Damn. Nooit gedacht. Maar wat is een jaar nou.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja stom; vergeet ook altijd om er een weekend aan te plakken als ik in een leuke stad ben.
ik ben niet zo'n jankert als jij denkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben niet zo gemeen als je denkt.
enquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]![]()
![]()
Kun je niet zo best plannen of heb je een eigenwaardeprobleem ofzo?
nee hij zei o nu sta je op, dan kan je de deur naar de slaapkamer opendoen ik wil slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kijkt je vast heel schuldbewust aan nu.
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:42 schreef Lot88 het volgende:
godverredomme heb ik Net een uur geleden mijn hond staan uitlaten en een beste ronde gemaakt trekt die lul net zijn poot op tegen mijn stoel![]()
Die van mij gaat met zijn voorpoten op de trap staan na z'n laatste wandeling en verwacht dat ik hem dan naar boven draag.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee hij zei o nu sta je op, dan kan je de deur naar de slaapkamer opendoen ik wil slapen.
Nou sen is heeeel dwingend en ik geef er niet aantoe maar soms moet ik echt even op mijn wang bijten (zoals net). Niet laten merken dat het wat doet maar van binnen vreet ik me dan wel op. Dus neutraal keukenrol pakken opdeppen spuitbus dr op en verder niet reagerenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij gaat met zijn voorpoten op de trap staan na z'n laatste wandeling en verwacht dat ik hem dan naar boven draag.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:07 schreef -Phineas- het volgende:
honden zijn net echte kinderenLevenslange kleine kinderen.
Je straft hem niet?!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nou sen is heeeel dwingend en ik geef er niet aantoe maar soms moet ik echt even op mijn wang bijten (zoals net). Niet laten merken dat het wat doet maar van binnen vreet ik me dan wel op. Dus neutraal keukenrol pakken opdeppen spuitbus dr op en verder niet reageren
Met die instelling wel ja..quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:07 schreef -Phineas- het volgende:
honden zijn net echte kinderenLevenslange kleine kinderen.
Nee want negatieve aandacht is ook aandacht, hij is een herplaatser dus er was al het nodige aan verkloot voor ik hem kreeg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je straft hem niet?!Het is een hond hè, geen kind!
Wat voor ras is je hond eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]daarom houdt ik het bij 1 hond. Nu zit deze ook gewoon in de pubertijd maar toch
Maar je corrigeert hem ook niet?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee want negatieve aandacht is ook aandacht, hij is een herplaatser dus er was al het nodige aan verkloot voor ik hem kreeg.
kruising jackrussel met een pomeriaan. Inderdaad ben opgegroeid met herders en daar lang niet zo mijn handen aan vol gehadquote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Wat voor ras is je hond eigenlijk?
Verschilt (denk ik?) ook vaak per ras met hoe eigenwijs hij/zij is.
Nee want negatieve aandacht (correctie) is net waar hij op uit is. Hij wil aandacht krijgt het niet en pist dan ergens tegenaan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar je corrigeert hem ook niet?
Nogmaals het is een hond, geen kind.
Een kind corrigeer je toch ook?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar je corrigeert hem ook niet?
Nogmaals het is een hond, geen kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |