Ik ben gammelerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ouder was dan jij.
Ik ben ook heel slecht in het volgende toneelstuk:quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was met de bus naar Londen ooit, en voor de terugreis moest mijn dalek op een stoel naast iemand anders reizen omdat hij te groot was voor het bagagerek bovenin.
Met de bus maar Engeland en vier liter Lilt mee naar huis nemenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was met de bus naar Londen ooit, en voor de terugreis moest mijn dalek op een stoel naast iemand anders reizen omdat hij te groot was voor het bagagerek bovenin.
Ik ook van jou, ukkiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o maar jij bent ook een oud wijf hoor.
Geen Amerikanen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook heel slecht in het volgende toneelstuk:
- Hi
- How are you?
- Fine, how are you?
- Not bad
en dan pas beginnen aan je gesprek...
Meestal mensen uit de UK of Frankrijk. Laatste was ik voor een vergadering in Parijs en de die dag lunch duurde langer dan de vergadering, echt super efficient.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen Amerikanen?Hey, how are you = hello
Jij hebt een dalek?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Lunchquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal mensen uit de UK of Frankrijk. Laatste was ik voor een vergadering in Parijs en de die dag lunch duurde langer dan de vergadering, echt super efficient.
Heel irritant vind ik datquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen Amerikanen?Hey, how are you = hello
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:42 schreef Lot88 het volgende:
godverredomme heb ik Net een uur geleden mijn hond staan uitlaten en een beste ronde gemaakt trekt die lul net zijn poot op tegen mijn stoel![]()
Ja, ik ook toen als klein meisje voor het eerst in de vs kwamquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heel irritant vind ik dat
Ik ging daar dan weleens recalcitrant heel serieus op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |