ikwil meeeeequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga mijn vakantieplannen wel weer omboeken naar Engeland.
was in januari ook al te zienquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zaterdag zal dat te zien zijn ja... of niet
retour?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 70 euro kan ik nog een ticket op je naam zetten volgens mij
Ik zou met een vriend gaan maar die is dan al in London; en bij KLM mag je niet terugvliegen als je de heenvlucht niet meegemaakt hebt dus heb een ticket over.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik ga barb gewoon eerder zien dan jou
Don't remind me, duurde wat langer voordat we het volle restaurant uit konden, omdat je nog even richting meer de politieagent moest kwijlen.quote:
iik kan via klm goedkoper op en neer mijn nicht is stewardessquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou met een vriend gaan maar die is dan al in London; en bij KLM mag je niet terugvliegen als je de heenvlucht niet meegemaakt hebt dus heb een ticket over.
Ik wil ook weer naar Engelandquote:
Dat kan. Maar dan zit je wel niet naast mij in het vliegtuig met je goedkopere ticket.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
iik kan via klm goedkoper op en neer mijn nicht is stewardess
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:18 schreef STING het volgende:
[..]
Don't remind me, duurde wat langer voordat we het volle restaurant uit konden, omdat je nog even richting meer de politieagent moest kwijlen.
oeh misschienquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar Engelandmisschien eens van de zomer kijken voor Cambridge, Canterbury, Oxford en stratford. Als iemand mee wil
ja of wel, weet nog steeds niet hoe je er uitzietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan zit je wel niet naast mij in het vliegtuig met je goedkopere ticket.
Maak er Somerset/Devon/Cornwall van en ik ga mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar Engelandmisschien eens van de zomer kijken voor Cambridge, Canterbury, Oxford en stratford. Als iemand mee wil
Ook goed, daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak er Somerset/Devon/Cornwall van en ik ga mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |