SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al sinds 21:30 naar bed aan het gaan.quote:
quote:
quote:
Hoop dat jullie beide nachtmerries krijgen over jullie niet werkende piemels.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal Lot met rust laten en gaan slapen
En *foei* tegen al die gemene jongetjes!
Ik ben altijd lief en ik vind Lot liefquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat jullie beide nachtmerries krijgen over jullie niet werkende piemels.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet haar mooiste jurk aantrekt morgen
[ afbeelding ]
OK ik ga niet eens moeite doen om die in te tikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee, moet nu nog clotted cream en lekkere jam hebben
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK ik ga niet eens moeite doen om die in te tikken.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
OK ik ga niet eens moeite doen om die in te tikken.
Dieperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
DieperTering, S_MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Oh, ik dacht dat die date vandaag wasquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet haar mooiste jurk aantrekt morgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
DieperTeringjantjeopeenscootmobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Moet ik weg of zo?quote:
Hoe denk je dat ik anders obees geworden ben. Niet van de lucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]jij hebt duidelijk nog nooit clottedcream met jam op je scone gehad
ooow dan moet iemand fax wel beschermenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik anders obees geworden ben. Niet van de lucht.
Nee ok tis wel duidelijk nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |