Mag ik mee?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat wij iets andere missies hebben op vakantie
Gen inspiratie voor memes anders?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom laat je een kind van 6 naar die films kijken.
jij denkt dat ik alleen shop en kwijl?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat wij iets andere missies hebben op vakantie
Da's waar; je gaat er wel achterkomen ooit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja of wel, weet nog steeds niet hoe je er uitziet
Ik had plannen er naartoe te verhuizenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook goed, daar ben ik nog nooit geweest.
doen! Dan hebben we er weer een vakantieadres bijquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had plannen er naartoe te verhuizen
Ik denk niet dat jij graag allemaal universiteitsgebouwen, kerken en musea wilt bezoeken en om tien uur naar bed wilt gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:21 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij denkt dat ik alleen shop en kwijl?
Ik ben zo'n oude kerk: saai, zonder opsmuk of versieringen en met dikke stevige steunberen.quote:
Ik ben in Londen in het house of parlement geweest rondleiding van 2 uur, daarna royal court of justice door enzquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij graag allemaal universiteitsgebouwen, kerken en musea wilt bezoeken en om tien uur naar bed wilt gaan.
/oma vertelt
Een gereformeerde/protestantse kerk bedoel jequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n oude kerk: saai, zonder opsmuk of versieringen en met dikke stevige steunberen.
Zou ik prima vinden. Maar dan wel eindigen in de pub. Want pub.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij graag allemaal universiteitsgebouwen, kerken en musea wilt bezoeken en om tien uur naar bed wilt gaan.
/oma vertelt
Het bleef bij plannen en nooit echt doorgezet. Misschien over een paar jaar nog een poging wagen om naar het buitenland te gaan als er iets moois voorbij komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
doen! Dan hebben we er weer een vakantieadres bij
Kan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een gereformeerde/protestantse kerk bedoel je
neef van mij woont in Norwich moet ik al jaren heenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bleef bij plannen en nooit echt doorgezet. Misschien over een paar jaar nog een poging wagen om naar het buitenland te gaan als er iets moois voorbij komt.
Parlement ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben in Londen in het house of parlement geweest rondleiding van 2 uur, daarna royal court of justice door enz
Laten we ze op de locatie die iemand anders gekozen heeft een dagprogramma samenstellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
Zou een beste real time soap zijn, CL en Hosti op vakantie
Mijn neef woonde in Londen maar moest zo nodig verhuizen naar een huis buiten de stad met een tuin enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neef van mij woont in Norwich moet ik al jaren heen
in albert hal? wil ik ook heen liefst naar the phantomquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Parlement ben ik ook geweestik wil in mei naar zo'n operating theatre.
Om te etenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ik prima vinden. Maar dan wel eindigen in de pub. Want pub.
Nee, een oude operatiezaal zoals ze in ziekenhuizen werden gebruikt, met van die tribunes eromheen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
in albert hal? wil ik ook heen liefst naar the phantom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |