Kerstmis overvalt mij altijdquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met context. En dingen aan zien komen, net als Kerstmis in december.
Op dinsdag 20 maart 2018 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
misschien scheelt het als je begint als je niet kunt proevenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jadat dronk ik toen ik maandenlang verkouden was en toen ben ik het lekker gaan vinden
Ik zag potentie. Maar neequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij vond het genoeg waard om hier te melden
Kaneel wil nog niet, hij wil eerst baby katten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:27 schreef Harmankardon het volgende:
En dan door naar het moederschap, ik waardeer een vrouw met visie en bijbehorende planning.
Ja, heb het ook leren kennen met dank aan collega's vanuit UKquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:26 schreef Allures het volgende:
[..]
bahbahbahbah
Die drinken ze bij de Engelse First dates soms![]()
Echt, waarom
gewoon tegelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel wil nog niet, hij wil eerst baby katten.
Ardberg nuquote:
Die lucht van Redbullquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:27 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien scheelt het als je begint als je niet kunt proeven
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:23 schreef TaMieke het volgende:
Nou dat was slecht![]()
Nieuwste nummers waren live, rest was geplaybackt. Ben eerder naar buiten gegaan
Redbull is echt ranzig.quote:
Nee. Die zat vol met chips.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf je bek opentrekken lukte niet?
Wie?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:30 schreef Harmankardon het volgende:
Dat die gasten festivals headlinen is echt debiel
Irisch coffee. For life.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Als je dan toch zo nodig cafeine met alcohol wilt mixen drink dan een dirty espresso martini.
Oh jeetje, dat spul herinner ik me ook nog jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:29 schreef Allures het volgende:
Omg redbull is juist nice!
Ook met rode wodka
nee want koffie is de grootste deceptie ter wereld. Samen met gebakken eierenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Als je dan toch zo nodig cafeine met alcohol wilt mixen drink dan een dirty espresso martini.
True. Maar das geen zuipshotje als vodka redbull.quote:
20 suikerklontjes? Wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:33 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want koffie is de grootste deceptie ter wereld. Samen met gebakken eieren
En koffie smaakt niet alsof je 20 suikerklontje likt. Met geur en kleurstof en zo
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Irisch coffee. For life.
Coffee good.
Whiskey good.
Bam
Af en toe vraag ik me echt af of jij wel smaak hebt. En dan kijk ik in de spiegel en weet ik voldoende.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:33 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want koffie is de grootste deceptie ter wereld. Samen met gebakken eieren
En koffie smaakt niet alsof je 20 suikerklontje likt. Met geur en kleurstof en zo
hoezo shotje? Lekker groot glasquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar das geen zuipshotje als vodka redbull.
"Nee"quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me echt af of jij wel smaak hebt. En dan kijk ik in de spiegel en weet ik voldoende.
Echt he? En The Rock is goed in smoldering.quote:
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
hoezo shotje? Lekker groot glas
Red Bull met gepureerd fruit is ook super lekker
beetje aan jou likken babyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me echt af of jij wel smaak hebt. En dan kijk ik in de spiegel en weet ik voldoende.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb echt last van de lente.
Dat is omdat Hosti een wandelend fermenteringsproces is. Betekent niet direct dat je goede smaak hebt. Rottend fruit heeft dat ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:36 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje aan jou likken baby
Zoet als 20 suikerklontjes
Komt door al dat gist in het bier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is omdat Hosti een wandelend fermenteringsproces is. Betekent niet direct dat je goede smaak hebt. Rottend fruit heeft dat ook.
ik heb die jurk in Teal jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is omdat Hosti een wandelend fermenteringsproces is. Betekent niet direct dat je goede smaak hebt. Rottend fruit heeft dat ook.
Zou eerder aan The Rock likken als ik jou was.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:36 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje aan jou likken baby
Zoet als 20 suikerklontjes
ja ga ik doen. Alleen is nog verder reizen dan jijquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou eerder aan The Rock likken als ik jou was.![]()
Ik smaak meer naar schraal bier en uitgedrukte peuken en knoflook gok ik
Breng je Karen mee voor mij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:41 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ga ik doen. Alleen is nog verder reizen dan jij
Ik betwijfel alles en iedereen, incluis mezelf. Ik geloof dat dat de enige juiste weg voorwaarts is in vooruitgang, lieverdquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb die jurk in Teal jabeter twijfel je niet zo aan mijn smaak hater
ok descartesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik betwijfel alles en iedereen, incluis mezelf. Ik geloof dat dat de enige juiste weg voorwaarts is in vooruitgang, lieverd
Bier vind ik dan weer oninteressant, tenzij ijskoud wit in de zomer of in stoofpotquote:
The Arrow of Time does not stop or wait, it keeps marching forwardquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik betwijfel alles en iedereen, incluis mezelf. Ik geloof dat dat de enige juiste weg voorwaarts is in vooruitgang, lieverd
hitsig?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb echt last van de lente.
godverquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat waardeer ik, ik wil niet op de tocht zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik ga zo ver bij jou uit de buurt zitten zaterdag
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat waardeer ik, ik wil niet op de tocht zitten.
Lieslaarzen meenemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Dat waardeer ik, ik wil niet op de tocht zitten.
En een kort rond scherp mes, om mossels me los te steken.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ook vervelend daarnaast als je buurvrouw steeds van haar stoel afglijdt.
vind het serieus niet heel grappig meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een kort rond scherp mes, om mossels me los te steken.
Wat verwacht je nu precies van mij, dear?quote:
Clamdivingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een kort rond scherp mes, om mossels me los te steken.
Ik welquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
vind het serieus niet heel grappig meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |