hij wil aandacht krijgt het niet en pist dan ergens tegenaan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar je corrigeert hem ook niet?
Nogmaals het is een hond, geen kind.
Een kind corrigeer je toch ook?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar je corrigeert hem ook niet?
Nogmaals het is een hond, geen kind.
En een kind straf je ook. Wtffquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je straft hem niet?!Het is een hond hè, geen kind!
quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kruising jackrussel met een pomeriaan.
Lot doet dat ook bij haar hond. En succesvol. Ik snap het probleem niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:06 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het punt dat het straffen van kinderen 'uit' is en dat je ze op andere manieren corrigeert.
Mag niet. Diertjes zijn leuk en onschuldig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar owee als we dat over diertjes zeggen![]()
Kwestie van opvoeden. Net als kinderenquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag niet. Diertjes zijn leuk en onschuldig.
Tegenwoordig ga je op ooghoogte je kind van 3 uitleggen dat lades leegtrekken niet leuk is, dat mama dat dan allemaal moet opruimen en dat mama daar dan heel verdrietig van kan worden en dat opruimen dan van zijn tijd van in park afgaat. Dan ga je samen een kopje thee drinken en praat je over de goede afloop.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:06 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij is het punt dat het straffen van kinderen 'uit' is en dat je ze op andere manieren corrigeert.
Gewoon opsluiten in de gang voor een paar minutenquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga je op ooghoogte je kind van 3 uitleggen dat lades leegtrekken niet leuk is, dat mama dat dan allemaal moet opruimen en dat mama daar dan heel verdrietig van kan worden en dat opruimen dan van zijn tijd van in park afgaat. Dan ga je samen een kopje thee drinken en praat je over de goede afloop.
Er is ook geen probleem. In dit specifieke geval is haar aanpak prima. Gewoon extincten die handel is een prima methodequote:Op woensdag 21 maart 2018 07:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lot doet dat ook bij haar hond. En succesvol. Ik snap het probleem niet.
Werkt prima meestal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga je op ooghoogte je kind van 3 uitleggen dat lades leegtrekken niet leuk is, dat mama dat dan allemaal moet opruimen en dat mama daar dan heel verdrietig van kan worden en dat opruimen dan van zijn tijd van in park afgaat. Dan ga je samen een kopje thee drinken en praat je over de goede afloop.
Nee daar leren kinderen niet van, en zal het zich niet geaccepteerd voelen en zal het later gedragsproblematiek ontwikkelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten in de gang voor een paar minuten
Een kind straf je toch het hardste door het de vrijheid te ontnemen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee daar leren kinderen niet van, en zal het zich niet geaccepteerd voelen en zal het later gedragsproblematiek ontwikkelen.
Voor ze erachter kwamen wat mijn dochter mankeerde heb ik allemaal van die jonge 'deskundigen' hier gehad, die dan even gingen uitleggen hoe je je kind moest opvoeden. Bij de nieuwe school zeiden ze nog tegen mij, maar wij hebben ervoor gestudeerd. Daar had mijn dochter het eerste half jaar geen boodschap aan, kreeg elke dag wel een mailtje wat ze had uitgevreten en hun maar praten, praten en praten.
Ik functioneer prima hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee daar leren kinderen niet van, en zal het zich niet geaccepteerd voelen en zal het later gedragsproblematiek ontwikkelen.
Voor ze erachter kwamen wat mijn dochter mankeerde heb ik allemaal van die jonge 'deskundigen' hier gehad, die dan even gingen uitleggen hoe je je kind moest opvoeden. Bij de nieuwe school zeiden ze nog tegen mij, maar wij hebben ervoor gestudeerd. Daar had mijn dochter het eerste half jaar geen boodschap aan, kreeg elke dag wel een mailtje wat ze had uitgevreten en hun maar praten, praten en praten.
That's a matter of perspectivequote:
Nee meestal bedenken ze dan wat anders, ik mag hopen dat die agent van paar jaar geleden gelijk krijgt, dat heftige jonge kinderen, rustige pubers worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kind straf je toch het hardste door het de vrijheid te ontnemen?
Cuz' Air is in.quote:
He? Wat?quote:
Rijke tata jij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jeejjjj krijg vandaag de Mercedes,![]()
Zo, dat was snel.quote:
soms hoopte ik dat mijn moeder dat maar deed met mijn zus. Die was echt gekkie :’)quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:47 schreef HostiMeister het volgende:
Inherente kutkinderen gewoon in een vuilniszak met een stel stenen zwemles geven en een nieuwe nemen. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn toch? Als je tv stuk is koop je ook een nieuwe.
Nee mijn vriend is van de auto's, mag hem lenen voor morgen, dan gaan ik met twee vriendinnen naar Duitsland, hebben dan even een grote auto nodig voor alle boodschappen.quote:
Lekker scheurenquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee mijn vriend is van de auto's, mag hem lenen voor morgen, dan gaan ik met twee vriendinnen naar Duitsland, hebben dan even een grote auto nodig voor alle boodschappen.
Eensquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:47 schreef HostiMeister het volgende:
Inherente kutkinderen gewoon in een vuilniszak met een stel stenen zwemles geven en een nieuwe nemen. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn toch? Als je tv stuk is koop je ook een nieuwe.
Een vriendin van mij zegt wel eens, soms moet je kinderen onder water houden, net zo lang tot het spartelen stopt. Haar stiefzoon en zoon zijn ook kermis attracties.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:47 schreef HostiMeister het volgende:
Of een een flinke tik op de billen. Ik hou van de generatie vrouwen die daarmee groot is geworden en daarmee seksueel zo goed te corrigeren zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat voor eentje is het?quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee mijn vriend is van de auto's, mag hem lenen voor morgen, dan gaan ik met twee vriendinnen naar Duitsland, hebben dan even een grote auto nodig voor alle boodschappen.
Blijft jammer dat ik een vrije opvoeding heb gehadquote:Op woensdag 21 maart 2018 07:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een een flinke tik op de billen. Ik hou van de generatie vrouwen die daarmee groot is geworden en daarmee seksueel zo goed te corrigeren zijn.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:59 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon stoppen met dat financieren van die kinderen. Dan sterven we vanzelf uit en is het probleem opgelost
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:58 schreef MissMSX het volgende:
Blijft jammer dat ik een vrije opvoeding heb gehad
Ik ben bang dat dit nog voor mij geldt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 07:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een een flinke tik op de billen. Ik hou van de generatie vrouwen die daarmee groot is geworden en daarmee seksueel zo goed te corrigeren zijn.
Dan heb je aan Kaneel een goede, denk ik. Die weet prima hoe hij vrouwen moet kastijden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben bang dat dit nog voor mij geldt.
Ik wel eens tikken voor de billen omdat ik nog niet zindelijk was.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb als kind wel eens een schop onder m'n hol gehad.
Hij is in het echt best liefquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je aan Kaneel een goede, denk ik. Die weet prima hoe hij vrouwen moet kastijden.
En ben je er minder door geworden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb als kind wel eens een schop onder m'n hol gehad.
Terecht. Hoe moeilijk is het om niet in je broek te pissen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel eens tikken voor de billen omdat ik nog niet zindelijk was.
[..]
Hij is in het echt best lief
Kastijden kan prima vanuit liefde.quote:
AirMeister teaches.quote:
Ik weet niet, het ging er niet echt sneller door over.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht. Hoe moeilijk is het om niet in je broek te pissen.
Mijn DM staat open voor aanmeldingen.quote:
Eigenlijk zitten we allemaal op Death Row toch? Alleen bij ons duurt het wat langer en is de dood waarschijnlijk een stuk pijnlijker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die met mensen heeft geschreven die op death row zaten.
Nee, maar het lijkt me wel tof. Ik heb met uitgezonden soldaten geschreven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik kijk nu al een week naar allerlei gevangenis serie's, nu zei een vriendin van mij dat je ook gevangenen kon schrijven, iemand daar ervaring mee?
Oh ja, dat heb ik ook gezien. Een vrouw schreef een ter dood veroordeelde en ze werden verliefd en wilden trouwen en zo. Needless to say dat dat niet doorging.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zelf niet, maar ik ken iemand die met mensen heeft geschreven die op death row zaten.
Waarom mag iemand niet zelf kiezen wie hij/zij schrijft?quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen, schrijf je opa of die eenzame vrouw om de hoek een fucking brief als je niks te doen hebt![]()
En met een beetje mazzel houdt 'ie er nog een relatie aan over...quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:32 schreef rival het volgende:
Misschien dat die wel altijd reageren, goeie tip voor de Faxman.
Nah waarom nou zo'n idee belachelijk makenquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen, schrijf je opa of die eenzame vrouw om de hoek een fucking brief als je niks te doen hebt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom mag iemand niet zelf kiezen wie hij/zij schrijft?
Doe je ding, laat mij je niet tegenhouden!quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nah waarom nou zo'n idee belachelijk maken
En wij moeten zelf voor eten en onderdak zorgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we allemaal op Death Row toch? Alleen bij ons duurt het wat langer en is de dood waarschijnlijk een stuk pijnlijker.
Nee, daar ga je bij op bezoek.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Zou ik zelf ook eerder voor kiezen, maar goed, het blijft wel een goede daad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:33 schreef rival het volgende:
Dat is helaas wel zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je kan 100 mensen om je heen hebben en je nog eenzaam voelen
Ja iemand hier op FOK! ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oma (die al langer geleden overleden is) voelde zich ook eenzaam. Zes kinderen, hordes kleinkinderen, elke dag een à twee keer iemand over de vloer, buurvrouw op de thee, etc, en toch was ze eenzaam sinds mijn opa was overleden. Dat is een eenzaamheid die je niet kunt vullen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je kan 100 mensen om je heen hebben en je nog eenzaam voelen
Ja, heel sneu eigenlijk, mijn opa was graag alleen, die heeft zich nooit eenzaam gevoeld, die ging graag met de honden uren wandelen door het bosquote:
Wat spreekt je er precies in aan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nah waarom nou zo'n idee belachelijk maken
Exhelquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Excel. Ga je de hele dag zo doen?
Corrigerende tik geven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, Excel. Ga je de hele dag zo doen?
Koffie geknoeid?quote:
Die hebben geen kans meer op contact, het is niet dat je even op vrijdag avond een paar uurtjes gezellig tussen de mensen komt te zitten. Iemand die eenzaam in huis zit, kan iets aan zijn/haar situatie doen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar waarom dan precies van mensen in de gevangenis?
Dat geloof ik, ik denk dat het voor de ontvanger ook even een stukje ontspanning geeft, even weg van de situatie waar diegene in zit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond schrijven met soldaten erg leuk. Zelfs nog een tijdje via FB contact met eentje toen hij terug was van uitzending.
Tenzij je met mij schrijft. Daar krijg je heel veel spanning van. Allemaal stressquote:Op woensdag 21 maart 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat geloof ik, ik denk dat het voor de ontvanger ook even een stukje ontspanning geeft, even weg van de situatie waar diegene in zit.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tenzij je met mij schrijft. Daar krijg je heel veel spanning van. Allemaal stress
Dezelfde hobby's is altijd een mooi vertrekpunt om zo'n schrijfrelatie op te bouwen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:41 schreef rival het volgende:
Ben te druk aan het schrijven met Peter die 5 kleine meisjes heeft verkracht en vermoord
Wekelijks. Leuke hobby. Handgeschreven en shit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ontvang of verstuur nooit meer brieven. Jammer eigenlijk wel
Ik vond die van scary van gisteravond leukerquote:
Heb na drie regels al krampquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wekelijks. Leuke hobby. Handgeschreven en shit.
Ok.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond die van scary van gisteravond leuker
Ik ben nog even lekker aan het uitstellenquote:
Uiteraard. Al maakt het natuurlijk niets uit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
Statistische gezien moet ik Ja stemmen, dus dat ga ik dan maar doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ook hopen dat iedereen hier 'nee' stemt, ook al ben je (net als ik) principieel tegen referenda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |